احتمال تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۳

احتمال تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۳

جهت مشاوره در زمینه احتمال تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

احتمال تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۳ با توجه به این موضوع فرایندهای اجرایی آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی و زمان برگزاری این آزمون‌ها در چهارم اسفند ماه ۱۴۰۲ و یک هفته قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی، بنابراین تداخلی با زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی ندارد. اما این مقاله را در پاسخ به سوال پر تکرار شما مخاطبان عزیز مبنی بر اینکه آیا کنکور دکتری به تعویق می افتد یا خیر، خدمت شما ارائه می کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۳ تغییر زمان آزمون دکتری ۱۴۰۳

احتمال تعویق کنکور دکتری

در فرصت باقی مانده تا برگزاری آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۳ و با توجه به شرایط این روزها ممکن است مجددا بحث های  احتمال تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۳ یا تغییر زمان آزمون دکتری ۱۴۰۳ به گوش برسد. کنکور دکتری هرساله در اسفندماه برگزار می گردد. در سال های گذشته در پی شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور، کنکور دکتری در اسفندماه برگزار نشد و طبق دستور ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، آزمون دکتری سال 1402 به تعویق افتاد و این آزمون در مرداد ماه برگزار گردید.

باتوجه به آنکه امسال نیز شرایط کشور از نظر کرونایی عادی می باشد، آیا احتمال تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۳ و تغییر زمان آزمون دکتری وجود دارد؟

داوطلبان برای قبولی در دانشگاه های دوره روزانه، نوبت دوم (شبانه)، غیر انتفاعی، دانشگاه آزاد، پیام نور و پردیس خودگردان با یکدیگر به رقابت می پردارند. در صورت شیوع مجدد ویروس کرونا در کشور، احتمال تعویق و تغییر در زمان برگزاری کنکور دکتری وجود ندارد.

تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۳

تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۳ به هیچ وجه امکان پذیر نیست. علیرضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور به رد احتمال تعویق کنکور دکتری گفت: داوطلبان به هیچ عنوان منتظر تعویق آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ نباشند. 

وی با بیان اینکه آزمون دکتری در روز‌ جمعه 4 اسفند حتما برگزار می‌شود، افزود: اگر موضوعی حتی یک روز عقب بیوفتد تمام سیستم سازمان سنجش به هم میریزد؛ چرا که پیوستگی کار نزدیک به هم بوده و اگر نتوانیم موضوعی را در زمان خودش انجام دهیم با مشکل مواجه می‌شویم. 

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه بیان کرد که کنکور دکتری همانند کنکور سراسری در ۲ نوبت برگزار نخواهد شد و داوطلبان دکتری تنها همین یک بار در سال برای شرکت در آزمون دکتری ناپیوسته فرصت دارند.

بنا بر اعلام سازمان سنجش، کنکور‌های ارشد و دکتری ۱۴۰۳ همزمان در اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شوند. کنکور دکتری ۱۴۰۳ در عصر روز‌ جمعه 4 اسفند ۱۴۰۲ و آزمون کارشناسی ارشد در صبح و عصر روز جمعه 4 اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شوند.

احتمال تغییر زمان آزمون دکتری ۱۴۰۳

ممکن است این سوال برای داوطلبان کنکور دکتری 1402 پیش بیاید که آیا ممکن است کنکور دکتری ۱۴۰۳ به تعویق بیفتد؟ آیا امکان تغییر زمان آزمون دکتری ۱۴۰۳ وجود دارد؟ آیا کنکور دکتری ۱۴۰۳ برگزار می شود؟

براساس دفترچه ثبت نام کنکور دکتری و آخرین اطلاعیه سازمان سنجش کشور، آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ ، روز جمعه مورخ 4 اسفندماه 1402 برگزار می شود. تا به امروز اطلاعیه ای در رابطه با تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۳ از سایت سازمان سنجش sanjesh.org کشور منتشر نشده است.

به محض انتشار اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با تعویق آزمون دکتری ۱۴۰۳ و تغییر زمان آزمون دکتری ، این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

آزمون دکتری روز جمعه 4 اسفند 1402 در سراسر کشور برگزار می‎ شود و احتمال تعویق کنکور دکتری وجود نخواهد داشت

تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۳ و مشکل نظام وظیفه

مشکل نظام وظیفه، مشکل دیگری است که مخالفان تعویق دکتری ۱۴۰۳ به آن توجه کرده‌اند. به گفته ایشان، با توجه به این که داوطلبان آقا پس از اتمام تحصیل یک سال مهلت دارند تا نسبت به معرفی خود برای خدمت سربازی اقدام کنند، تغییر زمان آزمون دکتری ۱۴۰۳ و در نتیجه تاخیر در اعلام نتایج ممکن است منجر به اتمام مهلت مجاز برای برخی داوطلبان و لزوم ارسال دفترچه اعزام به خدمت گردد.

تعویق دکتری ۱۴۰۳

در حال حاضر احتمال تعویق دکتری ۱۴۰۳ وجود ندارد. در صورتی که زمان برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۳ به تعویق نیفتد و در زمان پیش بینی شده برگزار گردد، نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه دهه اول اردیبهشت ماه 1402 منتشر می شود و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، تا نیمه اول اردیبهشت ماه 1402 می توانند فرآیند انتخاب رشته خود را به صورت اینترنتی (غیر حضوری) انجام دهند.

توجه داشته باشید که اگر تعویق دکتری ۱۴۰۳ انجام شود، محل برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۳ تغییر نخواهد کرد و مطابق با آنچه در کارت ورود به جلسه آزمون دکتری درج شده داوطلبان باید در محل برگزاری آزمون دکتری متناسب با شهر خود که در زمان ثبت نام کنکور دکتری 1402 انتخاب نموده اند، حضور پیدا کنند.

سوالات متداول داوطلبان کنکور دکتری ۱۴۰۳

✔️آیا احتمال تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۳ وجود دارد؟

باتوجه به برگزاری آزمون دکتری، یک هفته قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی احتمال تغییر زمان آزمون دکتری ۱۴۰۳ کاهش پیدا کرده است اما اخبار تعویق آزمون دکتری ۱۴۰۳ را از همین مقاله دنبال کنید.

✔️زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

براساس آخرین اطلاعیه سازمان سنجش کشور در سایت sanjesh.org، آزمون دکتری ۱۴۰۳ روز جمعه 4 اسفند ماه 1402برگزار می شود

✔️تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۳ موجب تغییر محل برگزاری آزمون دکتری هم می شود؟

خیر، تغییر زمان آزمون دکتری ۱۴۰۳ باعث تغییر محل برگزاری آزمون دکتری نمی گردد و داوطلبان باید مطابق با اطلاعات درج شده روی کارت ورود به جلسه روز آزمون به حوزه امتحانی مراجعه نمایند.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه احتمال تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. تسنیم

    سلام لطفا کنکور دکتری را به اردیبهشت موکول کنید ما در حال مشارکت در ستادهای انتخاباتی هستیم و زمان مطالعه رو میگیره..

    پاسخ
  2. تسنیم

    سلام لطفا برای تعویق کنکور 1403 کی اطلاع رسانی میشود باتوجه به اینکه در کشور التهاب انتخاباتی واحتمال حوادث آنی پیش روی خواهد بود؟

    پاسخ
  3. jahan

    خبر تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۳ کی منتشر می شود؟

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      در صورت تغییر زمان آزمون دکتری و انتشار اطلاعیه رسمی سازمان سنجش این مقاله به روزرسانی می شود.

      پاسخ
  4. ناشناس

    سلام چرا راهپیمایی ۲۲ بهمن با توجه به فضای باز به دلیل کرونا لغو شد…..🤔ولی آزمون دکترا با توجه به وضعیت قرمز و در یک فضای بسته…..قصد برگزاری دارند ……جریان از چه قرار 😉😉😉
    تازه خوبه پارسال محیط ایزوله شون رو دیدیم …من خودم پارسال از سرفه های داوطلبان کرونا گرفتم ….الان هم بیست روز اُمیکرون گرفتم از کسی که دیگه خوب شده بود گرفتم ….الان هم به عنوان یک ناقل مسئولین مارو مجبور به حضور در آزمون دکترای ….گناه آسیب رساندن به سلامت مردم رو لطفا به گردن بگیرید …هر چند که جان…مردم مگه برای شما ارزش داره

    پاسخ
  5. سعید

    سلام
    به نظر میرسد دز شرایط کنونی عاقلانه ترین تصمیم، تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰ باشد.
    جای افسوس است که سازمان سنجش نگاهی سلیقه ای و یکجانبه به این موضوع مهمی را دارد.

    پاسخ
  6. اسدی

    دوستان با توجه به افزایش همه گیری سویه جدید کرونا، درخواست جدی برای تعویق کنکور دکتری 1401 وجود دارد. لطفا بخاطر حفظ جان خودمون هم شده امضا کنیم. متشکرم
    https://www.farsnews.ir/my/c/118838

    پاسخ
  7. آزاده

    درخواست تعویق داریم ، زمان کمی واسه مطالعه داشتیم اکثرا افراد شاغل متقاضی هستند و خیلی ها درگیر بیماری و فوت شدند ، اخیرا زلزله و کرونای انگلیسی ، لطفا شرایط رو درک کنید و با ما همکاری کنید ، ممنون

    پاسخ
  8. شیرین ایزدی

    سلام.
    باوجود
    ۱؛نگرانی عمیق وزیر بهداشت از پخش نوع جدید کرونا
    ۲:تاکید مسولین پزشک بیمارستانهاازوخامت شدید اوضاع درطی چندروزاینده
    وحتی درخواست کادر درمان برای تعطیلی برخی شهرهاازجمله تهران،
    ۳:انتقال کنکورهابه سال ۱۴۰۰ مثل دستاری پزشکی

    چگونه ست
    که ریس سازمان سنجش بدون هیچگونه مشورتی باستادکرونا
    هرروز توسط سخنگویش تاکید بربرگزاری کنکورمیکند!!
    وازهمه جالب تر فایل ثبت نام درلحظه اخری مجددا بازکرده ست!
    چنین رفتاری فقط یک فرضیه را درذهن ایجادمیکند!!

    پاسخ
  9. مهنازایزدی

    باسلام
    خواهشمندیم
    زمام کنکور دکتری به سال ۱۴۰۰ منتقل شود

    پاسخ
  10. عباسی

    سلام، من هم موافق تعویق کنکور دکترا هستم. خواهشمندم موافقت بفرمایید.

    پاسخ
  11. مریم

    سلام با توجه به تعویق تاریخ آزمون دکترای 99 و فرصت کم برای شروع مجدد مطالعه برای عده ای از داوطلبان خواهشمندیم تاریخ آزمون به تعویق بیفتد.

    پاسخ
  12. فاطمه

    سلام واحترام
    به دلیل شیوع کرونا وباری روانی به دلیل ترس از آلودگی لطفا کنکور دکترا به تعویق بیندازید
    سپاس

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی