تعداد شرکت کنندگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

تعداد شرکت کنندگان کنکور کاردانی به کارشناسی

جهت مشاوره در زمینه تعداد شرکت کنندگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تعداد شرکت کنندگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 در این مقاله ارائه داده شده است. سازمان سنجش کشور، آمار نهایی داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی 1400 را اعلام کرده است. فارغ التحصیلان دوره های کاردانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در صورت علاقه به ادامه تحصیل می توانند در کنکور کاردانی به کارشناسی هر یک از گروه های علوم پزشکی، علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی، هنر و منابع طبیعی شرکت نمایند.

آمار کل شرکت کنندگان کنکور کاردانی به کارشناسی

تعداد شرکت کنندگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

سازمان سنجش کشور تعداد شرکت کنندگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 را اعلام کرده است.  ۵۲ هزار و ۴۴۰ داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت‌ نام کرده‌ اند. مهلت ثبت‌ نام کاردانی به کارشناسی روز جمعه چهارم تیرماه به پایان رسیده است.

آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ آن دسته از رشته‌ هایی که پذیرش آن‌ ها به صورت «با آزمون» است، در روز جمعه ۲۲ مرداد برگزار خواهد شد. پذیرش در ۱۶ رشته با آزمون و ۴۷ رشته بدون آزمون صورت می‌گیرد و برای رشته‌ های بدون آزمون، صرفا پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی است.

تعداد ثبت نام کنندگان کنکور کاردانی به کارشناسی

تعداد ثبت نام کنندگان کنکور کاردانی به کارشناسی سال 1400 توسط سازمان سنجش کشور اعلام شده است. فارغ التحصیلان دوره های کاردانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در صورت علاقه به ادامه تحصیل می توانند در کنکور کاردانی به کارشناسی هر یک از گروه های علوم پزشکی، علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی، هنر و منابع طبیعی شرکت نمایند. لازم به ذکر است، پذیرش داوطلبان در رشته های کاردانی به کارشناسی، به صورت با آزمون و بدون آزمون (براساس سوابق تحصیلی) می باشد.

براساس آمار منتشر شده، تعداد 52 هزار و 440 داوطلب در کنکور کاردانی به کارشناسی ثبت نام کرده اند. آزمون رشته های با کنکور کاردانی به کارشناسی سال 1400، روز جمعه 22 مردادماه 1400 برگزار می شود.

آخرین اخبار در رابطه با تغییر زمان برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی 1400 از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

تعداد ۵۲ هزار و ۴۴۰ داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی 1400 ثبت نام کرده اند.

آمار نهایی تعداد شرکت کنندگان کنکور کاردانی به کارشناسی

آمار نهایی تعداد شرکت کنندگان کنکور کاردانی به کارشناسی : ثبت‌ نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از روز یکشنبه ۲۳ خرداد ماه آغاز شده و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده متقاضیان می‌ توانستند تا روز گذشته چهارم تیرماه برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌ نام اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه ۵۲ هزار و ۴۴۰ داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت‌ نام کرده‌اند، اظهار کرد: دفترچه راهنمای ثبت‌ نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت‌ نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ همزمان با شروع ثبت‌ نام از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کشور در دسترس قرار گرفته بود.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ آن دسته از رشته‌ هایی که پذیرش آن‌ها به صورت «با آزمون» است، در روز جمعه ۲۲ مرداد برگزار خواهد شد.


تعداد شرکت کنندگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبان کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 برای آگاهی از شیوه پذیرش دانشجو، نحوه اعمال سهمیه ها و شیوه پذیرش دانشجویان می توانند راهنمایی های لازم را از مشاوران مجموعه به شماره 9099071614 دریافت نمایند. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی را دارند، به منظور دریافت کارت ورود به جلسه آزمون باید در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نموده و با درج اطلاعات خواسته شده، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. کنکور کاردانی به کارشناسی رشته های با آزمون 22 مرداد ماه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

سوالات متداول

کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 چه زمانی برگزار می شود؟

زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 روز جمعه 22 مردادماه اعلام شده است.

آمار نهایی ثبت نام کنندگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 چه تعداد است؟

آمار نهایی ثبت نام کنندگان و تعداد شرکت کنندگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 در این مقاله بیان شده است.

کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی از چه سایتی منتشر می شود؟

کارت ورود به جلسه آزمون چند روز قبل از زمان برگزاری از طریق سایت سنجش منتشر می شود.

4/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تعداد شرکت کنندگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی