آمار نهایی داوطلبان آزمون ارشد علوم پزشکی 1400

آمار نهایی داوطلبان آزمون ارشد علوم پزشکی 1400

جهت مشاوره در زمینه آمار نهایی داوطلبان آزمون ارشد علوم پزشکی 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آمار نهایی داوطلبان آزمون ارشد علوم پزشکی 1400 : به گفته ی رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی بر اساس آخرین آمار تا کنون ۶۷ هزارو ۵۲۲ نفر در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال ۱۴۰۰ ثبت‌نام کرده‌اند.  

آمار داوطلبان آزمون ارشد علوم پزشکی 1400

آمار داوطلبان آزمون ارشد علوم پزشکی 1400 در این مقاله ارائه داده شده است. رئیس مرکز سنجش پزشکی آمار ثبت نام کنندگان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ را اعلام کرد .

آمار نهایی تعداد ثبت نام کنندگان کنکور ارشد وزارت بهداشت

آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰

آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ ، در روزهای 30 و 31 اردیبهشت‌ماه 1400 برگزار خواهد شد. این آزمون در همه رشته‌ها (به‌جز رشته مددکاری اجتماعی) به‌صورت یک مرحله‌ای برگزار می‌شود.

داوطلبان می‌توانند با توجه به مدرک کارشناسی یا بالاتر در دو رشته (یا مجموعه) امتحانی از ۲ نوبت متفاوت شرکت کند.

ھر داوطلب می‌تواند حداقل یک رشته یا مجموعه از ھر یک از چھار نوبت و حداکثر دو رشته یا دو مجموعه یا یک مجموعه و یک رشته از دو نوبت متفاوت را ثبت‌نام کرده و در آزمون شرکت کند

برای رشته ‌هایی که به‌صورت مجموعه امتحانی تجمیع شده‌اند، فقط یک دفترچه سؤال برای این مجموعه صادر می‌شود. داوطلب با انتخاب یک مجموعه در صورتی که حائز شرایط شرکت در ھر یک از رشته‌های موردنظر از آن مجموعه باشد، می‌تواند در رشته‌های آن مجموعه امتحان دهد.

آمار نهایی داوطلبان آزمون ارشد علوم پزشکی 1400

آمار نهایی داوطلبان آزمون ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۰ چه تعداد است؟

با پایان فرصت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ (سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰) در فروردین ماه، تعداد ۶۷ هزار و ۵۲۲ نفر در این آزمون ثبت نام کردند.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی منتشر شده و ظرفیت اولیه در رشته‌های علوم پزشکی و در دو گروه عادی و شهریه پرداز حدود ۴ هزار نفر است.

** بیشترین ظرفیت به رشته پرستاری داخلی – جراحی با ۲۸۴ نفر و کمترین ظرفیت به رشته بهداشت محیط – بهداشت پرتوها با ۳ نفر ظرفیت تعلق دارد. برای آگاهی از ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 به مقاله زیر مراجعه نمایید:

ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

تعداد شرکت کنندگان کنندگان ارشد وزارت بهداشت 1400

براساس آخرین آمار اعلام شده، تعداد شرکت کنندگان کنندگان ارشد وزارت بهداشت 1400 ، 67 هزار و 522 نفر بیان شده است.

به دلیل شیوع ویروس کرونا، آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 1400 همانند آزمون سال گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک برای داوطلبان الزامی است. در هفته منتهی به آزمون، سازمان سنجش آمار داوطلبان کرونایی را استخراج می‌کند و برای این داوطلبان در حوزه‌های جداگانه یا بیمارستان آزمون برگزار می‌شود.

از رشته های جدید رشته های جدید کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 می توان به رشته گفتاردرمانی، هوشبری، مامایی، تکنولوژی پرتوشناسی، پرستاری سلامت جامعه، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، فناوری اطلاعات سلامت، پرستاری کودکان، انگل شناسی و مددکاری اجتماعی اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لیست رشته های جدید کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 و ظرفیت هریک از رشته ها مقاله لیست رشته های جدید کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ را مطالعه نمایید.

مشاوره آزمون ارشد علوم پزشکی 1400

گزینش دانشجو در هر یک از رشته‌ها یا مجموعه ‌های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد، از بین داوطلبان همان رشته امتحانی یا مجموعه امتحانی بر اساس نمره کل تراز به درصد مندرج در کارنامه، سهمیه و اولویت انتخاب رشته محل که توسط خود داوطلب تعیین‌شده، انجام خواهد شد. لذا داوطلب موظف است بر اساس نمره کل تراز اکتسابی، ظرفیت موجود در رشته امتحانی یا مجموعه امتحانی و علاقه شخصی نسبت به انتخاب رشته محل تحصیل خود اقدام نماید.

داوطبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانند اطلاعیه های این سازمان و اخبار مربوط به فرایند های مهم را از طریق سایت سنجش پزشکی و همچنین سایت مشاورگروپ دریافت نمایند. شما می توانید برای دریافت راهنمایی درباره هر یک از مراحل ثبت نام و همچنین اطلاع از تمدید های احتمالی و آمار نهایی تعداد ثبت نام کنندگان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ ، با مشاوران خودتان در مشاورگروپ تماس بگیرید.

سوالات متداول آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400
آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 چه زمانی برگزار می شود؟

زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 1400، در روزهای 30و 31 اردیبهشت ماه اعلام شده است.

آمار نهایی تعداد ثبت نام کنندگان ارشد وزارت بهداشت چه تعداد است؟

آمار نهایی تعداد شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 در این مقاله بیان شده است.

نتایج آزمون ارشد وزارت بهداشت از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

نتایج اولیه و نهایی آزمون از طریق سایت sanjeshp.ir منتشر خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آمار نهایی داوطلبان آزمون ارشد علوم پزشکی 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی