آغاز امتحانات نهایی پایه دوازدهم از ۱۰ یا ۱۷ خرداد 99 + جزئیات بیشتر

آغاز امتحانات نهایی پایه دوازدهم

جهت مشاوره در زمینه آغاز امتحانات نهایی پایه دوازدهم از ۱۰ یا ۱۷ خرداد 99 + جزئیات بیشتر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آغاز امتحانات نهایی پایه دوازدهم از ۱۰ یا ۱۷ خرداد 99 + جزئیات بیشتر :


آغاز امتحانات نهایی پایه دوازدهم

تاریخ شروع امتحانات نهایی دوازدهم خرداد 99


? آغاز امتحانات نهایی پایه دوازدهم از ۱۰ یا ۱۷ خرداد؛کنکور ۲۰ روز بعد از آخرین امتحان نهایی برگزار می‌شود

وزیر آموزش و پرورش: امتحانات پایه دوازدهم از ۱۰ یا ۱۷ خرداد آغاز و تا یک هفته از تیر ادامه خواهد داشت.کنکور نیز ۲۰ روز پس از آخرین امتحان نهایی برگزار می‌شود.

در صورتی که امکان برگزاری امتحانات پایانی برای پایه‌های غیر از دوازدهم وجود نداشته باشد، فعالیت دانش‌آموزان در کلاس‌های آنلاین و انجام تکالیف از شاخص‌های ارزشیابی توسط معلمان خواهد بود.

 

آخرین اخبار و اطلاعیه های مورخ 8 اردیبهشت 99


تا بدین لحظه رسمی ترین و معتبر ترین خبر در مورد تعویق کنکور۹۹ ، آن هم به دلیل تغییر برنامه امتحانات پایان ترم نهایی پایه دوازدهم دبیرستان است .

تکلیف برگزاری کنکور 99 و تاریخ دقیق آن چیست؟

پاسخ:کنکور ۹۹ به فاصله ی 20 روز پس از پایان امتحانات نهایی برگزار می شود

او افزود: با مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت آموزش‌ و پرورش می‌تواند تقویم زمانی مدارس را جابه جا کند و اختیاراتی را به شورای آموزش‌ و پرورش استان‌ ها می‌دهیم تا بین 4 تا 6 هفته پس از بازگشایی مدارس سال تحصیلی را ادامه دهند.همچنین کنکور ۲۰ روز پس از پایان امتحانات نهایی انجام خواهد شد تا استرس کنکور از داوطلبان دور شود و با خیالی آسوده به دوره کتب خود بپردازند و کنکور ۹۹ را جمع بندی کنیم .


تحلیل تاریخ برگزاری کنکور 99 با توجه به این صحبت: پس تاریخ برگزاری کنکور ۹۹ به تاریخ اتمام امتحانات سال دوازدهم بستگی دارد اگر تعطیلی مدارس ادامه دار باشد و اتمام آن به تعویق بیافتد متعاقباً کنکور 99 نیز به تعویق می افتد.

نگرانی مشمولین خدمت سربازی در مورد برگزاری کنکور 99

هنوز اعلام نظر رسمی در مورد مشمولین سربازی که در کنکور ۹۹ ثبت نام کرده اند صورت نگرفته است اما فعلا نیازی به نگرانی این عزیزان نیست و به احتمال زیاد اگر به علت تعطیلی مدارس و تعویق کنکور تغییری در تقویم آموزشی سال 1400-99 صورت گیرد قوانین مشمولیت این دسته از داوطلبان نیز متناسب با آن تغییر خواهد کرد و هیچ داوطلب پسر که به دلیل تغییر تاریخ کنکور ۹۹ مشمول به خدمت بحساب می آید در سیستم نظام وظیفه غیبت نخواهد خورد ؛ پس بهتر است کنکوریها فقط به استفاده حداکثر و جمع بندی صحیح دروس کنکور متمرکز شوند و از زمان طلایی باقی مانده نهایت استفاده را ببرند.

جمع بندی پایانی تعویق کنکور 99

کنکوریهای عزیز تا کنون رسمی ترین خبر در مورد عقب افتادن کنکور 99 همین خبری قطعی “تغییر تاریخ کنکور” است که منتشر کرده ایم لطفا به شایعات و ذکر تاریخ های مختلف توجه نکنید در صورتی که خبر رسمی تاریخ دقیق برگزاری کنکور ۹۹ از سوی سازمان محترم سنجش اعلام گردد در همین مقاله و در صفحه ی اخبار کنکور منتشر میگردد.

هنر یک کنکوری در این ایام حفظ آرامش و ادامه ی روند مطالعاتی با کیفیت بیشتر است برنامه ریزی نیمسال دوم خود را همانند گذشته ادامه دهید؛ امیدست با افزایش انگیزه کنکوریها در ماههای مانده و کنترل خواب کنکوریها بتوانند با نهایت تلاش و پشتکار در این روزهای حساس گام های بلندی در جهت موفقت خود بردارند .

بروزرسانی 8 اردیبهشت 99

با توجه به حذفیات کنکور 99 و امتحان نهایی + تاریخ دقیق و برنامه امتحانات دوازدهم در برنامه احتمالی امتحانات نهایی،این امتحانات در پایان خرداد یا اوایل تیر به پایان میرسد و احتمال بسیار زیاد در هفته سوم یا چهارم تیر برگزار میگردد در صورت اخبار تکمیلی از منابع معتبر و سازمان سنجش و آموزش کشور در همین صفحه اطلاع رسانی مجدد داده میشود.

 

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه آغاز امتحانات نهایی پایه دوازدهم از ۱۰ یا ۱۷ خرداد 99 + جزئیات بیشتر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403