آزمون عملی کنکور هنر رشته کتابت و نگارگری

آزمون عملی کنکور هنر رشته کتابت و نگارگری

جهت مشاوره در زمینه آزمون عملی کنکور هنر رشته کتابت و نگارگری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ما در این مقاله درباره آزمون عملی کنکور هنر رشته کتابت و نگارگری صحبت کرده ایم. برای آشنایی با رشته کتابت و نگاری، زمان و نحوه ثبت نام کنکور عملی با مشاور گروپ همراه باشید.   

آزمون عملی کنکور هنر رشته کتابت و نگارگری

معرفی رشته کتابت و نگارگری

 کتابت، فن آوری سنتی و دستی تولید نسخ خطی است که شامل هنرهایی مانند : خوشنویسی ، تذهیب ، نگارگری ، جدول کشی و صحافی می باشد. کتابت و نگارگری یکی از ارکان اصلی هنرهای سنتی ایران به حساب می آید که آگاهی از آن کمک شایانی به شناخت هنر و تمدن ایرانی و اسلامی می کند.  

گرایش نگارگری همان مینیاتور است که نوعی نقاشی خاص مشرق زمین، بخصوص نقاشی ایرانی است. در آن جزئیات با ریزه کاری های خاص نشان داده می شود. در مینیاتور رنگ، جنبه ی تزئینی دارد و در آن قواعد مناظر و کالبدشناسی رعایت نمی شود. و منظره ها اغلب خیالی است.

این هنر در ایران از سابقه ی طولانی برخوردار است و نشانه های آن را در ایران می توان در هزاره های پیش از میلاد مشاهده نمو. نمونه ی آثار نقاشی از دوره ساسانی، نمونه های مناسبی از طرح و شکل و رنگ در نگارگری است.

معرفی رشته کتابت و نگارگری

ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر رشته کتابت و نگارگری

اگر در کنکور سراسری ثبت نام کرده بودید و آزمون کتبی رشته هنر را داده بودید. در مرداد ماه چند روز فرصت دارید تا در آزمون عملی کنکور هنر رشته کتابت و نگارگری ثبت نام نمایید. در غیر این صورت مجاز به انتخاب رشته نخواهید بود.

برای ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر کتابت و نگارگری باید در سایت سازمان سنجش ثبت نام خود را انجام نمایید. حداکثر مجاز به انتخاب دو رشته آزمون هستید و برای هر کدام به صورت جداگانه باید هزینه پرداخت نمایید

هزینه ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر کتابت و نگارگری

در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر هزینه ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر کتابت و نگارگری به صورت رسمی منتشر نشده است.

در سال گذشته هزینه ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر رشته کتابت و نگارگری 150000 هزار تومان بود. برای هر کد رشته به صورت جداگانه باید هزینه ثبت نام پرداخت کرد.

هزینه آزمون عملی کنکور هنر رشته کتابت و نگارگری باید به وسیله کارت های بانکی عضو شتاب به صورت اینترنتی از طریق سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  انجام شود.  

هزینه ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر کتابت و نگارگری

نحوه پرداخت هزینه آزمون عملی کنکور هنر رشته کتابت و نگارگری

نحوه پرداخت هزینه آزمون عملی کنکور هنر رشته کتابت و نگارگری به این صورت است که باید وارد  سایت سازمان سنجش شد و از بخش سراسری، بر روی گزینه اعلام علاقمندی به شرکت در آزمون عملی رشته های هنر کلیک نمایند.

✅ با یکی از سه روش موجود هزینه کارت آزمون عملی کنکور هنر رشته کتابت و نگارگری خود را بپردازند.

✅شماره پرونده + شماره داوطلبی + شماره شناسنامه

✅ شماره پرونده + رسید ثبت نام

✅ شماره پرونده + رسید انتخاب رشته علاقمندی رشته های خاص در صفحه باز شده اطلاعات ثبت نامی داوطلب قابل مشاهده است از قسمت پایین صفحه می توانید نسبت به اعلام علاقمندی خود از میان گروه هنر و یا تربیت بدنی اقدام نمایید.

در این صفحه با توجه به انتخاب سریال علاقمندی خود وارد درگاه پرداخت اینترنتی سازمان سنجش می شوید. با وراد کرن اطلاعات کارت بانکی خود می توانید نسبت به پرداخت هزینه کارت آزمون عملی کنکور هنر کتابت و نگارگری  مورد نظر اقدام نمایید.  

نحوه پرداخت هزینه آزمون عملی کنکور هنر رشته کتابت و نگارگری

زمان برگزاری آزمون عملی کنکور رشته کتابت و نگارگری

زمان برگزاری آزمون عملی کنکور رشته کتابت و نگارگری بعد از انتخاب رشته در بخش عملی می باشد. داوطلبانی که درکنکور سراسری هنر شرکت کردند و در ثبت نام آزمون عملی ثبت نام کردند باید منتظر زمان برگزاری آزمون عملی باشند.

زمان دقیق برگزاری آزمون عملی کتابت و نگارگری به صورت دقیق اعلام نشده است ولی معمولا دو الی سه هفته بعد ازکنکور (در اواسط مرداد ماه) آزمون عملی برگزار می شود.

میزان تاثیر آزمون عملی کنکور هنر رشته کتابت و نگارگری

میزان تاثیر آزمون عملی کنکور هنر رشته کتابت و نگارگری تاثیر آزمون کتبی و عملی هر دو باهم به صورت مساوی و 50 درصد است.

هم آزمون عملی مهم است و نهم آزمون کتبی. هر دو نمره در قبولی داوطلب تاثیر گذار است. نمره آزمون از نمره 100 می باشد و هر درس ضریب 4 دارد. برای موفقیت در کنکور هنر رشته کتابت و نگارگری داوطلبان باید خود را برای آزمون عملی و کتبی آماده کنند.

نحوه برگزاری آزمون عملی کنکور هنر کتابت و نگارگری

 وسایلی که لازم است در آزمون عملی رشته کتابت و نگارگری با خود به همراه داشته باشید شامل : خودکار، مداد و پاک­کن نرم، تخته شاسی به ابعاد    A3و مدادهای طراحی،  پرگار، دوات، قلم خوشنویسی، چاقوی خوشنویسی، قط زن است. الصاق کردن هرگونه کاغذ، کاغذ پوستی و غیره به کار عملی خودداری کنند.

آزمون عملی رشته کتابت و نگارگری به این صورت است که به شما طرحی داده می شود و از شما می خواهند که آن را نگارگری کنید ( مثلا طرح یک حیوان ). طرح های اولیه در آزمون عملی رشته کتابت و نگارگری نمره دارد لازم است متقاضیان آن را پاک نکنند.

نحوه برگزاری آزمون عملی کنکور هنر کتابت و نگارگری

کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور رشته کتابت و نگارگری

برای ورود به جلسه آزمون عملی داوطلبان حتما باید کارت ورود به آمون داشته باشند. بدون همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور رشته کتابت و نگارگری از ورود داوطلب به حوزه امتحانی جلوگیری میشود و امکان آزمون وجود ندارد.

زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور رشته کتابت و نگارگری هنوز اعلام نشده است به محض انتشار به اطلاع شما در همین صفحه خواهیم رساند.  

محل برگزاری آزمون عملی کنکور هنر رشته کتابت و نگارگری

در همه آزمون ها باید با دریافت کارت ورود به آزمون از زمان و محل برگزاری آزمون مطلع شد.

بنا به دلایلی محل برگزاری آزمون عملی کنکور هنر رشته کتابت و نگارگری فقط در شهر تهران برگزار می شود و داوطلبان شهر های دیگر مجبور هستند برای آنجام آزمون عملی هنر کتابت و نگارگری تهران بیایند.

زمان اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر کتابت و نگارگری

زمان اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر کتابت و نگارگری همزمان با نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری اعللام می شود. و در کارنامه وضعیت قبولی داوطلب درج خواهد شد. برای دیدن نتایج آزمون عملی کنکور هنر کتابت و نگارگری با در دست داشتن شماره پرونده، شماره داوطلبی و شماره پیگیری در سایت sanjesh.org  اقدام نمایید.

زمان اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر کتابت و نگارگری

در این مقاله سعی کردیم نحوه آزمون عملی کنکور رشته کتابت و نگارگری را برای شما توضیح دهیم. برای اطلاع از زمان دقیق آزمون عملی کنکور کتابت و نگارگری و هر سوالی در خصوص آمون عملی کنکور هنر با کارشناسان مشاور گروپ با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید

❓رشته کتابت و نگارگری در کنکور هنر چیست؟

ما در متن مقاله به معرفی رشته کتابت و نگارگری در آزمون عملی هنر پرداخته ایم.

❓در آزمون عملی کنکور رشته کتابت و نگارگری چه سوالاتی پرسیده میشود

در آزمون عملی کنکور هنر رشته کتابت و نگار گری به شما طرحی داده می شود و از شما میخواهند که نگارگری آن را انجام دهند.

❓میزان تاثیر آزمون عملی کنکور هنر کتابت و نگارگری چه مقدار است؟

حدود پنجاه به پنجاه آزمون کتبی و آزمون عملی کنکور هنر کتابت و نگارگری در میزان قبولی افراد تاثیر گذار است.

❓تاریخ برگزاری آزمون عملی کنکور هنر رشته کتابت و نگارگری چه زمانی می باشد؟

در متن مقاله به زمان آزمون عملی کنکور کتابت و نگارگری اشاره شده است.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه آزمون عملی کنکور هنر رشته کتابت و نگارگری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی