آزمون عملی کنکور هنر رشته نمایش عروسکی

آزمون عملی کنکور هنر رشته نمایش عروسکی

جهت مشاوره در زمینه آزمون عملی کنکور هنر رشته نمایش عروسکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ما در این مقاله به موضوع آزمون عملی کنکور هنر رشته نمایش عروسکی پرداخته ام. برای آشنایی با رشته نمایش عروسکی و نحوه و زمان ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر نمایش عروسکی با مشاور گروپ همراه باشید.
 
آزمون عملی کنکور هنر رشته نمایش عروسکی
 
کنکور هنر زیر شاخه های مختلفی دارد. یکی از این رشته ها رشته نمایش عروسکی می باشد. این رشته به صورت کتبی و آزمون عملی کنکور هنر رشته نمایشی داوطلبان با استعداد را در دانشگاه های معتبر جذب می کند.
رشته نمایش عروسکی یک رشته ی هنری در جهان و ایران بوده بوده و هست. افراد از ریق بازی با عروسک های متفاوت به انتقال مطالب و فرهنگ و آموزش ئ غیره می پیداختند. به قدری این رشته تاثیر گذار و جذاب است که به عنوان یک رشته مستقل دانشگاهی تدریس می شود. در ادامه مطلب به معرفی رشته نمایش عروسکی می پردازیم.

ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر رشته نمایش عروسکی

بعد از اینکه داوطلبان در کنکور سراسری ثبت نام کردند و سر جلسه آزمون حاضر شدند. در اواسط مرداد ماه باید به ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر رشته نمایش عروسکی بپردازند.

داوطلبان در سایت سازمان سنجش با پرداخت هزینه تعیین شده اقدام به ثب نام نمایند. هر داوطلب حداکثر در دو رشته میتواند آزمون عملی دهد برای هر رشته هزینه جداگانه در سایت سنجش پرداخت کرده و ثبت نام کنند.

اگر در تاریخ اعلام شده از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور اقدام به ثبت نام آزمون عملی رشته نمایش عروسکی نکنند دیگر فرصتی ندارند و از آزمون جا می مانند.  

هزینه ثبت نام  آزمون عملی کنکور هنر نمایش عروسکی

سال گذشته هزینه آزمون عملی  کنکور هنر نمایش عروسکی هر یک از مجموعه های گروه آزمایشی هنر به مبلغ 150,000هزار تومان بود.

احتمال دارد امسال نیز مانند سال پیش داوطلبان کنکور سراسری که علاقمندی خود را به یک یا حداقل دو مجموعه از سه مجموعه رشته های تحصیلی گروه آزمایشی هنر اعلام نموده اند، مبلغی به میزان 150,000 هزار تومان و احتمالا کمی بیشتر بابت هزینه آزمون عملی کنکور هنر نمایش عروسکی بپردازند.

هزینه آزمون عملی کنکور هنر رشته نمایش عروسکی باید به وسیله کارت های بانکی عضو شتاب به صورت اینترنتی از طریق سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  انجام شود.

هزینه ثبت نام  آزمون عملی کنکور هنر نمایش عروسکی

نحوه پرداخت هزینه آزمون عملی کنکور هنر رشته نمایش عروسکی

اگر قصد شرکت در آزمون عملی کنکور نمایش عروسکی را دارید باید هزینه آن را پرداخت کنید. در ادامه مطلب نحوه پرداخت هزینه آزمون عملی کنکور هنر رشته نمایش عروسکی را توضیح داده ایم.

وارد شدن به سایت سازمان سنجش باید از بخش سراسری، بر روی گزینه اعلام علاقمندی به شرکت در آزمون عملی رشته های هنر کلیک نمایند.

✅ با یکی از سه روش موجود هزینه کارت آزمون عملی کنکور هنر رشته نمایش عروسکی خود را بپردازند.

✅شماره پرونده + شماره داوطلبی + شماره شناسنامه

✅ شماره پرونده + رسید ثبت نام

✅ شماره پرونده + رسید انتخاب رشته علاقمندی رشته های خاص در صفحه باز شده اطلاعات ثبت نامی داوطلب قابل مشاهده است از قسمت پایین صفحه می توانید نسبت به اعلام علاقمندی خود از میان گروه هنر و یا تربیت بدنی اقدام نمایید. در این صفحه با توجه به انتخاب سریال علاقمندی خود وارد درگاه پرداخت اینترنتی سازمان سنجش می شوید.

با وراد کرن اطلاعات کارت بانکی خود می توانید نسبت به پرداخت هزینه کارت آزمون عملی کنکور هنر نمایش عروسکی  مورد نظر اقدام نمایید.

نحوه پرداخت هزینه آزمون عملی کنکور هنر رشته نمایش عروسکی

زمان برگزاری آزمون عملی کنکور رشته نمایش عروسکی

داوطلبانی که در کنکور سراسری هنر شرکت کردند و آزمون دادند برای ادامه فرایند قبولی در کنکور باید در آزمون عملی کنکور رشته نمایش عروسکی شرکت کنند تا در دانشگاه مورد نظر قبول شوند.

زمان برگزاری آزمون عملی هنر پس از انتخاب رشته آزمون سراسری است و اگر شما این رشته ها را در فرم انتخاب رشته خود وارد کرده اید، باید در آزمون عملی نیز شرکت نمایید تا نمره قبولی دو مرحله از آزمون را به دست آورید. بعد از اینکه داوطلبان اوایل تیرماه آزمون کتبی کنکور را دادند حدود یک ماه بعد نتایج اعلام میشود.

زمان برگزاری آزمون عملی کنکور رشته نمایش عروسکی  به صورت رسمی منتشر نشده است ولی معمولا طبق رسم هر ساله دو الی سه هفته بعد از زمان اعلام نتایج در اواخر مرداد ماه و اوایل شهریور ماه برگزار می شود. به محض اعلام زمان برگزاری آزمون عملی کنکور رشته نمایش عروسکی این صفحه به روز رسانی می شود.

داوطلبان با رعایت شرایط به محل برگزاری آزمون عملی کنکور رشته نمایش عروسکی مراجعه کرده و به رقابت می پردازند.

زمان برگزاری آزمون عملی کنکور رشته نمایش عروسکی

نحوه برگزاری آزمون عملی کنکور رشته نمایش عروسکی

برای نمایش عروسکی هم باید عروسک بسازید و این عروسک باید طبق نمایشنامه باشد. پس هم تکنیک و کیفیت عروسک مهم است و باید منطبق با متن نمایشنامه باشد. ضمن اینکه ممکن است از شما پرسیده شود که افراد معروف این حوزه در ایران و جهان را نام ببرید یا بهترین نمایش عروسکی از نظر شما کدام است و چرا و از این قبیل سوالات می باشد.

در رشته نمایش عروسکی دانشجویان با انواع تکنیک های نمایش عروسکی در زمینه های عروسک گردانی ، کارگردانی ، طراحی صحنه و نمایشنامه نویسی آشنا می شوند .

میزان تاثیر آزمون عملی کنکور هنر رشته نمایش عروسکی

میزان تاثیر آزمون عملی کنکور هنر رشته نمایش عروسکی نمره داوطلب از 100 و با ضریب 4 در نظر گرفته می شود و پذیرش نهایی داوطلب در هر رشته محل با توجه به رتبه کنکور و نمره آزمون عملی انجام می گیرد.

برای قبولی در رشته های آزمون هنر که دارای آزمون عملی هستند ، هم نمره ازمون سراسری و هم نمره ازمون عملی تاثیر گذار است و تاثیر هر کدام 50 به 50 می باشد.

بنابراین حتی اگر رتبه کنکور شما عالی باشد ولی در آزمون عملی شرکت نکنید ، مردود خواهید شد.در واقع ، نمره آزمون عملی بخشی از وزن کل نمره قبولی نهایی است.  

کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور رشته نمایش عروسکی

برای شرکت در هر ازمونی باید کارت ورود به جلسه همراه داشت. چرا؟ چون این کارت اطلاعات هویتی و شناسنامه ای داوطلب را در بر می گیرد و زمان و محل دقیق آزمون در آن ذکر شده است.

به همراه داشتن کارت ورود به ازمون عملی هنر لازم و ضروروی است و بدون ان از ورود داوطلب به سر جلسه ازمون عملی کنکور رشته نمایش عروسکی جلوگیری می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور رشته نمایش عروسکی

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور رشته نمایش عروسکی دو الی سه روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون عملی کنکور هنر رشته نمایش عروسکی از طریق سایت سنجش و اموزش به صورت اینترنتی قابل دریافت است.

محل برگزاری آزمون عملی کنکور هنر رشته نمایش عروسکی

داوطلبان رشته هنر برای انجام آزمون عملی باید سر جلسه حاضر شوند و لازمه آن آگاهی از محل برگزاری آزمون عملی کنکور هنر رشته نمایش عروسکی می باشد.

آزمون عملی برخی رشته ها، در سراسر کشور برگزار میشود مثل ارتباط تصویری. ولی برخی رشته ها، آزمونشان فقط در شهر تهران برگزار میشه

رشته های هنری که آزمون عملی آنها فقط در شهر تهران برگزار می شود و همه داوطلبان شهرستانی هم مجبور به حضور در تهران هستند، عبارتند از: ادبیات نمایشی ، مجسمه‌ سازی ، موسیقی ایرانی و جهانی ، کتابت و نگارگری ، نمایش عروسکی ، بازیگری ( کارگردانی ) ، طراحی صحنه ، نمایش عروسکی و عکاسی

محل برگزاری آزمون عملی کنکور هنر رشته نمایش عروسکی

زمان اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر نمایش عروسکی

نتایج آزمون عملی هنر نمایش عروسکی به صورت همزمان با نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری اعلام می شود و اگر شما پذیرفته شده باشید ، در کارنامه کنکورتان رشته پذیرفته شده درج خواهد شد.

امکان اعتراض به نتایج آزمون سراسری هنر و نتایج آزمون عملی وجود دارد و باید به سازمان سنجش درخواست ارسال کنید.

برای دریافت نتایج آزمون عملی کنکور هنر نمایش عروسکی از طریق سایت sanjesh.org لازم است به شماره پرونده ، شماره داوطلبی و کدپیگیری ثبت نام خود دسترسی داشته باشید و در صورت فراموشی این اطلاعات، امکان بازیابی آنها از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش وجود دارد.

ظرفیت پذیرش دانشگاه ها در رشته نمایش عروسکی

ظرفیت پذیرش دانشگاه ها در رشته نمایش عروسی در دانشگاه های دولتی (دانشگاه تهران، دانشگاه هنر) و دانشگاه های غیر انتفاعی (دانشگاه سوره) می باشد. که از طرییق آزمون کنکور پذیرفته می شوند.

در این مقاله سعی کردیم نحوه آزمون عملی کنکور هنر رشته نمایش عروسکی برای شما توضیح دهیم. برای اطلاع از زمان دقیق آزمون های عملی رشته هنر نمایش عروسکی و هر سوالی در خصوص آمون عملی هنر با کارشناسان مشاور گروپ با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

❓تاریخ برگزاری آزمون عملی کنکور هنر رشته نمایش عروسکی چه زمانی می باشد؟

در متن مقاله به زمان آزمون عملی کنکور نمایش عروسکی اشاره شده است.

❓در آزمون عملی کنکور رشته نمایش عروسکی چه سوالاتی پرسیده می شود؟

نحوه برگزاری آزمون عملی کنکور هنر نمایش عروسکی در متن مقاله آمده است.

❓میزان تاثیر آزمون عملی کنکور هنر چه مقدار است؟

حدود پنجاه به پنجاه آزمون کتبی و عملی در میزان قبولی افراد در کنکور هنر رشته نمایش عروسکی تاثیر گذار است.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه آزمون عملی کنکور هنر رشته نمایش عروسکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی