آزمون عملی کنکور هنر رشته موسیقی جهانی

آزمون عملی کنکور هنر رشته موسیقی جهانی

جهت مشاوره در زمینه آزمون عملی کنکور هنر رشته موسیقی جهانی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به موضوع آزمون عملی کنکور هنر رشته موسیقی جهانی پرداخته ایم. برای آشنایی با کنکور موسیقی جهانی، زمان و نحوه ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر موسیقی جهانی با مشاور گروپ همراه باشید.  

آزمون عملی کنکور هنر رشته موسیقی جهانی

کنکور هنر شامل زیر شاخه های مختلفی است که یکی از این شاخه ها موسیقی می باشد. برای شرکت در کنکور هنر رشته موسیقی هم باید آزمون کتبی داد و هم آزمون عملی برخی رشته هها که آزمون عملی داردند شامل موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی و غیره می باشد.

نوازندگی و موسیقی را می توان به پنج دسته تقسیم نمود. نوازندگی ایرانی، نوازندگی جهانی، موسیقی نظامی و آهنگسازی تقسیم نمود. نکاتی که در رابطه با هر یک از این پنج نوع لازم است بدانید بسیار مهم می باشد و شاید رعایت همین نکات می تواند در موفقیت شما سهم بسزایی را برای قبولی در آزمون عملی رشته آهنگسازی داشته باشد. در ادامه مطلب درباره موسیقی جهانی صحبت خواهیم کرد.

ازمون عملی کنکور رشته موسیقی جهانی

نحوه برگزاری آزمون عملی کنکور هنر موسیقی جهانی

آزمون عملی نوازندگی ساز جهانی فقط برای ساز های ارکستر سمفونیک برگزار می شود.

ساز های دیگر امکان شرکت در این آزمون را ندارند. ساز های ارکستر سمفونیک شامل این ساز ها هستند. ویولن، ویولن (آلتو)، ویولن سل و کنترباس فلوت، کلارینت، (کلارینت Bb و…) ابوا،فاگوت و کنترفاگوت ترومپت، هورن، ترمبون، توبا پیانو،گیتار و انواع ساکسوفون ها می باشند.

نحوه بر گزاری آزمون عملی کنکور هنر موسیقی جهانی به شرح زیر است:

توجه داشته باشید که در رشته نوازندگی ساز جهانی، مفاد آزمون در ۲ بخش ارائه می‌شود:

بخش اول:

نوازندگی : اجرای یکی از سازهای ارکستر سمفونیک (به استثنای سازهای کوبه ای) ، قطعات انتخابی باید از سه دوره باروک، کلاسیک و رمانتیک باشد.

دشیفراژ : این مرحله، بخش جدید اضافه شده به آزمون نوازندگی می باشد. داوطلبان در این بخش باید به اجرای یک صفحه نت یا قطعه ناشناخته بپردازند و هدف از آن سنجیدن مهارت نوازنده می باشد.

مجموع نمرات این بخش 80 نمره می باشد و از اهمیت زیادی برخوردار است. قابل ‌ذکر است که همراهی پیانو برای داوطلبان غیر از پیانو و گیتار الزامی خواهد بود

بخش دوم:

  • سرایش (سلفژ) : این مرحله شامل سه بخش ملودی، ریتم خوانی و تربیت شنوایی می باشد. در این مرحله هنرجو باید علاوه بر شناخت صحیح نت ها، بتواند نت ها را تشخیص داده و با ریتم درستی بخواند.
  • در بخش شنوایی، فواصل به صورت ملودیک یا هارمونیک نواخته می شود و داوطلبا باید نام آن فاصله را که در محدوه یک اکتاو می باشد را تشخیص دهد.

این بخش 20 نمره از 100 نمره آزمون عملی را به خود اختصاص می دهد.  

نحوه برگزاری آزمون عملی کنکور هنر موسیقی جهانی

ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر رشته موسیقی جهانی

اگر در کنکور سراسری ثبت نام کرده بودید و آزمون کتبی رشته هنر را داده بودید. در مرداد ماه چند روز فرصت دارید تا در آزمون عملی کنکور هنر رشته موسیقی جهانی ثبت نام نمایید. در غیر این صورت مجاز به انتخاب رشته نخواهید بود.

برای ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر موسیقی جهانی باید در سایت سازمان سنجش ثبت نام خود را انجام نمایید. حد اکثر مجاز به انتخا دو رشته آزمون هستید و برای هر کدام به صورت جداگانه باید هزینه پرداخت نمایید

هزینه ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر موسیقی جهانی

در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر هزینه ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر موسیقی جهانی به صورت رسمی منتشر نشده است. در سال گذشته هزینه ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر رشته موسیقی جهانی 150000 هزار تومان بود. برای هر کد رشته به صورت جداگانه باید هزینه ثبت نام پرداخت کرد.

هزینه آزمون عملی کنکور هنر رشته موسیقی جهانی باید به وسیله کارت های بانکی عضو شتاب به صورت اینترنتی از طریق سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  انجام شود.

هزینه ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر موسیقی جهانی

نحوه پرداخت هزینه آزمون عملی کنکور هنر رشته موسیقی جهانی

نحوه پرداخت هزینه آزمون عملی کنکور هنر رشته موسیقی جهانی به این صورت است که باید وارد  سایت سازمان سنجش شد و از بخش سراسری، بر روی گزینه اعلام علاقمندی به شرکت در آزمون عملی رشته های هنر کلیک نمایند.

✅ با یکی از سه روش موجود هزینه کارت آزمون عملی کنکور هنر رشته موسیقی جهانی خود را بپردازند.

✅شماره پرونده + شماره داوطلبی + شماره شناسنامه

✅ شماره پرونده + رسید ثبت نام

✅ شماره پرونده + رسید انتخاب رشته علاقمندی رشته های خاص در صفحه باز شده اطلاعات ثبت نامی داوطلب قابل مشاهده است از قسمت پایین صفحه می توانید نسبت به اعلام علاقمندی خود از میان گروه هنر و یا تربیت بدنی اقدام نمایید.

در این صفحه با توجه به انتخاب سریال علاقمندی خود وارد درگاه پرداخت اینترنتی سازمان سنجش می شوید. با وراد کرن اطلاعات کارت بانکی خود می توانید نسبت به پرداخت هزینه کارت آزمون عملی کنکور هنر موسیقی جهانی  مورد نظر اقدام نمایید.  

نحوه پرداخت هزینه آزمون عملی کنکور هنر رشته موسیقی جهانی

زمان برگزاری آزمون عملی کنکور رشته موسیقی جهانی

زمان برگزاری آزمون عملی کنکور رشته موسیقی جهانی بعد از انتخاب رشته در بخش عملی می باشد. داوطلبانی که درکنکور سراسری هنر شرکت کردند و در ثبت نام آزمون عملی ثبت نام کردند باید منتظر زمان برگزاری آزمون عملی باشند.

زمان دقیق برگزاری آزمون عملی موسیقی جهانی به صورت  دقیق اعلام نشده است ولبی معمولا دو الی سه هفته بعد ازکنکور (در اواسط مرداد ماه) آزمون عملی برگزار می شود.

میزان تاثیر آزمون عملی کنکور هنر رشته موسیقی جهانی

میزان تاثیر آزمون عملی کنکور هنر رشته موسیقی جهانی تاثیر آزمون کتبی و عملی هر دو باهم به صورت مساوی و 50 درصد است. هم آزمون عملی مهم است و نهم آزمون کتبی. هر دو نمره در قبولی داوطلب تاثیر گذار است. نمره آزمون از نمره 100 می باشد و هر درس ضریب 4 دارد.

برای موفقیت در کنکور هنر رشته موسیقی جهانی داوطلبان باید خود را برای آزمون عملی و کتبی آماده کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور رشته موسیقی جهانی

برای ورود به جلسه آزمون عملی داوطلبان حتما  باید کارت ورود به آمون داشته باشند. بدون همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور رشته موسیقی جهانی از ورود داوطلب به حوزه امتحانی جلوگیری میشود و امکان آزمون وجود ندارد.

زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور رشته موسیقی جهانی هنوز اعلام نشده است به محض انتشار به اطلاع شما در همین صفحه خواهیم رساند.

کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور رشته موسیقی جهانی

محل برگزاری آزمون عملی کنکور هنر رشته موسیقی جهانی

همه آزمون ها باید با دریافت کارت ورود به آزمون از زمان و محل برگزاری آزمون مطلع شد.

بنا به دلایلی محل برگزاری آزمون عملی کنکور هنر رشته موسیقی جهانی فقط در شهر تهران برگزار می شود و داوطلبان شهر های دیگر مجبور هستند برای آنجام آزمون عملی هنر موسیقی جهانی تهران بیایند.

زمان اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر موسیقی جهانی

زمان اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر موسیقی جهانی همزمان با نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری اعللام می شود. و در کارنامه وضعیت قبولی داوطلب درج خواهد شد.

برای دیدن نتایج آزمون عملی کنکور هنر موسیقی جهانی با در دست داشتن شماره پرونده، شماره داوطلبی و شماره پیگیری در سایت sanjesh.org  اقدام نمایید.

زمان اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر موسیقی جهانی

در این مقاله سعی کردیم نحوه آزمون عملی کنکور رشته موسیقی جهانی را برای شما توضیح دهیم. برای اطلاع از زمان دقیق آزمون عملی کنکور موسیقی جهانی و هر سوالی در خصوص آمون عملی کنکور هنر با کارشناسان مشاور گروپ با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید

❓تاریخ برگزاری آزمون عملی کنکور هنر رشته موسیقی جهانی چه زمانی می باشد؟

در متن مقاله به زمان آزمون عملی کنکور موسیقی جهانی اشاره شده است.

❓در آزمون عملی کنکور رشته موسیقی چه ساز هایی پرسیده می شود؟

انواع ساز های آزمون عملی کنکور هنر موسیقی جهانی در متن مقاله آمده است.

❓میزان تاثیر آزمون عملی کنکور هنر چه مقدار است؟

حدود پنجاه به پنجاه آزمون کتبی و آزمون عملی کنکور هنر موسیقی جهانی در میزان قبولی افراد تاثیر گذار است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آزمون عملی کنکور هنر رشته موسیقی جهانی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی