آزمون عملی رشته علوم ورزشی ۱۴۰۲

آزمون عملی رشته علوم ورزشی

جهت مشاوره در زمینه آزمون عملی رشته علوم ورزشی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

باتوجه به سوالات متداول داوطلبان در رابطه با آزمون عملی رشته علوم ورزشی ۱۴۰۱ در این مقاله به بیان توضیحاتی در رابطه با آن پرداخته ایم. داوطلبانی که قصد انتخاب رشته علوم ورزشی دانشگاه فرهنگیان را دارند، علاوه بر شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه قبولی ، باید در آزمون عملی رشته علوم ورزشی شرکت نموده و امتیاز لازم را کسب نمایند. زمان برگزاری و نحوه شرکت در آزمون عملی علوم ورزشی به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان در ادامه بیان شده است. با ما همراه باشید.

آزمون عملی علوم ورزشی

راهنمای کامل شرکت در آزمون عملی علوم ورزشی در این مقاله ارائه داده شده است. یکی از رشته های پر متقاضی دانشگاه فرهنگیان و پردیس شهید رجایی تهران در بین داوطلبان سه گروه آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی ، رشته علوم ورزشی – آموزش تربیت بدنی می باشد. رشته علوم ورزشی از جمله رشته های با شرایط خاص پذیرش می باشد و داوطلبان علاوه بر شرکت در کنکور سراسری باید آزمون عملی نیز شرکت نمایند.

پذیرش دانشجو برای رشته علوم ورزشی در سال ۱۴۰۲ بصورت متمرکز دارای شرایط خاص با آزمون عملی، معاینه پزشکی و تست‌ های سلامت و تندرستی با ضریب درسی 4 همراه می باشد. برای آگاهی از جزئیات برگزاری و معاینات پزشکی می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

نتایج نهایی آزمون عملی علوم ورزشی همراه با سایر رشته های متمرکز در اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد.

انتخاب رشته آزمون عملی رشته علوم ورزشی

شرایط و نحوه انتخاب رشته آزمون عملی رشته علوم ورزشی چگونه است؟

افرادی که متقاضی شرکت در آزمون عملی رشته علوم ورزشی و یا آموزش تربیت بدنی (در بخش پذیرش با آزمون) می باشند، می توانند پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری، حتی اگر براساس مندرجات کارنامه کنکور در دوره روزانه مجاز به انتخاب رشته نشده باشند نیز با مراجعه به سایت سنجش در زمان مقرر (دهه دوم مرداد ماه) نسبت به انتخاب کد رشته‌ محل‌ های تحصیلی دوره روزانه از رشته علوم ورزشی یا آموزش تربیت بدنی در فرم انتخاب رشته این آزمون در هر اولویتی که علاقه دارند اقدام نمایند.

شرایط شرکت در آزمون عملی رشته علوم ورزشی

داوطلبان به منظور شرکت در ازمون لازم است در ابتدا از شرایط شرکت در آزمون عملی رشته علوم ورزشی ۱۴۰۲ آگاهی داشته باشند.  متقاضیان رشته‌‌ علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌ های دانشگاه فرهنگیان در صورت دارا بودن شرایط لازم و پس از انجام مراحل ذکر شده در ادامه مقاله می توانند در آزمون عملی تربیت بدنی شرکت نمایند.

داوطلبان باید از سلامت کامل جسمانی برخوردار بوده و بخصوص از سلامت قلبی و ریوی خود یقین داشته و آمادگی‌ های لازم برای تست های آزمون‌ عملی‌ رشته علوم ورزشی را داشته‌ باشند. با توجه به اینکه در محل حوزه برگزاری آزمون عملی معاینات پزشکی با نظارت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام خواهد شد نیاز به همراه داشتن گواهی سلامت و ارائه گواهی تندرستی برای متقاضیان نمی‌ باشد. 

زمان برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی ۱۴۰۲

زمان برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی ۱۴۰۱ در طی اطلاعیه ای از سایت سنجش منتشر می شود. براساس اطلاعیه سازمان سنجش ، آزمون عملی علوم ورزشی ‌برای همه متقاضيان، از تاریخ 1401/05/31 تا 1401/06/01 برای برادران و از تاریخ 1401/06/02 تا 1401/06/03 برای خواهران برگزار می شود. آزمون‌ عملی علوم ورزشی قابل تمديد و یا تكرار نخواهد بود.

1588677335 64تاریخ برگزاری آزمون عملی : یکشنبه 1401/05/31 و دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه 1، 2 و 03/06/1401 و برخی از حوزه‌ ها 1401/06/04  طبق اطلاعیه سازمان سنجش.

متقاضیان می بايست فقط ‌براساس برنامه زمانی طبق استان محل اقامت در آزمون عملی شركت نمايند. كارت شركت در آزمون عملی در حوزهای برگزاری آزمون عملی تحويل متقاضیان خواهد شد. برنامه دقیق زمانی شرکت در آزمون عملی علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی از طریق این مقاله قابل دریافت است.

برنامه زمان برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی 1400

پرداخت هزینه آزمون عملی رشته علوم ورزشی

داوطلبان برای پرداخت هزینه آزمون عملی رشته علوم ورزشی باید به نشانی www.ssrc.ac.ir مراجعه نموده و هزینه را پرداخت نمایند.  متقاضیان رشته‌ علوم ورزشی دانشگاه فرهنگیان باید علاوه بر مبلغ واریزی برای هزینه آزمون عملی (پرداخت 700.000 «هفتصد هزار» ریال)، نسبت به پرداخت هزینه انجام معاینه پزشکی و تست‌ های سلامت و تندرستی مبلغ 650.000 (ششصدو پنجاه هزار) ریال، از  تاریخ 1401/05/10 به درگاه پژوهشگاه  تربیت بدنی  اقدام نمایند.

جزئیات پرداخت هزینه ثبت نام آزمون عملی علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی
سایت پرداخت هزینه آزمون عملی علوم ورزشی www.ssrc.ac.ir
زمان مراجعه به سایت و پرداخت هزینه از تاریخ 10 مرداد 1401
هزینه آزمون عملی رشته علوم ورزشی 65 هزار تومان

به همراه داشتن فیش پرداختی در زمان مراجعه به  حوزه آزمون عملی الزامی است.

مدارک شرکت در آزمون عملی علوم ورزشی

به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان مدارک شرکت در آزمون عملی علوم ورزشی در ادامه بیان شده است. به همراه داشتن مدارک زیر هنگام حضور در حوزه های برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی الزامی است. در غیر اینصورت از متقاضی‌ آزمون ‌عملی‌ به ‌عمل ‌نخواهد آمد.

1588677335 64دو قطعه عکس 4×3

1588677335 64لباس‌ و کفش‌ ورزشی‌

1588677335 64اصل شناسنامه و یا کارت ملی

1588677335 64اصل فیش واریزی (مبلغ 65/000 تومان)

ورود به سامانه پرداخت هزینه آزمون عملی رشته علوم ورزشی

1588677335 64در زمان تعیین شده هزینه آزمون عملی رشته علوم ورزشی را پرداخت نکرده ام

متقاضیان آزمون عملی تربیت بدنی درصورتی که در موعد مقرر نسبت به اعلام علاقه مندی و پرداخت هزینه آزمون عملی اقدام ننموده‌اند، درصورت تمایل برای شرکت در آزمون عملی (به شرطی که در جلسه امتحانی گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و علوم تجربی روزهای پنجشنبه مورخ 1401/04/10 و جمعه مورخ 1401/04/11 حاضر بوده‌اند) می‌ توانند جهت بررسی وضعیت خود با همراه داشتن دو قطعه عکس، کارت شناسایی معتبر و همچنین شماره داوطلب و پرونده گروه آزمایشی شرکت در آزمون، به محل برگزاری آزمون و به نماینده سازمان سنجش مستقر در شهرستان برگزاری، مراجعه نمایند.


راهنمای شرکت در آزمون عملی رشته علوم ورزشی در این مقاله بیان شد. برای آگاهی از نحوه برگزاری آزمون عملی علوم ورزشی، امتیازات لازم برای پذیرش در آزمون عملی علوم ورزشی و … می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

هزینه آزمون عملی علوم ورزشی چقدر است؟

داوطلبان برای انجام معاینه پزشکی و تست‌ های سلامت و تندرستی باید مبلغ 650.000 ریال پرداخت نمایند.

آزمون عملی علوم ورزشی چه زمانی برگزار می شود؟

زمان برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی 1401 در این مقاله ارائه داده شده است.

برای پرداخت هزینه آزمون عملی علوم ورزشی به چه سایتی مراجعه کنیم؟

نشانی سایت پرداخت هزینه آزمون عملی علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی باید به سایت www.ssrc.ac.ir مراجعه نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آزمون عملی رشته علوم ورزشی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی