ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان

ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ورود مستقیم به سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان به صورت اینترنتی از طریق مای مدیو جهت سنجش هوش سمپاد ششم به هفتم دانش‌آموزان که شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان را دارند، می‌بایست در زمان مقرر به سایت مای مدیو مراجعه کرده و برای تکمیل فرم ثبت نام و درج اطلاعات خواسته شده به صورت غیرحضوری اقدام کنند. باتوجه به اهمیت ثبت نام آزمون سنجش هوش سمپاد، در این مقاله نحوه ثبت نام، سایت ثبت نام سمپاد هفتم و شرایط شرکت در آزمون به صورت کامل و جامع بیان شده است.

ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم

کلیه مراحل ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان (آزمون سمپاد ششم به هفتم) به صورت اینترنتی و از طریق سایت my.medu.ir انجام می‌شود. آزمون مدارس تیزهوشان یک آزمون ورودی است که برای ورود به مدارس و دبیرستان‌های تیزهوشان و استعدادهای درخشان برگزار می‌شود. این آزمون برای شناسایی دانش‌آموزان با استعداد برگزار می‌شود. هدف اصلی این آزمون، شناسایی و جذب دانش‌آموزان با استعداد و بالقوه است که قصد ورود به مدارسی با برنامه‌های تحصیلی ویژه و پیشرفته مانند مدارس تیزهوشان و استعدادهای درخشان را دارند.

ثبت نام آزمون سنجش تیزهوشان ششم به هفتم دارای شرایط و ضوابط خاصی است. اگر علاقه‌مند به شرکت در آزمون تیزهوشان و سپس ثبت نام در مدارس سمپاد را دارید، می‌بایست در ابتدا بررسی کنید که آیا شرایط لازم را برای ثبت نام دارید یا خیر.

آزمون سنجش هوش سمپاد

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

تا به امروز اطلاعیه‌ای در رابطه با زمان ثبت نام آزمون سنجس هوش سمپاد ششم به هفتم ۱۴۰۳ از سایت وزارت آموزش و پرورش منتشر نشده است. به محض انتشار اطلاعیه در رابطه با زمان دقیق ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان، این مقاله بروزرسانی خواهد شد. در سال گذشته، ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان هفتم در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۸ فروردین ماه انجام شد. پیش‌بینی می‌شود زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1403 نیز حدود همین بازه زمانی باشد.

مهلت ثبت نام آزمون سمپاد ششم به هفتم ۱۴۰۳ به زودی از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

معمولا پس از اتمام زمان ثبت نام، مجدد، مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان تمدید می‌شود و دانش‌آموزانی که موفق به انجام ثبت نام در بازه زمانی تعیین شده نشده اند، می‌توانند در این بازه فرایند ثبت نام خود را انجام دهند. توصیه می‌شود در زمان تعیین شده ثبت نام خود را انجام داده و نام نویسی خود را به روزهای پایانی موکول نکنید.

سایت ثبت نام سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم

سایت ثبت نام تیزهوشان ششم my.medu.ir است. متقاضیان با مراجعه به سایت مای مدیو در زمان مقرر می‌توانند فرایند ثبت نام خود را انجام دهند. توجه داشته باشید، در سال‌های گذشته فرایند ثبت نام مدارس تیزهوشان از طریق سایت hosh.medu.ir انجام می‌شد. اما طبق تغییرات صورت گرفته، ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان منحصرا از طریق سایت my.medu.ir انجام می‌شود. نه تنها پروسه ثبت نام، بلکه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان هفتم، مشاهده نتایج آزمون و اعتراض به نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان نیز از طریق سامانه مای مدیو انجام می‌شود.

برای ورود به سایت ثبت نام تیزهوشان ششم، «اینجا» کلیک کنید.

ورود به سامانه سنجش هوش تیزهوشان در مای مدیو

اطلاعات مورد نیاز برای ورود به سامانه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان، شامل نام کاربری و رمزعبور است. در قسمت نام کاربری لازم است کد ملی دانش آموز درج شود. اگر دانش‌آموز اتباع هستید، در بخش نام کاربری، کد دانش آموزی را وارد کنید.

برای دریافت رمزعبور سایت ثبت نام سمپاد ششم، و ورود به سامانه ثبت نام تیزهوشان به صورت زیر عمل کنید:

  1. ورود والدین دانش آموز از قسمت «دولت من» (برای ورود از طریق دولت من، باید شماره تلفن همراه و رمزعبور یکبار مصرف وارد کنید.)
  2. کلیک روی دکمه تغییر رمز دانش ‌آموز
  3. انتخاب گذرواژه جدید و کلیک روی دکمه تغییر رمز
  4. ورود دانش آموز از طریق کدملی و رمز تعیین شده

رمزعبور دانش‌آموزان اتباع برای ورود به سایت ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم، تاریخ تولد دانش‌آموز بر اساس تاریخ شمسی و بدون ممیز است. درصورت عدم امکان ورود نسبت به تغییر رمز از طریق مدرسه محل تحصیل اقدام کنید. همچنین می‌توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان مشاور گروپ دریافت کنید.

نحوه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان

نحوه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان در سایت my.medu به صورت زیر است:

  • پس از مراجعه به سایت my.medu.ir، در زمان مقرر، برای ورود به حساب کاربری، نام کاربری (کد ملی دانش‌آموز) و گذرواژه را وارد کنید.
  • نمون برگ اینترنتی تقاضانامه ثبت نام را به دقت تکمیل کرده و اطلاعات خواسته شده را درج کنید. (نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، رشته مورد تقاضا و غیره)
  • عکس دانش‌آموز را بارگذاری کنید. (عکس باید جدید و مربوط به سال جاری باشد، اندازه عکس حداکثر ۲۰۰ در ۳۰۰ یا ۳۰۰ در ۴۰۰ پیکسل باشد، فرمت عکس jpg با زمینه سفید باشد.) از بارگذاری عکس قدیمی یا تصویری غیر از عکس دانش‌آموز شرکت کننده خودداری کنید.
  • هزینه ثبت نام را به صورت اینترنتی و از طریق کارت عضو شبکه شتاب بانکی پرداخت کنید. (باید به رمزدوم نیز دسترسی داشته باشید.)
  • پس از پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان، شماره پیگیری ثبت نام برای شما نمایش داده می‌شود. شماره پیگیری را یادداشت کرده و تا پایان فرایند آزمون نزد خود نگه دارید.

نکات ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم:

  1. توجه داشته باشید، ثبت نام شما زمانی نهایی می‌شود که شماره پیگیری را دریافت کرده باشید.
  2. هرگونه پرداخت خارج از سامانه ثبت نام فاقد اعتبار بوده و مبلغ واریزی قابل برگشت نخواهد بود.
  3. در ثبت اطلاعات خواسته شده و انتخاب اولویت‌ها نهایت دقت را داشته باشید. پس از تایید نهایی امکان ویرایش و جابه‌جایی وجود ندارد.
  4. تمامی مراحل ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان توسط داوطلبان انجام شده و مدارس هیچگونه مسئولیتی در این زمینه ندارند.
  5. فرایند ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان هفتم برای دانش‌آموزان اتباع نیز از طریق سایت مای مدیو انجام می‌شود.
  6. دانش آموزان غیر ایرانی باید به کد اتباع دسترسی داشته باشند.

در صورت هرگونه ابهام برای ثبت نام آزمون سمپاد ششم، می‌توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام سنجش هوش سمپاد تیزهوشان ششم به هفتم

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به صورت زیر است:

  • دانش‌آموزان باید در پایه ششم اشتغال به تحصیل داشته باشند.
  • کسب امتیاز «خیلی خوب» در تمامی دروس نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی و کسب مقیاس «خیلی خوب» در کلیه دروس در نوبت اول پایە ششم

متقاضیان ثبت نام مدارس سمپاد ششم به هفتم توجه داشته باشند، تربیت بدنی و شایستگی عمومی جزء مواد درسی محسوب می‌شود. شرکت دانش‌آموز در آزمون ورودی پایە هفتم با داشتن حداکثر یک مقیاس خوب در مجموع ارزشیابی نوبت دوم پایە پنجم و نوبت اول پایە ششم، مجاز است.

شرکت دانش‌آموز در آزمون ورودی پایە هفتم با داشتن حداکثر یک مقیاس «خوب» در مجموع ارزشیابی نوبت دوم پایە پنجم و نوبت اول پایە ششم، مجاز است.

سنجش هوش سمپاد ششم به هفتم چگونه است؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چگونه است؟ منابع آزمون ورودی مدارس تیزهوشان هفتم چیست؟ توصیه می شود دانش‌آموزان قبل از ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان و شرکت در آزمون اطلاعات کاملی در رابطه با منابع و محتوای آزمون داشته باشند.

  • سوالات آزمون تیزهوشان ششم به صورت چهارگزینه‌ای، به منظور سنجش «هوش»، «استعداد» و «خلاقیت» دانش‌آموزان طراحی می‌شود.
  • در هر یک از سوالات، فقط یكی از گزینه‌ها که در مقایسه با سایر گزینه‌ها انتخاب مناسب‌تری است، به عنوان پاسخ صحیح آن سؤال در نظر گرفته می‌شود.
  • به ازای هر پاسخ صحیح، ۳ نمره مثبت برای دانش‌آموز در نظر گرفته می‌شود.
  • به ازای هر پاسخ غلط، برای داوطلب ۱ نمره منفی در نظر گرفته می‌شود.
  • اگر دانش آموزی در سوالی بیشتر از یک گزینه را علامت زده باشد، ۱ نمره منفی برای او در نظر گرفته خواهد شد.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان

داوطلبان با دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان و مطالعه آن می‌توانند اطلاعات دقیقی در رابطه با شرایط و ضوابط و نحوه ثبت نام در آزمون تیزهوشان بدست آورند. توصیه می شود قبل از ثبت نام و شرکت در آزمون تیزهوشان ششم، ابتدا به دقت دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کنید.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳
به محض انتشار دفترچه، لینک دانلود آن در این مقاله قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی سنجش هوش تیزهوشان هفتم

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس تیزهوشان هفتم برای شرکت در آزمون الزامی است. لازم است داوطلبان قبل از شرکت در آزموت نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سایت my.medu.ir اقدام کنند. پس از مراجعه به سایت مذکور و درج کد ملی و رمزعبور وارد حساب کاربری خود شده و کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان را دریافت کنید. زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان هفتم ۱۴۰۳ از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون سنجش هوش تیزهوشان 1403

تا به امروز اطلاعیه ای در رابطه با زمان برگزاری آزمون سنجش هوش تیزهوشان 1403 اعلام نشده است. به محض انتشار اطلاعیه، این مقاله بروزرسانی خواهد شد. در سال گذشته آزمون تیزهوشان پایه ششم در تیرماه برگزار شد.

زمان برگزاری آزمون سمپاد ششم به زودی از طریق این مقاله اطلاع رسانی می‌شود.

حوزە امتحانی داوطلبان آزمون ورودی مدارس سمپاد ششم، براساس منطقە آموزشی محل تحصیل آنان تعیین خواهد شد.

جمع بندی

در این مقاله اطلاعاتی در رابطه با نحوه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان، شرایط ثبت نام، نحوه برگزاری آزمون، تعداد سوالات و غیره در اختیار شما قرار داده شد. توصیه می‌شود در درج اطلاعات خواسته شده نهایت دقت را داشته باشید زیرا پس از ثبت نهایی امکان ویرایش و تغییر برخی از اطلاعات وجود نخواهد داشت.

اگر سوالی در رابطه با ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان دارید و پاسخ آن را در مقاله نیافتید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می‌توانید پاسخ تمام سوالات خود را درباره ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان هفتم به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته‌های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان چگونه است؟

ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان به صورت اینترنتی از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی  my.medu.ir انجام می‌شود.

نحوه ورود به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم چگونه است؟

اطلاعات مورد نیاز برای ورود به سامانه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان، شامل نام کاربری و رمزعبور است. در قسمت نام کاربری لازم است کد ملی دانش آموز درج شود.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان هفتم چگونه است؟

داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون باید در زمان مقرر به سایت  my.medu.ir مراجعه کنند.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403