آزمون سنجش ملی پایه ششم

آزمون سنجش ملی پایه ششم

جهت مشاوره در زمینه آزمون سنجش ملی پایه ششم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آزمون سنجش ملی پایه ششم چیست؟ ازمون سنجش ملی پایه ششم چه زمانی برگزار می شود؟ با توجه به اینکه دانش‌ آموزان پس از پایه ششم وارد دوره تحصیلی جدید می شوند معمولا یک امتحان هماهنگ پایانی به صورت منطقه‌ ای برای آن ها برگزار می شود. آزمون سنجش ملی ششم در تاریخ 25 اردیبهشت ماه 1400 و به صورت حضوری برگزار می گردد.

تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با عدم برگزاری آزمون سنجش ملی ششم منتشر نشده است. در صورت لغو برگزاری آزمون یا تغییر در زمان برگزاری آزمون، این مقاله بروزرسانی خواهد شد. با ما همراه باشید.

آزمون سنجش ملی پایه ششم

آزمون سنجش ملی پایه ششم چیست؟ آزمون در نظر گرفته شده برای دانش آموزان پایه ششم ابتدایی با عنوان ازمون سنجش ملی پایه ششم به منظور اطلاع و ارزشیابی دانش آموزان و آموخته های آن ها به صورت هماهنگ استانی در تاریخ مشخصی که توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام می گردد برگزار می شود.

آزمون سنجش ملی ششم شامل سوالات مربوط به کتاب های درسی دانش آموزان در پایه ششم ابتدایی می باشد. نوع سوالات و نحوه تصحیح و بررسی آن ها مانند امتحانات نهایی به صورت هماهنگ بوده و مربوط به ادارات آموزش و پرورش هر منطقه می گردد.

لازم به ذکر است، ارزشیابی در دوره ابتدایی به صورت کیفی توصیفی است و مبنای اصلی آن هم فعالیت هایی است که دانش آموز در طول سال تحصیلی انجام می‌دهد.

زمان برگزاری آزمون سنجش ملی پایه ششم

زمان برگزاری آزمون سنجش ملی پایه ششم ، 25 اردیبهشت ماه 1400 اعلام شده است. آزمون سنجش ملی پایه ششم به منظور سنجش میزان یادگیری دانش آموزان و آمادگی آن ها برای ورود به مقطع تحصیلی متوسطه به صورت حضوری برگزار می گردد. این آزمون که آزمون هماهنگ استانی پایه ششم نیز نامیده می شود بنابر اطلاعیه صادر شده از طرف وزارت آموزش و پرورش در تاریخ 25 اردیبهشت 1400 برگزار خواهد شد.

به منظور حفظ سلامت دانش آموزان در شرایط شیوع بیماری کرونا، تمامی پروتکل ها و موارد بهداشتی مربوط به این آزمون طبق دستور العمل صادر شده از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا رعایت شده و کنترل خواهد شد.
 
آزمون سنجش ملی پایه ششم به صورت حضوری در تاریخ 25 اردیبهشت 1400 برگزار می شود.
 

امتحان نهایی ششم 1400

نحوه برگزاری آزمون سنجش ملی ششم چگونه است؟ براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون سنجش ملی مقطع ششم ابتدایی در تاریخ 25 اردیبهشت 1400 به صورت حضوری برگزار می گردد. با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، آزمون سنجش ملی پایه ششم ابتدایی با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی در زمان مقرر برگزار خواهد شد.
 

سوالات آزمون سنجش ملی ششم ابتدایی

سوالات آزمون سنجش ملی ششم ابتدایی بر چه اساسی طراحی می شود؟ آزمون سنجش ملی ششم شامل سوالات مربوط به کتاب های درسی دانش آموزان در پایه ششم ابتدایی می باشد. نوع سوالات و نحوه تصحیح و بررسی آن ها مانند امتحانات نهایی به صورت هماهنگ بوده و مربوط به ادارات آموزش و پرورش هر منطقه می گردد.

دانش آموزان می توانند برای آگاهی از نحوه طراحی سوالات آزمون سنجش ملی ششم ابتدایی و دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

بارم بندی امتحانات پایه ششم

بارم بندی امتحانات پایه ششم در جدول زیر قرار داده شده است:

 
در راستای تغییر و تحولات در سامانه های وزارت و گسترش دولت الکترونیک سامانه پادا pada.medu.ir به عنوان سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان راه اندازی شده است. سامانه پادا به عنوان سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان راه اندازی شده است که دانش آموزان با نام کاربری و رمز خود وارد این سامانه خواهند شد و می توانند کارنامه خود را مشاهده نمایند.
 
 
زمان و نحوه برگزاری آزمون سنجش ملی پایه ششم به صورت کامل در این مقاله ارائه داده شده است. برای آگاهی از نحوه طراحی سوالات آزمون سنجش ششم می توانید با مشاوران مجرب مجموعه به شماره 9099071614 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.
 
سوالات متداول آزمون سنجش ششم
 

آزمون سنجش ملی ششم ابتدایی چه زمانی برگزار می شود؟

زمان برگزاری آزمون سنجش ملی ششم، 25 اردیبهشت ماه 1400 اعلام شده است.

آزمون سنجش ملی پایه ششم ابتدایی چگونه برگزار می شود؟

آزمون سنجش ملی ششم به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در زمان معین شده برگزار می شود.

بارم بندی امتحانات پایه ششم چگونه است؟

بارم بندی امتحانات پایه ششم ابتدایی در این مقاله قرار داده شده است.

3.9/5 - (9 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آزمون سنجش ملی پایه ششم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403