درج سوابق آموزشی و پژوهشی در سایت سنجش برای آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی

آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی

جهت مشاوره در زمینه درج سوابق آموزشی و پژوهشی در سایت سنجش برای آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقالهٔ آموزشی سعی دارد به‌صورت کامل به مبحث درج سوابق آموزشی و پژوهشی در سایت سنجش برای آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی بپردازد. شما می‌توانید نکات تکمیلی و راهنمای ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی سال 97 – 98 را در سایت مشاور گروپ مشاهده نمایید. با ما همراه باشید.

آزمون دکتری تخصصی

راهنمای آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی:

داوطلبان درصورتی‌که مجاز بـه انتخـاب رشـته / محل باشـند، از سـاعت 18 روز یکشـنبه 97/3/28 تـا روز چهارشـنبه 97/3/31 می‌توانند با واردکردن کد ملی و فعال شدن گزینه‌ی ارسال سوابق، با انتخاب گزینه‌ی مربوطه، کد ره‌گیری را درج و وارد صفحه‌ی مربوط به دریافت سوابق آموزشی و پژوهشی می‌شوند. ابتدا لازم است فـرم درج سـوابق را از سـایت پرینت گرفته و پس از تکمیل و امضا، به‌صورت pdf ذخیره و آن را در سایت بارگذاری کنند. در ضـمن بایـد مسـتندات دیگر خود را مطابق اظهارات فرم فوق در سایت بارگذاری کنند.

تطبیق کامل مدارک اظهارشده در فـرم درج سـوابق بـا مدارک بارگذاری شده، بسیار مهم بوده و امتیاز سوابق آموزشی و پژوهشی تنها به مدارکی تعلق می‌گیرد که در فرم درج سوابق اظهارشده و مستند مربوط به آن نیز بارگذاری شده باشد. در مورد مقالات نیز تنها مستندات مؤید انتشـار قطعـی مقالـه موردپذیرش خواهـد بـود. بنـابراین از بارگـذاری مسـتندات مربـوط بـه ارسـال (Submission) یـا تحـت بررسی (Under Revision) بودن مقاله خودداری شـود. چنانچـه داوطلـب پـذیرش قطعـی، مقالـه را بعـد از فرصـت بارگذاری سوابق در سایت دریافت کند، می‌تواند در روز مصاحبه آن را به مسئولان برگزاری مصاحبه ارائـه کنـد. توصـیه می‌شود داوطلبان اطلاعات بارگذاری شده در سایت سـنجش را در CD ذخیـره کـرده و در روز مصـاحبه همـراه داشـته باشند تا در صورت نیاز به مسئولان برگزاری ارائه کنند.

مشاور گروپ:

شما می‌توانید تمامی اطلاعات مربوط به آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی را در سایت مشاور گروپ مشاهده بفرمایید. در صورت لزوم می‌توانید با کارشناسان مشاور گروپ تماس گرفته و از جدیدترین منابع و راهکارهای قبولی در آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی آگاه شوید. در صورت لزوم می‌توانید در انتهای همین مطلب، نظرات خود را با ما در میان بگذارید. کارشناسان مجرب ما در کمترین زمان ممکن اقدام به پاسخگویی به سؤالات و انتقادات شما می‌نمایند. شما می‌توانید با جستجو در سایت از جدیدترین اطلاعات آزمون‌های وزارت بهداشت آشنا شوید.


مطالب تکمیلی 

برای آگاهی از جدیدترین اخبار آزمون دکتری تخصصی علوم پرشکی بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

مشاور گروپ

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه درج سوابق آموزشی و پژوهشی در سایت سنجش برای آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403