آزمون های جامع و جابه جایی رتبه ؛ چگونه

آزمون های جامع و جابه جایی رتبه

جهت مشاوره در زمینه آزمون های جامع و جابه جایی رتبه ؛ چگونه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آزمون های جامع و جابه جایی رتبه  , دوران جمع‌بندی کنکور  از مراحل بسیار مهم و سرنوشت ساز است ؛ به گونه‌ای که اگر شما برنامه درست یا تلاش و جدیت درخوری در این مرحله نداشته باشید، نخواهید توانست از نتیجه مطالعه و زحمات قبلی خود بخوبی استفاده کنید و در نهایت نیز نباید انتظار جابجایی رتبه داشته باشید.

آزمون های جامع و جابه جایی رتبه

بهترین روش جمع بندی برای آزمونهای آزمایشی

آزمون های جامع و جابه جایی رتبه , مرور شب آزمون

آزمون های جامع و جابه جایی رتبه : دلیل اینکه خیلی از دانش آموزان در آزمون ها تراز خوبی کسب نمی کنند، این است که روز قبل از آزمون با حجم عظیمی از درس هایی مواجه هستند که در طی ۲ هفته یا بیشتر مطالعه کردند و در یک روز یا حتی کمتر نمی توانند همه آنها را مرور کنند. اهمیت مرور شب آزمون وقتی مشخص می شود که بدانیم، آزمونها نمای کوچکی از کنکور هستند و اگر نتوانیم دروس ۲ هفته خود را در یک روز جمع بندی کنیم، مسلماً دروس یک سال را نیز نمی توانیم در ۱ ماه مرور کنیم. 

خلاصه برداری در طول سال تحصیلی

آزمون های جامع و جابه جایی رتبه  : در مقالات قبل از اهمیت خلاصه نویسی صحیح صحبت کردیم و در کارگاه خلاصه نویسی کاملا اصول و روشهای صحیح آن را آموزش دادیم. یکی از مباحثی که در کارگاه مطرح کردیم این بود که قدر خلاصه نویسی را بعد از عید خواهید دانست. زمانی که شما یک مجموعه کامل خلاصه نویسی شده در اختیار دارید و با آرامش می توانید در یک ماه همه مباحث را مرور کنید.

امّا اگر در آزمون آزمایشی شرکت می کنید، قدر خلاصه نویسی را همان شب های آزمون خواهید دانست. پس برای مرور شب آزمون لازم است در طول سال و به شکل مستمر، خلاصه نویسی کنیم.

خواندن خلاصه ها برای شب آزمون

آزمون های جامع و جابه جایی رتبه  : حالا که یک مجموعه کامل از دروس خلاصه نویسی شده در اختیار دارید، برای شب آزمونها نیز باید همین خلاصه ها را مطالعه کنید. با توجه به اینکه خلاصه ها را خودتان یادداشت کردید، علاوه بر اینکه تسلطتان بر روی آنها بسیار بالاست ، در زمان بسیار اندکی می توانید همه خلاصه هایتان را مرور کنید. بطور خلاصه، بهترین روش جمع بندی برای آزمونهای آزمایشی ، مرور خلاصه های خودتان است.

مرور خلاصه ها، حتی در صورت داشتن وقت بیشتر

آزمون های جامع و جابه جایی رتبه : ممکن است، ۳ یا ۴ روز قبل از آزمون همه مباحث را تمام کنید و برای مرور دوباره از روی جزوه و کتاب خودتان همه مباحث را مرور کنید. به نظر من حتی اگر وقت هم دارید، این کار را نکنید، چون شما برای آزمون درس نمی خوانید، شما برای کنکور درس می خوانید. بهتر است فرهنگ خلاصه نویسی و استفاده از آن را در خودتان نهادینه کنید. اگر زمان اضافه مرور دارید، علاوه بر مرور خلاصه های خودتان، تست های ستاره دار را نیز مرور کنید.

بهترین آزمون آزمایشی برای جمع بندی  کدومه ؟

آزمون های جامع و جابه جایی رتبه : آزمون های جامع موسسات برگزاری آزمون های آزمایشی یا شروع شده اند یا کم کم دارند شروع میشن . این آزمون ها میشه گفت مهم ترین بخش کار این موسسات هستش چرا که در این آزمون ها باید تمام تلاش خود را بکنند تا به بهترین شکل شما رو برای کنکور ۹۵ آماده کنند.

با اهمیت پیدا کردن این آزمون های آخری سوالاتی که از ما در مورد آزمون های مختلف میشد هم بیشتر شده و ما سعی کردیم یک تحلیل تقریبا کامل در مورد این که بهترین آزمون آزمایشی برای جمع بندی چیه بنویسیم و تصمیم گیری رو به عهده خود شما عزیزان واگذار کنیم. راستی فاکتور برنامه هاشونو بررسی نکردیم چون داریم در مورد آزمون های جامع صحبت می کنیم لذا این فاکتور خود به خود حذف میشه.

آزمون های کانون (قلم چی) :

آزمون های جامع و جابه جایی رتبه : اسم آزمون های آزمایشی با موسسه قلم چی گره خورده! منتها جدیدا بچه های کنکوری دیدشون نسبت به این موسسه عوض شده و دیگه مثل گذشته طرفدار آنچنانی ای نداره. یکی از علت های مهم این قضیه لو رفتن سوالات قبل آزمون هاست که گرچه اهمیت آن چنانی ای نداره ولی باعث دلسرد شدن خیلی از بچه ها شده و باعث شده دیدشون عوض بشه. اما نباید از آمار بالای شرکت کنندگان آزمون قلم چی صرف نظر کرد. این آمار بالا میتونه تا حدودی به شما کمک کنه ولی مهمتر از آمار این هستش که کیفیت سوالات خوب باشه.

آزمون های جامع و جابه جایی رتبه : در مورد کیفیت سوالات میشه گفت گویا گزینشگران سوال های قلم چی امسال کمر بسته اند که سخت ترین سوالات را انتخاب کنند منطقشان هم این است که هر چه سوالات سخت تر باشد بچه ها در کنکور کمتر سورپرایز میشن! جدای از این که این منطق درست است یا نه اما این امر باعث شده که خیلی از سوالات به طور غیراستاندارد سخت باشند یعنی میشود گفت “غلط” طرح شده اند. برای بچه های منحصرا زبان و هنر هم تنها موسسه ای که آزمون برگزار میکنه موسسه قلم چی هستش که بچه های این رشته ها میتونن از آزمون های قلم چی استفاده کنند.

گزینه ۲:

آزمون های جامع و جابه جایی رتبه :  گزینه ی ۲ میشه گفت آزمون های جامعش رو با دقت بیشتری نسبت به آزمون های قبلی می بنده یعنی یه جورایی تمرکز و وقت بیشتری میذارن برای آزمون های جامعشون. مخصوصا برای بچه های انسانی آزمون های گزینه ۲ به شدت توصیه میشه. یکی از معایبی که گزینه ۲ داره وجود تست هایی که بعضا از سطح کنکور خیلی بالاتر و یا خیلی پایین تر هستند و استفاده زیاد از عین سوالات سال های آزمون های قبل هستش.

تعاونی سنجش:

آزمون های جامع و جابه جایی رتبه : پر طرفدارترین آزمون ها همین آزمون های سنجش هستند منتها امسال برخلاف سال های گذشته زیاد خوب کار نکردند و حتی در یکی دو مورد خارج از برنامه سوال دادند که نشون میده زیاد روی چینش و بررسی و ویرایش سوالات وقت گذاشته نمی شود. از قدیم این عقیده که چون این تعاونی متعلق به سازمان سجش است پس طراحانش هم همان طراحان کنکور هستند وجود داشته لکن این عقیده کاملا اشتباه است و طراحان کنکور علاوه بر آن که گمنام هستند هیچ فعالیتی در زمینه کنکور ندارند.

گاج:

آزمون های جامع و جابه جایی رتبه : زیباترین کاری که گاج امسال کرد طراحی مجله رتبه بود که همون طور که از اسمش پیداست شامل حرف های رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور بود که به بچه ها خیلی کمک کرد. آزمون های جامع سال گذشته گاج شباهت بسیار زیادی به کنکور داشتند این شباهت در دروس عمومی بسیار زیاد و در دروس تخصصی هم چشم گیر بوده.

 آزمون های جامع و جابه جایی رتبه : برخی از رتبه های برتر سال گذشته هم در آزمون های جامع گاج شرکت کردند که از این بین اقای علا مشاور خود اکادمی و رتبه ۸ کنکور ۹۴ هم بینشون بوده . علاوه بر این به جرات میشه گفت با بررسی سوالات امسال گاج به این نتیجه رسیدیم که دپارتمان آزمون گاج امسال نسبت به سال های گذشته و نسبت به آزمون های دیگر آزمایشی کیفیت خودشو خیلی بالاتر برده. گرچه باید روی سوالات تخصصی مخصوصا شیمی و زیست کمی بیشتر کار کنند ولی باز هم می شود گفت که عملکردشان در سال ۹۴ کاملا تحسین برانگیز بوده است.

اهمیت جمع بندی مطالب و مرور کردن درس ها

یکی از کارهای بسیار مهمی که همه داوطلبان کنکور باید حتماً به آن توجه کرده و بخشی از برنامه مطالعاتی خود را برای این کار مهم درنظر بگیرند، مرور است.

 فوایدمرور کردن

از نظر تمام مشاوران و کنکوری‌های موفق، مرور کردن، یکی از راه‌های مهم تثبیت دانسته‌ها و مطالعات قبلی برای کنکور است. آشنایی بانقاط ضعف وقوت،جلوگیریازتکرارآموخته‌ها، تثبیت اطلاعات در ذهن،حل مشکل فراموشی، آمادگی برای آزمون اصلی،انسجام ذهنی و … از جمله فواید مهم مرور کردن است.

برای اینکه فواید مرور کردن برای شما داوطلب عزیز، هر چه بیشتر روشن شود، به این نکته توجه کنید که هر یک از شما به فراخور برنامه، زمان شروع مطالعه، مدت ساعات مطالعه، میزان آمادگی قبلی، میزان یادگیری و … مطالبی را تاکنون آموخته‌اید؛ حال اگر تا پایان کنکور به همین صورت پیش بروید و فقط مطالب جدید بخوانید، بدون آنکه یک یا چند مرتبه، این مطالب را مرور کنید.

مطمین باشید که بیشتر این مطالب را فراموش خواهید کرد، و این، یعنی اینکه تمام یا بیشتر زحمت شما هدر خواهد رفت؛ پس مرور می‌تواند در مدت زمان کم، باعث فراخوانی و بازیابی اطلاعات و دانسته ها شده و شما عزیزان را برای آزمون، هر چه بیشتر آماده کند.

در واقع در دوران جمع‌بندی، هدف این است که انبوهِ اطلاعاتی که در دوران مطالعه در ذهن داوطلب قرار گرفته است، به نحو مناسبی سامان‌دهی شده و در هنگام آزمون براحتی قابل بازیابی باشد. 

بنابراین، در دوران جمع‌بندی نباید به دنبال یاد‌گیری مطالب جدید باشید، بلکه باید سعی کنید آنچه را که تاکنون آموخته‌اید، بخوبی در ذهن خود سامان‌دهی نمایید. حتی اگر به دلیل کمبود وقت یا به دلایل دیگر، موفق به اتمام بخش مهم یا قابل توجهی از مطالب نشدید، بهتر است که باز هم اولویت را به برنامه‌ریزی برای جمع‌بندی دهید.

در کنار آن، در ساعاتی که به جمع‌بندی اختصاص ندارد، مطالب باقی‌مانده را مطالعه نمایید. توجه داشته باشید که یادگیری شصت درصد مطالب با عمق نود یا صد درصد، بهتر از یادگیری صد درصد مطالب با عمق شصت درصد است.

شما تنها نیستید

وقتی بحث دوره جمع‌بندی و مرور برای کنکور پیش می‌آید، بسیاری از داوطلبان عزیز احساس می‌کنند که مطالب را فراموش کرده‌اند. باید بگوییم که این حس، حس همه داوطلبان است و فقط شما تنها نیستید. 

جالب است بدانید که مطالب، درون ذهن انسان هرگز فراموش نمی‌شوند؛ بلکه تنها انسجامشان را از دست می‌دهند و در میان هزاران مطلب دیگر گم می‌شوند. حالا وقتش است که شما گمشده‌ها را پیدا کنید، و انجام این کار با مرور و استفاده کامل از دوران جمع‌بندی بخوبی میسر می‌شود.

وضعیت خود را مشخص کنید

داوطلبان در میزان یادگیری یا میزان درس‌ها و مباحثی که مطالعه کرده‌، و در واقع، میزان حجم دروسی که خوانده‌اند، با یکدیگر متفاوت هستند؛ عده‌ای، دروس بیشتری را خوانده و عده‌ای، مباحث کمتری را مطالعه کرده‌اند؛ به همین دلیل، لازم است که قبل از شروع دوران جمع‌بندی، نگاهی به وضعیت خود بیندازید و با توجه به حافظه و میزان توانایی خود در یادگیری، مشخص کنید که چه زمانی را برای دوره جمع‌بندی لازم دارید.

تصوّر نکنید که اگر از مرور صحبت می‌کنیم، به معنی این است که دیگر نمی‌توانید مطلب جدیدی بخوانید. شاید شما هنوز، مباحث مدنظر خودتان را به طور کامل مطالعه نکرده‌اید؛ ابداً اشکالی ندارد؛ ولی مرور را هم از زمانی که فکر می‌کنید لازم است، آغاز کنید.

ابتدا مباحثی را که باقی مانده است، اولویت‌بندی کنید تا اگر احیاناً فرصت نشد که تمام مباحث را بخوانید، خیالتان از خواندن مهم‌ترین مباحث راحت باشد. برای مرور نیز از همین اولویت‌بندی استفاده کنید. 

برنامه‌ریزی برای مرور، تفاوتی با برنامه معمول مطالعاتی شما ندارد. اگر روزانه چند درس می‌خواندید، مرور را هم به همان شکل ادامه دهید. ضمناً برای برخی از دروس که فرّار هستند مرور روزانه داشته باشید.

حال اگر جزو آن دسته از عزیزانی هستید که هنوز مطالب خوانده نشده دارند، می‌توانید بعد از اتمام مرور عالی و بی‌نقص درس های خوانده شده، چند مبحث از مباحث مهم را انتخاب کنید و مطالعه اولیه این مباحث را شروع کنید.

دقت کنید که این مباحث از نظر حجم زیاد نبوده یا به لحاظ محتوایی مشکل نباشد و بعد به مطالعه و سپس مرور این مطالب بپردازید و همین طور ادامه دهید؛ یعنی وقتی این مطالب را تمام کردید، مطالب جدید دیگری بخوانید و دوباره چند بار این مطالب و مطالب قبلی را مرور کنید.

حتماً توجه داشته باشید که دو هفته پایانی را باید به تست‌زنی سرعتی و رفع اشکال اختصاص دهید؛ پس این زمان را از زمان مطالعه خود کم کنید.

پیش شرط مرور را رعایت کنید

پیش شرط مرور، آن است که از قبل مطالب را خوب یاد گرفته و آنها را فهمیده باشیم؛ در غیر این صورت، اساساً مطالعه‌ بعدی، نقش مرور و تکرار را نخواهد داشت، بلکه عملاً، همان یادگیری نخستین خواهد بود. مرور، نیاز به تمرکز فراوان دارد.

مرور بدون تمرکز، مثل یک روخوانی بی‌فایده است. مرور، همانند مطالعه، جزیی از مراحل یادگیری است و همان شرایط لازم را دارد. بهترین ساعات شبانه روز خود را باید به مرور اختصاص دهید.  

برای مرورهای اولیه، پس از مطالعه که هنوز یادگیری‌تان کامل و عمیق نیست باید وقت بیشتری صرف کرد. مرور در این مرحله، بیشتر شامل باز خوانی کامل کتاب و حل تمرین‌های آن می‌شود؛ ولی با گذشت زمان، مرورهای بعدی، کوتاه‌تر و راحت‌‌تر می‌شوند. بعد هنگامی‌که تسلّط پیدا کردید، می‌توانید یک کتاب را در یک یا دو ساعت دوره کنید.

جای تست‌ها در دوره مرور

سعی کنید که در دوره مرور، بخصوص ماه آخر، تست‌هایی را که طی دوران مطالعه غلط پاسخ داده یا بی‌پاسخ گذاشته و بعد پاسخشان را یاد گرفته‌اید، دوباره پاسخ دهید. این تست‌ها، اهمیت زیادی دارد؛ پس قدرشان را بدانید و ساعاتی را صرف تحلیل این تست‌ها نمایید.

تست زنی، علاوه بر اینکه مهارت شما را بالا می‌برد، به شما کمک می‌کند تا بدانید که تمرکز سؤالات کنکور روی چه فصولی است، از چه مباحثی و به چه شکل سؤال طرح می‌شود و از کدام قسمت‌ها، کمتر سؤال می‌آید؛ سپس شما متوجه خواهید شد که کدام مباحث را بهتر و کدام یک را کمتر بلدید و این مباحث، چقدر در کنکور اهمیت دارند. این اطلاعات به شما کمک خواهند کرد تا مباحث مهمی را که کمتر بلدید، بیشتر مرور کنید و برعکس.

انواع مرور

۱- مرور از روی جزوه و کتاب

۲- مرور از روی الگوی یادآوری (خلاصه‌نویسی)

۳- مرور با دوستان

۴- مرور با تست

۵- مرور فعال

اگر مرور، محدود به تکرار آموخته‌های قبلی شود، با این روش، ما می‌توانیم تنها آموخته‌های قبلی را حفظ و نگهداری کنیم؛ اما نمی‌توانیم این آموخته‌ها را ارتقاء دهیم و یادگیری خود را کامل‌تر کنیم.

آرامش آزمون های آزمایشی آخر

آزمون های آزمایشی آخر فرصت یادگیری نهایی و فرصت شبیه سازی اصولی را در اختیار شما قرار میدهند.

لازم است در زمان باقی مانده تا کنکور سراسری با نگاه بهتری به محتوا و منطق این آزمون های آزمایشی آخر با امادگی کامل در آنها شرکت کنید.
 

آرامشی که از این ذهنیت در شما ایجاد میشود کمک خواهد کرد تا شرایط آزمونی را در کنار شرایط خاص آمادگی ذهنی در این ایام بهینه تر کنید.

حاضر نشدن در این ازمون ها چیزی به نتایج دوران جمع بندی اضافه نمیکند اشتباهات و سوالات نادرست این آزمون ها فقط چند عدد روی کارنامه نیستند.

با اشنا شدن با این اشتباهات از تکرار مجدد انها در جلسه آزمون کنکور جلوگیری کنید.این همان ارامش کنکور است.

نتیجه نهایی شما در ازمون های جمع بندی نمایشگر عملکرد ازمونی شما در شرایط یک امتحان چهارساعته با تعداد مشابه سوالات در کنکور سراسری است .

درصدهای شما در شرایط مهم شبیه سازی شده به دست امده و پایین بودن احتمالی سطح این نمرات نباید با سایز زمان های سال مقایسه شود.

روش‌های جمع بندی (روش غلط – روش درست)

در این روش، داوطلب، تمام درس‌های خود را از روی مطلب‌های خلاصه‌نویسی شده یا جزوه‌هایش، طبق یک برنامه جامع مطالعه می‌کند و شاید تا روز کنکور، این کار را چندین بار انجام دهد. در این روش، دو اشکال عمده وجود دارد: اول اینکه شما مطلب ‌های غیرضرور را نیز مطالعه خواهید کرد، و دوم اینکه هیچ گاه احساس تسلّط بر دروس و منابع نمی‌کنید، و درحقیقت احساس می‌کنید که باید دوباره آنها را مرور کنید.

روش صحیح جمع بندی

این روش، شامل دو مرحله است:

الف:خود آزمایی به شیوه آزمون دادن
 
در این روش، شما زمان خود را به دوره‌های دو یا سه روزه تقسیم می‌کنید و صبح روز اول را آزمون می‌دهید؛ البته این آزمون باید یک کنکور جامع باشد که بهتر استاز سؤالات کنکور سال‌های گذشته بوده و در صورت امکان، شرایط کنکور نیز در آن شبیه سازی شود.

ب: تحلیل آزمون

پس از یک استراحت کوتاه، آزمون خود را سؤال به سؤال (در هر درس) تحلیل کنید و در یک برگه، مبحث‌هایی از هر درس را که غلط جواب داده یا نتوانسته‌اید پاسخ دهید، یادداشت کنید.

اکنون باید برای مدت زمان باقیمانده،یک برنامه جامع بنویسید. برای انجام این کار، ابتدا در هر درس، یک اولویت مهم را معین کنیدو در برنامه ریزی خود قرار دهید و برای هر دو گروه درس های عمومی و اختصاصی حتماً وقت کافی بگذارید. برنامه ریزی را به صورت دقیق انجام دهید (چه مبحثی، کدام منبع و… ) و در زمان اجرای برنامه، نگران ضعف و دوره مطالب نباشید؛ چون هر ضعفی که داشته باشید، به طور حتم در آزمون بعد، معین خواهدشد.

با اعمال این شیوه و آزمون‌هایی که شما برای سنجش خود انجام می‌دهید، هم مرور بسیار خوبی خواهید داشت و نیز با حذف مطالبی که مطمینید تسلّط کامل به آنها دارید، وقت بیشتری برای مرور دیگر موضوعات و درس‌هایی دارید که در آنها احساس ضعف بیشتری می‌کنید.

مزیت‌های روش صحیح جمع بندی

این روش، مزیت‌های بسیار زیادی دارد که به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد:

۱. مرور همه مطالب

در یک کنکور استاندارد، اغلب از تمام مبحث‌ها، دست کم یک سؤال وجود خواهد داشت، و اگر چنین هم نباشد، در چند آزمونی که شما انجام خواهید داد، به طور قطع از هر مبحث، دستکم به یک سؤال پاسخ خواهید داد. انجام این کار سبب می‌شود که اطلاعات شما در تمام بحث‌هایاختصاصی و عمومی سنجیده شود.

2. رفع اشکال عمده و عدم اتلاف وقت

در این روش، هر بار که آزمون می‌دهید، بخشی از اشکال‌های شما برطرف می‌شود و هر بار، در مقایسه با دفعه گذشته، آمادگی شما بالاتر می‌رود؛درضمن، چونمطالبی را که می‌دانید، درست پاسخ خواهید داد، دیگر وقتی برای مطالعه آنها سپری نخواهید کرد؛ بنابراین، وقتتان تلف نمی‌شود.

۳. تمرین مهارت‌های آزمون دادن

به طورحتم تا زمانی که در شرایط آزمون‌های مشابه کنکور قرار نگرفته باشید، متوجه نخواهید بود که داشتن اطلاعات کافی برای پاسخگویی به سؤال، کافی نیست و باید بامهارت‌های آزمون دادن، آشنا بوده و آنها را به کار ببندید .این مهارت‌ها،نیازمند تمرین هستند و تنها راه آموختن آنها، تجربه کردن است. در این روش، شما اینمهارت‌ها را هر سه روز یک بار تمرین می‌کنید.

حرف های یک مشاور با تجربه :

واقعا رسیدن به آرزوتون مهمه، یا فقط دارین فیلم بازی میکنین؟

واقعا با تمام وجود دنبال آرزوتونید یا یه حس زودگذره؟
دارین یه قدم در ۱۰۰ جهت مختلف بر میدارین یا ۱۰۰ قدم در یه جهت مشخص؟
دیروز چند ساعت وقتتون رو بدون کار روی رسیدن به آرزوتون تلف کردین؟
امروز برنامتون چیه؟ امروز رو هم تلف میکنید؟
واقعا میخواین؟ و واقعا حاضرین هزینشو پرداخت کنید؟

باور کنید ، هیچ چیز در زندگی رایگان نیست، و گرونترین چیز تو زندگی زمانتونه، زمان، زمان ، زمان، زمان.

شاید رایگان داده باشن، ولی وقتی موقع حساب کتاب میشه، این زمان و وقتمون رو خیلی خیلی خیلی گرون حساب میکنن.
شاید چند سال بعد بزرگترین حسرتتون همین روزها باشه  روزهایی که میتونستین خیلی بهتر استفاده کنین ولی نکردین! هیچ حسرت بالاتری نسبت به زمان وجود نداره، برای همین سعی کنید هر روزتون رو طوری زندگی کنید، که ۱۰ سال دیگه ، هیچ جای حسرتی بابت امروزتون نداشته باشید.

سرنوشت ما به دست ما ساخته میشه
تک تک روزهای قبل کنکورو جدی بگیریم.

sa 2

به تمام آرزوها و خواسته هاتون میتونین برسین، باور داشته باشین این حرف هارو
به هر چی بخواین میرسین، هر چی
فقط باید آماده پرداخت هزینش باشین،
انتخاب کنید
زندگیتون رو همونجوری که دوست دارین بسازین.
آرزوهاتون و واقعیتهاتونو یکی کنید.
نزارید آرزوها تو یه کفه و واقعیتها تو کفه ی دیگه ای این ترازو باشه، که اون موقع فقط آروزی خالی میمونه براتون.
تصمیم بگیرید چی میخواید، نفس عمیق بکشید، به خدا توکل کنید، برنامه ریزی کنید، ثانیه به ثانیه ی وقتتون رو استفاده کنید، و برسید به هر چی که دلتون میخواد، هر چی که میخواااد…

موفق و سربلند باشید … گروه مشاوره و برنامه ریزی تخصصی مشاور گروپ

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه آزمون های جامع و جابه جایی رتبه ؛ چگونه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. احمد

    خیلی عالی ممنون

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی