رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1402

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

جهت مشاوره در زمینه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان آزمون نظام مهندسی به منظور رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1402 باید به حوزه های رفع نقص مراجعه نموده و اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه خود را تصحیح نمایند. داوطلبانی که از قصد شرکت در آزمون نظام مهندسی اردیبهشت 1402 را دارند، از تاریخ 10 اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت نظام مهندسی می توانند کارت ورود به جلسه خود را به صورت غیرحضوری دریافت نمایند. ورود به جلسه بدون به همراه داشتن کارت آزمون ممنوع است.

رفع نقص کارت ورود به جلسه نظام مهندسی

داوطلبان برای رفع نقص کارت ورود به جلسه نظام مهندسی لازم است در ساعت و زمان مشخص شده، به باجه های رفع نقص مراجعه نمایند. کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1402 از تاریخ دهم اردیبهشت ماه از طریق سایت نظام مهندسی به نشانی inbr.ir توزیع می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت نظام مهندسی و درج اطلاعات خواسته شده می توانند کارت آزمون خود را دریافت نمایند.

داوطلبان لازم است تمامی اطلاعات مندرج در کارت آزمون را بررسی نمایند و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت نسبت به رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی اقدام نمایند. زمان مراجعه و آدرس حوزه های رفع نقص به منظور تسهیل درسترسی داوطلبان در ادامه مقاله بیان شده است.

آزمون های اردیبهشت ماه نظام مهندسی که به جهت ورود موج چهارم بیماری کرونا لغو شده بود، با توجه به تصمیمات اخیر ستاد ملی مدیریت کرونا در روز های ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشتماه ۱۴۰۰ بطور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نحوه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

نحوه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی چگونه است؟ داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در صورت مشاهده هرگونه اشتباه و مغایرت باید نسبت به رفع نقص و تصحیح اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند. برخی از اطلاعات به صورت غیرحضوری و از طریق سایت نظام مهندسی قابل ویرایش می باشد اما داوطلبان برای رفع مغایرت برخی از اطلاعات مانند عکس داوطلب و … باید به باجه های رفع نقص مراجعه نمایند. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر می توانید با شماره 9099071613 نیز تماس بگیرید.

زمان مراجعه به باجه های رفع نقص کارت آزمون نظام مهندسی

زمان مراجعه به باجه های رفع نقص کارت آزمون نظام مهندسی 1402 در ادامه بیان شده است. داوطلبان از تاریخ 10 اردیبهشت ماه می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، لازم است متقاضیان در زمان اعلام شده به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی مراجعه نمایند.

زمان مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی روز سه شنبه مورخ 1402/05/12 ،صبح از ساعت 8/30 الی 12 و بعدازظهر از ساعت 13 الی 16/30 اعلام شده است.

آدرس حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

سامانه آزمون های ورود به حرفه مهندسان آدرس حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی را در تمامی استان ها اعلام می کند . آدرس این حوزه ها در سایت سازمان نظام مهندسی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و بعد از انتشار رسمی در همین مقاله می توانید لیست آدرس حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی را دانلود کنید .

تذکر :داوطلبان درصورتی كه مغايرتی در اطلاعات ذکر شده مشاهده نمودند ضروری است با به همراه داشتن كارت شناسایی معتبر ( كارت ملی و يا شناسنامه عكس ­دار ) شخصاَ به نماينده سازمان آزمون های ورود به حرفه مهندسان مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند .

داوطلبان موظفند بعد از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی اردیبهشت 1402 اطلاعات مندرج در آن را به دقت بررسی کرده و در صورت وجود مغایرت برای اصلاح و رفع آن اقدام نمایند . هر چند بیش تر این اطلاعات به صورت اینترنتی و از طریق سایت سامانه آزمون های ورود به حرفه مهندسان قابل ویرایش می باشد اما در خصوص برخی بندهای مندرج در کارت آزمون ، مراجعه به باجه رفع نقص تنها راه حل می باشد.

آدرس حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی اردیبهشت 1402


راهنمای رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی به همراه آدرس حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون در این مقاله ارائه داده شد. در صورت هرگونه ابهام در رابطه با رفع نقص کارت ورود به جلسه نظام مهندسی می توانید با مشاوران برتر مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

مدارک لازم برای مراجعه به حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی چیست؟

لازم است داوطلبان با به همراه داشتن كارت شناسایی معتبر ( كارت ملی و يا شناسنامه عكس ­دار ) شخصاَ به نماينده سازمان آزمون های ورود به حرفه مهندسان مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند .

کارت ورود به جلسه نظام مهندسی چه زمانی توزیع می شود؟

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی از تاریخ 10 اردیبهشت ماه قابل دریافت است.

چه زمانی به باجه های رفع نقص کارت آزمون نظام مهندسی مراجعه کنیم؟

زمان مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی روز سه شنبه مورخ 1402/02/14 ،صبح از ساعت 8/30 الی 12 و بعدازظهر از ساعت 13 الی 16/30 اعلام شده است.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. محمد حزباوی

    مدرک دیپلم نقشه کشی

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی