باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲

باجه های رفع نقص کارت کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲ به منظور تسهیل دسترسی داوطلبان در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبان کنکور سراسری پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری در صورت مشاهده هرگونه مغایرت برای رفع نقص کارت ورود به جلسه باید به حوزه های رفع نقص کارت شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۲ مراجعه نمایند.

در ضمن، داوطلبانی که در بند های سری و سریال شناسنامه ، محل تولد ، سهميه های کنکور سراسری ، معدل كتبی نهايی ديپلم ، محل اخذ مدرک ماقبل ديپلم ، محل اخذ مدرک ديپلم و وضعیت تحصيلی و اشتغال مغايرتی مشاهده نمودند می توانند در بازه زمانی تعیین شده از سوی سازمان سنجش به سایت سنجش قسمت “ویرایش اطلاعات” مراجعه نمایند و نیازی به حضور در حوزه های رفع نقص ندارند.

باجه های رفع نقص کارت کنکور سراسری ۱۴۰۲

آدرس باجه های رفع نقص کارت کنکور سراسری ۱۴۰۲ برای تسهیل دسترسی داوطلبان کنکور سراسری در این مقاله ارائه داده شده است.

محل رفع نقص كارت شركت در ‌آزمون متقاضیان گروه­ های آزمايشی علوم رياضی و فنی، علوم انسانی، علوم‌ تجربی، هنر و زبان های ‌خارجی بر مبنای شهرستان‌ انتخابی آنان‌ كه‌ در بند 46 فرم تقاضانامه‌ ثبت‌ نام‌ کنکور سراسری ، مشخص‌كرده‌ اند در این مقاله ارائه داده شده است.

برای دریافت لیست باجه های رفع نقص کارت ورودی کنکور 1402 نوبت تیر کلیک کنید

زمان مراجعه به باجه های رفع نقص کارت کنکور سراسری

زمان مراجعه به باجه های رفع نقص کارت کنکور سراسری ، صبح ها از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعد از ظهر ها از ساعت 14:00 الی 18:00 در روز های اعلام شده می باشد. متقاضیان پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعاتی از قبیل جنس، دین ، زبان خارجی امتحانی و … باید در زمان و ساعت اعلام شده به باجه های رفع نقص کارت کنکور سراسری مراجعه نمایند.

موارد رفع نقص در باجه های رفع نقص کارت کنکور

موارد رفع نقص در باجه های رفع نقص کارت کنکور سراسری ۱۴۰۲ در ادامه بیان شده است. متقاضیان در صورت مشاهده مغایرت در (جنسيت، دین، زبان خارجی امتحانی، معلوليت، بهياری و نوع سوال انتخابی (مختص متقاضیان دارنده ديپلم علوم و معارف اسلامی) باید به نماينده سازمان سنجش مستقر درباجه رفع نقص مراجعه نمایند.

موارد رفع نقص در باجه های رفع نقص کارت کنکور سراسری ۱۴۰۲
 مراجعه به باجه های رفع نقص  درصورتی كه مغايرتی در اطلاعات مربوط به ( جنس ، دين ، زبان خارجی امتحانی ، معلوليت و بهيار ) باشد .
درصورتی كه اشكالاتی از جمله  فاقد مهر یا عكس بودن ، واضح نبودن عكس ، درج عكسی به جزء عكس داوطلب ( اشتباه عكس ) در  كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند . (با همراه داشتن 3 قطعه عكس 4×3 (در سال جاری تهيه شده باشد)، باید به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نمایید.)
در صورتی که  شماره داوطلب مندرج بر روی كارت شركت در آزمون چه به صورت عددی و يا به صورت حروف ناخوانا باشد .
آن‌ دسته‌ از داوطلبانی كه‌ يكی از بند د ( بند معلوليت ) تقاضانامه‌ ثبت‌ نام‌ را علامتگذاری نموده‌ و پس از استعلام از سازمان بهزيستی ، معلوليت ايشان مورد تاييد قرار نگرفته است لازم‌ است‌ با همراه داشتن گواهی معلوليت در بازه زمانی تعیین شده از سوی سازمان سنجش  با به همراه داشتن كارت شناسايی معتبر ( كارت ملی و يا شناسنامه عكس­دار ) شخصا به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند .

آدرس باجه های رفع نقص کارت کنکور سراسری

برای مشاهده آدرس باجه های رفع نقص کارت کنکور سراسری (حوزه خواهران و برادران) تمامی استان ها بر روی لینک زیر کلیک نمایید. متقاضیان به منظور رفع نقص موارد ذکر شده، لازم است با به همراه داشتن كارت شناسايی معتبر ( كارت ملی و يا شناسنامه عكس­دار ) شخصا به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند.

در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور و ثبت درخواست الکترونیکی سازمان سنجش darkhast.sanjesh.org مراجعه نمایند  و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای داوطلب شماره نامه و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود.


آدرس باجه های رفع نقص کارت کنکور سراسری ۱۴۰۲ در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبان پس از دریافت و مشاهده مغایرت در اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور لازم است در روز و ساعت اعلام شده با به همراه داشتن كارت شناسايی معتبر ، به حوزه های رفع نقص کارت شرکت در کنکور سراسری مراجعه نمایند. در صورت هرگونه ابهام در رابطه با رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ می توانید با مشاوران مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول داوطلبان

✔️برای رفع نقص چه مواردی باید به باجه های رفع نقص مشاهده کنیم؟

✔️داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در جنسيت، دین، زبان خارجی امتحانی، معلوليت، بهياری و نوع سوال انتخابی (مختص متقاضیان دارنده ديپلم علوم و معارف اسلامی) باید به نماينده سازمان سنجش مستقر درباجه رفع نقص مراجعه نمایند.

✔️برای رفع نقص کارت ورود به جلسه چه زمانی به حوزه های رفع نقص مراجعه کنیم؟

✔️ساعت مراجعه به باجه های رفع نقص کارت کنکور سراسری در این مقاله بیان شده است.

✔️کارت ورود به جلسه کنکور چه زمانی منتشر می شود؟

✔️کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402، برای نوبت اول از تاریخ 25 دی 1401 از سایت سنجش منتشر می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی