آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98

آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

افرادی که قصد تحصیل در یکی از مراکز دانشگاه علمی کاربردی را دارند، باید در تاریخ خاصی برای ثبت نام اقدام کنند. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در بازه زمانی خاصی انجام می شود. بنابراین متقاضیان می توانند با توجه به تاریخ و آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98 ، برای ثبت نام اقدام کنند. اگر یکی از افرادی هستید که از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بازمانده اید، نیازی نیست نگران باشید؛ چرا که این دانشگاه یک فرصت دوباره برای داوطلبان فراهم خواهد کرد.

زمان مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98

داوطلبانی که قصد ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی را دارند، باید برای ثبت نام در مقطع کاردانی در بازه زمانی خاصی اقدام کنند. داوطلبان کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98 می توانند از 22 مرداد ماه تا نهایت 28 مرداد ماه برای ثبت نام اقدام کنند. ساعت 12شب 28 مرداد ماه به عنوان آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98 تعیین شده است.

برای افراد متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز بازه زمانی خاصی برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تعیین شده است. این افراد می توانند از دوشنبه یعنی 29 مرداد ماه تا نهایت 4 شهریور ماه 97 برای ثبت نام اقدام کنند.

بنابراین افراد متقاضی می توانند با توجه مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98 تمام مدارک مورد نیاز را آماده کنند و ثبت نام خود را تکمیل کنند. تمام افرادی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش علمی کاربردی هستند، می توانند در این زمان برای ثبت نام اقدام کنند. فراموش نکنید اطلاعات وارد شده در فرم تقاضانامه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، غیرقابل تغییر می باشد، بنابراین در زمان ثبت نام نهایت دقت را داشته باشید.

آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98

با توجه به اینکه آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای مقطع کاردانی ورودی مهر ماه 28 شهریور ماه می باشد، از داوطلبان خواسته می شود تا نهایت ساعت 24 روز یکشنبه ثبت نام خود انجام دهند. لازم به ذکر است که بهتر است داوطلبان ثبت نام خود را به ساعات آخر موکول نکنند، چرا که این امکان وجود دارد که نتوانید در ساعات پایانی ثبت نام خود را انجام دهید. چه بسا بهتر است در روزهای اول برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98 اقدام کنید.

آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای مقطع کارشناسی ناپیوسته ورودی مهر ماه،  4 شهریور ماه می باشد و به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد. پس بهتر است با فراهم نمودن مدارک مورد نیاز در ساعات اولیه برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی خود اقدام کنید.

مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98

مهلت مجدد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

با توجه به اینکه در طی چند سال گذشته تعداد متقاضیان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کمتر بوده است، این امکان وجود دارد که برای داوطلبان یک مهلت مجدد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98  برای ورودی مهرماه و بهمن ماه مشخص شود. بنابراین مهلت مجدد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98 به تعداد متقاضیان سال بستگی دارد. اگر تعداد متقاضیان ثبت نام در سال کم باشد، در بعضی از مواقع دانشگاه علمی کاربردی در اواسط سال بار دیگر اقدام به جذب دانشجو می نماید. بنابراین افرادی که بنا به دلایلی نتوانسته اند در بازه زمانی مشخص شده برای ثبت نام اقدام کنند، می توانند در آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98 اقدامات لازم را انجام دهند. در صورت تعیین تاریخ مهلت مجدد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی مهر ماه و بهمن ماه، این مقاله به روزرسانی خواهد شد.

برای آگاهی از زمان مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، همین حالا وارد کانال مشاور گروپ شوید و برای دریافت مشاوره تحصیلی علمی کاربردی با کارشناسان باتجربه مشاور گروپ تماس بگیرید.

moshavergroup 5

برخی مطالب مرتبط با زمان مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403