آخرین رتبه لازم قبولی تکنسین اتاق عمل ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

رتبه لازم برای قبولی اتاق عمل 98

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی تکنسین اتاق عمل ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در سایت مشاورگروپ بزرگترین بانک نمونه کارنامه قبولی‌های کنکور سراسری می‌توانید از آخرین رتبه لازم قبولی تکنسین اتاق عمل ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی نمونه کارنامه قبولی، رشته اتاق عمل کنکور نظام قدیم، سهمیه ایثارگران، سهمیه 5 درصدی و سهمیه 25 درصدی، آخرین رتبه قبولی رشته اتاق عمل ۱۴۰۲ منطقه 1و 2 و 3 را مشاهده نمایید و تخمین رتبه و رشته دقیقتری داشته باشید. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آخرین رتبه لازم قبولی تکنسین اتاق عمل ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی» دانش آموختگان این رشته، عضوی از تیم بهداشتی و درمانی خواهند بود که به عنوان بخشی از تیم جراحی برای کمک به اجرای یک عمل جراحی با نتایج مطلوب در بخش‌های اتاق عمل بیمارستان، بخش‌های مداخله تشخیصی-درمانی و مراکز مراقبتی سیار، ایفای نقش می‌نمایند. رشته کارشناسی پیوسته اتاق عمل شاخه‌ای از علوم پزشکی است که طی این دوره دانشجویان با اصول جدید اتاق عمل و تکنولوژی‌های نوین جراحی آشنا شده و مراقبت و کمک به اداره ی مددجو را قبل و حین و بعد از عمل می آموزند.

آخرین رتبه لازم قبولی تکنسین اتاق عمل ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی» رشته اتاق عمل از زیرمجموعه‌های کنکور تجربی در انتخاب رشته کنکور سراسری است. طبق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری، پذیرش در رشته اتاق عمل در دانشگاه های دولتی روزانه، ظرفیت مازاد و پردیس خودگردان صورت می‌گیرد. دانشگاه‌های سراسری معروف که در دوره روزانه در رشته اتاق عمل پذیرش دانشجو دارند شامل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی ایران، علوم پزشکی اصفهان ، علوم پزشکی تبریز، علوم پزشکی شیراز، علوم پزشکی البرز – کرج و علوم پزشکی اردبیل و …می‌باشند.

آخرین رتبه لازم قبولی تکنسین اتاق عمل ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی» تکنسین‌های اتاق عمل می‌توانند در بیمارستان‌ها، کلینیک‌های بزرگ، مراکز جراحی دولتی و خصوصی و مراکز اورژانس مشغول به کار شوند. بنابراین قصد داریم در ادامه این مطلب به موضوع آخرین رتبه رشته تکنسین اتاق عمل بپردازیم.

رتبه لازم برای قبولی اتاق عمل 98

سر فصل ها

آخرین رتبه قبولی تکنسین اتاق عمل دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

یکی از مهم‌ترین مسئله‌های کنکور، آخرین رتبه قبولی سال گذشته، کارنامه و تراز است. به این ترتیب بیشتر افرادی که قصد شرکت در کنکور تجربی را دارند، بایستی از آخرین رتبه قبولی تکنسین اتاق عمل مطلع شوند زیرا از اهمیت خاصی برخوردار است. داوطلبان کنکور تجربی باید از اینکه می‌خواهند در یکی از بهترین دانشگاه‌های دولتی درس بخوانند، اطمینان حاصل نمایند. زیرا درصد پذیرش دانشگاه‌ها بر اساس تراز قبولی و کارنامه با یکدیگر فرق می‌کند. مسلما میزان ظرفیت دانشگاه آزاد با میزان ظرفیت دانشگاه دولتی تکنسین اتاق عمل یکسان نیست! به این ترتیب در ادامه قصد داریم به آخرین رتبه لازم قبولی تکنسین اتاق عمل ۱۴۰۲ بپردازیم.

آخرین رتبه قبولی تکنسین اتاق عمل دانشگاه دولتی روزانه منطقه 1

رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه شهر رشته قبولی
13896 4004 منطقه 1 پسر تهران تکنسین اتاق عمل|دانشگاه علوم پزشکي تهران | روزانه

آخرین رتبه قبولی تکنسین اتاق عمل دانشگاه دولتی روزانه منطقه 2

رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه شهر رشته قبولی
19198 8273 منطقه 2 دختر شهريار تکنسین اتاق عمل|دانشگاه علوم پزشکي تهران | روزانه

رتبه های قبولی تکنسین اتاق عمل دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

به طور کلی دغدغه اصلی کنکوری‌های تجربی، رتبه است. میزان اهمیت این مسئله باعث شده که پس از برگزاری آزمون سراسری تجربی، سازمان سنجش کشور دفترچه سوالات کنکور به علاوه پاسخنامه و همچنین در آخر رتبه های قبولی تکنسین اتاق عمل را اعلام کند. افراد برای شرکت در کنکور بایستی با میزان درصد های لازم برای قبولی تکنسین اتاق عمل، ظرفیت دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و تراز قبولی داوطلبان اطلاعات کسب کنند.

آخرین رتبه لازم قبولی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲ به یکی از طلایی‌ترین سوالات کنکوری‌های 1403 تبدیل شده است. در هر حال داوطلبان رشته تکنسین اتاق عمل بایستی از حداقل و حداکثر قبولی کنکور تجربی اطلاع داشته باشند تا با نهایت تلاش و کوشش، کلیه کتاب تست‌های زیست و شیمی و فیزیک را انجام دهند. به این ترتیب برای راهنمایی بهتر و درک بیشتر این مطلب، قصد داریم رتبه های قبولی تکنسین اتاق عمل دانشگاه دولتی روزانه(منطقه ۱ و ۲ و ۳) را در جدول زیر شرح دهیم:

رتبه های قبولی تکنسین اتاق عمل دانشگاه دولتی روزانه(منطقه ۱ و ۲ و ۳)
رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه شهر رشته قبولی
13058 3794 منطقه 1 پسر تهران تکنسین اتاق عمل|دانشگاه علوم پزشکي تهران | روزانه
13853 3991 منطقه 1 دختر تهران تکنسین اتاق عمل|دانشگاه علوم پزشکي تهران | روزانه
13896 4004 منطقه 1 پسر تهران تکنسین اتاق عمل|دانشگاه علوم پزشکي تهران | روزانه
19198 8273 منطقه 2 دختر شهريار تکنسین اتاق عمل|دانشگاه علوم پزشکي تهران | روزانه

اگر سوالی درباره جزئیات موضوع آخرین رتبه قبولی تکنسین اتاق عمل ۱۴۰۲  | کارنامه + تراز قبولی دارید، می‌توانید با مشاوره از پشتیبانان مجرب مشاور گروپ به شماره 9099071613 ارتباط برقرار کنید. هر روز هفته حتی در ایام تعطیل از سراسر کشور با تلفن ثابت بدون نیاز به پیش شماره از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

کارنامه قبولی تکنسین اتاق عمل دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

داوطلبان کنکور سراسری تجربی با مشاهده کارنامه قبولی تکنسین اتاق عمل کنکور دانشگاه دولتی روزانه، می‌توانند از تراز قبولی، رتبه لازم قبولی دولتی روزانه ۱۴۰۲ را در کارنامه پیدا می‌کنند. یکی از سوالات اساسی افراد برای ورود به دانشگاه‌های تکنسین اتاق عمل دولتی، رتبه و تراز و کارنامه است که در بندهای پیشین به صورت مفصل درباره آخرین رتبه قبولی تکنسین اتاق عمل دانشگاه دولتی روزانه به ترتیب منطقه ۱ و ۲ و ۳ و رتبه های قبولی تکنسین اتاق عمل دانشگاه دولتی روزانه صحبت کردیم. اکنون می‌خواهیم برای اینکه بدون استرس و اضطراب در آزمون تکنسین اتاق عمل شرکت کنید، کارنامه قبولی تکنسین اتاق عمل دانشگاه دولتی روزانه را به واسطه آخرین رتبه بیاوریم:

کارنامه آخرین رتبه قبولی تکنسین اتاق عمل دانشگاه دولتی روزانه منطقه 1

رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه شهر رشته قبولی کارنامه
13896 4004 منطقه 1 پسر تهران تکنسین اتاق عمل|دانشگاه علوم پزشکي تهران | روزانه دانلود فایل کارنامه

کارنامه آخرین رتبه قبولی تکنسین اتاق عمل دانشگاه دولتی روزانه منطقه 2

رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه شهر رشته قبولی کارنامه
19198 8273 منطقه 2 دختر شهريار تکنسین اتاق عمل|دانشگاه علوم پزشکي تهران | روزانه دانلود فایل کارنامه

شهرهایی که رشته تکنسین اتاق عمل را پذیرش میکنند

رشته تکنسین اتاق عمل از رشته‌های معروف و معتبر تجربی است که تقاضای ورود به آن هر سال بیشتر از سال گذشته می‌شود. بنابراین داوطلبان برای ورود به این رشته بایستی به آخرین رتبه لازم قبولی تکنسین اتاق عمل ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی توجه داشته باشند. همچنین لیست شهرهایی که رشته تکنسین اتاق عمل را پذیرش می‌کند را دربیاورند تا با توجه به هزینه، مسافت رفت و آمد، گرفتن خوابگاه و یا خانه‌های دانشجویی رشته مورد نظر تکنسین اتاق عمل را با در نظر گرفتن موارد گفته شده انتخاب کرده و یکی از دانشگاه‌های دولتی روزانه را انتخاب نمایند. به این ترتیب داوطلب باید تراز و کارنامه سال‌های گذشته را که در بندهای پیشین به آن پرداختیم، بررسی و تحلیل کند و نسبت به تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه در هر شهر برای انتخاب رشته تصمیمی نهایی بگیرد. در ادامه لیست شهرهایی که رشته تکنسین اتاق عمل را برای پذیرش دارند را خواهیم آورد:

لیست شهرها و دانشگاه‌های رشته اتاق عمل

تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه

دانشگاه دولتی به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین دانشگاه‌های جهان شناخته شده است که هر سال به میزان ظرفیت محدودی دانشجوی تکنسین اتاق عمل، پذیرش می‌کند. افرادی که نبوغ فراوانی در این رشته دارند و نیز سرشار از استعداد و یادگیری می‌باشند، بایستی به تراز قبولی و معدل لازم برای تکنسین اتاق عمل دانشگاه دولتی روزانه در سال‌های گذشته، کارنامه و آخرین رتبه لازم قبولی تکنسین اتاق عمل 1402 توجه کنند.

کلیه داوطلبان کنکور تجربی برای ورود به یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی، ضروری است که با تلاش بیشتر دروس تخصصی با ضریب بالا را مطالعه کنند و از کتاب تست‌های معروف و موثق برای قبولی در آزمون تکنسین اتاق عمل، استفاده نمایند. تراز قبولی دانشگاه دولتی همانند سایر موضوعات قبلی که درباره آن‌ها مفصل بحث کردیم، حائز اهمیت است.

شرایط محیط کار، محل استخدام

رتبه لازم قبولی اتاق عمل ۱۴۰۲ »  تکنسین های اتاق عمل می‌توانند در بیمارستان‌ها، کلینیک‌های بزرگ، مراکز جراحی دولتی و خصوصی و مراکز اورژانس مشغول به کار شوند.

آمار دقیقی از وضعیت بازارکار و میزان استخدام تکنسین‌های اتاق عمل در کشور در دسترس نمی باشد. با توجه به افزایش جمعیت بخصوص در سنین سالمندی و به دنبال آن افزایش بیماری ها و اعمال جراحی، نیاز همیشگی به تکنسین های اتاق عمل وجود داشته و بازارکار مناسبی برای این شغل در کشور وجود دارد. اگر فردی با علاقه و پشتکار وارد این شغل شود، مطمئنا می تواند موقعیت های شغلی مناسبی یافته و در کار خود موفق شود.

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه جهت قبولی رشته اتاق عمل  98 – 97 در منطقه

حداقل درصد دروس و رتبه لازم قبولی رشته اتاق عمل دولتی کنکور 98 – 97 در منطقه ۱

ادبیات فارسی ۴۰% ۴۴% ۱۴% ۶۲% ۴۳%
عربی ۱۴% ۳۵% ۴۶% ۲۶% ۴۶%
دین و زندگی ۴۰% ۶۴% ۳۴% ۵۹% ۴۶%
زبان انگلیسی ۳۵% ۴۴% ۷% ۲۷% ۵۴%
زمین شناسی ۰% ۲-% ۰% ۰% ۰%
ریاضی ۳% ۱۶% ۲۴% ۰% ۳۰%
زیست شناسی ۳۱% ۳۱% ۲۸% ۳۷% ۲۳%
فیزیک ۴۲% ۱۴% ۵۰% ۲۴% ۱۶%
شیمی ۳۲% ۱۹% ۳۱% ۳۲% ۲۲%
رتبه در منطقه ۱ ۱۲۴۹۰ ۱۱۹۴۹ ۱۱۷۲۳ ۱۱۴۷۰ ۱۱۴۵۱
رتبه کشوری ۴۶۸۸۰ ۴۴۳۶۸ ۴۳۳۹۷ ۴۲۳۷۵ ۴۲۳۰۷
شهر محل سکونت شیراز مشهد اصفهان تبریز تهران
رشته محل قبولی اتاق عمل لارستان اتاق عمل زابل اتاق عمل گناباد اتاق عمل ارومیه اتاق عمل همدان

حداقل درصد دروس و رتبه لازم قبولی رشته اتاق عمل دولتی کنکور 98 – 97 در منطقه ۲

ادبیات فارسی ۳۱% ۲۰% ۴۳%         ۱۴% ۴۲%
عربی ۲۲% ۵۵% ۲۷% ۳۸% ۶۰%
دین و زندگی ۵۴% ۴۸% ۴۷% ۳۹% ۵۹%
زبان انگلیسی ۰% ۵۰% ۱۲% ۴% ۵۶%
زمین شناسی ۰% ۰% ۰% ۰% ۳%
ریاضی ۲۹% ۵% ۲۴% ۷% ۴%
زیست شناسی ۱۶% ۳۵% ۳۲% ۳۱% ۲۲%
فیزیک ۱۴% ۱۵% ۱۹% ۳۴% ۱۲%
شیمی ۱۵% ۱۳% ۴% ۲۷% ۲۰%
رتبه در منطقه ۲ ۳۱۱۲۹ ۲۹۲۱۰ ۲۷۳۷۳ ۲۶۳۹۲ ۲۵۷۲۱
رتبه کشوری ۶۹۸۱۵ ۶۵۲۸۶ ۶۰۹۴۷ ۵۸۵۷۴ ۵۷۰۷
شهر محل سکونت شاهرود اراک سمنان سمنان اراک
رشته محل قبولی اتاق عمل سمنان اتاق عمل خمین اتاق عمل شاهرود اتاق عمل سمنان اتاق عمل خمین

حداقل درصد دروس و رتبه لازم قبولی رشته اتاق عمل دولتی کنکور 98 – 97 در منطقه ۳

ادبیات فارسی ۴۲% ۳۸% ۲۰% ۲۷% ۳۶%
عربی ۲۳% ۲۴% ۱۸% ۳۱% ۴۲%
دین و زندگی ۴۳% ۶۳% ۲۷% ۳۴% ۴۷%
زبان انگلیسی ۰% ۳۸% ۰% ۴-% ۴۰%
زمین شناسی ۰% ۰% ۷% ۰% ۰%
ریاضی ۱۰% ۰% ۳۸% ۱۴% ۷%
زیست شناسی ۲۱% ۳۰% ۲۴% ۳۶% ۲۰%
فیزیک ۱۲% ۰% ۱۶% ۱۸% ۱۶%
شیمی ۱% ۳۸% ۱۰% ۲۴% ۲۶%
رتبه در منطقه ۳ ۲۱۱۲۷ ۱۷۵۴۵ ۱۷۳۰۰ ۱۶۹۳۷ ۱۵۷۴۰
رتبه کشوری ۷۳۹۰۷ ۶۳۴۳۴ ۶۲۵۶۴ ۶۱۵۳۶ ۵۷۸۵۷
شهر محل سکونت سراوان زابل سراوان امیدیه آبادان
رشته محل قبولی اتاق عمل ایرانشهر اتاق عمل زابل اتاق عمل ایرانشهر اتاق عمل بهبهان اتاق عمل آبادان

دانشگاه های دولتی روزانه رشته اتاق عمل در کنکور سراسری 98 – 97

رتبه لازم قبولی اتاق عمل ۱۴۰۲ » رشته اتاق عمل از زیرمجموعه‌های کنکور تجربی در انتخاب رشته کنکور سراسری است. طبق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری، پذیرش در رشته اتاق عمل در دانشگاه‌های دولتی روزانه، ظرفیت مازاد و پردیس خودگردان صورت می‌گیرد.

رتبه لازم قبولی اتاق عمل ۱۴۰۲» ‌‎های سراسری معروف که در دوره روزانه در رشته اتاق عمل پذیرش دانشجو دارند شامل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی ایران، علوم پزشکی اصفهان، علوم پزشکی تبریز، علوم پزشکی شیراز، علوم پزشکی البرز – کرج، علوم پزشکی اردبیل و …می‌باشند.
به کلیه داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در انتخاب رشته تجربی هستند، توصیه ‌شود که دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری را مطالعه نمایند تا لیست رشته‌ها و دانشگاه‌هایی که در انتخاب رشته 98 دانشگاه‌های سراسری پذیرش دارند را مشاهده کنند.

کارنامه و درصد آخرین رتبه قبولی اتاق عمل  98 – 97 در سهمیه منطقه 1

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته اتاق عمل دانشگاه دولتی روزانه کنکور 98 – 97 در سهمیه منطقه 1
ادبیات فارسی 10 40 50 50
عربی 10 40 30 30
دین و زندگی 30 40 40 60
زبان انگلیسی 10 50 20 50
زمین شناسی  10 10 10 10
ریاضی 20 40 20 30
زیست شناسی 40 30 50 20
فیزیک  20 10 10 10
شیمی 20 10 30 40
رتبه در منطقه 1 16685 16108 14307 11013 10729
رتبه کشوری 76857 73637 64361 47394 45941
شهر محل سکونت  تهران آذرشهر مشهد شيراز شيراز
رشته محل قبولی ( روزانه ) اتاق عمل|دانشکده علوم پزشکی بیرجند  اتاق عمل|دانشکده علوم پزشکی مراغه  اتاق عمل|دانشکده علوم پزشکی نیشابور  اتاق عمل|دانشکده علوم پزشکی زاهدان  اتاق عمل|دانشکده علوم پزشکی بم 

کارنامه و درصد آخرین رتبه قبولی اتاق عمل 98 – 97 در سهمیه منطقه 2

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته اتاق عمل دانشگاه دولتی روزانه کنکور 98 – 97 در سهمیه منطقه 2
ادبیات فارسی 20 40 40 30 70
عربی 30 20 30 20 30
دین و زندگی 40 20 50 50 40
زبان انگلیسی 20 10 10 60 60
زمین شناسی  10 10 10 10 10
ریاضی 10 40 10 20 10
زیست شناسی 20 10 30 40 20
فیزیک  10 30 20 4 10
شیمی 10 20 20 10 20
رتبه در منطقه 2 40669 29404 25094 24364 23544
رتبه کشوری 105231 75224 63938 62034 5۱۴۰۲ 49
شهر محل سکونت  فريدون كنار قم سمنان اراك سنندج
رشته محل قبولی ( روزانه ) اتاق عمل|دانشکده علوم پزشکی بابل  اتاق عمل|دانشکده علوم پزشکی قم  اتاق عمل|دانشکده علوم پزشکی شاهرود  اتاق عمل|دانشکده علوم پزشکی خمین  اتاق عمل|دانشکده علوم پزشکی کردستان-سنندج 

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته اتاق عمل  98 – 97 در سهمیه منطقه 3

ادبیات فارسی 30 40 40
عربی 20 30 20
دین و زندگی 30 70 50
زبان انگلیسی 10 30 10
زمین شناسی  10 10 10
ریاضی 20 10 20
زیست شناسی 20 20 20
فیزیک  50 10 10
شیمی 10 20 10
رتبه در منطقه 3 19605 19430 17498 17043 16838
رتبه کشوری 77193 76597 70039 68583 67911
شهر محل سکونت  سراوان ياسوج سمنان زابل سراوان
رشته محل قبولی ( روزانه ) اتاق عمل|دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اتاق عمل|دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اتاق عمل|دانشگاه علوم پزشکی سمنان اتاق عمل|دانشگاه علوم پزشکی زابل اتاق عمل|دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

نتیجه گیری:

داوطلبان رشته پزشکی برای ورود به دانشگاه معتبر و معروف دولتی، باید شبانه روز برای رسیدن به چنین جایگاهی تلاش کنند و با مشاهده آخرین رتبه لازم قبولی تکنسین اتاق عمل ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی، شانس خود را برای قبول شدن در آزمون سراسری کنکور تجربی و ورود به دانشگاه دولتی، افزایش دهند. در این مقاله ما به موضوعاتی نظیر آخرین رتبه قبولی تکنسین اتاق عمل دانشگاه دولتی روزانه، رتبه های قبولی تکنسین اتاق عمل دانشگاه دولتی روزانه، کارنامه قبولی تکنسین اتاق عمل دانشگاه دولتی روزانه و همچنین تراز قبولی به صورت مفصل پرداختیم. اما چنانچه سوالی درباره قبولی کنکور تکنسین اتاق عمل در دانشگاه سراسری، کارنامه و رتبه دارید، می‌توانید از کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ به شماره تماس 90۱۴۰۲ 071613 مشاوره دریافت کنید.

4.3/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی تکنسین اتاق عمل ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. neda

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من رتبه ی 16 هزار در سهمیه 5 درصد ایثارگری شانس قبولی در رشته ی اتاق عمل دانشگاه ازاد دارم؟

    پاسخ
  2. نیلو

    من دانشجوی کارشناسی اتاق عمل ورودی ۱۴۰۰ علوم پزشکی مشهد با رتبه ۳۶۰۰ منطقه یک و ۱۳۰۰۰ کشوری هستم و اکثر همکلاسی هام رتبه کمتر از ۴۰۰۰ دارند

    پاسخ
  3. رضا

    سلام تراز کانون من 5600هست توی کنکور امکان بیشتر شدنش هست؟ویتامین تراز اتاق عمل روزانه قبول میشم؟

    پاسخ
  4. علی

    باسلام. ببخشید امسال با رتبه 15000 میشه اتاق عمل گناباد رو اورد؟

    پاسخ
    1. فاطمه

      سلام من توی کانون تراز 5600رو دارم توی کنکور امکان بیشتر شدنش هست؟واینکه میتونم اتاق عمل روزانه قبول شم؟

      پاسخ
  5. ستاره

    این رتبه‌ها کاملا غیرواقعیه! دلتونو به اینا خوش نکنین،من خودم رتبه‌م ۱۸۰۰۰ بود ولی دولتی حتی شهرستانم نتونستم اتاق عمل قبول شم اخر سر مجبور شدم برم آزاد!!

    پاسخ
    1. user3

      کارنامه های 99 هنوز درج نشده ! اینا کارنامه های 97 و 98 هستن.

      پاسخ
  6. RM

    سلام وقت بخیر، حداقل میانگین درصد همه دروس برای قبولی در رشته اتاق عمل چند باید باشه؟ اگه جواب بدین خوشحال میشم
    ممنونم

    پاسخ
  7. Maral

    سلام این رتبه های بالارو از کجا آوردین ؟؟
    من دانشجوی اتاق عمل مشهدم و آخرین قبولی مون ۷۰۰۰ بوده ..

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      منبع تمامی کارنامه ها سایت کانون قلم چی می باشد

      پاسخ
  8. aftab

    این رتبه ها رو از کجا اوردین یه ذره واقع بینانه با بچه ها صحبت کنید و امید الکی بهشون ندید من خودم دانشجوی اتاق عمل ۹۷ ام و این رنج قبولی رو ندارم و ایتم بگم توی دانشگاه درجه ۳هم هستم ولی بازم خبری از این رتبه های نجومی نیست

    پاسخ
  9. رها

    سلام باتراز7200میشه اتاق عمل یاپرستاری پردیس یا ازادقبول شدچهشهری

    پاسخ
  10. Asma

    سلام واقعا نمیدونم مگه میشه با این درصدا دانشگاه دولتی رفت
    بابا رتبه‌ها خیلی بالاس
    من خودم دانشجو اتاق‌عملم اونم توو ی شهر دورافتاده ولی رتبم خیلی کمتراز این حرفاس یا واقعن این قبولیا سهمیه خاصی رو شامل میشه یا این دولت ب امثال من داره ظلم میکنه.

    پاسخ
    1. سارا

      رتبه بخوای قبول شی تو تکنسین اتاق عمل چند باید باشه با چه ترازی

      پاسخ
  11. مرضیه

    سلام وقتتون بخیر
    با درصدهای من اتاق عمل قبول میشم
    ادبیات۴۴عربی16معارف74زبان10زیست34شیمی44فیزیک و ریاضی صفر

    پاسخ
  12. Hedye

    سلام وقتتون بخیر من دانش آموز دوازدهم هستم منطقه ۲ میخواستم بپرسم که درصد های حدودی برای قبولی در رشته اتاق عمل چقدر هستن؟
    من درصد هام توی قلمچی ادبیات۴۰،عربی۳۰،دینی۵۰،زبان۹۰،ریاضی۳،فیزیک۲۰،زیست وشیمی۴۰ هستن البته اینا میانگین درصد هامن بعضی وقتا شاید توی یکی دوتا درس ها بالاتر هم باشه
    خودم که هیچ امیدی ندارم با این درصدهام خصوصا ریاضیم که ازش متنفرم
    خواهش میکنم بگید روی چه درس هایی بیشتر تمرکز کنم،خیلی استرس دارم:(

    پاسخ
  13. فاطمه

    سلام خسته نباشید یکی جواب منو بده دارم از استرس میمیرم آیا با این درصدها امیدی به اتاق عمل دولتی شهرکرد هست منطقه ۳ هستم شهرهای اطراف شهرکرد…ادبیات ۸۰ عربی ۶۰ دینی ۹۰ زبان ۴۰ زیست ۲۵ شیمی ۲۸ ریاضی و فیزیکم ۰??

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      تو این مدت رو زیست و شیمی بیشتر کار کنید.

      پاسخ
    2. Hedye

      خوش به حالتون درصد عربی تون خیلی عالیه
      یعنی ضعفی که در ریاضی و فیزیک دارین رو جبران میکنه

      پاسخ
      1. user3

        سلام به شما و همه ی دوستان کنکوری
        با توجه به اینکه بسیاری از داوطلبان شاکی هستن که چرا به سوالاتشون پاسخ داده نمیشه لازم دونستم توضیحات زیر رو ارائه بدم:
        روزانه حدود 50 الی 100 سوال در سایت ثبت میشه که طی چهار روز این تعداد به حداقل 200 و حداکثر 400 سوال میرسه.با توجه به اینکه پاسخگویی به هر سوال به طور میانگین 1 دقیقه زمان لازم داره ما دو راه حل داریم:
        1–سوالات رو به صورت رندوم جواب بدیم و از بین مثلا 200 سوال فقط به 40 الی 50 سوال پاسخ بدیم.
        2-هر سوالی که دارید میتونید همون روز جوابشو دریافت کنید اونم فقط از طریق تماس با مرکز مشاور گروپ .
        چنانچه راه حل اول رو انتخاب کردین باید بگم که به سوالات به صورت کاملا رندوم پاسخ داده میشه و اینطور نیست که به عمد به سوالات یک نفر جواب داده نشه.البته اگر در این بین سوال واجبی هم دیده بشه پاسخ داده میشه.
        پیروز باشید…

        پاسخ
  14. شاهین

    سلام ببخشید با سهمیه ۵ درصدی چ رتبه ای واسه اتاق عمل لازمه.شهرش فرق نداره فقط رتبش رو بگین.ممنون

    پاسخ
  15. Z.m

    ببخشید این کارنامه ها سهمیه ی ایثارگری نداشتن

    پاسخ
    1. Rihanna

      ایثار گری??✋✋✋?

      پاسخ
    2. پری

      ایثارگری چقد تاثیر داره مگه

      پاسخ
  16. Ali

    حداقل انضباط چقدره برا افسری ؟ راستی من ۱۲ ام هستم و سال بعد میتونم برم افسری با آزمون؟

    پاسخ
  17. دددیوو

    من دانشجوی اتاق عمل دانشگاه گناباد ورودی ۹۷ این رتبه هارو از کجا دروردین ما اصلا منطقه یک اصفهانی نداریم رتبه ها هم خیلی بالاس

    پاسخ
    1. user3

      دواطلبان عزیز تمام کارنامه های درج شده در اینجا از سایت کانون و گزینه دو می باشند و کاملا مستند هستند . جهت دریافت راهنمایی های بیشتر در زمینه رتبه و تراز مورد نیاز رشته مورد نظر در دانشگاه و شهر مورد نظرتان ؛ با شماره های مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید .

      پاسخ
      1. بهار

        میشه شما درصدهاتون رو بگید؟

        پاسخ
      2. نگین

        سلام من ورودی ۹۸ اتاق عملم دانشگاه روزانه ی کرمانشاه
        تراز ۸۵۰۰
        ادبیات ۴۵
        عربی ۹۳
        دینی ۷۰
        زبان ۲۰
        زمین ۱۸
        ریاضی ۶
        زیست ۶۱
        فیزیک ۲۵
        شیمی ۵۲

        ب نظرم قبولیتون واسه این رشته بیشتر به تراز و درصدای زیست و شیمی بستگی داره
        و اینکه از این رشته واقعا راضی ام
        ب نسبت رشته های دیگه ی پیراپزشکی مزیتای بیشتری داره

        پاسخ
    2. علی

      سلام ببخشید شما درصد هاتون چند بود و رتبه کشوریتون که توانستید برید اتاق عمل ؟
      و اینکه ایا از این رشته ای که در ان درس میخوانید راضی هستید و به ان علاقه دارید ؟

      پاسخ
    3. فاطمه

      ببخشید میشه شما درصدهاتون رو بگین

      پاسخ
    4. Artin

      یعنی در صدای بهتری میخواد؟
      من ادبیات۲۷ عربی۱۹ دینی۵۲ و زیان ۲۹ ریاضی۱۷ فیزیک ۲۳ زیست ۵۰ و شیمی ۲۳ ب نظرت قبول میشم اتاق عمل؟

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی