نکات بسیار مهم در مورد کنکور تجربی۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کنکور تجربی 97

جهت مشاوره در زمینه نکات بسیار مهم در مورد کنکور تجربی۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کنکور تجربی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ٬ چهار ماه دیگر برگزار خواهد شد و تمام داوطلبان کنکور تجربی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ باید نکاتی مهم را درباره این آزمون سرنوشت ساز بدانند. نکاتی که شاید جزئی باشند ولی نقش مهم در قبولی فرد دارند. در ادامه به بررسی و توضیح این نکات می‌پردازیم.کنکور تجربی 97

داوطلب کنکور تجربی برای کسب موفقیت در کنکور چه چیزهایی را باید بداند؟

ترتیب علاقه ی داوطلبان کنکور تجربی در انتخاب رشته به این گونه است :

با توجه به انتخاب رشته رتبه های 1 تا 3000 کنکور سراسری در سال های 91 تا 96 می توان 8 رشته ی زیر را به عنوان اولویت اول این دسته از داوطلبان در انتخاب رشته معرفی کرد:

  • رشته پزشکی 
  • رشته دندانپزشکی
  • رشته داروسازی
  • رشته فیزیوتراپی
  • رشته بینایی سنجی
  • رشته علوم تغذیه
  • رشته زیست فناوری
  • پرستاری

از نظر ترتیب در علاقه داوطلبان در انتخاب شهر و دانشگاه نیز به ترتیب و براساس رتبه های 1 تا 1000 و در کنکورهای 91 تا 96 ، پرطرفدار ترین شهرها :

  • تهران
  • مشهد
  • اصفهان
  • شیراز

و مسلما بر این اساس می توان گفت رتبه های برتر تجربی به دانشگاه های زیر بیشترین علاقه را نشان می دهند:

  • علوم پزشکی تهران
  • شهید بهشتی
  •  اصفهان
  • شیراز

 توضیحاتی مفصل در مورد کنکور تجربی ، زمان و تعداد تست ها :

 داوطلبان کنکور چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور، با مراجعه به سایت سنجش، کارت ورود به جلسه را می گیرند. روی این کارت، عکس، نام و نام خانوادگی خود و پدرتان و همچنین معدل وارد شده به سازمان سنجش و آدرس محلی که در آنجا آزمون کنکور می دهید را مشخص کرده اند. اگر اطلاعات شما غلط داشته باشد همان لحظه می توانید از طریق سایت سنجش آن مشکل را حل کنید و اگر این ایراد از آن طریق رفع نشد، در هر شهری، باجه هایی به اسم باجه های رفع نقص، مستقر می شود که آدرس این باجه ها در سایت سنجش اعلام می شود. با مراجعه به این باجه ها نیز می توانید ایرادات و اشتباهات کارت ورود به جلسه خود را در صورت لزوم برطرف کنید.

کنکور تجربی ۱۴۰۳ از ساعت 8 صبح شروع می شود و درب های محل های برگزاری آزمون از ساعت 7:30 دقیقه بسته می شود. زمان کل پاسخ گویی250دقیقه معادل 4 ساعت و 10 دقیقه می باشد. که تعداد کل سوالات در کنکور تجربی برابر با 270 می باشد.

در روز کنکور تجربی 97 دو دفترچه در اختیار داوطلبان کنکور تجربی قرار می دهند. دفترچه اول که به دفترچه عمومی معروف است را در سمت چپ صندلی می چینند، این دفترچه در داخل پاکت پلاستیکی قرار دارد و عکس، نام و نام خانوادگی، شماره ملی، معدل دیپلم و تمام اطلاعاتی که به سازمان سنجش در زمان ثبت نام کنکور داده اید بر روی دفترچه سوالات و برگه پاسخ نامه شما وجود دارد. مدت زمان پاسخ دادن به دفترچه عمومی 75 دقیقه و تعداد سوالات آن دفترچه 100 سوال می باشد که 25 سوال از ادبیات و 25 سوال از عربی و 25 سوال از دین و زندگی و 25 سوال از زبان انگلیسی می باشد. کنکور تجربی 97

داوطلبان کنکور تجربی 97 ٬ 75 دقیقه فرصت دارند تا به این سوالات پاسخ دهند و بعد از گذشت این مدت زمان، دفترچه اول را از بین داوطلبان کنکور جمع آوری می کنند و سپس دفترچه های دوم را که در درون پاکت پلاستیکی و همراه با اطلاعات فردی شماست، در سمت چپ صندلی ها، می چینند.

به دفترچه دوم، دفترچه اختصاصی می گویند و شامل درس های زمین شناسی با 25 سوال و درس ریاضی با 30 سوال و درس زیست با 50 سوال و درس فیزیک با 30 سوال و درس شیمی با 35 سوال می باشد که داوطلبان به مدت 175 دقیقه معادل 2 ساعت و 55 دقیقه وقت دارند تا به 170 سوال دروس اختصاصی پاسخ دهند.

دقت کنید دفترچه های عمومی بعد از پایان وقتش جمع آوری می شود و اینطور نیست که بخواهید بعد از آن هم به سوالات عمومی پاسخ دهید پس از نظر زمان بندی بایستی طوری به تسلط روی مباحث و تست ها برسید که در همان 1 ساعت و 15 دقیقه ای که برای دفترچه عمومی وقت دارید بتوانید به تمام سوالات پاسخ دهید.

تعداد شرکت کنندگان کنکور تجربی۱۴۰۳ رو به افزایش است، آیا این زیاد شدن شرکت کنندگان باعث سخت شدن کنکور می شود؟
اولا معیار طراحی سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۳ بر اساس نفرات شرکت کننده نیست که اگر تعداد شرکت کنندگان در کنکور تجربی ۱۴۰۳ زیاد شود کنکور سخت تر می شود. طراحان کنکور سراسری، استاندارد طراحی سوال خودشان را دارند و در این طراحی، تعداد شرکت کنندگان هیچ نقشی ندارد.

از طرف دیگر وقتی تعداد داوطلبان در کنکور تجربی ۱۴۰۳ زیادتر می شود ، تعداد افرادی که درصدهای منفی و صفر و پایین می زنند نیز زیادتر می شود زیرا تعداد کسانی که بدون مطالعه و یا با مطالعه کم و یا حتی برای آزمودن شانس خود می آیند زیاد است و همین امر باعث می شود که میانگین درصدها کاهش پیدا کند و آن هایی که واقعا درس خوانده اند موفق شوند. به عبارت دیگر سیاهی لشگرهای کنکور تجربی ۱۴۰۳ بیشتر می شود و درصدها کاهش می یابد و کسب نتیجه برای افرادی که با برنامه درس خوانده اند راحت تر می شود. دقت کنید آمار شرکت کنندگان کنکور تجربی ۱۴۰۳  همیشه بالا بوده است و این موضوع هیچ حساسیتی ندارد.

کنکور تجربی 97

درصدهای لازم برای قبولی در سه رشته معروف کنکور تجربی ۱۴۰۳ چقدر باید باشد؟کنکور تجربی 97

یکی از سوالات متداول داوطلبان کنکور تجربی ۱۴۰۳ این است که برای قبولی در رشته های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی میانگین درصدها چقدر باید باشد.

توجه داشته باشید که تعیین درصدها برای هر رشته به عوامل زیر بستگی دارد:

1. سوابق تحصیلی سال سوم و پیش دانشگاهی که تاثیر سوابق سال سوم برای افرادی است که دیپلم خود را در سال تحصیلی 84 و بعد از آن گرفته اند و تاثیر سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی برای افرادی است که مدرک پیش دانشگاهی خود را در سال تحصیلی 90 و بعد از آن گرفته باشند می باشد.

2. سهمیه مناطق که شامل سه منطقه است. اگر منطقه شهر خود را نمی دانید می توانید روی عبارت داخل گیومه کلیک کنید و در قسمت پرسش و پاسخ نام شهر خود را وارد کنید و از منطقه خود آگاه شوید.«پرسیدن سوال در خصوص منطقه تحصیلی»

3. شهر و نوع دانشگاهی را که به عنوان هدف انتخاب می کنید تاثیر مستقیمی روی درصدهای شما برای قبولی در رشته مورد نظرتان دارد. نوع دانشگاه برای رشته های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی شامل روزانه، پردیس یا همان بین الملل و دانشگاه آزاد می باشد.کنکور تجربی 97

4. درصدهای هر کنکور با درصدهای کنکور دیگر متفاوت است. سطح سختی و آسانی سوالات در کنکورهای سال های مختلف با یک دیگر تفاوت دارد و این گونه نیست که هر سال درصدهای یکسان دیده شود گاه درصدهای یک درس پایین می رود و گاه بالا می رود برای همین است که نمی شود به طور دقیق در مورد درصدها صحبت کرد و لذا همه چیز فقط حدود را مشخص می کند.کنکور تجربی 97

در اینجا برای شما عزیزان داوطلب کنکور تجربی ۱۴۰۳ متوسط شرایط داوطلبان و درصدهای قبولی در رشته های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی را در یک دانشگاه دولتی سطح متوسط به بالا ، ذکر کرده ایم تا علاقمندان به این سه رشته ی پرطرفدار و تاپ بدونند به طور متوسط و میانگین درصدها باید چقدر بزنند تا بتونن در رشته ی مورد علاقه ی خودشون قبول بشن.

توجه: این درصد ها براساس میانگین قبولی های کنکور تجربی 95 در دانشگاه ی سطح متوسط رو به بالا ارائه شده اند.

رشته دانشگاهی : دندانپزشکی منطقه 1 کنکور تجربی 97
زبان و ادبیات : 75 درصد
زبان عربی : 73 درصد
دین و زندگی : 78 درصد
زبان انگلیسی : 67 درصد

رشته دانشگاهی : دندانپزشکی منطقه 2 کنکور تجربی 97
زبان و ادبیات : 70 درصد
زبان عربی : 70 درصد
دین و زندگی : 78 درصد
زبان انگلیسی : 73 درصد

رشته دانشگاهی : دندانپزشکی منطقه 3 کنکور تجربی 97
زبان و ادبیات : 67 درصد
زبان عربی : 66 درصد
دین و زندگی : 78 درصد
زبان انگلیسی : 41 درصد

رشته دانشگاهی : پزشکی منطقه 1 کنکور تجربی 97
زبان و ادبیات : 67 درصد
زبان عربی : 74 درصد
دین و زندگی : 84 درصد
زبان انگلیسی : 76 درصد

رشته دانشگاهی : پزشکی منطقه 2 کنکور تجربی 97
زبان و ادبیات : 77 درصد
زبان عربی : 72 درصد
دین و زندگی : 81 درصد
زبان انگلیسی : 75 درصد

رشته دانشگاهی : پزشکی منطقه 3
زبان و ادبیات : 74 درصد
زبان عربی : 74 درصد
دین و زندگی : 79 درصد
زبان انگلیسی : 63 درصد

رشته دانشگاهی : داروسازی منطقه 1
زبان و ادبیات : 55 درصد
زبان عربی : 53 درصد
دین و زندگی : 60 درصد
زبان انگلیسی : 45 درصد

رشته دانشگاهی : داروسازی منطقه 2
زبان و ادبیات : 62درصد
زبان عربی : 61 درصد
دین و زندگی : 67 درصد
زبان انگلیسی : 52 درصد

رشته دانشگاهی : داروسازی منطقه 3
زبان و ادبیات : 51 درصد
زبان عربی : 59 درصد
دین و زندگی : 66 درصد
زبان انگلیسی : 53 درصد

رشته دانشگاهی : دندانپزشکی منطقه 1
شیمی : 59 درصد
ریاضی : 40 درصد
زیست : 66 درصد
فیزیک : 61 درصد
زمین شناسی : بی تاثیر

رشته دانشگاهی : دندانپزشکی منطقه 2
شیمی : 59 درصد
ریاضی : 51 درصد
زیست : 61 درصد
فیزیک : 53 درصد
زمین شناسی : بی تاثیر

رشته دانشگاهی : دندانپزشکی منطقه 3
شیمی : 56 درصد
ریاضی : 52 درصد
زیست : 60 درصد
فیزیک : 51 درصد
زمین شناسی : بی تاثیر

رشته دانشگاهی : پزشکی منطقه 1
شیمی : 56 درصد
ریاضی : 52 درصد
زیست : 66 درصد
فیزیک : 55 درصد
زمین شناسی : بی تاثیر

رشته دانشگاهی : پزشکی منطقه 2
شیمی : 68 درصد
ریاضی : 60 درصد
زیست : 69 درصد
فیزیک : 68 درصد
زمین شناسی : بی تاثیر

رشته دانشگاهی : پزشکی منطقه 3
شیمی : 64 درصد
ریاضی : 61 درصد
زیست : 69 درصد
فیزیک : 62 درصد
زمین شناسی : بی تاثیر

رشته دانشگاهی : داروسازی منطقه 1
شیمی : 53 درصد
ریاضی : 50 درصد
زیست : 54 درصد
فیزیک : 51 درصد
زمین شناسی : 15 درصد

رشته دانشگاهی : داروسازی منطقه 2
شیمی : 48 درصد
ریاضی : 58 درصد
زیست : 55 درصد
فیزیک : 61 درصد
زمین شناسی : 15 درصد

رشته دانشگاهی : داروسازی منطقه 3
شیمی : 42 درصد
ریاضی : 41 درصد
زیست : 55 درصد
فیزیک : 47 درصد
زمین شناسی : 28 درصد

چه مباحثی و از کدام دروس در کنکور تجربی ۱۴۰۳ تست می آید ؟

از دروس زیر به طور مستقیم در کنکور تجربی ۱۴۰۳ تست طرح می شود:

  • سال اول دبیرستان : فیزیک
  • سال دوم دبیرستان : ادبیات – عربی-دین و زندگی-لغات زبان انگلیسی-ریاضی-زیست-فیزیک- شیمی
  • سال سوم دبیرستان : ادبیات و زبان فارسی-عربی- دین و زندگی-لغات و گرامر زبان انگلیسی-زمین شناسی (برای پزشکی و دندانپزشکی اثر ندارد)-ریاضی-زیست-فیزیک -شیمی
  • پیش دانشگاهی : ادبیات- دین و زندگی-لغات و گرامر زبان انگلیسی-زمین شناسی (برای پزشکی و دندانپزشکی اثر ندارد)-ریاضی-زیست-فیزیک -شیمی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات کنکوری عضو کانال تلگرام مشاور گروپ شوید

657 2

منظور از زیرگروه های رشته تجربی چیست؟ رشته تجربی چند زیر گروه دارد؟ ضریب درس ها در هر زیر گروه تجربی در کنکور تجربی 97 به چه صورت است؟

این سه سوال از مهم ترین سوالاتی است که در ادامه به آنها به طور مفصل پاسخ می دهیم. همانطور که در بالا نیز گفته شد ، درس هایی که در کنکور تجربی 97 از آن ها تست طرح می شود شامل زبان و ادبیات فارسی، عربی، دین و زندگی، زبان انگلیسی، زمین شناسی، ریاضی، زیست، فیزیک و شیمی است.  اما توجه داشته باشید که ارزش این درس ها برای همه رشته های دانشگاهی در کنکور تجربی 97 یکسان نیست. به طور مثال رشته دانشگاهی اقیانوس شناسی را در نظر بگیرید. آنچه در دانشگاه در مورد این رشته تدریس می شود بر پایه درس زمین شناسی است بنابراین بایستی ارزش درس زمین شناسی در کنکور تجربی 97 برای این رشته بالاتر از بقیه درس ها باشد. یا به طور مثال رشته داروسازی را در نظر بگیرید و اساس این رشته درس شیمی است پس بایستی ارزش شیمی در کنکور تجربی 97 برای قبولی در این رشته نیز بالا باشد. همانطور فرض کنید رشته پزشکی یا دندانپزشکی که اساس آن درس زیست است پس لازم است در کنکور تجربی 97 نیز ارزش درصد زیست از بقیه درس ها برای قبولی در پزشکی یا دندانپزشکی بالاتر باشد. بر همین اساس، رشته های دانشگاهی زیر مجموعه علوم تجربی را به 5 زیر گروه تقسیم کرده اند و ضرایب درس ها در این 5 زیر گروه با یک دیگر متفاوت است که توضیحات آن به شرح زیر است: کنکور تجربی 97 کنکور تجربی 97 

رشته های زیر گروه 1تجربی: برای تمام رشته های جدول زیر، درس زبان و ادبیات فارسی با ضریب4، زبان عربی با ضریب 2، دین و زندگی با ضریب 3، زبان انگلیسی با ضریب 2، زمین شناسی با ضریب صفر(بی تاثیر)، ریاضی با ضریب 2، زیست شناسی با ضریب 4، فیزیک با ضریب2 و شیمی با ضریب3 می باشد.

دكترای پیوسته بیوتكنولوژی، پزشكی، دامپزشكی، دندانپزشكی. آموزش ابتدایی، آموزش زیست شناسی، آموزش كودكان استثنایی، اتاق عمل، اعضای مصنوعی، بهداشت مواد غذایی، بهداشت و بازرسی گوشت، بینایی سنجی، پرستاری، تكنولوژی پرتودرمانی، تكنولوژی پرتوشناسی، روان شناسی، زیست شناسی، زیست شناسی جانوری، زیست شناسی دریا، زیست شناسی سلولی و مولكولی، زیست شناسی گیاهی، زیست فناوری، ساخت پروتزهای دندانی، شنوایی شناسی، علوم آزمایشگاهی، علوم آزمایشگاهی دامپزشكی، علوم تربیتی، علوم تغذیه، علوم و صنایع غذایی، فیزیوتراپی، كاردرمانی، گفتار درمانی، مامایی، هوشبری.كاردانی آموزش و پرورش ابتدایی، كاردانی اتاق عمل، كاردانی بهورزی، كاردانی تكنسین پروتزهای دندانی، كاردانی تكنسین سلامت دهان، كاردانی تكنولوژی پرتودرمانی، كاردانی تكنولوژی رادیولوژی دهان- فك و صورت، كاردانی دامپزشكی، كاردانی علوم آزمایشگاهی، كاردانی فوریت های پزشكی، كاردانی مامایی، كاردانی هوشبری.کنکور تجربی 97

کنکور تجربی 97


رشته های زیر گروه 2 تجربی: برای تمام رشته های جدول زیر، درس زبان و ادبیات فارسی با ضریب4، زبان عربی با ضریب 2، دین و زندگی با ضریب 3، زبان انگلیسی با ضریب 2، زمین شناسی با ضریب 1، ریاضی با ضریب 3، زیست شناسی با ضریب 4، فیزیک با ضریب2 و شیمی با ضریب4 می باشد. کنکور تجربی 97 کنکور تجربی 97

داروسازی.آموزش شیمی، بهداشت عمومی، بیولوژی و كنترل ناقلین بیمار یها، تكنولوژی پزشكی هسته ای، شیمی كاربردی، شیمی محض، فناوری اطلاعات سلامت، مهندسی بهداشت حرف های، مهندسی بهداشت محیط. كاردانی بهداشت حرفه ای، كاردانی بهداشت عمومی (كلیه گرای شها)، كاردانی بهداشت محیط، كاردانی شیمی آزمایشگاهی.

رشته های زیر گروه 3 تجربی: برای تمام رشته های جدول زیر، درس زبان و ادبیات فارسی با ضریب4، زبان عربی با ضریب 2، دین و زندگی با ضریب 3، زبان انگلیسی با ضریب 2، زمین شناسی با ضریب 1، ریاضی با ضریب 3، زیست شناسی با ضریب 4، فیزیک با ضریب2 و شیمی با ضریب4 می باشد.  کنکور تجربی 97 کنکور تجربی 97

اقیانوس شناسی، زمین شناسی

رشته های زیر گروه 4 تجربی: برای تمام رشته های جدول زیر، درس زبان و ادبیات فارسی با ضریب4، زبان عربی با ضریب 2، دین و زندگی با ضریب 3، زبان انگلیسی با ضریب 2، زمین شناسی با ضریب 1، ریاضی با ضریب 4، زیست شناسی با ضریب 2، فیزیک با ضریب3 و شیمی با ضریب2 می باشد.

كارشناسی ارشد پیوسته علوم قضایی، كارشناسی ارشد پیوسته معارف اسلامی و ارشاد. ادیان و مذاهب، اقتصاد اسلامی، امنیت اقتصادی، تاریخ اسلام، تاریخ و تمدن ملل اسلامی، جهانگردی، حسابداری، زبان و ادبیات عربی، شیعه شناسی، علم اطلاعات و دانش شناسی، علوم اقتصادی، علوم انتظامی، علوم قرآن و حدیث، علوم قضایی، فقه و حقوق اسلامی، فقه و حقوق امامی، فقه و حقوق حنفی، فقه و حقوق شافعی، فقه و حقوق مذاهب اسلامی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و حكمت اسلامی، فلسفه و عرفان اسلامی، فلسفه و كلام اسلامی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت اطلاعات و ارتباطات، مدیریت امور بانكی، مدیریت امور گمركی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت بیمه اكو، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت فرهنگی هنری، مدیریت كسب و كارهای كوچك، مدیریت مالی، مدیریت و بازرگانی دریایی ، معارف اسلامی، معارف اسلامی و علوم تربیتی، هتلداری. كاردانی امور بانكی، كاردانی بیمه، كاردانی امور دولتی ، كاردانی امور مالی و مالیاتی، كاردانی تربیت معلم قر آن كریم ، كاردانی جهانگردی ، كاردانی حسابداری، كاردانی علم اطلاعات و دانش شناسی، كاردانی علوم انتظامی، كاردانی مدارك پزشكی، كاردانی مدیریت بازرگانی، كاردانی مدیریت صنعتی، كاردانی مدیریت گمركی، كاردانی هتلداری.کنکور تجربی 97 

رشته های زیر گروه 5 تجربی: برای تمام رشته های جدول زیر، درس زبان و ادبیات فارسی با ضریب4، زبان عربی با ضریب 2، دین و زندگی با ضریب 3، زبان انگلیسی با ضریب 2، زمین شناسی با ضریب 1، ریاضی با ضریب 3، زیست شناسی با ضریب 2، فیزیک با ضریب2 و شیمی با ضریب2 می باشد. کنکور تجربی 97 

آموزش علوم ورزشی، اقتصاد كشاورزی، امنیت اطلاعات، امنیت بین الملل، امنیت نرم، پژوهشگری امنیت، تربیت مروج سیاسی، ترویج و آموزش كشاورزی پایدار، حفاظت اطلاعات، ضد تروریسم، علوم سیاسی، علوم فنی امنیت، علوم ورزشی، علوم و مهندسی باغبانی، علوم و مهندسی جنگل، علوم و مهندسی خاك، علوم و مهندسی شیلات، علوم و مهندسی صنایع غذایی (كشاورزی)، علوم و مهندسی محیط زیست، كتابداری در شاخه پزشكی، گیاه پزشكی، مددكاری اجتماعی، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، مربیگری عقیدتی، مربیگری ورزشی، مطالعات امنیتی، مهندسی آبادانی طبیعت، مهندسی تولید و ژنتیك گیاهی، مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی، مهندسی صنایع مبلمان، مهندسی علوم دامی، مهندسی فضای سبز. كاردانی امور اراضی، كاردانی امور زراعی و باغی، كاردانی تكنولوژی تولیدات دامی، كاردانی تكنولوژی تولیدات گیاهی، كاردانی تكنولوژی جنگلداری، كاردانی تكنولوژی چوب، كاردانی تكنولوژی شیلات، كاردانی تكنولوژی صنایع غذایی، كاردانی تكنولوژی محیط زیست، كاردانی تكنولوژی مرتع و آبخیزداری، كاردانی تكنولوژی مواد غذایی، كاردانی تولید و فراوری خرما، كاردانی پرورش اسب، كاردانی پرورش زنبور عسل، كاردانی تولی د و بهره برداری از گیاهان دارویی و معطر، كاردانی علوم ورزشی، كاردانی نوغان داری. کنکور تجربی 97 کنکور تجربی 97

4/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نکات بسیار مهم در مورد کنکور تجربی۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. Nasrollah elahi

    سلام بنده کارشناسی حقوق دارم و معدل کارشناسیم زیر ۱۴ هست حالا نیتونم این آزمون رو شر کت کنم
    لطفاً پاسخ بنده رو بدید خیلی در گیر کار و شغل هستم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403