راهنمای گزینش دانشجو مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98

گزینش دانشجو

جهت مشاوره در زمینه راهنمای گزینش دانشجو مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله کاربردی سعی خواهد کرد بصورت کامل به مبحث راهنمای گزینش دانشجو مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98 بپردازد. تمامی نکات مهم دانشگاه جامع علمی کاربردی در سایت مشاور گروپ شرح داده شده است. با ما همراه باشید.

گزینش دانشجو

روش گزينش دانشجو

گزينش دانشجو در هر يك از كدرشته محل‌هاي تحصيلي براساس معدل كل مندرج در گواهينامه معتبر ديپلم، نوع ديپلم و سهميه‌هاي آزاد، شاغل، رزمندگان، بومي بودن و با توجه به صلاحيت‌هاي عمومي داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمي – كاربردي و مصوبات مربوط صورت مي‌گيرد. بديهي است براي هر يك از موارد فوق ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام توسط دانشجو به مركز آموزشي ضروري مي‌باشد.

دستورالعمل و نحوه تكميل تقاضانامه ثبت نام اينترنتي:

به داوطلبان توصيه مي‌شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام، ابتدا فرم پيش نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذكور را تكميل نموده و سپس بر اساس فرم پيش نويس با مراجعه به پايگاه اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور اطلاعات لازم را بر اساس بندهاي برنامه نرم‌افزاري ثبت نام وارد نمايند. ضمناً راهنماي جامع نحوه تكميل فرم در برنامه نرم افزاري ثبت نام اينترنتي موجود است و داوطلبان براي كسب اطلاع بيشتر مي‌توانند به اين راهنما مراجعه نمايند. ضمناً داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت نمايند. بديهي است در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارك داوطلب در صورت پذيرفته شدن قبولي وي كان لم يكن تلقي شده و از ادامه تحصيل داوطلب جلوگيري خواهد شد.

نـكات و توصيه‌هاي‌ مـهم‌:

1) اگر از طريق كافي‌نت اقدام به ثبت‌نام مي‌نماييد، تأكيد مي‌شود كه تمامي مراحل ورود اطلاعات ثبت‌نامي را شخصاً انجام دهيد و يا بر انجام امور مربوط، در كافي‌نت نظارت مستقيم داشته باشيد.

2) توصيه‌ مي‌شود داوطلبان پس از تكميل تقاضانامه ، دريافت شماره پرونده 6 رقمي و كدپيگيري 16 رقمي يك نسخه پرينت از تقاضانامه تهيه و نزد خود نگهداري نمايند.

 3) به داوطلبان توصيه مي‌شود در انتخاب كدرشته‌ محل هاي انتخابي خود دقت لازم را مبذول فرمايند. لذا پس از دريافت كد پيگيري 16 رقمي در اين خصوص به درخواست‌هاي داوطلبان مبني بر اصلاح و يا جابجايي ترتيب اثر داده نخواهد شد.

مطالب تکمیلی

برای آگاهی از جدیدترین اخبار گزینش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

مشاور گروپ

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه راهنمای گزینش دانشجو مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403