ویژگی های مهم در انتخاب کلاس کنکور که باید بدانید

کلاس کنکور (2)

جهت مشاوره در زمینه ویژگی های مهم در انتخاب کلاس کنکور که باید بدانید

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در مورد اینکه کلاس کنکور باید چه ویژگی هایی داشته باشه ، در اینجا می خواهیم نکات بسیار مهمی را بگوییم تا بتوانید انتخاب های بهتر را از انتخاب های اشتباه تشخیص دهید .

کلاس کنکور

کلاس کنکور برای چه دروسی؟

اگر در انتخاب کلاس کنکور اشتباه کنید ، متاسفانه باید یکسال کنکور را با این اشتباه بگذرانید اما اگر در انتخاب منبع کمک آموزشی اشتباه کردید ، زمان این را دارید که منبع آموزشی و یا تست خود را عوض کنید . در انتخاب آزمون آزمایشی نیز هم اگر بدون آگاهی آزمون موسسه ای را انتخاب کنید ، با مشکلاتی در طول سال روبرو خواهید شد .

آیا واقعا شما به کلاس کنکور احتیاج دارید؟

قبل از رفتن به کلاس کنکور ابتدا باید واقع بین باشید و ببینید آیا واقعا به کلاس کنکور نیاز هست و اگر خودتان در خانه تلاش کنید و برای آن درس وقت بیشتری بگذارید و با منابع مناسب کار کنید ، مشکلاتان با این درس حل نمی شود؟؟؟

مشاوره رایگان یا تبلیغ برای افزایش آمار ثبت نامی ها؟

متاسفانه برخی از موسسات و آموزشگاه ها با تله مشاوره رایگان کنکور ، داوطلبان را به سمت خود جذب می کنند که معمولا از مرداد شروع می کنند به تبلیغات اینچنینی یعنی دقیقا زمانی که اکثر داوطلبان هنوز برای کنکور استارت نزده اند و درسی را نخوانده اند و تست کار نکرده اند و یا آزمونی شرکت نکرده اند که اصلا متوجه شوند در کدام دروس واقعا اشکال دارند یا نه !

توصیه ما این است که قبل از اقدام به ثبت نام در کلاس های کنکور ، قبلش واقعا درس مورد نظر را خوب بخوانید تا به این سطح از آگاهی برسید که به چه کلاسی نیاز دارید . لذا هیچ وقت و قبل از اینکه درس را بخوانید و کتاب های کمک اموزشی خود را باز کنید ، به سراغ کلاس های کنکوری نروید.

جهت دریافت آخرین اخبار کنکورها بر روی عکس زیر کلیک نمایید

کانال

اخطار جدی به دانش آموزان سال آخر:

در چندین کلاس کنکوری ثبت نام نکنید چرا که اگر کلاس ها زیاد باشند در ترم اول برایتان مشکل ساز خواهند بود . زمان برگشت از مدرسه و مجددا راهی کلاس کنکور شدن اونهم بصورت پی در پی در طول هفته وقت شما را الکی گرفته و بدون اینکه حتی وقت این را بیابید که مطالعه و تست زنی مباحث تدریس شده در مدرسه و کلاس های کنکوری را انجام دهید ، زمان را بیهوده از دست می دهید.


مسلما با این شیوه برنامه ریزی در کنکور شکست خواهید خورد و این برداشت را پیدا می کنید که محال است در سال پیش دانشگاهی دانشگاه و رشته خوبی قبول شد چون زمان کم است!

در صورتی که اصلا اینطور نیست و با یک برنامه درست و حرفه ای می توان هم در پیش دانشگاهی نمرات خوبی گرفت و هم در کنکور موفق بود لذا این اشتباه را برای کنکور دومتان تکرار نکنید (قابل توجه داوطلبان پشت کنکوری) و اگر امسال پش دانشگاهی هستید نیز دچار این اشتباه نشوید.


دریافت آخرین اخبار کنکور سراسری را با کلیک بر روی عکس زیر دریافت نمایید

کنکور سراسری

به کدام کلاس های کنکور اعتماد کنیم؟

موسساتی دارای کلاس های کنکوری در شهرهای کوچک و بزرگ هستند که از اساتید با تجربه و کادر منسجمی برخور دارند که واقعا دارای اساتید خوب و کاربلدی هستند که داوطلبین به سمت آنها می روند به گونه ای که قادرند به صورت حرفه ای و استاندارد ، دروس سه سال دبیرستان را تنها در مدت 8 تا 9 مدت تدریس کنند و نواقص و ضعف ها را پوشش می دهند. کاری سختی که فقط از پس اساتید حرفه ای و با سابقه بر می آید.


نتیجه رفتن به این گونه کلاس کنکور این میشود که نتایج بهتر می شود ، درصدها و رتبه ها ارتقا پیدا میکنه و در نهایت کمک می کنند در رشته های خوب قبول شویم .


چگونه بدون رفتن به کلاس کنکور میتوان در کنکور بهترین رشته قبول شد؟

واقعیت این است که هیچ کلاس و موسسه ای نمیتواند تضمین این را بدهند که شما در بهترین رشته قبول خواهید شد و خلاف این حرف تبلیغاتی بیش نیست لذا این همت ، اراده و تلاش شماست که معجزه می کند.
لطفا تحت تاثیر بازار داغ برخی موسسات نشوید که ادعا دارند شما با آنها و کلاس هایشان حتما قبول می شوید !!!

خودتان موفقیت و هدفتان را بخواهید ، کمربندتان را محکم ببندید و فقط به تلاش و کوشش بیشتر تمرکز کنید و از سختی این مسیر نهراسید . سختی ها ، دیر خوابیدن ها ، قید تفریحات را زدن ، فیلم نگاه کردن ها ، پرسه در فضای مجازی را بگذارید کنار . این ممنوعیات را به یاد داشته باشید و از آنها بشدت دوری کنید که دزد زمان شما همین ها هستند و نتیجه را ببینید که چطور از مطالعه سخترین مباحث لذت می برید و حریص درس خواندن می شوید.

هیچ کس و هیچ چیز نمی تواند بر اراده و هدفت دست یافتنی ات ، سد راه شود.


مطالب تکمیلی


5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ویژگی های مهم در انتخاب کلاس کنکور که باید بدانید

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سوالات آزمون آیین نامه

    ممنون اطلاعت مفید و خوبی بود

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی