راهنما آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

جهت مشاوره در زمینه راهنما آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

قصد داریم در سری مقالات آموزشی به موضوع راهنما آزمون کارشناسی ارشد 1401 بپردازیم. تمامی نکات مهم این آزمون شرح داده خواهد شد.

وزارت بهداشت

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

آزمون کارشناسی ارشد یکی از مهمترین آزمون‌های دانشجویان مقطع ارشد می‌باشد. این آزمون هرساله جهت گزینش متقاضیان برای ورود به رشته‌های گروه پزشکی انجام می‌گردد. این آزمون به دلیل تفاوت‌های زیادی که نسبت به آزمون سراسری مقطع ارشد وزارت علوم دارد دارای ابهامات زیادی می‌باشد که این امر سبب سردرگمی داوطلبان این آزمون می‌گردد. اولین نکتهٔ مهم در این آزمون، ادغام آن با آزمون ارشد دانشگاه آزاد درگروه پزشکی می‌باشد. سعی خواهیم نمود در این مقاله به موضوع زمان و نحوهٔ ثبت‌نام این آزمون مهم وزارت بهداشت بپردازیم. با ما همراه باشید.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

طبق پیش‌بینی‌های مشاورگروپ ثبت‌نام این آزمون هرساله از تاریخ 1 اسفند آغاز می‌گردد. داوطلبان می‌توانند از این تاریخ تا روز 15 اسفند سال 1400 اقدام به ثبت‌نام از طریق سامانه sanjeshp.ir نمایند. لازم به ذکر است که ثبت‌نام این آزمون تماماً به‌صورت اینترنتی انجام می‌گردد و هیچ‌گونه فرایند فیزیکی برای ثبت‌نام نیاز نمی‌باشد. باید به عرض برسانیم که کلیه داوطلبانی که مدرک کارشناسی خود را در رشته‌های مورد تأیید و پذیرش‌شده تا 31 شهریور سال 1401 اخذ نموده‌اند می‌توانند در این آزمون شرکت نمایند. البته باید طرح نیروی انسانی را در نظر بگیرند.

در صورت عدم مشکل طرح نیروی انسانی با ادامه تحصیل، داوطلبان می‌توانند با خیال راحت اقدام به ثبت‌نام در این آزمون نمایند. داوطلبان توجه داشته باشند که حداکثر می‌توانند دو گروه آزمایشی را انتخاب نمایند. لازم به ذکر است که پس از ثبت‌نام حتماً رسید اینترنتی را نزد خود نگاه‌دارید. بسیار دیده شده است که عدم نگهداری رسید اینترنتی سبب بروز مشکلاتی برای داوطلبان گردیده است.

مطالب تکمیلی


برای آگاهی از جدیدترین تغییرات آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رو عکس زیر کلیک نمایید.

کانال تلگرام

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه راهنما آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403