کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سنجش در داغ‌ترین اطلاعیه خود از زمان برگزاری و تاریخ پرینت کارت ورود به جلسه سازمان بازرسی کل کشور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳خبر داد. با ما همراه باشید. سازمان بازرسی کل کشور از جمله نهادهای مهمی است که فعالیت در آن آرزوی بسیاری از داوطلبان آزمون استخدامی می‌باشد.

کارت ورود به جلسه سازمان بازرسی کل کشور

کارت آزمون استخدام سازمان بازرسی کل کشور

کارت آزمون استخدام سازمان بازرسی کل کشور منتشر شده و کلیه داوطلبان می توانند چند روز پیش از برگزاری آزمون بهمن ماه با مراجعه به پایگاه رسمی سازمان سنجش نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور خود اقدام نمایند.

همانطور که می دانید آزمون ورودی برای تعیین سطح توان علمی ـ تخصصی متقاضیان همکاری با  سازمان بازرسی کل کشور سال ۱۴۰۲ در شهرهای تهران، شیراز، مشهد، تبریز برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:00 آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا متقاضیان می‌ بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور به همراه لینک مربوط به کارت ورود به جلسه سازمان بازرسی و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه 1401/11/25 بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌ گیرد و متقاضیان می‌ توانند با واردکردن اطلاعات ثبت نامی (نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و بر اساس آدرس تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور 1401
آغاز : 25 بهمن 1401 پایان : 27 بهمن 1401

چنانچه داوطلبی موفق به پرینت کارت ورود به جلسه سازمان بازرسی کل کشور خود نمی‌شود، لازم است به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجهٔ رفع نقص که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت مراجعه و نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به ثبت نام خود اقدام نماید. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌ دار و ارائه آن الزامی است.

راهنمای دریافت کارت آزمون استخدام سازمان بازرسی کل کشور

برای آگاهی از جدیدترین اخبار سنجش و آزمون های استخدامی با ما تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سایت دریافت کارت آزمون استخدام سازمان بازرسی کل کشور

سایت دریافت کارت آزمون استخدام سازمان بازرسی کل کشور سامانه رسمی سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد. در ادامه لینک مستقیم ورود به بخش دریافت کارت شرکت در آزمون ورودی سازمان بازرسی کل کشور قرار گرفته است.

برای دریافت کارت آزمون استخدام سازمان بازرسی کل کشور از sanjesh.org کلیک نمایید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور

در این بخش از مقاله نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور را با هم بررسی می کنیم. راهنمای تصویری گرفتن کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی ۱۴۰۱ هم در ادامه ارائه شده است. در مرحله اول، باید به سایت سنجش وارد شوید. برای این کار می توانید از لینک موجود در بخش قبل استفاده کنید یا آدرس sanjesh.org را در نوار آدرس مرورگر خود تایپ نمایید.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور Moshavergroup.com

حالا به بخش سایر آزمون های استخدامی بروید و از منوی سمت راست روی گزینه كارت شركت در آزمون تعیین سطح توان علمی-تخصصی متقاضیان همكاری با سازمان بازرسی كل كشور بهمن ماه ۱۴۰۱ کلیک نمایید.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور Moshavergroup.com

بعد از ورود به صفحه دریافت کارت، با وارد کردن اطلاعات درخواستی می توانید کارت شرکت در آزمون خود را دریافت نمایید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور Moshavergroup.com

روش دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور  به شرح زیر است:

روش اول: وارد کردن شماره پرونده ثبت نام و شماره شناسنامه

روش دوم: وارد کردن شماره پرونده ثبت نام و کد ملی

روش سوم: وارد کردن شماره پرونده ثبت نام و شماره داوطلبی

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی

درخصوص ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور مندرجات کارت ورود به جلسه سازمان بازرسی چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

چنانچه در کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده نمودید و یا کارت شرکت در آزمون شما فاقد عکس می باشد و یا چنانچه عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله اشتباه عکس، فاقد مهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و… میباشد با 2 قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار پیش از شروع آزمون یعنی از ساعت 7 تا 8 صبح روز جمعه 1401/11/28 (قبل از بسته شدن درب حوزه های امتحانی) به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه ی رفع نقص مراجعه نمایند.

نام و آدرس محل برگزاری آزمون داوطلبان بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج گردیده است. توجه داشته باشید که در صورت عدم مراجعه و عدم اصلاح کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور مطابق ضوابط با شما رفتار خواهد شد.

تذکر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون، برگ راهنمای شرکت در آزمون که از سازمان سنجش منتشر گردیده است را مطالعه دقیق نمایند.

به نام خدا

راهنمای شرکت در آزمون تعیین سطح توان علمی – تخصصی متقاضیان همکاری با  سازمان بازرسی کل کشور بهمن ماه سال 1401 الف – پاسخنامه و نکات مهمی درباره آن

در جلسه امتحان به هر داوطلب دو بسته آزمونی داده میشود که بسته اول حاوی یک برگ پاسخنامه و یک جلد دفترچه آزمون استعداد شغلی )شماره یک) و بسته دوم حاوی دفترچه آزمون تخصصی )شماره دو) میباشد. در مستطیل بالای پاسخنامه شماره داوطلبی، نامخانوادگی و نام درج شده است. نمونه قسمتی از پاسخنامه در این صفحه چاپ شده است که باید پس از ملاحظه آن به نکات زیر توجه کرد.

  • در مستطیل بالای پاسخنامه نباید چیزی نوشت یا علامتی گذاشت و به غیر از محلهای مشخص شده در روی پاسخنامه از نوشتن و یا علامتگذاری در سایر محلها خودداری شود، در غیراینصورت فرد به عنوان متخلف معرفی و برابر مقررات مربوط با وی رفتار خواهد شد.
  • داوطلب پس از بازنمودن بسته نایلونی حاوی دفترچه آزمون استعداد شغلی و پاسخنامه در زمانی که از بلندگو اعلام میشود ،لازم است نامخانوادگی و نام خود را با نامخانوادگی و نام و شماره مندرج در پاسخنامه را با شماره صندلی و شماره مندرج در روی کارت ورودی خود مقایسه کند تا مطمئن شود بین آنها هیچ اختلافی نیست و درصورت مشاهده تفاوت، بی درنگ موضوع را به نزدیکترین مراقب در جلسه اطلاع دهد و موضوع را دنبال کند تا اختلاف برطرف شود.

ب – طرز پاسخ دادن به سوالات

  • داوطلب باید محل مخصوص جوابی را که در پاسخنامه برای هر سوال در نظر میگیرد بوسیله مداد سیاه نرم پررنگ )نه خودکار ،نه مدادکپی و…) پرکند. برای اطلاع از طرز پرکردن محل مخصوص هر جواب به نمونه پاسخنامه ذیل که در آن به سوالهای شمارههای 1، 2، 3 و 4 به ترتیب پاسخهای فرضی 4، 1، 3 و 2 داده شده است توجه شود.
  • چون پاسخنامه بوسیله ماشین علامتخوان تصحیح میشود از کثیف کردن، تاکردن و یا گذاشتن هرگونه علامت و اثری بر روی آن خودداری شود.
  • جوابها باید فقط در پاسخنامه با پرکردن محل مخصوص آنها به وسیله مداد سیاه نرم پر رنگ مشخص شود. پاسخهایی که به هر نحو دیگر در پاسخنامه )مث لاا بهجای پر کردن محل مخصوص علامت ضربدر )×) گذاشته و یا بطور یکنواخت پر رنگ نشود) و یا در دفترچه آزمون علامتگذاری یا نوشته شود قابل تصحیح با ماشین نمیباشد.
  • در تستهای چهارجوابی برای هر پاسخ صحیح سه نمره مثبت و برای هر پاسخ غلط بهمنظور خنثی کردن پاسخهای حدسی و یا تصادفی یک نمره منفی منظور خواهد شد. بنابراین به داوطلبان توصیه میشود اگر پاسخ صحیح سوالی را اصلاا نمیدانند به آن سوال جواب ندهند زیرا به سوالهای بدون جواب نمره منفی و یا مثبت تعلق نمیگیرد و اگر به سوالی بیش از یک پاسخ داده شود پاسخ آن سوال، غلط محسوب خواهد شد و به آن سوال یک نمره منفی تعلق خواهد گرفت.

                              آزمون تعیین سطح متقاضیان همکاری با  سازمان بازرسی کل کشور بهمن ماه سال 1401


تذکرخیلی مهم: داوطلبان گرامی، لازم است مستطیلهای مربوط به گزینه انتخابی خود را در پاسخنامه با مداد سیاه نرم پررنگ بطور کامل سیاه )مشکی) کنند. بدیهی است درصورتیکه قسمتی از مستطیل مورد نظر بطور کامل سیاه )مشکی) نشده باشد، در این مورد مسئولیت به عهده داوطلب خواهد بود. نحوه علامتگذاری بصورت صحیح در نمونه بالا مشخص شده است.

             

ج درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

1- چنانچه در کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده نمودید و یا کارت شرکت در آزمون شما فاقد عکس می باشد و یا چنانچه عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله اشتباه عکس، فاقد مهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و… میباشد با 2 قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار از ساعت 00:7 الی 00:8 صبح روز جمعه 28 بهمن 1401 (قبل از بسته شدن درب حوزه های امتحانی) به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه ی رفع نقص به شرح آدرس ذیل مراجعه نمایند.

نشانی باجه های رفع نقص احتمالی کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور

 نشانی باجه های رفع نقص  محل رفع نقص کارت کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور  نام شهرستان
 تهران : بزرگراه شهید همت-میدان دهکده  دانشگاه علامه طباطبایی  تهران
 شیراز: خیابان ساحلی غربی- مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز  دانشگاه شیراز  شیراز
مشهد : ابتدای بلوار وکیل آباد_ روبروی پارک ملت،  درب شمالی  دانشگاه فردوسی  ، ساختمان آموزش دانشگاه فردوسی مشهد  دانشگاه فردوسی مشهد  مشهد
 تبریز:  بلوار29بهمن دانشگاه تبریز-مدیریت امورآموزشی  دانشگاه تبریز  تبریز

د- تاریخ و زمان اجرای آزمون: 

آزمون کلیه داوطلبان صبح روز جمعه 28/11/1401 برگزار میگردد. شروع فرآیند برگزاری آزمون ساعت 30:8 )هشت و سی) دقیقه میباشد .درهای ورود به جلسه آزمون ساعت 00:8 (هشت) بسته خواهد شد، لذا داوطلبان گرامی باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی ذیربط حضور داشته باشند.

  • دفترچه آزمون، تعداد سوالات و مدت پاسخگویی به آنها

به هریک از داوطلبان آزمون دو بسته آزمونی داده میشود که بسته اول حاوی یک برگ پاسخنامه و دفترچه آزمون استعداد شغلی (شماره یک) و بسته دوم حاوی دفترچه آزمون تخصصی (شماره دو) میباشد .داوطلبان لازم است به سوالات مندرج در هر دفترچه آزمون در مدت مقرر پاسخ دهند .تعداد سوالات و مدت زمان پاسخگویی مربوط به هریک از دفترچههای آزمون به شرح جدول ذیل میباشد .

زمان پاسخگویی تعداد

سوال

نام و کد عنوان شغلی (کددفترچه) دفترچه آزمون
 60  30 مشترک در کلیه عناوین شغلی(کددفترچه 500) استعداد شغلی
 80  60 صنایع ـ کد شغلی 109 (کد دفترچه 509) و برق ـ کد شغلی 114 (کد دفترچه 514) تخصصی
 65 عمران ـ کد شغلی 101 (کد دفترچه 501)، مالی و حسابداری ـ کد شغلی 102 (کد دفترچه 502)، امور بانکی ـ کد شغلی 103 (کد دفترچه 503)، امور بیمهای ـ کد شغلی 104 )کد دفترچه 504(، امور مالیاتی ـ کد شغلی 105 )کد دفترچه 505(، امور گمرکی و مناطق آزاد ـ کد شغلی 106 )کد دفترچه 506(، فناوری اطلاعات ـ کد شغلی 107 )کد دفترچه 507)، حقوق ـ کد شغلی 108 (کد دفترچه 508)، اقتصاد و بازار سرمایه ـ کد شغلی 110 (کد دفترچه 510)، بهداشت و درمان ـ کد شغلی 111 (کد دفترچه 511)، کشاورزی و محیط زیست ـ کد شغلی 112 (کد دفترچه 512)، نفت و پتروشیمی ـ کد شغلی 113 (کد دفترچه 513)

توجه: استفاده از هرگونه کتاب (مانند کتاب قانون و …) و ماشینحساب مجاز نیست.

تذکر مهم: داوطلبان میبایست پس از باز کردن بسته نایلونی حاوی اوراق آزمونی که در زمان مقرر به آنان در جلسه برگزاری آزمون اعلام میگردد ،مشخصات خود را که در روی جلد دفترچه و قسمت بالای پاسخنامه قید شده را به دقت کنترل کنند و در صورت مغایرت به نزدیکترین مراقب اطلاع دهند. داوطلبان در صورت عدم وجود مغایرت میبایست مشخصات خود را در قسمتهای مشخص شده در ذیل پاسخنامه و در قسمت مشخص شده پیش از شروع سوالات دفترچه آزمون، درج نموده و آنها را امضاء نمایند.

  • تذکرات خیلی مهم:
  • درصورتیکه مغایرتی در اطلاعات ثبت نامی مندرج در کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد می توانید مراتب را بعد از برگزاری آزمون از سازمان بازرسی کل کشور پیگیری نمایید.
  • در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن نسخه کاغذی کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است .داوطلبان برایحضور در جلسه آزمون علاوه بر کارت شرکت در آزمون، باید کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد پاککن، مداد تراش، سنجاق و ماسک نیز به همراه داشته باشند.
  • حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور میباشند، بنابراین اکیدا توصیه میشود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جدا خودداری شود.
  • رد و بدل کردن هر نوع وسیله از قبیل لوازمالتحریر، نت (یادداشت)، … و همچنین خارج نمودن ملزومات آزمون (پاسخنامه ،کارت شرکت در آزمون و یا دفترچه سوالات) از جلسه آزمون تخلف محسوب میشود و با داوطلبانی که اقدام به این تخلف نمایند طبق ضوابط رفتار خواهد شد.
  • همراه داشتن هر گونه وسیله الکترونیکی (از قبیل تلفن همراه )حتی بصورت خاموش(، ساعت هوشمند ،انگشتر هوشمند ،دستبند هوشمند، پیجر و …) در جلسه آزمون برخلاف ضوابط میباشد و با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.
  • مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاا از مصادیق تخلف و تقلب محسوب میگردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

ما در این مقاله مشاور گروپ به زمان و نحوه ورود به سایت سنجش sanjesh.org به منظور دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. توصیه می کنیم که حتما در زمان مقرر نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایید و آن را به روز و ساعت های پایانی موکول نکنید.

بعد از دریافت، بلافاصله پرینت کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی را انجام دهید و آن را در کنار کارت ملی یا شناسنامه عکسدار و سایر لوازم مورد نیاز در جلسه آزمون قرار دهید تا آن را فراموش نکنید.

ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر! بنابراین اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس گرفته و سوال خود را با بهترین مشاوران دنیای تحصیلی در میان بگذارید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور را ار کجا دریافت کنم؟

✔️کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی در سایت سازمان سنجش منتشر و از این طریق در دسترس داوطلبان قرار می گیرد. برای مشاهده راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور کلیک نمایید.

✔️باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور کجاست؟

✔️لیست آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور در این مقاله مشاور گروپ ارائه شده است.

✔️اطلاعات لازم برای دریافت کارت آزمون سازمان بازرسی کل کشور چیست؟

✔️به همراه داشتن شماره پرونده ثبت نام ، شماره شناسنامه، کد ملی و شماره داوطلبی برای دریافت کارت شرکت در آزمون سازمان بازرسی ضروری می باشد. برای مشاهده راهنمای روش دریافت کارت مقاله را مطالعه نمایید.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون سازمان بازرسی کل کشور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403