چگونه رتبه دو رقمی کنکور شویم ویژه کنکور تجربی ۱۴۰۱

چگونه رتبه دو رقمی شویم

جهت مشاوره در زمینه چگونه رتبه دو رقمی کنکور شویم ویژه کنکور تجربی ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

چگونه رتبه دو رقمی شویم , در عرض دو ماه مطالعه چگونه رتبه دو رقمی میشه کسب کرد؟ آیا نفرات برتر کنکور هم اگر تنها دو ماه برای مطالعه وقت داشتند می توانستند رتبه دو رقمی کسب کنند ؟ شک دارم رتبه ای دو رقمی اکنون پیدا شود و بگویید که می تواند تنها با دو ماه درس خوندن ، رتبه دو رقمی کنکور تجربی شود!

چگونه رتبه دو رقمی شویم

چگونه رتبه دو رقمی شویم




چگونه رتبه دو رقمی شویم , آیا واقعا می خواهید به حرف این افراد دغل و کلاه بردار گوش کنید یا واقعا می خواهید بدانید چگونه و از چه مسیری می توان در کنکور رتبه دو رقمی کسب کرد؟

در مجموعه مشاور گروپ بهترین راهکارهای منطقی و واقعا شدنی را برای شما عزیزان ارائه داده ایم.

چگونه رتبه دو رقمی شویم , توقع بیجا در مورد کسب رتبه دو رقمی تنها با دو ماه مطالعه مثل این است که در گوشه ای بنشینیم و منتظر باشیم در قرعه کشی لاتاری برنده شویم !
البته بنده اعتقاد دارم که همه داوطلبان کنکوری باهوش تر از این حرف ها هستند . داوطلب حرفه ای کنکور می داند که تنها راه موفقیت در کنکور ، تلاش و زحمت بسیار زیاد است و البته حفظ انگیزه و پشت کار داشتن تا آخر این مسیر .

پس تنها راه میانبر کسب رتبه دو رقمی در کنکور سراسری این سه مورد است که هر سه باهام شما را به موفقیت خواهند رساند:

تلاش زیاد-انگیزه-شانس

چگونه رتبه دو رقمی شویم , انگیزه:

چگونه رتبه دو رقمی شویم , چگونه می توانیم تا روز کنکور با انگیزه باقی بمانیم و روزها و ماه ها چسبیده به کتاب و جزوه بدون خستگی درس بخوانیم؟ آیا دلیل خستگی ناپذیری شما این است که فکر می کنید امسال حتما رشته ای که دوس داری قبول میشی ؟ آیا واقعا میشه با تنفر و بی رغبیت نسبت به دروس و تمرین داشتن زیاد ، به کسب یک رتبه و رشته ی عالی امیدوار بود؟!

داوطلب عزیز توجه داشته باش و باور داشته باش که با تنفر درس خوندن و تست زدن نه تنها هیچ نتیجه ای برایت ندارد بلکه باعث می شود هر روز ناراحت تر و کسل تر شوی.

حال چگونه می توان با انگیزه باقی ماند ؟ بدان که بهترین انگیزه برای تو این است که بدانی تنها با خوب درس خواندن می توانی در رشته و دانشگاه مورد علاقه ات درس بخوانی. اگر با علاقه و اشتیاق درس بخونی ، نتایج نامید کننده ی آزمون های آزمایشی در طول سال ، کمتر باعث دلزدگی ات از درس ها و تمریناتت میشن و بی انگیزگی کمتر روی شما تاثیر میذاره.


چگونه رتبه دو رقمی شویم , پشتکار:

چگونه رتبه دو رقمی شویم , باید سخت کوش باشید و فقط به درستان بچسبید و درس و تمرین را رها نکنید. امیدتان را از دست ندهید . شاید لحظات بدی نیز به سراغتان بیاید ، اما شما نباید متوقف شوید و یا تمام قوا باید به کارتان ادامه دهید.
ممکن است آنقدر که از خود انتظار داشتید در آزمون درصدهای خوبی کسب نکرده باشید ، اشکالی ندارد و سعی کنید این بار با تمام قوا از اشتباهات خود درس بگیرید و کار خود را ادامه دهید.

چگونه رتبه دو رقمی شویم , شانس:


چگونه رتبه دو رقمی شویم , نمی توان گفت که شانس در کارها دخیل نیست . دخیل است اما کمی . در واقع اگر به نکات بالا خوب توجه و نیز عمل کنید و تکنیک ها را هم به دقت و پیوسته اجرا کنید ، اونوقت می تونید شانس خوب رو خودتون بسازید.

چگونه رتبه دو رقمی شویم , شانس خواب یعنی درک درست زمان . شانس وقتی به سراغ شما می آید که در روزهای بحرانی بتونید با اقتدار برنامه ریزی درسی خود را پیاده سازی و اجرا کنید. شانس یعی اگر تراز این آزمونت بد شد قبل از اینکه باعث بشه آزمون بعدی رو هم خراب کنید ، سعی در رفع اشکال داشته باشید ، هر چه زمان بیشتری برای تمرین های خود صرف کنید ، هر چه بیشتری ساعات مطالعه خود را افزایش دهید تا در مباحث مورد نظر به تسلط برسید ، به همان میزان نیز شانس شما افزایش می یابد. اگر از تمام چم و خم کنکور خود خبر داشته باشید مطمئن باشید به نتیجه ی خارق العاده ای خواهید رسید.


چگونه رتبه دو رقمی شویم , به برنامه هایت ادامه بده :

آنچه ناممکن را به واقعیت تبدیل می کند تداوم است . هم اکنون برهه ای از زمان را سپری می کنیم که مدام از پی هم می آیند و هر دوره دریچه ای نو به روی ما می گشاید . دوره ی گذار ، جمعبندی و … این دریچه های نوِ امسال ما ، سال های سال ها برای دیگران هم در زمان خودش نو بودند و تجربه شدند . وقتی تجربه های همان دیگران را ورق می زنیم و با چشم مان لمس می کنیم به روشنی درمی یابیم که راهبرد مشخص تمام الگوهای موفق در این دو جمله خلاصه می شد :
تداوم ، آری . آشفتگی و تعلل در تصمیم گیری ، هرگز.
اصل تداوم شاید دنباله ی اصل کمترین تغییر است . یعنی اینکه ما تصمیم گرفته ایم در زمان پیش رو کارهای درستی را که افراد موفق سال های پیش انجام می دادند ادامه دهیم و اشتباهات آن ها را مجددا تجربه نکنیم . آن دیگران با یک استراتژی ساده که تداوم نام داشت ناممکن را به واقعیت تبدیل کرده اند.
پس من هم ساده می گویم تداوم در برنامه هایت را هم چنان ادامه بده .موفقیت در انتظار توست.



دو نکته ریز مشاوره‌ای! ویژه استفاده بهتر از زمان پیش رو:


برای همه درس‌ها چه دروس عمومی و چه دروس اختصاصی فقط باید سوالات کنکور سال‌های گذشته رو بررسی کنی . تا این زمان هر مقدار هم که این سوالات رو حل کرده باشی باز هم سوالات حداقل 6 سال اخیر رو به طور جزئی تر بررسی کن.

با این کار علاوه بر آشنایی با دید و تفکر طراحان کنکور با مباحثی که از نظر طراحان اهمیت بیشتری دارن و به قول خودمون روتین کنکور هستن، آشنا میشی . در درس‌هایی مثل ریاضی و فیزیک به طور روتین هر سال سوال‌هایی در سبک و سیاق سوالات سال های قبل مطرح میشن که با بررسی سوالات سال های قبل متوجه این موضوع میشی، این سوالات رو به هیچ عنوان از دست نده!

  اگر واقعا می‌خوای در این زمان باقی مانده موفق بشی باید از لحظه لحظه این روزهای با ارزش استفاده کنی.  زمان‌های مرده‌ای که در طول روز در حال هدر رفتن هست را پیدا کن و سعی کن نهایت استفاده رو از این زمان هر چند کم ببری.



با عضویت در کانال تلگرام مشاور گروپ از آخرین اخبار و مقالات مشاوره و برنامه ریزی با خبر شوید.

5465




شروع کن به انجام کاری …
تا تلاشی نکنی چیزی تغییر نمیکنه رفیق …

فکرتو خالی از افکار منفی و نمیتونم ها کن و ببین به چه چیزی علاقه داری ، از پس چه کاری برمیای ، جایی که زندگی میکنی چه چیز تازه ای نیاز داره که اکنون نداره و جاش خالیه ، خلاصه ایده ای هرچی داری رو کن و برو جلو …

فقط فراموش نکن همه ی افراد موفق یه روزی از خیلی خیلی کم شروع کردن تا شدن افراد موفق امروز !
انرژی منفی و موج منفی از امروز ممنوع چرا چون با این کارتون بیشترین ضربه رو به خودتون میزنید !
امیدوارم قبل از اینکه یه روز افسوس امروزت رو بخوری زودتر به خودت بیای و راهی پیدا کنی و خودتو ثابت کنی برای خودت :)))


فکر کردن در مورد دیگران هیچ سودی برای شما نداره، فکر کردن در مورد اوضاع مطالعاتی رقباتون بدون هیچ شکی نه تنها در روند مطالعاتی شما تاثیر مثبت نداره، بلکه اثر منفی هم خواهد داشت.

این موضوع رو باور کنید که قرار نیست کسی جای شما رو بگیره، این شما هستید که خودتون رو از اهدافتون دور میکنید
حسادت یکی از بدترین خصلت هایی هست که بزرگترین ضربه رو در مسیر کنکور به شما وارد میکنه، خیلی از کنکوری ها بیشتر از اینکه از موفقیت خودشون خوشحال بشن، از شکست خوردن رقیباشون لذت میبرن?

تا این جای مسیر هر چقدر که خواستید خودتون رو با این موضوعات حاشیه ای درگیر کردید، ازتون خواهش میکنم که این زمان باقی مونده رو با ذهن آزاد و آرامش هر چه بیشتر به خودتون و هدفتون فکر کنید و برای موفقیت خودتون بجنگید نه برای زمین زدن دیگران.
مطمئن باشید آرزوی ناکامی برای دوستان و رقباتون فقط قلب خودتون رو تاریک میکنه و موانع مسیر شما رو بیشتر میکنه و هیچ ضرری رو به همون افراد نمیرسونه.

مشاوره تلفنی ویژه کنکور تجربی توسط دانشجویان و فارغ التحصیلان

پزشکی ، دندان پزشکی و داروسازی
از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید

چرا داوطلبان به یک مشاور رتبه برتر کنکور نیاز دارند؟ رتبه برترهای مشاور گروپ
پاسخگویی از ۸ صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل




با جون دل برای خودت تلاش کن بدون توجه به حرفهایی منفی،
این 4 ماه که تقریبا مونده رو گوشتو به حرف هایی که دیگران میگن ببندی خیلی راحت تری
اینو ممکنه خیلی هم شنیده باشید اشتباه ترین کار اینه که سعی کنی همه را از خودت راضی نگه داری…
ببنید همیشه انسانی هایی در زندگیتون هستن که قضاوتتوت میکنن
بدون دلیل…بدون منطق…
خیلیا میگن نمیتونی و نمیشه، ولشون کن..
بذار هر چی دوست دارن بگن بعد چند ماه اثبات کن بهشون بذار همونا بلند شن و برات دست بزنن
هر چقدر این مدت به حرفاشون گوش ندی و به راهت ادامه بدی، موفق تر خواهی بود.


چگونه رتبه دو رقمی کنکور تجربی شویم ؟


این ایام باقی مونده تا کنکور سراسری حکم شلیک آخر رو برای تو داره، باید بتونی آخرین ضربه رو حساب شده و دقیق بزنی تا به اون چیزی که انتظارش رو داری برسی.
در واقع چند ماه آخر کنکور مثل چند متر آخر مسابقه‌ی دو و میدانیه، انگیزه و تلاش بیشتر و استفاده‌ی حداکثری از توانایی‌ها، تعیین‌کننده‌ی نتیجه نهایی هست.

  اینجا میخوایم نکاتی که به تو در این ایام سرنوشت ساز کمک میکنه رو باهم مرور کنیم.


  توجه به مباحث مهم تر: مطمئنن در تمامی درس های عمومی و اختصاصی، مباحثی هستن که اهمیت بیشتری در کنکور سراسری دارن، و به به مباحث پر تست کنکور معروف هستن. اینجاست که باید یکسری از مباحث رو حذف کنی چرا که زمان زیادی نداری و باید هوشمندانه ترین استفاده رو از این زمان ببری.
باید از الان به بعد توجه بیشتری به این مباحث داشته باشی و سعی کنی با تمرکز روی این فصل‌ها به درصد مورد نیازت برسی.

  مهندسی کردن منابع: از الان به بعد شما نمیتونید برای هر درستون چند تا منبع کمک آموزشی رو باهم مطالعه کنید، بهتره از الان به بعد منابع خودتون رو گلچین کنید و برای هر درس فقط روی یک منبع خاص که در طول سال ارتباط بیشتری با اون برقرار کردید، تمرکز کنید.

  دوران طلایی عید، فرصتی برای شکوفایی: عید یه فرصت فوق العاده برای جبران کم کاری های گذشته هست که میتونه شما رو به مسیر اصلی کنکور برگردونه، یک ایستگاه جبرانی فوق‌العاده برای سبقت گرفتن از باقی رقبا. حتما از الان برای این ایام مهم برنامه ریزی کنید تا حداکثر استفاده رو از این زمان طلایی ببرید.

  عمومی ها میتونن برگ برنده تو باشن: درس‌های عمومی رو از این به بعد بیشتر جدی بگیر، بالا زدن این درس ها میتونه رتبه کنکور تو رو فوق‌العاده جابجا کنه. تسلط روی درس‌های عمومی چندان سخت نیست و به دلیل زود بازده بودنشون در زمان باقی مونده میتونن برگ برنده تو در کنکور 1401 باشن.


  آخرین فرصت ها برای شروع با برنامه تیم مشاوره و برنامه ریزی مشاور گروپ

 
برای‌ تهیه و اطلاعات بیشتر در رابطه با برنامه کافیه همین الان با شماره زیر تماس بگیرید

نویسنده: مهندس علیزاده-عضو تیم مشاوره و برنامه ریزی مرکز مشاور گروپ

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه چگونه رتبه دو رقمی کنکور شویم ویژه کنکور تجربی ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. خانم ایکس

    امیدوارم بعد از کنکورم بتونم بیام ازتون تشکر کنمممممم ممنون🌷

    پاسخ
  2. خانم

    سلام
    واقعا عالی بود من از این مقاله یک انرژی مثبت گرفتم امیدم را از دست نمی دهم و با انرژی ومستدام روی اهدافم باقی می مانم .

    پاسخ
  3. لیندا

    با سلام ،
    ممنونم بابت طراحی این سایت و مطالب خوبی که گذاشتید .
    خیلی تاثیر مثبت داشت و این خودش یک انگیزه خوب بود برای کنکوری ها …
    به امید موفقیت کنکوری ها پشت کنکوری ها …

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403