نفرات برتر کنکور که از نیمسال دوم شروع کردند

2 1

جهت مشاوره در زمینه نفرات برتر کنکور که از نیمسال دوم شروع کردند

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نفرات برتر کنکور , شاید اگر الان از هر داوطلبی بپرسید که برا ی شروع درس خواندن از نیمه ی دوم سال و حتی از همین بعد عید،دیر شده یا نه! اکثرن میگن آره بابا!ولش کن کنکور امسال رو ،چون دیگه دیر شده ،کی میخوای مباحث روتموم کنی،کی میخوای جمع بندی کنی!

نفرات برتر کنکور

نفرات برتر کنکور  که از نیمسال دوم شروع کردند و موفق شدند

نفرات برتر کنکور :  اصلا چطور میتونی خودتو به آزمون ها برسونی و مگه میشه ازالان شروع کرد و خودمونو به رقبایی که از نیمسال اول داشتند درس میخوندن ،برسونیم؟!

نفرات برتر کنکور :  بله میشه!!!اونهایی که از الان شروع کردن به خوندن ،خیلی پرانرژی تر و مصمم تر از بقیه هستن و بدجور ترمز بریدن و اگه همین جوری با همین سرعت پیش بروند،در دوران جمعبندی میتوانند به راحتی به رقبیانی که ازنیمسال اول شروع کردن،خودشونو برسونن و حتی از اونا جلو هم بزنن!پس این دسته از داوطلبان را به عنوان رقیب ،جدی بگیرید چرا که در درنیمه ی دوم هم میتوان برنده بود.در دوی ماراتون کسانی که در لحظات اول مسابقه،آخر بودند توانستند درلحظات پایانی ،اول شوند!!!چون خواستند،تلاش کردند و عرق ریختند…کنکور هم اینگونه است…و موفقیت فقط با تلاش به دست می اید حال چه یکسال درس خوانده باشی چه ۴ماه!!!

نفرات برتر کنکور :  داوطلبانی که از نیمسال دوم شروع کردن و قبول شدن،افراد مصمم و پر تلاشی بودند که از حرفایی که بقیه میزدند که دیگه نمیشه و دیر شده نه تنها مایوس نشدن بلکه بیشتر انرژی گرفتن چرا که این را بخوبی میدانستند کسب موفقیت در سخترین شرایط ،ارزشی بالاتر و لذت دیگه ای دارد و گرنه در شرایط عادی موفق شدن که دیگه شاهکار نیست!داوطلبانی که از الان شروع کردن چون میدونن چیزی واسه از دست دادن ندارن،بدجور زدن رو دنده ی سرعت و آنقدر دارن سریع درس میخوانند که حتی برای اون دسته از بچه هایی که دوسال پشت کنکورن،رغیب و تهدید حساب میشن…پس ،،،حواسا جمع…

نفرات برتر کنکور :  اگر دقت کرده باشید ما انسانها کلا دقیقه ی ۹۰کارها را باکیفیت و بهتر انجام میدیم…پس تو جا نموندی دوست من چون با اراده شروع کردی وازطرفی، راز قبولی در کنکور ،گذاشتن وقت و انرژی است نه چیز دیگری…

نفرات برتر کنکور :  ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است!واسه کنکور هم هر وقت شروع کنی ،دیر نیست ،فقط شروع کن…البته این به این معنا نیست که شما کلا در نیمسال اول چیزی نخونی و بگی نیمسال دوم میخونم چرا که در نیمسال دوم باید تلاش شما دوبرابر بیشتر از داوطلبانی باشد که زودتر شروع کرده بودند ولی با این حال بازهم هر دو دسته نتیجه خواهند گرفت ،چرا که هر دو گروه پر انرژی و مصمم به قبولی هستند پس دلیلی نداره که نتیجه نگیرن!!!

 نفرات برتر کنکور :  بازم تاکیید میکنم که داوطلبانی که از الان میخوان شروع به درس خوندن کنن،اونقدر باید زحمت بکشند که بتونن در این ماههای پایانی عقب ماندگی ها را جبران کنند ولطفا تو رویا نرید که میشه بدون تلاش الان نتیجه گرفت توکنکور! مطمئن باشید که اگر از مشاوره و برنامه ریزی یک مشاور حرفه ای و با تجربه کمک بگیرید،فرصت دارید مباحث را تمام کنید و قطعا موفق خواهید بود.

نکات مهم در زمان باقیمانده:

 نفرات برتر کنکور :  نباید مباحث را به شیوه ی آزمون ها ی آزمایشی ،صفحه بندی کنید بلکه باید مبحثی درس بخوانید.
تعداد تست هایی که باید کار شوند از قبل باید مشخص و هدفمند شده باشند.
اگرقصد شرکت درآزمون های آزمایشی را دارید باید بدانید که شما الان وارد فیلمی شدید که نیمی از آن تمام شده و گذشته و شما الان باید طبق سطح درسی و زمان های باقیمانده ی خود برنامه ی درسی خود را بودجه بندی کنید.

برای رسیدن به موفقیت باید آدم متفاوتی بشی،یه آدمی که تا الان نبودی…موفق ها همیشه خلاف حرکت بقیه عمل کردن و این راز موفقیت افراد برتر بوده است.وقتی که همه دارن بهت میگن دیره،باور داشته باش و بدانکه الان زمان شروع توست،همین الان…

اگر برای قبولی در کنکور حرکت نکنی،برای شکست در کنکور حرکت کرده اید…

چگونه نفرات برتر کنکور سراسری شده اند ؟

نفرات برتر کنکور :  زهرا مشایخی” رتبه یک کنکور علوم انسانی سال 92 عنوان کرد: متولد 1374 تیر ماه هستم و با تلاش در کنکور 92 علوم انسانی با رتبه یک قبول شدم.

به طور عمیق، مفید و با دقت لازم درس ها را مطالعه نمودم.

مشایخی در رابطه با انتخاب رشته مورد علاقه اش در دانشگاه گفت: حقوق و روان شناسی را به یک میزان علاقه دارم و درصد انتخاب یکی از این رشته ها برای تحصیل در دانشگاه هستم.

رتبه اول کنکور علوم انسانی به دانش آموزانی که خود را برای امتحان در کنکور آماده می کنند توصیه کرد: دانش آموزان طبق ظرفیت و توانایی هایشان تلاش کرده و توکل به خدا داشته باشند و برای ثمر رسیدن تلاش خود امیدوار باشند.

«زهرا مشایخی» ۱۸ ساله از تهران، اولین سال است که در رقابت های کنکور شرکت کرده و با دیپلم معارف اسلامی، رتبه اول گروه علوم انسانی را به دست آورده است.

وی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: بسیاری از درس های معارف اسلامی و علوم انسانی با یکدیگر مشترک هستند و به همین دلیل، آنها را در دبیرستان می خواندم و به این درس ها علاقه مند بودم.

مطالعه بدون شرکت در کلاس های آمادگی کنکور

نفرات برتر کنکور :  مشایخی که در کلاس های آمادگی کنکور شرکت نکرده است، گفت: معلم های مدرسه ما خیلی خوب و دلسوز بودند و به همین دلیل، نیازی به حضور در کلاس های کنکور نمی دیدم.

وی ادامه داد: علاوه بر خانواده که زمینه آرامش و مطالعه را برایم فراهم کردند از معلم ها و مشاوران مدرسه که از وقت استراحتشان می زدند تا پاسخگوی سوالات من باشند و نقش مهمی در موفقیتم داشتند تشکر می کنم.

این رتبه برتر کنکور یادآور شد: حتی مسوولان مدرسه در ساعت های غیر درسی، زمان هایی را درنظر گرفته بودند تا دانش آموزانی که محیط خانه آنها شلوغ و پر و سر و صدا بود بتوانند در مدرسه بمانند و مطالعه کنند.

وی درباره میزان مطالعه خود برای شرکت در کنکور نیز گفت: ایامی که مدرسه داشتیم روزانه بین شش تا هفت ساعت درس می خواندم اما در روزهای تعطیل، درس خواندن را از ساعت هشت صبح شروع می کردم و ظهر هم بعد از ناهار و نماز و خواب از حدود ساعت پنج و شش بعدازظهر تا ۹ شب مطالعه می کردم.

مشایخی از لطف خداوند، دعای پدر و مادر و زحمات آنها، تلاش و همکاری معلمان و مشاوران مدرسه و تشویق دوستانش به عنوان مهم ترین عوامل موفقیت خود یاد کرد.

وی هنوز تصمیم نگرفته است که از بین دو رشته حقوق دانشگاه تهران و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی، کدامیک را برای ادامه تحصیل انتخاب کند.

راه و هدف خود را مشخص کنید

نفرات برتر کنکور :  زینب امیر بکایی رتبه دوم علوم انسانی کنکور سال 1392 در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: متولد 1373 بهمن ماه هستم و به طور عمیق از پایه دروس دبیرستان را مطالعه کرده ام و در کلاس های آمادگی کنکور هم شرکت کرده ام و علاقه مند به تحصیل در رشته روان شناسی در دانشگاه هستم.
وی به افراد مایل به شرکت در کنکور متذکر شد: هر کس باید راه خود را برای مطالعه پیدا کند و تلاش کند و اگر فرد هدفش مشخص نباشد به جایی نخواهد رسید.

درس جدید را خوب بخوانید

خادمی شور مستی به دانش آموزان توصیه کرد: بهتر است از همان پایه درس ها به طور عمیق مطالعه شود و وقتی دبیر مربوطه درس جدیدی را می دهد بار اول خوب آن را مطالعه کرده و سپس مرور کنند.

وی افزود: هدف وقتی مشخص باشد با برنامه ریزی می توان به نتیجه رسید.

رتبه اول گروه علوم تجربی آزمون سراسری سال ۱۳۹۲، داشتن اهداف مشخص کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت را مهم ترین عامل تلاش و دستیابی به موفقیت خود عنوان کرد.

با علاقه مطالعه نمایید

«پویا براهیم باستانی» گفت: موفقیت هر فرد، نتیجه عوامل مختلفی است و در مورد من، اول اینکه به درس خواندن و همچنین به درس هایی که می خواندم علاقه زیادی داشتم و مطالب درسی را با علاقه فراوان مطالعه می کردم و ضمن اینکه اهداف مشخصی برای خودم تعیین کرده بودم.

وی درباره اهداف خود اظهار داشت: هدف کوتاه مدت من در درس خواندن، قبولی در کنکور با رتبه بسیار خوب بود و رسیدن به یک شغل دلخواه نیز هدف میان مدتم بود که برای دستیابی به آن تمام سعی و تلاشم را بکار گرفتم.

ابراهیم باستانی که با دیپلم علوم تجربی، امسال برای اولین بار در کنکور شرکت کرده است، گفت: اوایل سال تحصیلی، روزی شش تا هفت ساعت درس می خواندم که با نزدیک شدن به کنکور، این مدت را به روزی هشت ساعت رساندم و روزهای تعطیل هم تقریبا بین ۱۲ تا ۱۳ ساعت مطالعه درسی داشتم.

آشنایی با دروس قبل از شروع کلاس

وی یادآور شد: در کلاس های کنکور خارج از مدرسه هم شرکت می کردم که البته همه مدرسان آن از دبیران مدرسه خودمان بودند و انگیزه شرکت در این کلاس ها این بود که قبل از ارائه درس در کلاس مدرسه، از قبل با مطالب آن آشنا شویم و در کلاس درس آنها را مرور کنیم.

این رتبه برتر کنکور، درنظر دارد رشته پزشکی دانشگاه تهران را به عنوان اولویت نخست خود انتخاب کند.
کلاس های آمادگی کنکور موجب هدر رفتن وقت می شود.

رتبه اول گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی آزمون سراسری سال ۱۳۹۲ گفت: رفت و آمد به کلاس های آمادگی کنکور، اغلب باعث هدر رفتن وقت دانش آموزان می شود.

 
شرکت نکردن در کلاس های کنکور

وی که متولد سال ۱۳۷۴ است و برای اولین بار در کنکور شرکت کرده است، خاطرنشان کرد: در کلاس های آمادگی کنکور شرکت نکردم زیرا به نظر من، رفت و آمد به این کلاس ها وقت زیادی از بچه ها می گیرد که به جای آن می توان در منزل، بیشتر و بهتر درس خواند.

صادقی زاده، میزان میانگین مطالعه درسی خود در روزهای تعطیل را ۹ ساعت و در روزهای مدرسه را چهار ساعت ذکر کرد.

وی که به هر دو رشته مکانیک و برق علاقه مند است، گفت که برای انتخاب یکی از این دو رشته، دو دل است اما به احتمال زیاد رشته برق دانشگاه صنعتی شریف را برای تحصیل انتخاب خواهد کرد.
اعتماد به معلمان مدرسه خود و گرفتن راهنمایی از آنها

این رتبه اول کنکور به داوطلبان آزمون سراسری توصیه کرد علاوه بر تلاش زیاد، به معلمان مدرسه خود اعتماد و اطمینان داشته باشند و از راهنمایی های آنها استفاده کنند.

چند نکته در مورد روزهای پایانی:

1- نباید اجازه دهید جملات استرس زا اطرافیان ،دوستان و رقبا روی شما تاثیر بگذارد.توصیه می شود ارتباط خود را از این افراد در روزهای پایانی محدودتر کنید.

2-بازهم تذکر بازهم اخطار به داوطلبانی که در طول سال درس خوانده اند ،مبحث جدید نخوانید حتی اگر تراز کنونی شما در آزمون ها 4000هم باشد نباید مبحث جدید بخوانید .چرا که بطور حتما شما با حدود این تراز یعنی 60% از کل بودجه بندی های کنکور را ولووو ضعیف بوده ای، خواندی لذا اکنون منطقی تر و حرفه ایتر آن است که شما همین 60% بودج بندی خوانده شده را خوب مسلط شوید و مطمئن باشید تسلط بر 60% مباحث کنکور باعث موفقیت بی نظیری در بهترین رشته و دانشگاه خواهد شد.از طرفی دیگر مطالعه مبحث جدید انرژی زیادی از شما می گیرد و نه تنها باعث میشود به تسلط در این مبحث در این زمان باقیمانده نرسید بلکه زمان برای مرور و جمعبندی مباحث قبلا خوانده شده را نیز نخواهید داشت. پس هوشیار باشید و جوگیرانه اقدام در نخوانید.

3- در طول سال هدف از تست زنی یادگیری بود اما از اکنون تا روز قبل کنکور باید زمان را در نظر بگیرید و سعی کنید طبق استانداردهای شبیه سازی شده تست زماندار بزنید.

4- ساعت زیستی بدن خود را از اکنون برای کنکور تنظیم کنید به گونه ای که راس ساعت 8 صبح سرحال باشید و مغز نیز آمادگی بهره برداری از اطلاعات نهفته در خود را داشته باشد.

5-تست تالیفی جز با صلاح دید مشاور کار نشود و بیشتر تست سراسری و سنجش چند سال اخیر را در برنامه قرار دهید.

6- بیشتر به عمومی ها توجه کنید نه که از اختصاصی های بیشتر بخونید ! ساعات مطالعه اختصاصی ها همیشه باید از عمومی ها بیشتر باشد! اما میزان مطالعه عمومی ها را بصورت هدفمند شده و بر طبق میزان بودجه بندی و نیز اولویت های اهمیت دار بخوانید.

7- مرور های خود را بیشتر بر مبنای تست زنی پیش ببرید تا از یک طرف دچار افت انگیزه و ساعات مطالعه نشوید و از طرفی دیگر بیشتر با انواع تیپ تست ها آشنا میشوید که این خود باعث مرور های چند باره مطالب میشود.

اگر نقشه درست نبوده و تا الان به هدف نرسیدی، به جای عوض کردن هدف، نقشه را عوض کن
 برنامه ریزی درسی داشته باش

9099071614

3.5/5 - (24 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نفرات برتر کنکور که از نیمسال دوم شروع کردند

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. ناشناس

    من یازدهم تجربی هستم از اذره ماه شروع کردم حداقل روزی۵ ساعت درس خوندن.ولی درصد هام بین ۱۰تا۳۰ درصد هست.خیلی نگرانم که سال دوازدهم هم همین طور باشم.شما هم از همین درصد های پایین شروع کردید؟

    پاسخ
  2. مارال

    قسمتی ک در مورد دوی ماراتون بود خیلی قشنگ بود.با اجازه متنش رو برداشتم و برای پست اینستام استفاده کردم.

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403