برنامه ریزی به روش نفرات برتر کنکور + جدول برنامه ریزی رتبه ها

نفرات برتر کنکور

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی به روش نفرات برتر کنکور + جدول برنامه ریزی رتبه ها

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نفرات برتر کنکور این روزها یعنی در نیمسال دوم چه می کردند و در واقع چجوری برنامه ریزی داشتند و کدوم مباحث را تمام و کدام مباحث را هنوز تست نزده اند و دیگر سوالات اینچنینی را می خواهیم در اینجا با بهترین قبولی ها کنکور سراسری با هم مرور کنیم .

نفرات برتر کنکور

نفرات برتر کنکور

نفرات برتر کنکور همیشه مطالعه ای حرفه ای و براساس اصولی خاصی را رعایت و پیاده سازی می کردند که تقریبا اکثر داوطلبان این اصول و راهکارهای را اجرا نمی کنند. به جای اینکه به دنبال میانبرهای توخالی برای قبولی در رشته های تاپ باشید بهتره فکری به حال بهبود وضعیت درسی خود کنید . اینو بهترین قبولی ها به شما توصیه می کنند.

روش برنامه ریزی رتبه های برتر

نفرات برتر کنکور  , بعد از تعطیلات نوروز، بیشتر از قبل درس می‌خواندم ؛ یعنی راستش را بخواهید بیشتر وقتم را صرف درس خواندن می‌کردم ، اما مشکلم این بود که نمی‌دانستم چه بخوانم و چطور بخوانم . من حجم زیادی از درس‌های نخوانده و تست‌های «نزده» داشتم و حالا مانده بودم که کدامش را بخوانم و چه تستی بزنم؛ برای همین، از این درس سراغ آن یکی درس می رفتم و به قول معروف به هر درسی ناخنک می زدم ؛ در نهایت هم همۀ درس ها را خوانده بودم ، اما به هیچ درسی و شاید بهتر است بگویم به هیچ مبحثی کاملاً مسلّط نبودم .

شاید باور نکنید، سر جلسۀ آزمون، بیشتر سؤال‌ها برایم آشنا بودند، اما نمی‌توانستم به جواب برسم!

مطمئنم که اگر به جای خواندن همه کتاب‌ها، مطالعه‌ام را به مباحثی خاص محدود می کردم، نتیجۀ بهتری می‌گرفتم ؛ چون برای پاسخگویی به سؤال های کنکور، باید اطلاعات عمیقی داشت؛ نه اینکه اقیانوسی با نیم بند انگشت بود.

جدول برنامه ریزی درسی نفرات برتر کنکور

نفرات برتر کنکور , تعطیلات عید را خیلی خوب درس خواندم، اما از بیستم فروردین به بعد احساس خستگی می‌کردم . اصلاً حوصلۀ درس خواندن نداشتم ؛ به خاطر اینکه تا سراغ کتاب های درسی می رفتم ، چشم‌هایم گرم می شد و خوابم می گرفت . برای اینکه حس عذاب وجدان نداشته باشم ، به خودم دلگرمی می دادم که تعطیلات نوروز را خوب درس خواندم و حالا می توانم کمی بیشتر استراحت کنم و با همین امید تا روز کنکور بیشتر وقتم را صرف استراحت کردم یا پای تلویزیون بودم ؛ در واقع دو ماه را فدای 14 روز کردم .

هدفت و مشخص کن،
با برنامه ریزی درست درس بخون،
بقیه شو بسپر به بالاسری…

مشاوره تلفنی ویژه کنکور تجربی توسط دانشجویان پزشکی ، دندان پزشکی و داروسازی
از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613 تماس بگیرید
پاسخگویی از ۸ صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

نفرات برتر کنکور , نسرین . ش ، رتبۀ 10هزار علوم تجربی منطقۀ دو، سال94

 نفرات برتر کنکور , با اینکه دانش آموز خوبی بودم ، اما سال چهارم کنکوری درس نخواندم و بعد از عید هم ، وقتی نتیجه اولین آزمون جامع آزمایشی‌ام را دیدم ، حسابی ناامید شدم و فکر کردم که دیگر درس خواندن فایده ای ندارد و بهتر است قید امسال را بزنم و بمانم برای سال بعد ؛ تصوری که اشتباه بود و نتیجه‌اش هم رتبه‌ای بدتر از انتظارم بود ؛ چون یکی از دوستانم از همان بعد از عید به صورت جدی و با برنامه شروع به درس خواندن کرد و رتبه‌اش چند هزار تا از من بهتر شد .

نفرات برتر کنکور – سید شایان پور میر بابایی ، رتبۀ یک کشوری علوم تجربی سال93

نفرات برتر کنکور ,  تعطیلات نوروز کتاب های پایه و ترم اول سال چهارم را مرور کردم و بعضی از درس‌هایی که هنوز نخوانده بودم ، پیش‌خوانی کردم ؛ چون من بعضی درس‌ها را تا عید تمام نکردم و برای بعد از تعطیلات نوروزی گذاشتم ؛ چون فکر کردم که اگر همه درس‌ها را بخوانم ، شاید بعد از عید انگیزه لازم را برای مطالعه نداشته باشم و افت کنم .

نفرات برتر کنکور  الهام حبیب زاده ، رتبۀ 4 کشوری علوم انسانی سال 93

نفرات برتر کنکور , همیشه آهسته و پیوسته درس می‌خواندم؛ یعنی از هفتم تیرماه 92 تا 6 تیر 93 همیشه درس خواندم . روزهایی که مدرسه داشتم 4 تا 5 ساعت و نیم، و روزهای تعطیل بین 10 تا 12 ساعت مطالعه می‌کردم و حتی یک روز هم نشد که به خودم استراحت بدهم ؛ مگر اینکه طبق برنامه‌ریزی مدرسه ، آن روز را نباید درس می‌خواندیم که آن هم خیلی محدود بود ؛ البته اردیبهشت و خرداد ، چون همه کتاب‌ها را مطالعه کرده بودم ، روزی 7 تا 8 ساعت مطالعه می کردم.

نفرات برتر کنکور  – رهام بصیر، رتبه 290علوم تجربی منطقۀ یک ، سال94

عامل موفقیت من ، تداوم مطالعه و افزایش ساعت مطالعه طی سال بود . من مهر ماه که شروع کردم ، روزی 2 تا 3 ساعت می‌خواندم ، ولی تا آذر ماه تا 8 ساعت افزایشش دادم و این ساعت را تا آخرحفظ کردم.

نفرات برتر کنکور – محمد حدادیان، رتبۀ 125 کشوری علوم ریاضی و فنی سال94

 نفرات برتر کنکور , بعد از تعطیلات نوروزی، هر دو روزیک بار، آزمون شبیه‌سازی کنکور می‌دادم. همچنین در آزمون‌های جامع آزمایشی شرکت می‌کردم . برای درس های اختصاصی، در هر مبحثی که در آزمون های شبیه سازی غلط داشتم ، چند تست می زدم و برای درس های عمومی بیشتر مطالعه می کردم.

نفرات برتر کنکور , از تعطیلات نوروز تا کنکور ، روزی 9 تا 10 ساعت مطالعه داشتم . در این مدت ، هیچ وقت اتفاق نیفتاد که یک روز اصلاً درس نخوانم یا بسیار کم بخوانم و روز دیگر کم کاری ام را جبران کنم . من یک روش خطی و منظم داشتم و میانگین مطالعه‌ام در روزهای هفته یکسان بود ؛ در عین حال ، برنامه سنگینی نداشتم که خسته و دلزده بشوم ، و حتماً در بین ساعات مطالعه‌ام زمان استراحت را هم در نظر می‌گرفتم . هیچ وقت هم تا ساعت 11 یا 12 شب مطالعه نمی‌کردم و جمعه ها هم از ساعت 7 شب به بعد اصلاً درس نمی خواندم و در کنار خانواده بودم و تفریحاتم را داشتم ؛ به این دلیل که کنکور شبیه یک ماراتن است ، نه دو سرعت ، و هر کس باید خود را آماده رقابتی طولانی مدت کند، و برای اینکه خسته و فرسوده نشود ، باید استراحت نیز داشته باشد.

داوطلبان همچنین می توانند با عضویت در کانال تلگرام از آخرین اخبار تحصیلی و کنکور تجربی مطلع شوند

5465 1

نفرات برتر کنکور -میترا موحد، رتبۀ 3 کشوری هنر سال91

در یک سالی که برای کنکور درس می‌خواندم، با برنامه‌ریزی مطالعه می‌کردم و حتی برنامه دقیق یک ماه را در ذهن داشتم و طبق آن ، ساعت به ساعت پیش می‌رفتم.

سید عبدالرحمان پیریونسی ، رتبه 29 علوم تجربی منطقه سه ، سال94

در وهله اول ، تلاش را عامل موفقیت می‌دانم ، اما در مراحل بعدی ، به نظرم برنامه‌ریزی درستم ، بخصوص در ایام نزدیک کنکور ، بسیار تاثیر گذار بود.

نفرات برتر کنکور -مهسا دولتشاهی ، رتبۀ 4 کشوری علوم تجربی93

نفرات برتر کنکور , در کنار مطالعه ، هشت ساعت خواب کامل در هر روز را داشته و سعی می‌کردم که در کنار درس و تحصیل ، به سلامت بدن نیز اهمیت دهم . در این دوران ، رابطه زیادی با دوستانم نداشتم و هیچ وقت از تلفن همراه به مدت طولانی استفاده نمی‌کردم . از اینترنت هم فقط در مواقع لازم و برای مشاهده کارنامه آزمون‌های آزمایشی و خواندن مصاحبه‌های رتبه‌های تک رقمی آزمون سراسری سال‌های گذشته استفاده می‌کردم.

در مدتی که برای کنکور آماده می‌شدم ، مطالعه غیر درسی نداشتم و از فضای اتاق خودم در منزل برای درس خواندن استفاده می‌کردم ؛ چون در منزل شرایط آرام و خوبی داشتم و مجبور نبودم که به کتابخانه بروم.

هیچوقت نگفتم آسونه
گفتم ارزشش رو داره
5ماه باقی مونده رو با برنامه زندگی کن

اینکه الان تصمیم جدی برای شروع نگیری
یعنی تصمیم گرفتی که شکست بخوری!!

با عضویت در کانال تلگرام مشاور گروپ از آخرین اخبار و مقالات مشاوره و برنامه ریزی با خبر شوید.

657 2

3.8/5 - (57 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی به روش نفرات برتر کنکور + جدول برنامه ریزی رتبه ها

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی