منابع معتبر زیست شناسی برای داوطلبان ضعیف تا قوی

635994233703496477

جهت مشاوره در زمینه منابع معتبر زیست شناسی برای داوطلبان ضعیف تا قوی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برای درس سرنوشت ساز و رتبه سازی مثل زیست شناسی منابع زیادی اکنون در بازار موجود است که ما می خواهیم مهمترین آنها را بررسی و نحوه مطالعه از این منابع را توضیح دهیم.

منابع زیست شناسی





قبل از خرید منابع کمک آموزشی زیست شناسی بدانید…



همانطور که شما نیز می دانید قبل از انتخاب و خرید کتاب یا هر منبع  دیگری برای درس زیست شناسی  ابتدا باید از وضعیت و سطح درسی خود در آن درس اطلاع کامل و دقیقی داشته باشید که این اطلاع حتما باید واقع بینانه و براساس واقعیت و سطح یادگیری شما باشد .

برای یک داوطلب کنکوری ممکن است یکی از 3 سطح زیر  در درس زیست شناسی پیش آید:

سطح اول:

در این درس شما سطح صفر هستید یا ممکن است به تازگی از رشته ای دیگر به تجربی تغییر رشته داده و اکنون اولین باری است که با درس  تراز آور  زیست شناسی  روبرو می شوید و یا اینکه مدت زیادی از دروس کنکوری و مطالعه برای کنکور سراسری دور بوده اید و اکنون وضعیت درسی شما در زیست شناسی ضعیف تا متوسط است.


خوب ؛ برای این سطح از داوطلبان منابعی مفید خواهند بود که در وهله ی اول دارای درسنامه هایی کامل یعنی با توضیحات زیاد ، دقیق  و ریز به ریز ، گسترده و البته به زبانی ساده و گویا باشد و در کنار درسنامه ی حرفه ای و جامع تست های آموزشی استاندارد و خوبی هم داشته باشد.


برای اطلاع از  آخرین اخبار کنکور سراسری  بر روی عکس زیر کلیک کنید


کانال


منابع پشنهادی:

1- زیست شناسی خیلی سبز که دارای درسنامه و تست های بسیار خوبی جهت مرحله ی آموزش و یادگیری است .
2- کتب موضوعی فاگوزیست که مطالب را به زبانی ساده و روان برای شما شفاف سازی می کند و به عبارتی دیگر مطلب رو براتون جا میندازه .
3- کتب تصویری زیست شناسی  که به عنوان مکمل و تثبیت کننده بیشترِ ، و  اصلی ترین نکات زیست می توانند استفاده شوند مثل کتاب زیست تصویری قلم چی .

سطح دوم: 

داوطلبانی که سطح درسی متوسط رو به بالایی در  زیست شناسی  دارند ولی هنوز به درصد مورد نیاز جهت قبولی در رشته مورد نظر خود نرسیده اند و باید افزایش درصد در درس زیست شناسی داشته باشند ، برای این گروه از داوطلبان منابعی باید مورد استفاده قرار بگیرند که درسنامه کاربردی تر و دارای نکات مهم مباحث اصلی و تست خیز باشند که ما کتب زیر را پیشنهاد می کنیم :

1- نشر الگو دارای تست های سطح دشواری است که شباهت زیادی به تست های دشوار کنکور سراسری دارد . اگر می خواهید از پس تست های سخت و پیچیده  زیست شناسی برآیید ، این منبع برای شما مفید است .
2- اگر چنانچه نشر الگوی زیست شناسی  را نتوانستید تهیه کنید میتوانید زیست جامع گاج را که شباهت زیادی به نشر الگو دارد ، کار کنید .

حالت سوم:

داوطلبانی که توانسته اند به سطح بسیار خوبی در زیست شناسی  برسند و اکنون می خواهند درصدهای درخشانی در زیست شناسی ،  درس رتبه ساز و بسیار مهم کنکور تجربی کسب کنند ، منابعی را باید مطالعه کنند که دارای تست های بسیار دشوار و حرفه ای باشد جوریکه حل هر تست نیاز به صرف زمان و  فکر بیشتری داشته باشد ( داوطلبانی که سرشون درد میکنه واسه حل تست های چالشی و پیچیده)
مثل:
– زیست آی کیو گاج
– زیست موج آزمون


دریافت آخرین اخبار سهیمه های کنکور سراسری با کلیک بر روی عکس زیر:

کنکور سراسری


5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه منابع معتبر زیست شناسی برای داوطلبان ضعیف تا قوی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی