معرفی رشته زبان ایتالیایی + بازار کار و رتبه قبولی لازم

زبان ایتالیایی

جهت مشاوره در زمینه معرفی رشته زبان ایتالیایی + بازار کار و رتبه قبولی لازم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زبان ایتالیایی : پس از عقد قرارداد فرهنگی بین ایران و ایتالیا در سال ۱۳۳۸، در زمینه تأسیس رشته زبان ایتالیایی، در ابتدا امکان تدریس این زبان به عنوان زبان دوم فراهم شد و در پی آن در سال ۱۳۵۴ دوره کارشناسی زبان ایتالیایی دایر گردید.این رشته دارای دو گرایش زبان ایتالیایی و مترجمی زبان ایتالیایی است.

زبان ایتالیایی

گرایش زبان ایتالیایی:

هدف رشته زبان ایتالیایی پرورش ذوق و استعداد ادبی دانشجویان برای پژوهش در متون ادبی زبان ایتالیایی و آماده ساختن آنها برای ترجمه آثار ایتالیایی به فارسی و بالعکس به منظور مبادله فرهنگ، دانش و تمدن دو کشور ایران و ایتالیا است.

درس‌های زبان ایتالیایی در طول تحصیل :

دروس مشترک در هر دو گرایش :

اصول و روش ترجمه، بیان شفاهی داستان، ترجمه متون ساده، زبان‌شناسی همگانی، ساخت زبان فارسی، گزیده‌های ادب فارسی.
دروس تخصصی گرایش زبان و ادبیات ایتالیایی:

شناخت شعر و نثر، مکتب‌های ادبی، تاریخ ادبیات، تحقیق جمله‌نویسی، خواندن و پرسش، دستور پیشرفته، دستور تطبیقی، دستور تجزیه و ترکیب.

گرایش مترجمی زبان ایتالیایی:

هدف مترجمی زبان ایتالیایی تربیت فارغ‌التحصیلانی است که مهارت‌های چهارگانه درک مطلب، حرف زدن، خواندن ونوشتن را برای تسلط کافی به زبان ایتالیایی کسب نمایند و به یاری فنون ترجمه و تمرین کافی در زمینه ترجمه، بتوانند متون مطبوعات، فنی، علمی وادبی زبان ایتالیایی را به نحو مطلوب به فارسی برگردانند و معارف اسلامی،‌ ادب و فرهنگ ایرانی را با ترجمه به زبان ایتالیایی به جوامع خارجی معرفی کنند. فارغ‌التحصیل این گرایش می‌تواند در زمینه‌های اقتصادی و صنعتی در برخی از وزارتخانه‌ها و مؤسسات خصوصی برای ترجمه مدارک فنی، تجاری واداری فعالیت کند و در رسانه‌های همگانی برای ترجمه مطالب عمومی، روزنامه‌ای و خبری و برگردان گزارشات خبرگزاری حضور داشته باشد.

دروس تخصصی گرایش مترجمی زبان ایتالیایی:

خواندن متون مطبوعاتی، ترجمه پیشرفته، ترجمه متون سیاسی، ترجمه متون ادبی، ترجمه نوار و فیلم، ترجمه انفرادی، زبان دوم.

هدف رشته زبان ایتالیایی پرورش ذوق و استعداد ادبی دانشجویان برای پژوهش در متون ادبی زبان ایتالیایی و آماده ساختن آنها برای ترجمه آثار ایتالیایی به فارسی و بالعکس به منظور مبادله فرهنگ، دانش و تمدن دو کشور ایران و ایتالیا است.
هدف مترجمی زبان ایتالیایی تربیت فارغ‌التحصیلانی است که مهارت‌های چهارگانه درک مطلب، حرف زدن، خواندن ونوشتن را برای تسلط کافی به زبان ایتالیایی کسب نمایند و به یاری فنون ترجمه و تمرین کافی در زمینه ترجمه ، بتوانند متون مطبوعات، فنی، علمی وادبی زبان ایتالیایی را به نحو مطلوب به فارسی برگردانند و معارف اسلامی،‌ ادب و فرهنگ ایرانی را با ترجمه به زبان ایتالیایی به جوامع خارجی معرفی کنند.

فارغ‌التحصیل این گرایش می‌تواند در زمینه‌های اقتصادی و صنعتی در برخی از وزارتخانه‌ها و مؤسسات خصوصی برای ترجمه مدارک فنی، تجاری واداری فعالیت کند و در رسانه‌های همگانی برای ترجمه مطالب عمومی، روزنامه‌ای و خبری و برگردان گزارشات خبرگزاری حضور داشته باشد.
هدف از این رشته پرورش ذوق و استعداد ادبی دانشجویان برای پژوهش در متون ادبی زبان ایتالیایی و آماده ساختن آنها برای ترجمه آثار ایتالیایی به فارسی و بالعکس به منظور مبادله فرهنگ، دانش و تمدن دو کشور ایران و ایتالیا است.

دانشجویان زبان ایتالیایی چون در بدو ورود به این رشته امکانی برای یادگرفتن این زبان و آشنایی مستقیم با فرهنگ و ادبیات ایتالیا را ندارند به همین دلیل نیمسال اول تحصیل را به آموزش مبانی این زبان می گذرانند و سپس در ترم های بعد واحدهای اصلی و تخصصی را می گذرانند.

در ادامه برای آشنایی بیشتر متقاضیان انتخاب رشته کنکور و نیز افرادی که در بازار کار و کاریابی به دنبال آینده شغلی بهتری هستند، اطلاعات بیشتری شامل: جدول دروس، دانشگاه های دارای رشته زبان ایتالیایی (به منظور ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر آموزش عالی) و معرفی فرصت شغلی و بازارکار این رشته ارایه می شود.
آیا با تدریس رشته زبان ایتالیایی دانشگاه آزاد و سراسری شانس پیدا کردن شغل هم وجود دارد؟

حتما این طور است. مطمئنا در مقایسه با گذشته کسانی که فارغ التحصیل رشته زبان ایتالیایی بوده اند شانس بیشتری برای ورود به بازار کار دارند. ایتالیا در سال های گذشته از شرکای مهم تجاری ایران بوده است و روابط فی ما بین باعث گشته نیاز به نیروی مترجم زبان ایتالیایی و هم چنین مدرس زبان ایتالیایی افزایش یابد.

در حال حاضر متاسفانه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در این رشته امکان ادامه تحصیل وجود ندارد. اگرچه زبان آموزان همیشه از پشتیبانی سفارت ایتالیا برای ادامه تحصیل در این کشور برخوردار خواهند بود.

برنامه ریزی حرفه ای کنکور برای کسب درصدهای لازم قبولی رشته زبان ایتالیایی:

با خودباوری و تلاش و هم چنین داشتن یک برنامه ریزی دقیق برای هدف هایتان برنامه ریزی نمایید. مشاوران مرکز با سال ها تجربه در خصوص برنامه ریزی کنکور می توانند شما را برای رسیدن به هدفتان یاری نمایند. در نظر داشته باشید که قبولی در کنکور اصلاً سخت و دشوار نبوده و می توان با توجه به درصد دروس و ترازهای داوطلبان پذیرفته شده در کنکور، قبولی خود را در زمان های باقی مانده تضمین نمائیم.

مرکز مشاور گروپ در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی رشته زبان ایتالیایی سراسری و آزاد 

ظرفیت پذیرش رشته زبان ایتالیایی آزاد
ضرایب دروس و منابع کنکور رشته زبان ایتالیایی، قبولی در تکمیل ظرفیت رشته زبان ایتالیایی
مشاوره برنامه ریزی کنکور رشته زبان ایتالیایی
سامانه تلفنی مشاوره تلفنی و حل مشکلات تحصیلی شما

مشاوره تحصیلی, مشاوره تحصیلی تلفنی,مشاوره درسی,مشاوره درسی تلفنی,برنامه ریزی,برنامه ریزی تلفنی,مشاوره برنامه ریزی تلفنی,مشاوره کنکور,برنامه ریزی کنکور تلفنی,مشاوره تلفنی برنامه ریزی کنکور,مشاوره کنکور 97,برنامه ریزی کنکور 97,برنامه ریزی تلفنی کنکور 97,مشاوره تحصیلی تهران,کنکور آزمایشی,مشاوره تست زنی,مشاوره تلفنی تست زنی,مشاوره تلفنی صدای مشاور گروپ,مشاوره کنکور مشاور گروپ,مشاوره برنامه ریزی درسی,برنامه درسی

ثبت نام بدون کنکور رشته زبان ایتالیایی

ثبت نام بدون کنکور رشته زبان ایتالیایی که یکی از محبوب ترین رشته های دانشگاهی در کنکور زبان می باشد. که تحصیل در این رشته تقریبا آرزوی تمام داوطلبان کنکور زبان می باشد. از این رو یکی از دغدغه های اغلب داوطلبان کنکور زبان که موفق به ورود به دانشگاه در رشته زبان ایتالیایی نشده اند این است که چگونه با ثبت نام بدون کنکور زبان وارد دانشگاه شوند. زیرا که داوطلبان زیادی برای ثبت نام بدون کنکور رشته زبان ایتالیایی در ایران وجود دارند.

برای پاسخ به این نیاز داوطلبان مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ با اطلاع از جدید ترین اخبار تحصیلی مربوط به شرایط ثبت نام بدون کنکور رشته زبان ایتالیایی در دانشگاه های سراسری ایران ، دانشگاه آزاد ، دانشگاه پیام نور و دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه غیر انتفاعی را در اختیار دواطلبان ورود به دانشگاه از طریق ثبت نام بدون کنکور رشته زبان آلمانی قرار می دهد.



خدمات مرکز مشاوره تلفنی مشاور گروپ در زمینه رشته زبان ایتالیایی

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری مشاور گروپ پیشنهاد می کنند که مطالب زیر را هم درباره رشته زبان ایتالیایی بخوانید:

مشاوره کنکور رشته زبان ایتالیایی

انتخاب رشته کنکور رشته زبان ایتالیایی

ثبت نام بدون کنکور رشته زبان ایتالیایی

ثبت نام کنکور رشته زبان ایتالیایی

انتخاب رشته زبان ایتالیایی

برنامه ریزی کنکور رشته زبان ایتالیایی

معرفی رشته زبان ایتالیایی

خدمات مرکز مشاوره تلفنی مشاور گروپ در زمینه مشاوره تحصیلی کنکور

مرکز مشاوره تلفنی و حضوری مشاور گروپ در زمینه های نتایج کنکور زبان ، ثبت نام کنکور زبان ، نتایج کنکور سراسری ، ثبت نام کنکور ، منابع کنکور زبان ، تغییر رشته ، کارنامه اولیه کنکور ، انتخاب رشته زبان ، انتخاب رشته کنکور ، دفترچه کنکور زبان ، دفترچه کنکور 1401 ، دفترچه ثبت نام کنکور ، مشاوره درسی ، مشاوره تحصیلی ، ثبت نام بدون کنکور ، ثبت نام بدون کنکور زبان ، ثبت نام بدون کنکور آزاد ، ثبت نام دانشگاه آزاد ، ثبت نام علمی کاربردی ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ، رشته زبان بدون کنکور ، رشته زبان بدون کنکور آزاد ، رشته زبان بدون کنکور سراسری ، تکمیل ظرفیت ، تکمیل ظرفیت سراسری ، برنامه ریزی کنکور زبان آماده ارائه مشاوره تحصیلی به داوطلبان عزیز است.

ثبت نام بدون کنکور سایر گرایش های رشته زبان

برای آگاهی از ثبت نام بدون کنکور سایر رشته های زبان می توانید از طریق شماره تماس زیر با مشاورین مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید.

ثبت نام بدون کنکور رشته زبان روسی

ثبت نام بدون کنکور رشته زبان چینی

ثبت نام بدون کنکور رشته زبان و ادبیات ارمنی

ثبت نام بدون کنکور رشته زبان و ادبیات اردو

ثبت نام بدون کنکور رشته زبان فرانسه

ثبت نام بدون کنکور رشته زبان ژاپنی

ثبت نام بدون کنکور رشته زبان ایتالیایی

ثبت نام بدون کنکور رشته زبان انگلیسی

ثبت نام بدون کنکور رشته زبان اسپانیایی

ثبت نام بدون کنکور رشته زبان آلمانی

خدمات حرفه ای مشاوره تلفنی مشاور گروپ در زمینه مشاوره کنکور سراسری

مشاوره کنکور تجربی تلفنی

مشاوره کنکور انسانی تلفنی

مشاوره کنکور ریاضی تلفنی

مشاوره کنکور هنر تلفنی

مشاوره کنکور زبان تلفنی

خدمات تخصصی مشاوره تلفنی مشاور گروپ در زمینه مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره برنامه ریزی درسی

مشاوره برنامه ریزی کنکور

مشاوره کنکور تلفنی (مشاوره کنکور سراسری)

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره انتخاب رشته تلفنی

مشاوره تحصیل در خارج از کشور

مشاوره معافیت تحصیلی

مشاوره معرفی رشته های دانشگاهی

مشاوره معرفی دانشگاه های کشور

مشاوره پذیرش دانشگاه بدون کنکور

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد

مشاوره کنکور دکتری تلفنی

مشاوره انتخاب رشته ارشد

مشاوره انتخاب رشته دکتری

4/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه معرفی رشته زبان ایتالیایی + بازار کار و رتبه قبولی لازم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403