مصاحبه لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ | زمان و سوالات

مصاحبه لیسانس به پزشکی Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه مصاحبه لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ | زمان و سوالات

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شما می‌توانید در این مقاله با مقولهٔ مصاحبه لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ آشنا شوید. کلیه افرادی که به مصاحبه حضوری آزمون لیسانس به پزشکی دعوت می شوند باید در زمان مقرر به محل مصاحبه مراجعه و با ارائه مدارک لازم برای مصاحبه به سوالات لیسانس به پزشکی پاسخ دهند.

به همین منظور ما در این مقاله تمامی این مباحث را مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید و در صورت وجود هرگونه سؤال می‌توانید با کارشناسان مشاور گروپ به شماره 9099071613 تماس بگیرید.

مصاحبه لیسانس به پزشکی

مصاحبه لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ مرحله ی بعد از اعلام نتایج اولیه است که با انتشار لیست اسامی پذیرفته شدگان در سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران education.tums.ac.ir ، فرآیند مصاحبه با قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی آغاز می گردد. جهت کسب بیشترین میزان آمادگی در روز مصاحبه باید از زمان، نمونه سوالات مصاحبه لیسانس به پزشکی و مدارک لازم برای شرکت در مصاحبه و محل مصاحبه مطلع باشید.

همانطور که می دانید آزمون لیسانس به پزشکی طی دو مرحله آزمون کتبی و شفاهی ( مصاحبه آزمون جلسه لیسانس به پزشکی) صورت می پذیرد. پس از اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 1402 که اسامی دو برابر ظرفیت لیسانس به پزشکی در سایت education.tums.ac.ir مشخص می شود، داوطلبانی که اسامی آن ها جزو پذیرفته شدگان اعلام شده باشد باید در بازه زمانی مشخص با به همراه داشتن مدارک لازم،  جهت انجام مصاحبه لیسانس به پزشکی در محل اعلام شده حضور یابند.

مصاحبه لیسانس به پزشکی 1402 – 1403 ساختارمند و با شیوه ای انجام خواهد گرفت که به شناسایی ویژگی های خلقی و شخصیتی فرد منجر می شود چرا که در بسیاری از دانشکده های سراسر دنیا مصاحبه هایی در بدو ورود به رشته پزشکی صورت می گیرد که از طریق آن آمادگی ورود به رشته پزشکی داوطلب سنجیده می شود. به عنوان مثال میزان حس نوع دوستی، کمک به همنوع و دلسوزی فرد در مصاحبه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

زمان مصاحبه لیسانس به پزشکی Moshavergroup.com

سوالات لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

سوالات لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ به دو دسته سوالات عمومی و سوالات اختصاصی تقسیم بندی می گردد. سوالات مصاحبه لیسانس به پزشکی در دسته بندی عمومی شامل اطلاعات فردی داوطلب خواهد بود و از داوطلب درخواست می گردد تا خود را معرفی کند. بهتر است راجع به تحصیلات، سن، هدف و علت شرکت در این آزمون، میزان علاقه به رشته پزشکی، کارهای تحقیقاتی و مقالاتی که تا به حال منتشر کرده اید و … صحبت کنید.

به احتمال زیاد مصاحبه کننده سوالاتی از جنس سوالات عقیدتی سیاسی آزمون استخدامی مانند نماز و روزه، اصول و فروع دین، خمس و زکات و … از شما خواهد پرسید، پس پیشنهاد می کنیم برای افزایش احتمال قبولی لیسانس به پزشکی حتما روی این بخش از مصاحبه تمرین و مطالعه داشته باشید. همچنین سوالات لیسانس به پزشکی در قالب سوالات روانشناسی و با هدف کشف ابعاد روانشناختی داوطلب پرسیده خواهد شد.

در بخش تخصصی مصاحبه لیسانس به پزشکی با هدف سنجش سطح علمی فرد و برای اطلاع از سطح آشنایی داوطلب با مباحث علم پزشکی مورد پرسش واقع می گردد. سوالاتی مانند تعریف برخی اصطلاحات موجود در این رشته که نشان دهنده تسلط بر منابع آزمون لیسانس به پزشکی و فعالیت های مطالعاتی و مقالات پیشین شما می باشد.

برای دانلود دفترچه سوالات آزمون لیسانس به پزشکی  کلیک کنید

زمان مصاحبه لیسانس به پزشکی

در حال حاضر زمان مصاحبه لیسانس به پزشکی مشخص نیست چرا که زمان دقیق آن پس از اعلام نتایج مشخص خواهد شد. با توجه به اینکه پیش بینی می کنیم اعلام نتایج اولیه مرداد ماه 1402 صورت گیرد، زمان تقریبی مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی را اواسط شهریور ماه تخمین می زنیم.

به محض انتشار اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران مبنی بر اعلام تاریخ مصاحبه لیسانس به پزشکی این مقاله به روز رسانی و زمان دقیق به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

زمان مصاحبه لیسانس به پزشکی

شهریور ماه 1402

(زمان دقیق پس از اعلام نتایج اولیه آزمون لیسانس به پزشکی، متعاقبا اعلام خواهد شد)

مدارک مصاحبه لیسانس به پزشکی

همراه داشتن مدارک مصاحبه لیسانس به پزشکی در روز مصاحبه امری مهم و ضروری است. در این بخش از مقاله لیست مدارک مصاحبه لیسانس به پزشکی ارائه می گردد تا مطابق با آن، مدارک لازم برای حضور در مصاحبه را تهیه و آماده نمایید. کلیه مصاحبه شوندگان ملزم به ارائه مدارک هویتی مانند کارت ملی و شناسنامه، مدرک زبان لیسانس به پزشکی، مدارک سوابق تحصیلی (مقطع دیپلم متوسطه و کارشناسی) و فعالیت های علمی انجام شده مانند مقالات، تحقیقات و … هستند.

همانطور که می دانید حتی افرادی که در زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی مدرک زبان خود را بارگذاری نکرده بودند هم باید در روز مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی یکی از مدارک زبان موجود در جدول زیر را ارائه نمایند، در غیر اینصورت پذیرش آن ها لغو می گردد.

مدرک زبان مدارک مصاحبه لیسانس به پزشکی Moshavergroup.com

بنابراین لیست مدارک لازم برای مصاحبه آزمون جلسه لیسانس به پزشکی به شرح زیر است:

  • کارت ملی و شناسنامه
  • مدرک زبان لیسانس به پزشکی
  • مدارک سوابق تحصیلی (مقطع دیپلم متوسطه و کارشناسی)
  • سوابق فعالیت های علمی انجام شده مانند مقالات، تحقیقات و …

محل مصاحبه لیسانس به پزشکی

بعد از اعلام اسامی و تصمیم بر انجام مصاحبه با قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی، معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران اقدام به انتشار آدرس محل مصاحبه لیسانس به پزشکی می کند. بدین ترتیب کلیه پذیرفته شدگان اولیه در روز مصاحبه باید به این محل مراجعه و در مرحله دوم آزمون لیسانس به پزشکی یعنی مصاحبه حضوری شرکت نمایند.

به محض اعلام محل برگزاری مصاحبه لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ این مقاله به روز رسانی می گردد. لازم به ذکر است که اسامی پذیرفته شدگان مصاحبه چند هفته پس از انجام مصاحبه تحت عنوان اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی 1402 منتشر خواهد شد.

سوالات مصاحبه لیسانس به پزشکی Moshavergroup.com

برای آگاهی از جدیدترین تغییرات در مصاحبه لیسانس به پزشکی با کارشناسان مشاورگروپ تماس بگیرید.

مشاور گروپ


ما در این مقاله مشاور گروپ مهم ترین نکات مربوط به مصاحبه لیسانس به پزشکی 1402 را با هم بررسی کردیم. شما همراهان گرامی میبایست در زمان مقرر با مراجعه به محل مصاحبه تعیین شده توسط معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران education.tums.ac.ir در آزمون مصاحبه شرکت کنید. توجه داشته باشید که با آگاهی از نمونه سوالات مصاحبه لیسانس به پزشکی می توانید احتمال قبولی لیسانس به پزشکی را بالا ببرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مصاحبه لیسانس به پزشکی 1402 – 1403 می توانید با ما در مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمایید تا مشاوران آزمون كارشناسی به پزشكی راهنمایی های لازم را بر اساس تجربیات قبول شدگان لیسانس به پزشکی، خدمت شما داوطلبان گرامی، ارائه دهند.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

سوالات متداول

✔️مصاحبه لیسانس به پزشکی چیست؟

✔️از پذیرفته شدگان اولیه آزمون کارشناسی به پزشکی که موفق به کسب حدنصاب نمره در آزمون کتبی شده اند برای مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی دعوت به عمل می آید.

✔️سوالات لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ چیست؟

✔️برای اطلاع از نمونه سوالات مصاحبه لیسانس به پزشکی و روند برگزاری مصاحبه با قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی مقاله را مطالعه نمایید.

✔️زمان مصاحبه لیسانس به پزشکی چه تاریخی اعلام شده است؟

✔️زمان مصاحبه آزمون کارشناسی به پزشکی توسط معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران تعیین و بعد از اعلام نتایج آزمون به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید. برای اطلاع از تاریخ مصاحبه به مقاله مراجعه نمایید.

4/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مصاحبه لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ | زمان و سوالات

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403