راهنمای دریافت مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد

فارغ‌التحصیلان

جهت مشاوره در زمینه راهنمای دریافت مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوهٔ دریافت مدارک فارغ‌التحصیلی یکی از سؤالات دانشجویان می‌باشد. در این مقاله قصد داریم به راهنمای دریافت مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد بپردازیم.

فارغ التحصیلان

محمد عابدی مدیرکل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی در جدیدترین اظهار نظر نسبت به نحوهٔ دریافت مدارک فارغ التحصیلان به نکات مهمی اشاره نمود. مدیرکل دانش‌آموختگان از یکپارچه سازی سامانه صدور مدارک دانشجویان در آینده نزدیک خبر داد. بنابر گفته‌های عابدی دانشگاه آزاد قصد دارد سامانه‌ای خودکار را برای دانشجویان فارغ التحصیل مهیا سازد تا بوسیلهٔ آن متقاضیان بتوانند بگونه ای مناسب اقدام به ثبت تقاضای دریافت مدارک فارغ التحصیلی خود نمایند.

راهنمای دریافت مدرک فارغ التحصیلان از دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد هدف از انجام این کار را سهولت در بررسی تقاضاهای ثبت شده عنوان نموده است. عابدی اعلام نمود با اجرایی شدن این طرح، دانشجویان می‌توانند در کمترین زمان ممکن تقاضای دریافت مدارک تحصیلی خود را از طریق سامانه ثبت نمایند. تقاضاهای ثبت شده به کارشناسان دانش‌آموختگان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ارسال می‌شود و این کارشناسان می‌توانند در سریعترین زمان ممکن اقدام به بررسی صحت اطلاعات وارد شده نمایند. از دیگر ویژگی‌های این سامانه می توان به یکپارچه بودن صدور مدارک برای تمامی دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد در سراسر کشور اشاره نمود. در این روش تمامی دانش‌آموختگان از یک مدرک واحد و به روز بهره خواهند برد. لازم به ذکر است در روش جدید تنها 14 روز زمان نیاز می‌باشد تا مدارک دانش‌آموختگان مهیا سازد و دانشجویان می‌توانند بعد از مدت زمان اعلام شده به واحدهای مربوطه جهت دریافت مدارک خود مراجعه نمایند.

محمد عابدی مدیرکل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد با اشاره به زمان‌بندی برخی فرآیندها در اداره کل دانش‌آموختگان اعلام نمود:

درخواست ریزنمرات دانشجویان دانشگاه آزاد از زمان تحویل به سازمان مرکزی ظرف 72 ساعت و پاسخ استعلام نهادهای مختلف از دانشگاه آزاد در صورت نداشتن مغایرت تنها ظرف 48 ساعت انجام خواهد شد. عابدی در پایان از لزوم تغییر ساختاری در اداره دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد صحبت به میان آورد و این مسئله را یکی از مهم‌ترین اهداف پیش روی دانشگاه اعلام نمود.

برای آگاهی از جدیدترین تغییرات آزمون مقطع کارشناسی ارشد می‌توانید به کانال تلگرامی مشاورگروپ به نشانی ArshadGroup@ مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه راهنمای دریافت مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی