4 ماه تند خوانی و قبولی پزشکی‌،‌دندانپزشکی و داروسازی

قبولی پزشکی

جهت مشاوره در زمینه 4 ماه تند خوانی و قبولی پزشکی‌،‌دندانپزشکی و داروسازی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

قبولی پزشکی با تند خوانی یکی از تکنیک های پیشرفت درصد ها و تراز است لذا هر داوطلبی برای کسب نتیجه ی بهتر و عالی در کنکور باید این روش های تند خوانی را بداند و اجرا کند. در اینجا می گوییم چگونه می توان در 4 ماه به پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی رسید.


قبولی پزشکی با تند خوانی و روش های تند خوانی ربطی به این ندارد که الان زمان جمعبندی و مرور نیست ! بلکه اگر هر چه زودتر این مهارت را تمرین کنید می توانید در زمان مطالعه صرفه جویی و در مقابل نیز زمان بیشتری برای جمعبندی و مرور مطالب در ماههای پایانی داشته باشید.
یکی دیگر از مزایای تند خوانی ، برای داوطلبانی است که همیشه مشکل وسواس در مطالعه و کندخوانی دارند و از مطالعه با کیفیت و عمیق عقب می مانند در حالیکه با تند خوانی می توان نتایج را بسیار بهبود بخشید.


 قبولی پزشکی با تند خوانی – از دیگر مزایای تند خوانی :

صرفه جویی در وقت و انرژی با روش های تند خوانی

 قبولی پزشکی با تند خوانی , با توجه به اینکه تند خوانی سرعت مطالعه شما را بین 5 تا 6 برابر افزایش می دهد لذا باعث جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی یک داوطلب کنکوری می شود. اگر می خواهید در این ماههای پایانی تا کنکور تند خوانی را شروع کنید باید بدانید که زمینه ی رسیدن به مهارت در تند خوانی ، تمرین زیاد و پشتکار زیاد است و هر چه بیشتر تمرین تند خوانی داشته باشید به همان اندازه موفقتر خواهید بود.

تذکر:

اگر فکر مي‌کنيد انجام تمرينات و نکات مربوط به تندخواني ، به دليل مبتدي بودن و حساسيت شما در انجام درست اين تمرينات، خود باعث اتلاف وقت شما مي‌شود از انجام آن در حال حاضر خودداري کنيد؛ زيرا بيش از هر چيز ديگري، موفقيت شما در آزمون سراسري مهم است.

جلوگيري از حواس پرتي يا عدم تمرکز با روش های تند خوانی

 قبولی پزشکی با تند خوانی , مطمئنا وقتی در مطالعه سرعت داشته باشید دیگر مغز به سمت حواسپرتی نخواهد رفت چرا که در حالت کند خوانی راحتر می توانید میز مطالعه خود را ترک کنید ، خوارکی بخورید ، تلویزیون نگاه کنید و یا به سمت موبایل بروید در حالیکه داوطلب با مهارت تندخوانی می داند که برای بالا بردن دقت خود ، بیشتر تمرکز کند لذا تندخوانی تنها چاره و راه حلی است برای داوطلبانی که مدام می گویند :

هنگام مطالعه و تست زنی تمرکز ندارم !


هرگز فکر نکنید باید سال ها قبل
شروع میکردید

این فکر باورهایتان را خراب می کند..

در عوض بگویید…

می خواهم همین الان شروع کنم

وبهترین سالهای زندگی ام را خلق کنم…

تند خوانی و قبولی پزشکی

افزايش انگيزه و علاقه نسبت به مطالعه

 قبولی پزشکی با تند خوانی , با کلی شوق و انگیزه به سمت کتاب و درس میروی اما کمی بعد از مطالعه ی آن درس و کتاب خسته میشی و کلا درس خوندنو تعطیل می کنی ! دلیل این خستگی به هنگام مطالعه تنها کندخوانی است.

 وقتی آهسته و به کندی درس می خونی ، حواست زیاد پرت میشه و چشمات خسته میشن و در نتیجه نسبت به مطالعه بی علاقه و بی انگیزه میشی ! توجه داشته باشید که منظور از تند خوانی این نیست که حتی اگه مطلبی رو بلد نیستی ، روی آن بیشتر فکر نکنید و سرسری ازش بگذرید! خیر پایه و اساس مطالعه ی با کیفیت ، یادگیری است و تا وقتی یک مبحث را خوب یاد نگرفتید نباید به سراغ مبحث بعدی بروید بلکه اجازه دهید مغز کمی بیشتر درگیر یک مطلب شود تا بتوانید سریعتر انرا یاد بگیرید و بدین صورت انگیزه ی شما برای مطالعه و یادگیری افزایش می یابد.

 قبولی پزشکی با تند خوانی

حالا می رسیم به برنامه ریزی 4 ماهه برای قبولی در رشته پزشکی ، دندانپزشکی و یا داروسازی ، اما باز هم باید تاکید کنیم که شما در صورتی می توانید در 4 ماه به هدف و رویای پوشیدن لباس سفید پزشکی برسید که در قدم اول روش های مطالعه ی صحیح اونم برای کنکور تجربی و قبولی در رشته های تاپ رو بلد باشی . در غیر اینصورت ، اصول رو یاد نگرفته بخای بری سر درس و تست زنی مطمئنا باش نتیجه ی مد نظر رو نمیگیری .


یکی از دلایل تاخیر شروع کارها توسط ما این است که میخواهیم آن کارهارا به شکل عالی شروع کنیم.

باید بدانیم این کار نشدنی است.

✅ شروع کن تا کم کم تبدیل به عالی شوی.!!!

سخت نگیر ? فقط شروع کن

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات کنکوری عضو کانال تلگرام مشاور گروپ شوید

657 2

قبولی پزشکی با تند خوانی , طبق بودجه بندی های آزمون های آزمایشی الان مباحث پیش دو داره آزمون گرفته میشه و رقبای شما تا این مدت جزوه دسته های زیر بودند:

1- داوطلبان زیادی که بسیار منظم و دقیق و پا به پای برنامه ریزی و بودجه بندی های آزمون پیش رفتند و چون مطالعه ی هدفمندی داشتند تا الان تراز و درصدهای خوبی هم کسب کردند. روش های تند خوانی

2- داوطلبانی بودند که با وجود ساعات مطالعه ی بالا متاسفانه باز هم نتوانستند نتیجه ی خوبی در آزمون های آزمایشی بگیرند و دلسرد شده اند . این داوطلبان مهارت های تست زنی در آزمون و نحوه ی صحیح مطالعه ی هر درس را نمی دانند و بیشتر زمان خود را درگیر حواشی کنکور هستند و در واقع از مسیر اصلی یک کنکوری واقعی خارج شده اند.

3- داوطلبانی هم هستند که الان تکلیفشونو با خودشون و اهدافشون روشن نکردن لذا مطالعه ی خوبی تا به الان نداشتند. روش های تند خوانی


اینجا حرف ما با داوطلبانی پسری است که فکر می کنند دیگه نمیشه برای کنکور کار زیادی کرد و به فکر خدمت سربازی افتادن و همچنین دختر خانم هایی که نامید از کنکور امسال شدن و میخان برای سال بعد بمونن.

قبولی پزشکی با تند خوانی , راستش رو بخواهید باید بگوییم ، بله الان دیر شده ولی برای کسب رتبه ی زیر 100 دیر شده نه رتبه های بهتر دیگه . پس مطمئن باشید همون جور که خیلی از داوطلبان در کنکورهای همین چند سال اخیر و نه خیلی دور ، توانستند در 4 یا 5 ماه به پزشکی ، دندانپزشکی و  یا داروسازی برسند ، تو هم میتونی .

درسته کمی دشواره ولی باور کنید که میشه با 4 ماه مطالعه ی توووپ و سرسختانه ، بهترین رشته و حتی دانشگاه قبول شد. روش های تند خوانی

مشاورین مرکز مشاور گروپ برای اثبات این حرفشون که میشه در 4 ماه به پزشکی ، دندان و داروسازی رسید ، آسون ترین و راحترین مباحث کنکور تجربی رو براساس آخرین بودجه بندی کنکور یعنی کنکور 96 در اینجا براتون گفتند:

اما یک سوال:

آیا واقعا شما داوطلب صفرِ صفر در مباحث هستی ؟ ایا تا به حال هیچ مبحثی رو نخوندی ؟

مسلمه که نیستی و مباحث زیادی رو تا الان خوندی ولی شُل و ول خوندی ، کج دار و مریض خوندی . درسته ؟

 قبولی پزشکی با تند خوانی

پس بیا ببین اگه مباحث رو از الان از صفرِ صفر بخونی اما واقعا خوب بخونی و به تسلط 100 برسونی بعلاوه اون مباحثی که قبلا خونده بودی ولی خیلی وقته که مرور نکردی و یا سرسری خوندی ، شک نکن با همینا میتونی کنکور 97 در رشته های تاپ و لاکچری کنکور تجربی قبول بشی .

 قبولی پزشکی با تند خوانی , اگه در نحوه ی چیدمان برنامه ریزی و نحوه ی مطالعه ی هر درس ، تست زنی برای هر درس ، بازه های مرور برای هر مبحث ، چگونگی مرور نکات و خلاصه برداری ها و دیگر نکات حرفه ای برنامه ریزی از الان تا روز کنکور اشکال داری ، دیگه این دست و اون دست نکن دوست من و سریع از یک آدم کاربلد و با تجربه که واقعا در کنکور تجربی حرفه ای باشه و اگه فارغ التحصیل و یا دانشجوی پزشکی باشه که دیگه چه بهتر ، اشکالاتتو بپرس و زود مطالعه ی حرفه ای رو شروع کن .

و اما مباحث آسان و پر تست کنکور تجربی:

قبولی پزشکی با تند خوانی – ادبیات و زبان فارسی:

برای کسب درصد 60 در درس ادبیات میشه مباحث آسون و راحت لغات ، تاریخ ادبیات و قرابت معنایی را کار کنید. از همین امروز اگه شبی 20 دقیقه برای مطالعه لغات و 15 دقیقه برای خوندنو معنی کردن اشعار و تست زنی زمان بگذارید به راحتی میشه ادبیات رو 60% بزنید.

 قبولی پزشکی با تند خوانی – عربی:

میخای عربی رو 60 تا 70 % بزنی باید روی مبحث ترجمه که 8 تست ازش تو کنکور میاد مانور بیشتری بدی. روش های تند خوانی

قبولی پزشکی با تند خوانی – دین و زندگی:

قبولی پزشکی با تند خوانی , اگه تا الان این درس رو خوب خوندی بازم باید مرور داشته باشی چون ماهیت این درس حفظی و فرار است و مطمئن باشید که میشه روی این درصد برای کسب درصد بالای 80 از الان سرمایه گذاری کنید . حتما تست های سراسری کنکور های اخیر کار شوند تا با سبک طرح تست طراح بیشتر آشنا شوید و بر همون اساس مطالعه کنید . یکم بیشتر مرور داشته باشی میتونی دین و زندگی رو با مطالعه از الان در کنکور 97 ، 100% بزنید.

 قبولی پزشکی با تند خوانی – زبان انگلیسی:

قبولی پزشکی با تند خوانی , امان از روش های غلط مطالعه زبان انگلیسی که در دوران دبیرستان این اشکال رو داشتیم ! روش های تند خوانی
 واسه همینه که بیشتر داوطلبان از این درس و بخصوص از تست های ریدینگ فراری اند و وحشت دارند . لذا توصیه می شود مبحث گرامر و لغات را خوب یاد بگیرید و اگه یکم انگیزتون برای این درس بیشتر شد ، کلوز هم کار کنید . با همین مباحث می توان 50% زبان انگلیسی را در کنکور 97 بزنید. میدونم در ابتدا برات سخته که بعد مدت ها و اونم با اکراه بشینی زبان بخونی ولی دوست من اگه میخای یه رشته ی خوب قبول بشی مجبوری حتما زبان رو بزنی چون رقبای شما در رشته های تاپ کنکور تجربی ، زبان می زنند لذا مبادا ازشون عقب بیافتی و از زبان غافل شی.  روش های تند خوانی

آنقدر تمرین کن
تا بهترین باشی
تو کم کم تغییر خواهی کرد
شاید خودت خیلی متوجه نشوی
اما کم کم منحصر به فرد خواهی شد
همین امروز
همین حالا
شروع کن


قبولی پزشکی با تند خوانی – فیزیک:

قبولی پزشکی با تند خوانی , با تسلط کامل بر مباحث زیر در درس فیزیک می توان ۵۰ الی ۶۰ درصد در کنکور را تضمین کنید.
مباحث پیش ۲
مباحثی مثل خازن و بردار ها
بعضی از سر تیتر های مبحث حرکت شناسی
تست مبحث موج و مبحث مغناطیس و الکترومغناطیس
تست مبحث گرما و قانون گاز ها

 قبولی پزشکی با تند خوانی – ریاضیات:

با مطالعه و تسلط بر مباحث آمار ، احتمالات ، دنباله ، لگاریتم ، ماتریس و تست های مشتق و حد میشه ریاضی کنکور تجربی را 45% بزنید.
شما به جز این مباحث کدام مباحث را قبلا خوب کار کرده اید؟؟؟

 قبولی پزشکی با تند خوانی – شیمی:

قبولی پزشکی با تند خوانی , در کنکور های اخیر طراح توجه بیشتری به مسائل و تست های استدلالی داره و تست های حفظی خیلی کم شدند.
اما با این حال می توان از مباحث حفظی شیمی در حدود 35 تا 40 درصد زد . می توانید از منابع شیمی موجود در بازار که فقط مباحث حفظی رو دارند برای رسیدن به این درصد استفاده کنید. روش های تند خوانی

اما می توان 5 تا 6 تست از مباحث استدلالی و محاسباتی آسان پیدا کنید . مسائل مربوط به فصل اول و دوم شیمی پیش دانشگاهی را می توان از همین الان بخونید و به تسلط برسونید. روش های تند خوانی

 قبولی پزشکی با تند خوانی – زیست شناسی:  روش های تند خوانی

 قبولی پزشکی با تند خوانی , زیست شناسی فقط نیاز به مرور زیاد داره و نمیشه گفت کدوم بودجه بندی را بیشتر بخونید و یا اینکه حتما از چه مبحثی تست میاد لذا توصیه می کنیم هر روز مطالعه ی این درس را در برنامه ی درسی خودتون داشته باشید اما اگر می خواهید تنها چند مبحث را بخوانید و به تسلط برسانید توصیه می شود از مشاورین مرکز مشاور گروپ سوالات خود را در این زمینه بپرسید تا بیشتر و دقیقتر راهنمایی شوید.


مطالب تکمیلی: 



عضویت در کانال مشاور گروپ و اطلاع از مقالات مشاوره ای و برنامه ریزی حرفه ای

5465 1

1.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه 4 ماه تند خوانی و قبولی پزشکی‌،‌دندانپزشکی و داروسازی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. اناهیتا

    سلام
    خداقوت
    شبتون بخیر
    خواستم بدانم شهید بهشتی قبول شدین؟
    خوشحال میشم با من هم تجربه اتون رو درمیان بگذارید

    پاسخ
  2. اسما

    من امسال میخوام دانشگاه شهید بهشتی قبول شم …. و حتما قبول میشم….باشد که رستگار شوم?

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی