اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور بهمن 99

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی پیام نور

جهت مشاوره در زمینه اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور بهمن 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با توجه به سوالات متداول داوطلبان پیرامون زمان و نحوه اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور بهمن 99 ، در این مقاله به بیان توضیحات کامل و جامعی در این رابطه خواهیم پرداخت. داوطلبان برای اصلاح و ویرایش اطلاعات خود (نام و نام خانوادگی، جنسیت، کد ملی، تاریخ فارغ التحصیلی، معدل و …) می توانند در بازه های اعلام شده از سایت سازمان سنجش کشور به به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و اطلاعات خود را تصحیح نمایند. با ما همراه باشید.

تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور

طبق اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش کشور و براساس دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر 99 – 1400 ، کنکور ارشد فراگیر پیام نور در روز جمعه 1399/11/17 برگزار خواهد شد. لذا لازم است داوطلبان در بازه زمانی 1399/11/14 لغايت روز پنجشنبه مورخ 1399/11/16 کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. ضروری است داوطلبان برای ورود به جلسه آزمون کارت خود را به همراه داشته باشند.

اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور

1 ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج دربندهای 1، 2، 4، 5، 6، 9، 10، 11، 12 و 15 (شامل نام خانوادگی، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، مؤسسه فارغ‌التحصیلی، تاریخ فارغ‌التحصیلی، معدل مقطع کارشناسی، معدل مقطع کاردانی “مربوط به دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته” و کد رشته محل‌های انتخابی بر اساس اولویت علاقه داوطلب) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در تاریخ مقرر به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

2 ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام‌شده دربند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجهٔ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به‌عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

3 – چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در سهمیه ثبت نامی کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان، سپاه پاسداران (سازمان بسیج مستضعفین)، وزارت جهاد کشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد کل نیروی مسلح) جهت اعلام مغایرت در زمان مقرر منحصرا به سایت اینترنتی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر 

4 – چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می‌باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی ازجمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می‌باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، 2 قطعه عکس 4 ×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار مطابق ساعت و تاریخ اعلام‌شده دربند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجهٔ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کرده و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد. در غیر این صورت فرد به‌عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

5 – داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون، برگ راهنمای شرکت در آزمون را که بر روی سایت قرار دارد پرینت نموده و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور بهمن

زمان اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور

سازمان سنجش در سه بازه زمانی، امکان اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه فراگیر ارشد پیام نور بهمن 99 را فراهم می آورد. زمان دقیق ویرایش و تصحیح اطلاعات از سایت سنجش اعلام می شود. به محض انتشار اطلاعیه سنجش در رابطه با زمان دقیق ویرایش و تصحیح اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه داوطلبان، این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

آدرس باجه های رفع نقص و اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه فراگیر ارشد 

آدرس باجه های رفع نقص و اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه فراگیر ارشد پیام نور هر ساله از طریق سایت سازمان سنجش کشور منتشر خواهد شد. داوطلبان باید پس از آگاهی از آدرس ها، به نزدیکترین باجه رفع نقص مراجعه نموده و اطلاعات خود را تصحیح نمایند. با توجه به شیوع ویروس کرونا، احتمالا اصلاح اطلاعات و رفع مغایرت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر 99، به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام پذیرد.

تا به امروز اطلاعیه ای در رابطه با آدرس های اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور از سایت سازمان سنجش کشور، منتشر نشده است. به محض انتشار این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

سایت اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور

داوطلبان برای تصحیح اطلاعات کارت خود لازم است به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و با مشاهده و آگاهی از آدرس باجه های اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه فراگیر ارشد پیام نور بهمن 99 نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام نمایند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، احتمالا اصلاح اطلاعات و رفع مغایرت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر 99، به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام پذیرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار مربوط به آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن ماه 1399، می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

زمان برگزاری و محل آزمون

براساس دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400 ، زمان برگزاری آزمون مذکور روز جمعه مورخ 1399/11/17 اعلام شده است. لازم است داوطلبان در بازه زمانی مقرر نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون به سایت سنجش مراجعه نمایند. در صورت مغایرت اطلاعات ثبت نامی و اطلاعات مندرج در کارت، داوطلبان باید به منظور اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور بهمن 99 به باجه های رفع نقص مراجعه نمایند.

محل آزمون داوطلبان براساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 28 تقاضانامه تعيين می ‌گردد، لذا مقتضی است كه داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 6 دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد فراگیر، و درج كد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت‌نام اقدام نمايند.

زمان اعلام نتایج نهایی ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400

زمان و نحوه اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور در مقاله بالا شرح داده شده است. طبق دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور، زمان اعلام نتايج نهايی دوره های فراگير كارشناسی ارشد ناپيوسته پيام نور ورودی بهمن ماه سال 1399 (نوبت بيست و يكم)، نیمه دوم اسفند ماه 1399 می باشد.

در صورت انتشار زمان دقیق اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از سایت سازمان سنجش کشور، این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

 داوطلبان درصورت لزوم می‌توانید سوالات خود را در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر ، همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با کارشناسان مجرب مجموعه در میان بگذارید و با توجه به شرایط اختصاصی مطرح شده از جانب شما، پاسخ خود را دریافت نمائید.

سوالات متداول داوطلبان

نحوه اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور چگونه است؟

نحوه اصلاح و رفع نقص کارت ورود به جلسه فراگیر ارشد در این مقاله بیان شده است.

کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور 99 چه زمانی منتشر می شود؟

کارت ورود به جلسه از تاریخ 14 الی 16 بهمن ماه 99 از سایت سنجش قابل دریافت است.

محل آزمون داوطلبان چگونه تعیین می شود؟

محل آزمون داوطلبان براساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 28 تقاضانامه تعيين می ‌گردد، لذا مقتضی است كه داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 6 دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد فراگیر، و درج كد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت‌نام اقدام نمايند.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور بهمن 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی