شیوه برنامه ریزی و جمع بندی برای دی ماه

شیوه برنامه ریزی و جمع بندی برای دی ماه

جهت مشاوره در زمینه شیوه برنامه ریزی و جمع بندی برای دی ماه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دوران امتحانات و جمع بندی دی ماه فرصتی است برای حرکتی قدرتمندتر و جدی‌تر در راستای موفقیت در کنکور. تمام دانش آموزان پیش‌دانشگاهی که تاکنون درست‌وحسابی درس نخوانده‌اند و یا کم‌کاری داشته‌اند، اکنون می‌توانند جبران کنند.

امتحانات و جمعبندی دی ماه




درسته که امتحانات تشریحی هستند اما نکته مهم‌تر اینکه مطالب  باید تستی جمع شوند. نمره گرفتن در امتحانات تشریحی و نیز تستی کار کردن در دوران امتحانات واقعاً با یک برنامه‌ریزی اصولی شدنی هست.
پیشنهاد می‌کنیم از مرکز مشاور گروپ جهت مشاوره و برنامه ریزی حرفه‌ای در دوران امتحانات و جمع‌بندی  دی‌ماه آزمون‌های آزمایشی کمک بگیرید.


همچنین مطالب زیر می‌توانند اطلاعات مفیدی درباره برنامه ریزی در اختیار شما عزیزان قرار دهند: 

 امتحانات و جمع بندی دی ماه و لزوم توجه بیشتر به امتحانات نهایی


درهرصورت امتحانات نهایی سال سوم و امتحانات نهایی پیش 4 درس، اهمیت و تأثیر زیادی  بر کنکور دارند که البته تأثیر زیادی هم نیست چون‌که اکثر داوطلبان نمره بیست در این امتحانات می‌گیرند، ولی درهرصورت اگر خوب از پسشون بربیایید، بازهم خوبه.

آنچه بر نتیجه کنکور تأثیرگذار است، درصدهای شما در کنکور است و نه معدل و نمرات دبیرستان.

اما بهترین روش تست‌زنی در دوران امتحانات و جمع بندی دی ماه به چه صورت است؟

در مطالعه دو تکنیک بازخوانی و بازیابی داریم که این دو کاملاً باهم فرق دارند و متفاوت‌اند.
بازخوانی یعنی همان مطلبی که خوانده‌شده را دوباره مطالعه کنیم بدون اینکه کار خاص دیگری‌ در کنارش انجام بدیم مثل نکته برداری، تست‌زنی و
اما در بازیابی به‌وسیله یکی از مهارت‌های مطالعه  مثل خلاصه‌ها، مطالب خوانده‌شده را مرور و بازیابی می‌کنیم نه اینکه از اول برگردیم و مبحث را بخوانیم.
مثلاً به این صورت که میاییم اول‌ازهمه با مجموعه تست شروع می‌کنیم. تست‌ها را بزنید و حال نکاتی را که فراموش کرده و یا بازهم اشکال‌دارید، مجددا برگردید و بخوانید. به این میگن مطالعه فعال.

نکته:

حتماً بازمان تست بزنید. می‌توانید از مجموعه تست‌های سراسری و یا آزمون‌های آزمایشی قبل‌تر نیمسال اول استفاده کنید. بعد از تست‌زنی دید شما برای مرور نسبت به مباحثی که اشکال‌دارید بازتر می‌شود و فرصت زیادی برای رفع اشکال‌دارید تا اینکه بخواهید از اول مطالعه تشریحی داشته باشید.

نتیجه: دروس را با تست بازیابی و مرور کنید که هم تست‌زنی را انجام داده باشید و هم اینکه از آزمون‌های آزمایشی جمع‌بندی به خاطر امتحانات دی، عقب نمانید.

اطلاع از آخرین اخبار کنکور سراسری و آزاد با کلیک بر روی لینک زیر:

5465

تعادل بین دروس پیش و پایه در نیمسال اول:

در امتحانات اولویت با مباحث پیش‌دانشگاهی است اما چون از دو هفته‌ی آینده جمع‌بندی مباحث پایه بیشتر و سنگین‌تر از مباحث پیش و در بازه زمانی کوتاه‌تری است لذا توصیه می‌شود در دوران امتحانات که تنها فرصتی که برای جمع‌بندی داریم، مقداری از دروس پایه را نیز جمع کنیم.

توصیه می‌شود دو درس اختصاصی پایه ترجیحاً زیست و شیمی هر دوپایه انتخاب شوند چراکه دروس پایه اهمیت و ضریب بالاتری در کنکور سراسری دارند و یک درس عمومی ترجیحاً عربی را در این سه هفته امتحانات به روش تست‌زنی جمع‌بندی کنید.


دریافت آخرین اخبار امتحانات نهایی با کلیک بر روی عکس زیر:

657 2

توجه: حتماً نقاط ضعف و اشکالتان را در این دروس رفع کنید نه اینکه نقاط قوت را دوباره تست بزنید. مرور نقاط قوت را می‌توانید در همان دو هفته مانده تا جمع‌بندی پایه انجام دهید لذا اکنون نگران مرور این مباحث نباشید.

شما می‌توانید به‌راحتی و با یک برنامه‌ریزی صحیح به نتیجه‌ی دلخواه در امتحانات دی و نیز آزمون‌های جمع‌بندی برسید؛ بنابراین توصیه می‌گردد با مشاورین تخصصی مرکز مشاور گروپ تماس حاصل فرمائید

2.2/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شیوه برنامه ریزی و جمع بندی برای دی ماه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی