دیر شروع کردن برای کنکور ۱۴۰۲ | شروع مطالعه از دی ماه برای کنکور ۱۴۰۲

دیر شروع کردن برای کنکور

جهت مشاوره در زمینه دیر شروع کردن برای کنکور ۱۴۰۲ | شروع مطالعه از دی ماه برای کنکور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیر شروع کردن برای کنکور ۱۴۰۲ | شروع مطالعه از دی ماه برای کنکور ۱۴۰۲ : سوالی که این روزها داوطلبان زیادی میپرسند این است که ، چگونه از دی ماه برای کنکور استارت بزنم و موفق شوم؟ دیر شروع کردن برای کنکور را بیشتر داوطلبانی میپرسند که در ماههای گذشته کم کاری کرده و خوب درس نخوانده اند.

مطالعه کنکور 97 از دی ماه

دیر شروع کردن برای کنکور ۱۴۰۲ | شروع مطالعه از دی ماه برای کنکور ۱۴۰۲

شروع مطالعه از دی ماه برای کنکور ۱۴۰۲

دیر شروع کردن برای کنکور ۱۴۰۲ | شروع مطالعه از دی ماه برای کنکور ۱۴۰۲ :  ولی خبر خوش اینه که شما می توانید از دی ماه محکم شروع به مطالعه کنید و دیر شروع کردن برای کنکور نباید بهانه ای شو د برای پشت کنکور ماندن.

پس را بدانید که برای قبولی در سخت ترین رشته نیز هنوز زمان دارید به شرط اینکه اول از همه خودتان بخواهید از این فرصت های طلایی باقیمانده  تا کنکور ، به خوبی استفاده کنید و دوم اینکه با یک برنامه ی حرفه ای و اصولی پیش بروید و دیگه زمان را به بهانه های مختلف از دست ندهید…

توجه داشته باشید که اگر زمان های مانده تا کنکور ۱۴۰۲ را  بیهوده و بدون مطالعه هدر دهید مطمئن باشید سال بعد را هم هدر خواهید داد و باز هم درگیر دیر شروع کردن برای کنکور خواهید بود.

لذا توصیه میشود حتما زمان های باقیمانده را خوب و با یک برنامه درست بخوانید که حداقل بگی من تا روز کنکور تلاش کردم و بیکار ننشستم و حالا شدم این رتبه و این تراز !

ببین رتبه ات در کنکور امسال چی میشه اگه واقعا این چند ماه و  نیم باقیمانده رو سفت و سخت بچسبی به درس خوندن و  با یک برنامه منطقی و اصولی درس بخونی خیلی راحت میتونی در هر درسی حداقل 50% بزنی و آنوقت بیا و ببین رشته مورد علاقه ات همینه یا باید بیشتر براش زحمت بکشی و یک سال دیگه تلاش کنی. میدونم تو هم دوست داری رشته خوب که آینده شغلی و رفاهیتو تامین کنه ، قبول شی . اوکی.

دیر شروع کردن برای کنکور ۱۴۰۲ | شروع مطالعه از دی ماه برای کنکور ۱۴۰۲ : ولی بدون حتی اگه فقط یک هفته قبل از کنکور درس خونده باشی باید بری سر جلسه کنکور چون باید در مسیر کنکور و  رسیدن به هدفت جاری باشی و متوقف نشی …تحت هیچ شرایطی …چرا که نه شما و نه هیچ کس دیگه ای به طور دقیق و واضح نمیتوانید پیش بینی کنید که کنکور امسال و شرایط دیگر رقبا چگونه است.

جهت دریافت آخرین اخبار کنکور سراسری بر روی عکس زیر کلیک نمایید

کنکور سراسری

داوطلبان قبولی زیادی حتی از بین نفرات برتر نیز بودند که درصدهای کنکورشون خیلی بیشتر از درصدهای آزمونشون شده . میخوای بدونی چرا و چطور؟

دیر شروع کردن برای کنکور ۱۴۰۲ | شروع مطالعه از دی ماه برای کنکور ۱۴۰۲ :  این داوطلبان همون هایی بودن که هیچ وقت با دیدن درصدهای پایین و حتی منفی علیرغم مطالعه زیاد هفتگی ، متوقف  و نامید نشدند و آنقدر دنبال رفع اشکالات خود رفتند و آنقدر مرور و تست های خود را با تمرکز و دقت بیشتری کار کردند که بالاخره توانسته اند در کنکور و در مقابل تست های کنکور برنده نهایی شوند.

بذار آزمون اشکالات و نواقص درسیتو بهت نشون بده ولی فکر نکن نتیجه ات همینه . حتی تویی که ترازت الان در آزمون ها بالاست حتی تویی که معدل 20 هستی نباید و  مبادا مغرور بشی و بگی من هیچ اشکالی دیگه در دروس ندارم … بجای این حرفا خودت بشین تست های طراحان آزمون و کنکور را تحلیل و بررسی کن ، مقایسه کن و در حرکت باش چرا که همواره تجربه در کنکور نشان داده کسی نمیتونه شرایط و روال تست های کنکور  را پیش بینی کند حتی با تجربه ترین مدرسین کنکور.

دیر شروع کردن برای کنکور ۱۴۰۲ | شروع مطالعه از دی ماه برای کنکور ۱۴۰۲ : جالب است بدانید که در کنکور 96  و  از بین 570 هزار نفر شرکت کننده نزدیک به 400 هزار نفر برای بار دوم یا چندمین بارشون بوده که در جلسه کنکور حاضر شدند و تنها 170 هزار نفر سال اولی کنکور بودند و جالبتر اینکه رتبه های زیر 1000  ، 90 % شان سال اولی کنکور بودند . لذا دیر شروع کردن برای کنکور می تواند با یک برنامه ی حرفه ای شما را بهترین رتبه و قبولی در بهترین رشته برساند.

  12q

دیر شروع کردن برای کنکور ۱۴۰۲ | شروع مطالعه از دی ماه برای کنکور ۱۴۰۲ : داوطلبی که میگوید نه کنکور ، امسال بیخیال سال آینده کنکور میدم ! همین داوطلب از همین الان خودشود درگیر حواشی کنکور می کند . درگیر  انواع منابع درسی و کلاس فلان استاد پروازی و فلان مشاور و فلان سایت جزوه و… این داوطلب به دنبال یک روز ایده آل برای شروع هست و حتی اگر مباحثی را هم بخواند خیلی با سرعت و دقت کمی میخواند ! دلیل این همه اهمال کاری و بی تفاوت بودن چیست؟

دلیلش اینکه داوطلب داره یک القای ذهنی برای خودش ایجاد میکنه که من هر چقدر بخوام زمان دارم ! یکسال و نیم دیگه وقت دارم و لازم نیست غصه ی اون مدت زمان محدود تا کنکور رو بخورم و…

همین تعلل و ترس از شروع باعث شده خیلی ها چند سال پشت کنکور بمانند و نتیجه نگیرند و دیر شروع کردن برای کنکور را همیشه سد راه خود می دانند و حاضر نمیشوند کمی سختی بکشند و تلاش کنند.

جهت دریافت آخرین اخبار کنکور سراسری بر روی عکس زیر کلیک نمایید

کانال

دیر شروع کردن برای کنکور ۱۴۰۲ | شروع مطالعه از دی ماه برای کنکور ۱۴۰۲ :   به داوطلبانی که اینگونه تعلل در شروع دارند و  میخواهند برای سال آینده کنکور بدهند دوستانه توصیه میکنیم حتما در این زمان های باقیمانده و در آزمون های جامع نیمسال اول و آزمون های نیمسال دوم حتما ثبت نام کنند و بعد از آن با یک برنامه ی اصولی که گزینشی از مباحث مهم ، پرتست و  کلیدی کنکور است درس بخوانند و آزمون بدهند .

دیر شروع کردن برای کنکور ۱۴۰۲ | شروع مطالعه از دی ماه برای کنکور ۱۴۰۲ :  مطمئن باشید که با افزایش درصدهای خود  مواجه خواهید شد که باورتان نشود و در مقابل ترس تان از کنکور فرو می ریزد و بقیه روزها و ماههای  مانده تا کنکور را با پشتکار و تلاشی چندین برابر درس خواهید خواند.
شروع کنید تا  هر چه زودتر به نزدیکی های هدفتان و به امید خدا به مقصودتان برسید . بله اگر خوب و سنجیده تلاش کنید میتوانید در منطقه 1و2 به رتبه 6000 تا 7000 و در منطقه 3 به رتبه 4000 تا 5000  و یا حتی با شرایطی بهتر نیز دست یابید .

2.3/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دیر شروع کردن برای کنکور ۱۴۰۲ | شروع مطالعه از دی ماه برای کنکور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. Danial

    بنظرم یک تصمیم غلط و اشتباهی است چون علت دیر ثبت نام کردن داوطلبان مشکلاتی است که خود سازمان سنجش عاملش هست مثلا برای من سایت سوابق تحصیلی اشکال داشت که نمیشد سوابق تحصیلی بگیرم و دیر درستش کردند که مجبور شدم دیر ثبت نام کنم پس این تصمیم فقط روشی است برای خالی کردن جیب مردم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403