سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

ورود مستقیم به سایت سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان ، profile.medu.ir : همکاران به منظور ثبت درخواست خود مبتی بر نقل و انتقال ، باید به سایت پروفایل فرهنگیان مراجعه نمایند و درخواست خود را به صورت الکترونیکی ثبت نمایند. ثبت درخواست در سامانه نقل و انتقال فرهنگیان سبب شده درخواست داوطلبان به راحتی و با سرعت بیشتری ثبت شود و مورد بررسی قرار گیرد.

profile.medu.ir | سامانه نقل و انتقال فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 در ادامه راهنمای ورود به سامانه نقل و انتقال فرهنگیان ارائه داده شده است. با ما همراه باشید.

ورود به سامانه نقل و انتقال فرهنگیان profile medu ir

سامانه نقل و انتقال فرهنگیان profile.medu.ir ، در سال 1389 به سفارش اداره کل امور اداری وزارت آموزش و پرورش باز نویسی و برای استفاده جهت مدیریت فرآیند نقل و انتقالات پرسنل آموزش و پرورش (فرهنگیان) طراحی شده است. با طراحی این سامانه، اداره کل آموزش و پرورش هر استان، به راحتی می تواند درخواست نقل و انتقال پرسنل خود را مورد بررسی قرار دهد. پرسنل نیز به راحتی و به صورت اینترنتی (غیر حضوری) می توانند درخواست خود را ثبت و پیگیری نمایند.

لازم به ذکر است، سامانه نقل و انتقال فرهنگیان ( profile.medu.ir ) ، با توجه به بازه های زمانی مشخص فرآیند نقل و انتقال (معمولا بین اردیبهشت تا مهرماه) هر سال فعال است.

سایت پروفایل فرهنگیان profile.medu.ir

سایت نقل و انتقال فرهنگیان profile.medu.ir دارای امکانات گوناگونی از جمله، امکان ثبت درخواست نقل و انتقالی، مدیریت نیاز و مازاد نیروها و مدیریت درخواست های انتقال پرسنل و پیگیری درخواست ها به صورت اینترنتی می باشد.

از امکانات سامانه نقل و انتقال فرهنگیان profile.medu.ir می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدیریت سیستم

پنل مدیرت سیستم مخصوص مسئولین استان و منطقه می باشد. از امکانات این بخش در سامانه profile.medu.ir می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنظیم رشته ها و دوره ها در هریک از استانها براساس جنسیت
  • تنظیم رشته ها و میزان نیاز در هر منطقه
  • تنظیم زمان نام نویسی، بررسی و اعلام نتایج درخواست ها
  • تنظیم فرم های درخواست
  • مدیریت کاربران و …

پنل آنلاین متقاضیان

فرهنگیانی که قصد نقل و انتقالی را دارند، باید به قسمت “پنل آنلاین متقاضیان” در سامانه profile.medu.ir مراجعه نمایند. از امکانات این بخش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیگیری وضعیت پرونده
  • مشاهده نتیجه درخواست
  • بارگذاری مدارک و مستندات
  • تعیین اولویت ها جهت انتقال
  • نام نویسی با استفاده از کد یکبار مصرف

خدمات جانبی شرکت

سامانه نقل و انتقال فرهنگیان profile.medu.ir ، تنها به فرهنگیان اختصاص ندارد و به اداراتی که خدماتی را در جهت پیشبرد امور مربوط به نقل و انتقال فرهنگیان ارائه می دهند نیز خدماتی را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: سامانه اسکان فرهنگیان

شرایط نقل و انتقال درون استانی فرهنگیان

انتقال دائم: دارا بودن حداقل چهار سال سنوات خدمت تجربی مشروط به رعایت تراز نیروی انسانی منطقه /استان

انتقال موقت: دارا بودن حداقل یک سال سنوات خدمت تجربی مشروط به رعایت تراز نیروی انسانی منطقه/ استان

تبصره: همکارانی که در سال جاری در وضعیت انتقال موقت هستند می‌توانند با ثبت درخواست و رعایت تراز نیروی انسانی منطقه / استان تبدیل به دائم شوند.

ملاک محاسبه سابقه خدمت تجربی (آموزشی تمام وقت) در آموزش و پرورش تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ است.

تبصره: مدت سوابق خدمت به صورت حق‌التدریس، نهضت سواد آموزی، ماموریت به سایر دستگاه‌ها، تحصیل در مراکز تربیت معلم، تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه و قرارداد کار معین جزء سابقه خدمت برای انتقال محسوب نخواهد شد.

تحقق هر نوع انتقال مقرر در این دستورالعمل منوط به وجود نیاز در مقصد و رعایت شرط تأمین نیرو در منطقه مبداء از محل ابلاغ موظف یا غیر موظف خواهد بود.

به استناد ماده ۲ آیین نامه اجرایی بند (۳) ماده واحده قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب ۱۳۹۷ مجلس شورای اسلامی، نقل و انتقال مشمولین استخدام شده موضوع آن قانون، قبل از (۱۰) سال امکانپذیر نیست.

زمان نقل و انتقالات درون استانی فرهنگیان

نقل و انتقال درون و برون استانی صرفاً در بازه زمانی 3 خرداد 1402 لغایت 15 مرداد 1402 انجام می‌شود.

profile.medu.ir نقل و انتقالات فرهنگیان

سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان به آدرس profile.medu.ir در سال 89 طراحی شده است. همکاران فرهنگی، برای ثبت درخواست خود مبنی بر نقل و انتقال، باید در بازه های زمانی تعیین شده به سایت profile.medu.ir مراجعه نمایند و درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.

لازم است بدانید، سامانه نقل و انتقال فرهنگیان در خود مجهز به یک سیستم فرم ساز پیشرفته بوده که به کمک آن شیوه نامه های مختلف و فرم های امتیازبندی نقل و انتقالات فرهنگیان برنامه ریزی می شود. از جمله دیگر ویژگی های بارز این سیستم ( profile.medu.ir)، توانایی پردازش درخواست های متقاضیان با توجه به نیاز و مازاد نیرو ها در مناطق و استان های مختلف است.

ورود به سایت نقل و انتقالات فرهنگیان

در ادامه راهنمای ورود به سایت profile.medu.ir ، سامانه نقل و انتقال فرهنگیان و ثبت درخواست ارائه داده شده است. فرهنگیان به منظور ثبت درخواست نقل و انتقالی ، باید به نشانی profile.medu.ir مراجعه نمایند. نحوه ورود به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان به صورت مرحله به مرحله به صورت زیر است:

✅ برای ورود به سامانه نقل و انتقال فرهنگیان به نشانی اینترنتی : profile.medu.ir مراجعه کنید.

✅ از منوی بالای صفحه، گزینه “سامانه های استانی” را انتخاب کنید.

✅ استان مورد نظر خود را انتخاب نموده و بر روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک کنید.

✅ گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. (ثبت و ویرایش تقاضا / رویت فرم تقاضا / رویت نتایج)

راهنمای تصویری ورود به سایت نقل و انتقالات فرهنگیان

برای مشاهده نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان و همچنین به منظور آشنایی بیشتر کاربران، راهنمای تصویری ورود به profile.medu.ir ، سامانه نقل و انتقال فرهنگیان در این مقاله ارائه داده شده است. در صورت بروز هرگونه مشکل برای ورود به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان، می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت نمایید.

این سامانه کلیه بخش های مربوط به نقل و انتقالات از شروع درخواست توسط فرهنگیان متقاضی تا پردازش درخواست ها باتوجه به شرایط نیاز و مازاد هر منطقه و هر استان و اعلام نتایج به صورت آنلاین را تحت پوشش قرار می دهد.

راهنمای تصویری ورود به سامانه نقل و انتقال فرهنگیان profile.medu.ir

  • مراجعه به سایت نقل و انتقالات فرهنگیان به نشانی profile.medu.ir
  • انتخاب گزینه “سامانه های استانی” از منوی بالای صفحه

راهنمای تصویری ورود به profile.medu.ir

  • در صفحه بازشده، سامانه های مربوط به هریک از استانها به تفکیک قرار داده شده است. استان موردنظر خود را انتخاب نموده و بر روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک کنید.

راهنمای تصویری ورود به profile.medu.ir

  • انتخاب گزینه موردنظر :

*ثبت و ویرایش تقاضا

*رویت فرم تقاضا

*رویت نتایج

راهنمای تصویری ورود به profile.medu.ir

ثبت و ویرایش تقاضا در سامانه profile.medu.ir

کاربران برای ثبت و ویرایش درخواست در سامانه profile.medu.ir ، باید به این بخش مراجعه نمایند. توجه داشته باشید، تا زمانی که درخواست شما توسط مسئولین مورد بررسی قرار نگرفته باشد و مهلت زمانی برای ارسال فرم های تقاضا به پایان نرسیده باشد، می توانید درخواست خود را از این قسمت ویرایش نمایید.

در صورتی که زمان ثبت ارسال فرم به پایان رسیده باشد یا درخواست شما توسط مسئولین مورد بررسی قرار گرفته باشد، به صورت اتوماتیک اجازه ورود به این بخش را در سامانه profile.medu.ir نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید: فیش حقوقی فرهنگیان

رویت فرم تقاضا در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

برای مشاهده فرم تقاضا و پیگیری روند درخواست،می توانید به بخش “رویت فرم تقاضا” مراجعه نمایید. در صورتیکه مسئولین بریا شما پیغام یا اطلاعیه ای ارسال کرده باشند، می توانید با مراجعه به این بخش، پیام را مشاهده نمایید.

رویت نتایج در سامانه نقل و انتقال فرهنگیان

زمانیکه نتایج اعلام شود، بخش “رویت نتایج” در سامانه profile.medu.ir فعال می شود و با مراجعه به این قسمت، می توانید نتیجه درخواست خود را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید: استخدامی آموزش و پرورش

شرایط تبدیل انتقال موقت فرهنگیان به انتقال دائم

متقاضیان انتقال باید در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به‌صورت موقت انتقال شده باشند. ؛ واجدین شرایط برای ثبت‌نام درخواست خود در سامانه نقل و انتقالات، تا 22 فروردین‌ماه مهلت‌دارند.

متعهدین خدمت مجاز به ثبت درخواست انتقال موقت به دائم نیستند و در صورت ثبت، با درخواست آن‌ها مخالفت شده و حق شرکت در نقل‌وانتقال سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از آن ها سلب خواهد شد. انتقال به کلان‌شهرهای اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، شیراز، قم، کرج و مشهد ممنوع بوده و افراد انتقال‌یافته به این شهرها نباید درخواست موردنظر را ثبت کنند.


آن دسته از افرادی که استخدام آموزش و پرورش می باشند و در سازمان های زیر نظر وزارت آموزش و پرورش فعالیت می کنند، چنانچه کارت شناسایی ندارند یا کارت شناسایی آنها منقضی و یا مفقود شده است، جهت دریافت کارت شناسایی فرهنگیان، باید به سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان به نشانی اینترنتی card.medu.ir  مراجعه نمایند و درخواست خود را برای دریافت کارت ثبت نمایند.

🛑شرایط نقل و انتقال فرهنگیان تغییر کرد/ سابقه ۲ساله برای انتقال موقت

ضوابط و مقررات ثبت درخواست انتقال

🔘۱- انتقال دائم: نداشتن تعهد خدمت به منطقه، لازمه انتقال دائم است، بر این اساس فارغ التحصیلان مراکز تربیت معلم، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی (به میزان دو برابر مدت تحصیل) و مستخدمین ماده ۲۸ (به مدت ۱۰ سال) و سایر کارکنان که تعهدی مبنی بر خدمت در مناطق مورد تعهد داده‌اند، مجاز به ثبت درخواست انتقال دائم نیستند.

🔸۲- انتقال موقت: دارا بودن حداقل ۲ سال سنوات خدمت تجربی
نکته: از سال تحصیلی جاری، تمدید انتقال موقت به مدت سه سال مجاز است لذا اداره کل آموزش و پرورش استان مکلف است در مدت اعلام شده نسبت به تعیین تکلیف متقاضیان انتقال دائم یا ساماندهی در استان مبداء خدمتی برابر ضوابط، اقدام لازم را معمول دارد.

🔹 ۳-ملاک محاسبه سابقه خدمت آموزشی تمام وقت در آموزش و پرورش، سوابق مندرج در حکم کارگزینی تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ است.

🔹 ۴- مدت سوابق خدمت به صورت حق التدریس، نهضت سواد آموزی، مأموریت به سایر دستگاه‌ها، تحصیل در مراکز تربیت معلم، تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه، قرارداد کار معین و … جزو سابقه خدمت برای انتقال محسوب نخواهد شد.

🔸انتقال استثناء
در راستای حمایت از جوانی جمعیت، سیاست‌های کلی خانواده و به منظور حفظ کیان و انسجام این نهاد، موافقت با انتقال موارد ذیل به شکل استثناء انجام خواهد شد:

🔹 ۱- انتقال زوج فرهنگی به محل خدمت همسر

🔹 ۲- فرهنگیانی که همسر آنان شاغل نیروهای نظامی و انتظامی بوده و طبق امریه دستگاه مربوط (بدون درخواست خود)، منتقل شده باشند. (با تأیید بالاترین مقام نظامی یا انتظامی در استان)

🔹۳-همسر جانباز در صورت تغییر دائم محل اشتغال جانباز در همان سال با ارائه تأییدیه از مراجع ذیصلاح به استناد ماده ۱۷ آیین نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون تسهیلات استخدامی و جانبازان

🔹 ۴- فرهنگیانی که از ابتدای سال تا پایان مهلت ثبت درخواست انتقال، ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده‌اند.

🔹۵- همکاری که خود، همسر و یا فرزند وی بیماری حاد و صعب العلاج داشته باشد. (با ارائه رأی صریح شورای پزشکی استان در سال جاری مبنی بر عدم امکان مدارا و نداشتن امکانات و تجهیزات پزشکی در محل خدمت فعلی فرد)
انتقال مشمولین استثناء، بدون احتساب سابقه خدمت امکان پذیر بوده و نوع انتقال این گروه از متقاضیان در صورت داشتن شرایط بند (۱) قسمت (د) و درخواست متقاضی به صورت دائم (به استثنای مقصد کلان شهر) و در غیر اینصورت موقت است

تمدید مهلت نقل و انتقال فرهنگیان + زمان نقل و انتقال

وزارت آموزش و پرورش هر ساله با هدف ارتقا سطح علمی و دانش معلمان و کادر آموزشی مدارس ، دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را برگزار می کند و متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط لازم، از جمله حداقل سابقه خدمت 5 ساله، می بایست در زمان مقرر، به ضمن خدمت فرهنگیان ltms.medu.ir سایت ضمن خدمت فرهنگیان مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام دهند و  سپس در آزمون شرکت نمایند. لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان شامل دوره های 6 الی 48 ساعته است که فرد متقاضی بر اساس رشته شغلی می تواند در این دوره ها ثبت نام کند.

  نوع فعالیت زمان
1 ثبت درخواست، تکمیل فرم امتیاز بندی و بارگذاری مدارک از طریق سامانه پروفایل کارکنان به آدرس: profile.medu.ir 1402/02/10 لغایت 1402/03/07
2 بررسی درخواست ها و تایید فرم امتیازبندی متقاضیان توسط ادارات مبدا در سامانه جامع منابع انسانی به آدرس hrm.medu.ir 1402/03/08 لغایت 1402/03/28
3 پردازش نرم افزاری درخواست ها براساس جداول تراز نیروی انسانی 1402/03/29 لغایت 1402/04/05
4 اعلام نتایج 1402/04/06

در صورت بروز هرگونه مشکل برای به سامانه نقل و انتقال فرهنگیان به نشانی profile.medu.ir می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید: سامانه سجا

سوالات متداول سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

آدرس سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان چیست؟

فرهنگیان برای ثبت درخواست نقل و انتقالی باید به نشانی enteghalat.com مراجعه نمایند.

نحوه ورود به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان چگونه است؟

راهنمای تصویری ورود به سامانه و ثبت درخواست در این مقاله ارائه داده شده است.

امکانات سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان چیست؟

امکانات و خدمات سامانه در این مقاله بیان شده است.

3.7/5 - (14 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. کمال

    سلام.
    چرا مشکل سامانه رو برطرف نمیکنید؟مهلت نقل و انتقالات داره تموم میشه ولی مشکل سایت برطرف نشده. شماره موبایل رو نمیشه به طور کامل وارد کرد و خطا میده.

    پاسخ
  2. جواد

    با سلام و احترام خدمت مسئولین محترم
    با توجه به ایراد و کندی سامانه لطفا چند روزی مهلت ثبت نام انتقالات رو تمدید کنید
    تشکر

    پاسخ
  3. الی

    سلام چجوری شماره رو وارد کنیم منظورم شماره موبایله

    پاسخ
  4. زهرا موسوی

    سلام؛
    چرا اینقدر سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان profile.medu.ir مشکل داره و نمیشه وارد شد، کسی هم پاسخگو نیست.

    پاسخ
  5. رسول

    باسلام نمی توانید سایت انتقالی فرهنگیان profile.medu.ir را درست کنید چرا مسولیت قبول کردید واقعامتاسفم برای شما که یک سایت را نمیتوانید درست کنید

    پاسخ
  6. پیمان رستمی

    شماره موبایل من درست است ولی در سایت می نویسد
    شماره موبایل صحیح نیست لطف هرچه زودتر سایت
    را درست کنید

    پاسخ
  7. پیمان رستمی

    باسلام لطفا سایت را درست کنید چون همیشه قطع است
    دلیل قطعی سایت نقل وانتقالات چیست

    پاسخ
  8. سیما بردگی زر

    با سلام شماره موبایل پرسنل را چطوری وارد کنیم اخطار می دهد صحیح نمی باشد.

    پاسخ
  9. مهرداد

    با سلام چرا قسمتی که باید نوشت انتقال دائم یا موقت باز نمیشه در سال تحصیلی 1401/1402

    پاسخ
  10. سجاد

    به چه شماره ای باید زنگ بزنیم جهت اعتراض

    پاسخ
  11. سجاد

    سلام چرا گزینه انتقال زوج فرهنگي نیست

    پاسخ
  12. مهناز

    سلام چرا سایت ثبت انتقال باز نمیشه؟؟

    پاسخ
  13. مهناز

    سلام من میخوام انتقالی ثبت کنم ولی نمیشه برام باز نمیشه.

    پاسخ
  14. ممد

    سلام
    تفاوت جابجایی و انتقال چی هست؟
    اگر یه نفر برای جابجایی داشته باشیم
    آیا کار راحت تر خواهد بود؟؟

    پاسخ
  15. الف‌ .م

    سلام وقت بخیر.
    شماره پشتیبانی سامانه فرهنگیان profile.medu.ir چی هست؟
    لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
  16. حسین کارآمد

    با سلام
    متاسفانه فرصت نقل و انتقال اضظراری فرهنگیان تمام شده و سامانه همچنان با مشکل مواجه است و موفق نشدیم درخواست خود را ثبت کنیم. هیچ کس هم پاسخگو نیست. جالب است که شماره تلفن که برای رسیدگی اعتراضات اعلام شده است، به هیچ وجه جواب نمی دهد. این چه جور رسیدگی به درخواست های اضطراری است. لطفا کنید مشکل سامانه را حل کنید و وقت را تمدید کنید تا بتوانیم درخواست خود را ثبت نماییم. این حق الناس است و خدا از این حق نمی گذره. اگر به این مشکل رسیدگی نشود، مطمئن باشید که از مجاری قانونی پی گیری خواهیم کرد و کوتاه نخواهیم آمد.

    پاسخ
  17. حسین کارآمد

    با سلام
    متاسفانه فرصت نقل و انتقال اضظراری فرهنگیان تمام شده و سامانه همچنان با مشکل مواجه است و موفق نشدیم درخواست خود را ثبت کنیم. هیچ کس هم پاسخ نیست. جالب است که شماره تلفن که اعلام شده است، به هیچ وجه جواب نمی دهد. این چه جور رسیدگی به درخواست های اضطراری است. لطفا کنید مشکل سامانه را حل کنید و وقت را تمدید کنید تا بتوانیم درخواست خود را ثبت نماییم. این حق الناس است و خدا از این حق نمی گذره.

    پاسخ
  18. فریبا

    سلام . نمیشه رفت تو سامانه

    پاسخ
    1. user2

      سلام سامانه نقل و انتقال فرهنگیان ( profile.medu.ir ) ، با توجه به بازه های زمانی مشخص فرآیند نقل و انتقال هر سال فعال است.

      پاسخ
  19. فرامرز

    سامانه همش خرابه چرا کسی پاسخگو نیست

    پاسخ
  20. ناصر

    چرا سامانه انتقالات فرهنگیان همش خرابه

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403