روش مطالعه شیمی نفرات برتر کنکور 1400

برتر کنکور

جهت مشاوره در زمینه روش مطالعه شیمی نفرات برتر کنکور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

روش مطالعه شیمی نفرات برتر کنکور 1400 : روش مطالعه شیمی نفرات برتر کنکور همانند بقیه دروس براساس یک استراتژی اصولی و صحیح بوده است که باعث موفقیت در افزایش تراز و بهبود رتبه در این درس شده است.


 برتر کنکور

توجه : این مطلب براساس آخرین تغییرات و اخبار کنکور سراسری 1400 به روزرسانی خواهد شد … لطفا شکیبا باشید …

روش مطالعه شیمی نفرات برتر کنکور 1400
روش های مطالعه شیمی نفرات برتر کنکور 99
رتبه ها چگونه درس شیمی را می خواندند؟
روش‌های مطالعه‌ی برترهای کنکور در درس شیمی چگونه است؟


روش مطالعه شیمی نفرات برتر کنکور 1400 همانند بقیه دروس براساس یک استراتژی اصولی و صحیح بوده است که باعث موفقیت در افزایش تراز و بهبود رتبه در این درس شده است .  روش های درستی که هر داوطلبی می تواند از

روش مطالعه شیمی نفرات برتر کنکور 1400  و اینکه بهترین و حرفه ای ترین روش کدام است در واقع نیازمند تجربه و خطاهای زیادی است اما می توان بدون تجربه کردن روش های مختلف خودمان و تایم هدر دادن ، از روش مطالعه شیمی نفرات برتر ایده گرفت.

روش مطالعه شیمی هر داوطلب مختص اوست اما با دانستن و فهمیدن روش مطالعه شیمی نفرات برتر می توانید تکنیک های حرفه ای مطالعه برترین قبولی ها را در مطالعه ی خود پیاده سازی کنید و سریعتر نتیجه بگیرید.

در اینجا می خواهیم روش مطالعه شیمی نفرات برتر کنکور 1400 را بگوییم تا شما داوطلبان عزیزان بتوانید با آگاهی از نحوه مطالعه نفرات برتر یک قدم به سوی کسب درصد بالا در این درس قدم بردارید.


اطلاع از آخرین اخبار کنکور سراسری و آزاد با کلیک بر روی لینک زیر:

5465


سعیده یوسفی رتبه‌ی ۴۲ منطقه ۳ کنکور ۹۴ ، درصد شیمی: ۸۴ درصد روش مطالعه شیمی

ابتدا کتاب درسی و جزوه ی معلم را می خواندم و بعد از اون تعدادی تست آموزشی برای مبحث مورد نظر می زدم و باز هم از کتاب های دیگه هم تست می زدم. کلا هر مبحثی که می خواستم بخونم اول با کتاب درسی و جزوه می خوندم و بعد تست می زدم . همه ی نکاتی که در تست زنی استخراج می کردم در کتاب درسیم می نوشتم . از کتاب آبی قلم چی به عنوان مرجع تستی استاندارد استفاده کردم که اکثر تست های آزمون و کانون از این کتاب بودند . از خلاصه دروس که در سایت کانون بود هم استفاده می کردم . در ابتدا درصدهام در این درس زیاد جالب نبود و خیلی پایین بود و اکثرا در تست زنی شیمی در آزمون ها زمان کم می آوردم اما کم کم توانستم با رو شهای ضربدر و منها زمان را در جلسه آزمون کنترل و مدیریت کنم.

بعد از تست زنی از فلش کارت هایی که در آن خلاصه های شیمی را نوشته بودم برای مطالعه و مرور استفاده می کردم . تست هایی که در بار اول اشتباه حل کرده بودم مجددا چندین بار حل می کردم تا بتوانم تست های مشابه آن را درست حل کنم . میانگین ساعت مطالعه در هفته 12 تا 14 ساعت برای مطالعه و تست زنی درس شیمی وقت میگذاشتم.

احمد نیک‌بخت رتبه‌ی ۲۵ منطقه‌ ۳ کنکور ۹۳ ، درصد شیمی: ۸۷ درصد روش مطالعه شیمی

تست های شیمی در سه تیپ حفظی ، مفهومی و مساله ای هستند.
برای حفظیات شیمی من ابتدا خود متن کتاب درسی را با دقت و تمرکز می خواندم و تمام نکات حفظی را از حفظ می شدم و یکی یکی بررسی می کردم و بعدش تست های تالیفی و کنکورهای اخیر را کار می کردم و نکات را یادداشت می کردم.
برای مباحث مفهومی و تست های مفهومی که مباحث کمتری در کتاب درسی داشته اند بعد از متن کتاب سراغ درسنامه های کامل تر می رفتم و بعد از مطالعه دقیق درسنامه تعدادی تست تالیفی و کنکوری می زدم.
برای مسائل شیمی تنها با خواندن متن کتاب نمیتوان تست های محاسباتی شیمی را حل کرد لذا تسلط بر این بخش نیاز به حل تست های بیشتری برای تجربه پیدا کردن دارد که با حل تست فراوان به راحتی می توان بر تمامی مسائل شیمی به تسلط رسید.

پوریا مسکنی رتبه‌ی ۱۰۱ منطقه ۲ کنکور ۹۴ ، درصد شیمی: ۸۹ درصد روش مطالعه شیمی

اول کتاب درسی را خوب می خواندم بعد درسنامه ها را می خواندم و خلاصه می کردم. از خلاصه ها قبل از تست زنی استفاده می کردم و بعد از هر بار تست زنی خلاصه ها رو مرور می کردم.
بعد از هر آزمون تست های خوب را یادداشت می کردم و نکات تست های آزمون را به عنوان نکات به یادداشت هایم اضافه می کردم . با توجه به این که زیست و شیمی را با ساعات مطالعه ی بالا در طول هفته می خواندم اما در برخی مباحث بسته به تسلطم ، ساعت مطالعه داشتم . طبق برنامه آزمون پیش می رفتم. چون هنوز پیش دانشگاهی بودم لذا اول دروس پیش را می خواندم بعد دروس پایه را.

روش مطالعه شیمی-محمد اكبري مقدم رتبه ۴۰ منطقه ۱ کنکور تجربی ۹۵ از مشهد، درصد شيمی: ۱۰۰ درصد

ابتدا کتاب درسی را می خواندم بعد تست می زدم. بعد از تست زنی نکاتی که بلد نبودم و نکات تست هایی که غلط زده بودم یادداشت می کردم . در کل هر نکته ای که قبل از تست زنی نمی دانستم ، یادداشت می کردم و مجددا مرور می کردم . برای تسلط بر محاسبات شیمی باید ریاضی قوی داشته باشید . زیاد تمرین می کردم تا به تسلط برسم جوری که با دیدن یک تست روش حل آن بلافاصله به ذهنم می آمد . واکنش ها را کاملا از حفظ بودم تا وقت برای این مبحث تلف نشود . تمرین زیاد راز موفقیت در این مباحث است و سرعت تست زنی را افزایش می داد.
در آزمون ها با شیمی شروع می کردم سپس زیست و در آخر ریاضی و فیزیک.


دریافت آخرین اخبار سازمان سنجش و کنکور سراسری با کلیک بر روی عکس زیر:

657 2



روش مطالعه شیمی-فائزه قائم‌دوست رتبه‌ی ۳ کشوری کنکور ۹۴ ، درصد شیمی : ۱۰۰ درصد

ابتدا کتاب درسی را خوب می خواندم و تمام مطالب حفظی را حفظ می شدم . مثل شیمی سال دوم که مفهومی حفظی است . سپس جزوه دبیر را می خواندم . در کتب تستی ابتدا درسنامه ها را مرور می کردم بعد تست می زدم و بررسی می کردم . برای دور اول تست آموزشی می زدم و تست ها را به دقت بررسی و نکات را یادداشت می کردم و بعد یک مجموعه تست شیمی یعنی 50 تا تست را در یک زمان حل می کردم . اگر بدون مطالعه کتاب درسی و بدون تسلط بر آن سراغ تست زنی بروید ، بیهوده است و در تست زنی ها گیج خواهید شد و متوجه نکات ریز نمی شوید.

من روی تمام مباحث کتاب درسی مسلط بودم . نکات مهم هر درس را در خود کتاب یادداشت می کردم و در هنگام مرور اول ، کتاب درسی و یادداشت های خودم را مرور می کردم و بعد تست های نشان دار خودمو میزدم.

-چند روش مطالعه برای درس شیمی وجود دارد؟
-چگونه شیمی را از صفر با 100 درصد در کنکور برسانیم؟
– بهترین روش مطالعه شیمی برای افرادی که تازه شروع کردند چیست؟
-چگونه شیمی را بخوانیم تا بر مسائل تسلط یابیم؟
-آیا روش مطالعه شیمی رشته تجربی با رشته ریاضی فرق می کند؟
-بهترین روش درصد گرفتن از مباحث حفظی شیمی چیست؟


مرکز مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی مشاورگروپ ، مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگوی تمام سوالات شما از سراسر کشور و همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب می باشد
شماره تماس 9099071613


1.9/5 - (26 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه روش مطالعه شیمی نفرات برتر کنکور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی