رمز موفقیت در دو هفته مانده به کنکور ۱۴۰۱ چیست

دو هفته مانده به کنکور

جهت مشاوره در زمینه رمز موفقیت در دو هفته مانده به کنکور ۱۴۰۱ چیست

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دو هفته مانده به کنکور ۱۴۰۱ , در هفته های اخر بسیاری از داوطلبان به فکر خوشی یا ناخوشی بعد از برگزاری آزمون سراسری هستند که اگر خوب شد ، چه می شود و اگر خوب نشد ، چه …

دو هفته مانده به کنکور

معجزه در هفته های مانده به کنکور  ۱۴۰۱ با برنامه ریزی حرفه ای

دو هفته مانده به کنکور ۱۴۰۱ : فرصت چندانی تا برگزاری آزمون سراسری باقی نمانده است . برخی داوطلبان در این دوره دچار سردرگمی ، ناامیدی و بی برنامگی می شوند و درصدی از آنان نیز به توانایی خود بیش از اندازه امیدوار می شوند .

داوطلبان در این دوره چه باید کنند؟

آزمون سراسری و آمادگی برای آن دارای سه دوره ی طلایی است . تابستان ، عید و چهار هفته ی پایانی . همانطور که می دانید زمان دو دوره ی ابتدایی سپری شده است که امیدواریم بازدهی مطلوبی از آن به دست آورده باشید . اما حواستان باشد که باید برای دوره ی آخر برنامه دقیقی داشته باشید .

در این مرحله افراد با توجه به تلاش هایی که کرده اند به نتایج متفاوتی رسیده اند ؛ عده ای امیدوار هستند که قبول می شوند ، گروهی خسته اند و گروهی هم فکر می کنند که قبول نمی شوند.دو هفته مانده به کنکور۱۴۰۱

همه ی این گروه ها در عین این که نوعی سردرگمی را تجربه می کنند ، درس خواندن و مطالعه و کار علمی و مطالعاتی را فراموش نمی کنند . تمامی عزیزان باید شرایطی را که در ان قرار گرفته اند به درستی بشناسند و به توصیه های زیر عمل کنند:

باز هم چند ساعت و چقدر ؟

دو هفته مانده به کنکور۱۴۰۱ :  شما باید از حداکثر توان خود استفاده کنید ، بدون شک داوطلبی که تا امروز به طور مداوم بیشتر از یک ساعت درس نخوانده است ، نمی تواند 14 ساعت درس بخواند . اما می تواند با جدیت تمام تلاش خود را به خرج دهند و وضعیت خود را به گونه ی محسوسی ارتقا بخشد . اما به طور کلی داوطلبانی که تاکنون با برنامه درس خوانده اند ، به سادگی قادر به وقت گذاری 11 تا 13 ساعت هستند.

  باز هم ماجرای نتیجه و نتیجه گیری بعد از کنکور

دو هفته مانده به کنکور۱۴۰۱ : در این دوره ممکن است با افزایش ساعت درسی نتیجه ای که می گیرید بهتر نشود . حتی بسیاری از اوقات داوطلبان دچار افت می شوند . بنابراین باید به دنبال یافتن نقطه ی کور مطالعاتی تان باشید . روش های درس خواندن و تست زدن را تغییر دهید . حتی اگر لازم شد واحدهای تفریح و آزاد خود را اندکی کاهش دهید.

در این هفته های پایانی نتیجه گرفتن یا نگرفتن در آزمون های موضوعی و جامع چندان اهمیت ندارد . مهم با انرژی تا انتهای مسیر در کوران رقابت و مسابقه باقی ماندن است.

به یاد دارید که گفتیم مسابقه ای که در آن شرکت کرده ایم یک مسابقه ی سرعت نیست بلکه یک مسابقه ی استقامت است .
گفتیم که به واقع آزمون سراسری یک ماراتن نفس گیر است و در مسابقه ی ماراتن ، مهم ماندن در مسیر و ادامه دادن تا آخرین لحظات است . باور داشته باشید که در لحظات پایانی بسیاری از اتفاقات خوب خواهد افتاد ، به شرط آن که در مسیر مانده باشید.

  منابع فراوانی دارید که ندیده اید ؟

چگونه جمعبندی کنیم

چگونه جمع بندی کنیم

منابع در اختیارتان را به چند دسته تقسیم می کنیم :

گروه اول : بخش ها و درس هایی که تاکنون آن ها را مطالعه نکرده اید . توصیه می کنیم در این روزها سری به آنها بزنید و مباحث و موضوعاتشان را از نظر بگذرانید . توصیه ی مشاورین به عدم مطالعه ی مباحث جدید ناظر به دو هفته ی پایانی است . با توجه به این که هنوز زمان کافی در اختیارتان هست ، مراجعه به کتب درسی و مطالعه ی مباحث و موضوعات باقی مانده را فراموش نکنید.دو هفته مانده به کنکور۱۴۰۱

گروه دوم: کتاب های تست و کمک آموزشی که تاکنون به آنها مراجعه نداشته اید . پرداختن به این کتاب ها و چنین منابعی را از اساس و ریشه فراموش کنید . اگر منبعی در اختیار دارید که تاکنون تست های را نزده اید ، گمان کنید که هرگز چنین منبعی در اختیارتان نبوده است . مراجعه به این منابع جز پراکنده کاری و آشفته نمودن ذهنتان نتیجه ی دیگری نخواهد داشت.

گروه سوم : کتاب های تست و منابعی که بخش هایی از تست ها و تمرین های آن باقی مانده است . این کتاب ها و منابع را در اولویت کاری خود قرار دهید . اگر تعداد تست ها و تمرین های باقی مانده ی این مابع به قدری است که در روال طبیعی کارهای تان می توانید به پاسخ گویی آنها بپردازید . از فرصت استفاده نمایید و این کار را انجام دهید . ولی اگر تعداد این تست ها و تمرین ها زیاد است ، از روش پاسخگویی تصادفی یا همان روش پاسخگویی مضربی استفاده نمایید.

یادتان باشد که دورهای پایانی مسابقه است . انرژی تان را تقسیم کنید . نفس های عمیق تر و بلندتری بکشید و تلاش تان باقی ماندن در مسیر مسابقه باشد.

2/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه رمز موفقیت در دو هفته مانده به کنکور ۱۴۰۱ چیست

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی