راهنمای ثبت‌نام مقطع دکتری دانشگاه صنعتی شریف سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دکتری دانشگاه صنعتی شریف

جهت مشاوره در زمینه راهنمای ثبت‌نام مقطع دکتری دانشگاه صنعتی شریف سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقالهٔ آموزشی سعی دارد به‌صورت کامل به موضوع راهنمای ثبت‌نام مقطع دکتری دانشگاه صنعتی شریف سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ بپردازد. با ما همراه باشید.

دکتری دانشگاه صنعتی شریف

راهنمای ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

ضمن عرض تبریک، ضروری است کلیه پذیرفته‌شدگان به آدرس https://edu.sharif.edu مراجعه و مطابق دستور زیر نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه اقدام نمایند تا در روز مراجعه حضوری ثبت‌نام شوند.

  1. پس از وارد شدن به آدرس فوق در قسمت دریافت شماره دانشجویی با ارائه کد ملی کلیک کنید و سپس کد ملی خود را به‌صورت ده‌رقمی وارد کرده و پس از واردکردن عبارت امنیتی با زدن دکمه نمایش، شماره دانشجویی خود را مشاهده نمایید.
  2. مجدداً به آدرس بالا مراجعه و شماره دانشجویی خود را به‌عنوان شناسه کاربر و کد ملی را به‌عنوان رمز عبور وارد کنید و پس از واردکردن علامت امنیتی وارد سایت آموزش دانشگاه شوید. در قسمت امور پذیرش، گزینه ویرایش مشخصات توسط دانشجو را انتخاب کنید. اکنون وارد صفحه اطلاعات شخصی و تحصیلی خود شده‌اید و می‌توانید نسبت به تکمیل جاهای خالی و قرار دادن عکس جدید اقدام کنید.

توجه: دکمه بخش بالای صفحه را ثبت می‌کند و به شما هشدار می‌دهد که اطلاعات بعدی در پایین صفحه را نیز تکمیل کنید و درنهایت بر روی دکمه …………… کلیک کنید.

توجه: عکس شما از فایل اطلاعات سازمان سنجش روی سیستم آموزش در بالای صفحه دیده می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید عکس خود را در قسمت ثبت تصویر قرار داده تا در روز مراجعه حضوری، عکس جدید جایگزین عکس قبلی شود، حداکثر اندازه فایل عکس ۱۰۰۰ کیلوبایت باشد.

مدارک لازم دکتری دانشگاه صنعتی شریف:

  1.  اصل شناسنامه و یک سری کپی کامل از تمام صفحات شناسنامه
  2. ۲ قطعه عکس 4*3
  3. اصل و کپی کارت ملی
  4. اصل و کپی گواهی فراغت از تحصیل دوره کارشناسی و ریزنمرات
  5. اصل و کپی گواهی فراغت از تحصیل دوره کارشناسی ارشد و ریزنمرات

تذکرات مهم دکتری دانشگاه صنعتی شریف: پذیرفته‌شدگانی که دانشجوی سال آخر بوده حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ فارغ‌التحصیل می‌شوند لازم اسـت عـلاوه بـر فـرم صـفحه ۴۰ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی دکتری سال 1402 (فرم الف و فرم د دستورالعمل ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان که توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی ارشد تأییدشده است را ارائه کنند) فرم الف و فرم د در ادامه اطلاعیه فارغ‌التحصیلان قبل از تاریخ، ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ می‌بایست مدرک فارغ‌التحصیلی خود را ارائه نمایند.

تبصره: پذیرفته‌شدگانی که با استفاده از سهمیه رزمندگان، ایثارگران و یا مربی پذیرفته‌شده‌اند باید برحسب مورد، معرفی‌نامه رسـمی مربـوط را ارائـه نمایند.

3. برای آقایان لازم است، یکی از مدارکی که وضعیت نظام‌وظیفه را مشخص می‌کند از قبیـل مـوارد ذکرشـده ارائـه شـود: اصـل و روگرفت کارت پایان خدمت – اصل و روگرفت کارت معافیت دائم- اصل و روگرفت دفترچه آماده‌به‌خدمت – دانشـجویانی کـه سـال آخر دوره کارشناسی ارشد بوده‌اند و هنوز فارغ‌التحصیل نشده‌اند، روگرفت گواهی فراغت مطـابق تبصـره فـوق- مـدرک کارشناسـی ارشد درصورتی‌که بیش از یک سال از تاریخ فراغت نگذشته باشد.

مدرک زبان : MSRT،MCHE،IELTS،TOLIMO،TOEFL

برای آگاهی از جدیدترین اخبار دکتری دانشگاه صنعتی شریف بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

مشاور گروپ

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه راهنمای ثبت‌نام مقطع دکتری دانشگاه صنعتی شریف سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403