دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 97

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 97

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

جهت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 97  و یا در صورت وجود هرگونه سؤال تنها کافی است با کارشناسان اختصاصی  آزمون سراسری در مجموعه مشاور گروپ تماس گرفته و مشکل خود را رفع نمایید.همچنین می‌توانید نکات مهم ثبت نام کنکور سراسری را در این مقاله مشاهده کنید.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 97

توزيع کارت ورود به جلسه کنکور 97 به صورت اينترنتي انجام مي شود و داوطلبان بايد از روز يكشنبه مورخ 3 / 4 / 97 لغايت روز چهارشنبه مورخ 6 / 4 / 97 با مراجعه به سايت اينترنتي اين سازمان (به نشاني www.sanjesh.org) براي دريافت پرينت كارت شركت در آزمون خود اقدام نمايند و چنانچه در اطلاعات مندرج در كارت شركت در آزمون، مغايرتي مشاهده نمودند بر اساس توضيحات مندرج در ذيل كارت شركت در آزمون اقدام نمايند و همچنين براي حضور در جلسه آزمون بايد كارت شركت در جلسه آزمون، كارت ملي يا شناسنامه عكسدار همراه داشته باشند، در غير اينصورت از ورود داوطلبان بدون مدارك فوق در جلسه آزمون جلوگيري ميگردد، آدرس حوزه امتحاني داوطلبان گروههاي آزمايشي مختلف بر روي كارت ورودي هر داوطلب درج گرديده است و داوطلبان لازم است چنانچه در چند گروه آزمايشي متقاضي شركت در آزمون ميباشند، كارت ورودي را در هر گروه آزمايشي پرينت گرفته و نسبت به شناسايي حوزه امتحاني خود در هر گروه آزمايشي اقدام نمايند. داوطلبان بايد زودتر از وقت مقرر مندرج در جدول شماره يك اين راهنما و قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 50 درصد داوطلبان کنکور 97 پرینت کارت ورود به جلسه را دریافت کرده اند، گفت:داوطلبان تا فردا، چهارشنبه ششم تیر ماه فرصت دارند نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

دکتر حسین توکلی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد:کنکور سراسری 97 به منظور پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین در کدرشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود و مرحله اول ثبت نام در کنکور 97 از اول بهمن 96 از طریق سایت سنجش آموزش کشور آغاز شد و با درنظر گرفتن مهلت تمدید شده 16 بهمن 96 پایان پذیرفت. در این مرحله تعداد 951 هزار و 85 نفر ثبت نام کردند.

وی تاکید کرد:از تعداد یک میلیون و 11 هزار و 384 داوطلب شرکت کننده در آزمون سراسری 97 تعداد 599 هزار و 121 نفر زن و مابقی مرد هستند. به عبارت دیگر 59.24 درصد داوطلبان زن هستند.

دکتر توکلی افزود:دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 97 از روز یکشنبه، سوم تیر بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت، داوطلبان تا ساعت 24 فردا چهارشنبه ششم تیر ماه می توانند کارت ورود به جلسه کنکور 97 خود را دریافت کنند. همچنین تا ساعت 8 صبح امروز تعداد 510 هزار و 299 داوطلب یا به عبارتی بیش از 50 درصد داوطلبان نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام کرده اند.

وی تاکید کرد:کنکور سراسری سال 97 در دو نوبت صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 تیرماه 97 در 375 شهرستان و بخش و در 479 حوزه امتحانی برگزار می شود و داوطلبان باید در یک مرحله و در یک جلسه به سئوالات اختصاصی و عمومی تعیین شده پاسخ دهند.

به گفته توکلی، آزمون سراسری سال 97 برای هر یک از گروه های پنج گانه آزمایشی در یک مرحله برگزار می شود و داوطلبان در یک جلسه به سئوالات عمومی و اختصاصی گروه آزمایشی انتخابی پاسخ می دهند.

وی افزود:این آزمون صبح و بعدازظهر پنج شنبه هفتم و جمعه هشتم تیرماه در 375 شهرستان و بخش مختلف کشور و 479 حوزه امتحانی برگزار می شود، به این صورت که آزمون عمومی و اختصاصی گروه علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنج شنبه هفتم تیر، آزمون عمومی و اختصاصی گروه آزمایشی هنر بعدازظهر پنج شنبه هفتم تیر، آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه علوم تجربی صبح جمعه هشتم تیرماه و آزمون گروه های زبان های خارجی بعدازظهر جمعه هشتم تیرماه برگزار می شود.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی