به 100 رساندن درصد دروس عمومی در ماههای قبل از کنکور

عمومی 1

جهت مشاوره در زمینه به 100 رساندن درصد دروس عمومی در ماههای قبل از کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ماهیت دروس عمومی به شکلی است که همیشه نیاز به مرور زیاد دارد چرا که دروس عمومی به شدت فرار هستند . هر چه به ماههای انتهایی و نزدیک به کنکور نزدیک تر می شویم اهمیت مطالعه و مرور دروس عمومی هم بیشتر می شود.

عمومی




اگر تاکنون این دروس را خوانده اید اگر الان به هر نحوه ی مطالعه این دروس را رها کنید و یا کم کاری در مطالعه دروس عمومی داشته باشید مطمئن باشید درصدهای شما در دروس عمومی و در ماههای انتهایی تا کنکور به شدت افت خواهند داشت.

مشاورین با تجربه و زبده مشاور گروپ توصیه می کنند برای کسب درصدهای بالای 50 در دروس عمومی در ماههای باقیمانده توجه بیشتری به این دروس داشته باشید و برنامه مرور را افزایش دهید. همچنین بهتر است از الان تا کنکور نسبت مطالعه دروس اختصاصی به دروس عمومی رشته خود را 60 به 40 داشته باشید و در دو ماه مانده تا کنکور این درصد 50 به 50 شود.

دروس عمومی -ادبیات و زبان فارسی:

توصیه می شود تمام لغات انتهایی هر سه کتاب ادبیات فارسی را جدا کنید و به هم پیوست نمایید. در زمان های مرده و خالی و اوقات استراحتی که می خواهید در طول هفته به خود اختصاص دهید ، آن ها را مطالعه نمایید.
تمام معانی یک لغت را باید خوب یاد بگیرید زیرا بلد بودن تنها یک معنی از یک لغت کافی نیست.

برای بخش تاریخ ادبیات بهتر است نکات کامل و جامعی از تاریخ ادبیات در دفتر یا برگه هایی یادداشت کنید و در زمان های کوتاهی که روزانه دارید ، مرور کنید تا در حافظه بلندمدت برای همیشه ثبت شوند.
درماههای پایانی مانده تا کنکور حتما تست زنی از کنکورهای گذشته داشته باشید بخصوص در مباحثی مثل آرایه های ادبی ، قرابت معنایی و زبان فارسی تا می توانید تست زنی داشته باشید.

دروس عمومی-عربی:

درس عربی در سال سوم تمام می شود و در پیش دانشگاهی ارائه نمی شود . لذا از هم اکنون زمان کافی برای تست زنی درس عربی در برنامه روزانه خود داشته باشید. روزانه 40 تست عربی برای مرور عالیست.
اگر قواعد درسی را ضعیف هستید ، قواعد را از روی یک منبع کمک آموزشی استاندارد بخوانید و از هم اکنون رفع اشکال کنید.


دریافت آخرین اخبار سهیمه های کنکور سراسری با کلیک بر روی عکس زیر:

657 2

دروس عمومی-دین و زندگی:

تست های بیش از 70 درصد دین و زندگی از مبحث آیات و روایات است که مستقیما از کتاب درسی طرح می شود. مبحث آیات و روایات بسیار فرار است لذا حتما روزانه باید مرور شوند که ماندگاری بیشتری در حافظه داشته باشند. جهت آشنایی بیشتر با سبک و شیوه طرح تست از این مبحث حتما تست های کنکورهای سراسری اخیر کارشوند.

دروس عمومی-زبان انگلیسی:

اصلی ترین مباحث در زبان انگلیسی ، ریدینگ و کلوز تست است. توصیه می شود هر شب یک مجموعه کلوز تست و ریدینگ کار شود. تست زنی از تست های تالیفی استاندارد و معتبر همسطح با تست های کنکورهای سراسری برای مباحث گرامر و لغات داشته باشید و همیشه از طریق تست زنی لغات را مرور کنید.

نکاتی در مورد یادداشت برداری دروس عمومی :

دروس عمومی-ادبیات

بیشتر مباحث ادبیات حفظی هستند لذا یادداشت برداری در ادبیات بسیار مهم و با ارزش است. ادبیات را می توان به 6 بخش تقسیم کرد که یادداشت نویسی و نکته برداری برای هر 5 مبحث لازم و مهم است.
برای نکته برداری از مباحث املا و لغات و نیز تاریخ ادبیات ابتدا از روی کتاب درسی خوب بخوانید واگر در جاهایی هنوز به تسلط نرسیده اید و یا در امتحان تشریحی و تستی اشتباه جواب داده اید ، در دفتری یادداشت و همیشه مرور کنید.

این روش بهتر از آن است که تمام لغات و تاریخ ادبیات را یادداشت کنید.
در مورد مبحث آرایه ادبی و زبان فارسی نیز تمام نکات مربوطه را در دفتری یادداشت کنید و نکات تست هایی که در آزمون ها اشتباه پاسخ داده اید و یا کلا جواب نداده اید را نیز به این دفتر اضافه کنید.

اطلاع از آخرین اخبار کنکور سراسری و آزاد با کلیک بر روی لینک زیر:

5465

دروس عمومی-عربی:

آنچه که در این درس به افزایش درصدهای بالا کمک می کند، دانستن معنی لغات خارج از کتاب درسی است. بدین منظور جهت تسلط بر لغات خارج از کتاب درسی در دفتری علاوه بر نوشتن قواعد ، قسمتی را نیز برای نوشتن لغاتی که در متن تست های آزمونی و یا تست هایی که در خانه زده اید ، داشته باشید. در کل هر جا لغت تازه ای در متن یا تستی دید در دفترخود یادداشت کنید و همیشه آن ها را مرور کنید تا فراموش نشوند.

دروس عمومی-دین و زندگی:

اگر منبع خوبی مثل گاج نقره ای یا خیلی سبز داشته باشید دیگر نیازی به نوشتن نکات ندارید چون درسنامه ها بسیار خلاصه شده و نکته ای در این دو منبع گفته شده اند . اما نکاتی که شما شخصا همیشه از یاد میبرید را می توانید در برگه های کوچکی یادداشت کنید و همیشه مرور داشته باشید.

دروس عمومی-زبان انگلیسی:

تست های زبان در 3 بخش گرامر ، معنی لغت و متن است.
4 تست از گرامر که بسیار نکته محور هستند و شما می توانید این نکات رو از درسنامه های تستی و کلا از تست هایی که می زنید پیدا کنید و در دفتری یادداشت کنید . همچنین لغات تازه ای که بلد نیستید را می توانید یادداشت کنید و همیشه مرور کنید.

3/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه به 100 رساندن درصد دروس عمومی در ماههای قبل از کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی