حذف رشته ها مشابه از واحدهای مجاور دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی

جهت مشاوره در زمینه حذف رشته ها مشابه از واحدهای مجاور دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه آزاد بتازگی قصد حذف رشته‌های مشابه از واحدهای مجاور خود را دارد و می‌خواهد تا رشته‌های جدیدی را به لیست رشته‌های مورد پذیرش خود اضافه نماید.

رشته‌های مشابه

حذف رشته ها مشابه از واحدهای مجاور در دانشگاه آزاد

بنا بر گفتهٔ معاون آموزشی دانشگاه آزاد، این مجموعه قصد دارد رشته‌های مشابه و موازی خود را از واحدهای مجاور حذف نماید و توسعه رشته‌ها را بر اساس طرح آمایش در دستور کار خود قرار دهد.

علیرضا رهایی دراین‌باره اعلام نمود، باوجود فضای شدید رقابتی لازم است تا وضعیت رشته‌ها و ساماندهی آن‌ها با فرایند مناسب‌تری صورت بپذیرد و تشکیلات دانشگاهی وضعیت بهینه‌تری را برای خود بوجود آورند. در ادامه آقای رهایی افزودند که ایجاد رشته‌های جدید یکی از مهم‌ترین اقدامات دانشگاه آزاد در روزهای آتی می‌باشد و در سمت دیگر مجموعه، دانشگاه آزاد قصد دارد رشته‌های مشابه و موازی را از واحدهای مجاور حذف نماید. این امور تماماً در جهت افزایش کارایی دانشگاه آزاد می‌باشد و سبب می‌شود فرایند پژوهش و دانش گروهی در این دانشگاه از شرایط بهتری نسبت به گذشته برخوردار باشد.

ارتقای کیفیت دروس

آقای رهایی در ادامه افزودند که دانشگاه قصد دارد تا با ارتقای کیفیت دروس، ارائه خدمات مطلوب آموزشی، رعایت سرفصل‌ها و برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های کاربردی و علمی به رشد و توسعه رشته‌ها در دانشگاه آزاد بپردازد.

منتظر تغییرات مهمی در دانشگاه آزاد باشید

جناب آقای رهایی در بابت تغییرات انجام‌گرفته در دانشگاه آزاد اعلام نمودند: دانشگاه آزاد قصد دارد تا با افزایش کارایی داخلی و بهبود ساختار اداری خود در جهت افزایش بهره‌وری آموزشی اقدام نماید. از طرفی افزایش کیفیت آموزشی را می‌توان مهم‌ترین خواسته دانشگاه آزاد اعلام نمود. نزدیک کردن دانشگاه و صنعت و کمک به جذب حداکثری دانشجویان در مشاغل متناسب با رشته‌های آن‌ها از دیگر اهداف دانشگاه آزاد در سال‌های آتی می‌باشد. دانشگاه آزاد امروزه به یکی از برترین دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در کشور بدل گشته است و داوطلبان زیادی علاقه‌مند به تحصیل در این دانشگاه‌ها می‌باشند.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه حذف رشته ها مشابه از واحدهای مجاور دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403