جمعبندی 80 درصد عمومی ها در یک ماه

جمعبندی 80 درصد عمومی ها

جهت مشاوره در زمینه جمعبندی 80 درصد عمومی ها در یک ماه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

جمعبندی 80 درصد عمومی ها , در روزهای پایانی تمام کنکوری‌ها متناسب با این زمان در جنب و جوش هستند تا با جمع بندی حرفه‌ای درس‌های عمومی و اختصاصی نتیجه بهتری کسب کنند.

جمعبندی 80 درصد عمومی ها

 جمعبندی 80 درصد عمومی ها , یکی از بهترین و تکنیکی ترین روش‌هایی که در میان اکثر داوطلبان در سالیان اخیر رواج دارد روش جمع بندی ۳ روز یک بار است که به طور مفصل درباره این روش در مقاله‌ای صحبت کردیم که می‌توانید در سایت مشاور گروپ این مقاله را مطالعه کنید.

 بیشتر بخوانید:  جمعبندی به روش سه روز یکبار چگونه است

 جمعبندی 80 درصد عمومی ها : همانطور که قبلا نیز توضیح داده بودیم در این روش در یک نیم روز یکی از کنکورهای سراسری سال‌های اخیر را بررسی می‌کنید و در ۲٫۵ روز باقی مانده به مرور نکات دروس مختلف می‌پردازد. شما با اجرایی کردن روش ۳ روز یک بار مطمئنا به سطح قابل قبولی از تسلط بر دروس مختلف دست پیدا خواهید کرد و تمام مطالب خوانده شده را با این روش چندین بار مرور خواهید کرد ؛

اما با توجه به اینکه در دروس عمومی می‌توان با یک برنامه دقیق به درصد خیلی خوبی در یک ماه  دست یافت در این جا با ذکر نکاتی شما را در این مسیر یاری خواهیم کرد.

بیشتر بدانید : نحوه ی 100 زدن عمومی ها  و اختصاصی ها در یک ماه

اجرای روش سه روز یکبار ویژه ی دروس عمومی

جمعبندی 80 درصد عمومی ها :  برای داوطلبانی  که با روش سه روز یک بار درس‌ها را مطالعه می‌کنند توصیه می‌کنیم که یک شب در میان یک مجموعه سوال کنکور را برای درس‌های عمومی بررسی کنند. می‌توانند از سوالات عمومی رشته‌های دیگر (ریاضی،تجربی،انسانی،هنر و زبان) استفاده کنند زیاد تفاوتی ندارد و مقصود عادت به برگزاری آزمون جامع و البته رجوع به مباحث برای مرور دقیق تر است .

 جمعبندی 80 درصد عمومی ها :  بررسی هر چه بیشتر سوالات کنکور به شما این توانایی را می‌دهد در کنار این که سرعت عمل قابل قبولی به دست بیاورید قادر خواهید بود با تست های مختلف به نحو احسنت برخورد کنید و دید طراحان را بهتر متوجه شوید و حتی در برخی موارد میتوانید با کمی دقت بیشتر برخی تست ها را نیز برای کنکور پیش رو پیش بینی کنید. بعضی از تست ها طرح می‌شوند که فقط زمان را از شما بگیرند ؛ حتما حواستون به این تیپ تست های وقت گیر و تله ای باشه. (داوطلب موفق فقط دانش بالایی ندارد بلکه در کنار سطح علمی خوب از هنر آزمون دادن نیز برخوردار است و مدیریت آزمون را به خوبی مسلط است).

بیشتر بدانید : چگونگی شبیه سازی آزمون در خانه

جمعبندی 80 درصد عمومی ها :   تاکید می‌کنیم که حتما از سوالات کنکور سال‌های اخیر استفاده نمایید. شما وقتی ۱۰ تا ۱۵ سری از سوالات عمومی سال‌های گذشته را پاسخ دهید باعث می‌شود که تمامی مباحث برای شما مرور شود و در کنار این مرور شما تکنیک های ذخیره زمان مثل زمان‌های نقصانی را عملی خواهید کرد. اگر به عنوان مثال داوطلب رشته ریاضی هستید می‌توانید سوالات عمومی گروه‌های تجربی و زبان و انسانی و… را پاسخ دهید.

 جمعبندی 80 درصد عمومی ها :   شما در ماه پایانی همگام با اجرا کردن روش جمع بندی ۳ روز یک بار قادر خواهید بود ۲ درس را به انتخاب به طور کامل مرور کنید مثلا داوطلبان کنکور تجربی می توانند دو درس زیست و شیمی را انتخاب و مرور کنند . یکی از این دو درس می‌تواند دین و زندگی باشد. مرور آیات و روایات این درس شما را به کسب درصد عالی نزدیک خواهد کرد.

جمعبندی 80 درصد عمومی ها :   بهتر است شبی ۳۰ دقیقه به طور مجزا برای مطالعه و مرور لغات و تاریخ ادبیات و همچنین درس دین و زندگی وقت اختصاص دهید. در کنکور سراسری ۳ سوال از تاریخ ادبیات و ۳ سوال از لغات مطرح می‌شود و شما با صرف تنها ۳۰ دقیقه وقت به راحتی ۲۴ درصد کنکور را قادر به پاسخگویی خواهید بود. توجه داشته باشید که در این بازه ی زمانی کوتاه ولی مهم مانده تا کنکور سراسری هیچ زمانی را بیهوده نباید بگذارنید حتی اگر 30 ثانیه ای باشد.

جمعبندی 80 درصد عمومی ها :    هر سال ۴ سوال قواعد در درس زبان انگلیسی طرح می‌شود. این ۳ تست اصولا از مباحث مشخصی است که شما با بررسی سوالات کنکورهای گذشته متوجه صحت این موضوع خواهید شد. می‌توانید با یک مطالعه کوتاه مدت در هر روز سوالات ساده را به راحتی پاسخ دهید. (قرار نیست شما همه سوالات را پاسخ دهید و ۱۰۰ درصد بزنید! هیجان خودتان را کنترل کنید و با توجه به این موضوع که همه سوالات امتیاز یکسان در کنکور دارند منطقی عمل کنید)

۶- در بالا اشاره کردیم که شما باید تکنیک زمان‌های نقصانی را در تست زنی‌های خود تمرین کنید. به طور طبیعی همه داوطلبان برای پاسخ گویی به سوالات دروس عمومی ۷۵ دقیقه زمان دارند. در تکنیک زمان‌های نقصانی شما هر درس عمومی را در ۱۵ دقیقه پاسخ خواهید داد و ۱۵ دقیقه زمان را ذخیره خواهید کرد و در انتها این زمان را به سوالاتی که پاسخ ندادید اختصاص می‌دهید.

۷- اگر صحبت از پاسخگویی به تست‌های تاریخ و لغات ادبیات کردیم، اگر صحبت از ۴ تست قواعد زبان و درس دین و زندگی کردیم به این خاطر است که یادآور شویم که حتی اگر اصلا عملکرد مطالعاتی خوبی تا به حال نداشته‌اید باز هم جای امید است. در این مدت زمان باقی مانده می‌توانید با اهمیت دادن به دروس عمومی و مرور چند باره آن‌ها نتیجه کنکورتان را متحول کنید.

مرور سریع آموخته‌ها، پیش به سوی موفقیت در کنکور سراسری

«بهترین کار در بهترین زمان» استراتژی موفقیت در سال کنکور است. حالا به هفته‌ی آخر کنکور رسیده‌ایم و فرصتی برای یادگیری مباحث جدید نیست. از سوی دیگر حجم زیاد مطالعات انجام‌شده باید نوعی گذارِ یک‌هفته‌ای تا روز آزمون داشته باشند. آیا استراتژی موفقِ هفته‌ی آخر را می‌شناسید؟

بیشتر بدانید : نحوه ی مرور مباحث برای داوطلبان ضعیف تا قوی

 جمعبندی 80 درصد عمومی ها : تورق سریع تلفیقی از مرور و تکمیل است. فرایند مطالعاتی 12 ماهه‌ی شما به روزهای پایانی رسیده است و منابع درسی با برنامه‌ی شخصی‌سازی‌شده مطالعه و سپس جمع‌بندی شده است. با توجه به اهمیت این زمان باید تلفیق هوشمندانه‌ای از مطالعه، مرور و تکمیل را مد نظر قرار دهید تا در کنار آمادگی ذهنی در روزهای پایانی، بازدهیِ مطالعاتیِ بیش‌تری برای کنکور داشته باشید.

 جمعبندی 80 درصد عمومی ها  :  هدف از اجرای تورق سریع مرور تیترها و نکات مهم هر مبحث است تا بتوانید با بازگشت به شرایط ذهنی مطالعه نوع ویژه‌ای از بازیابی را انجام دهید. در اجرای تکنیک «تورق سریع» هم‌چنان به رعایت تعادل‌ها توجه داشته باشید و اجرای این تکنیک را از درس‌های نقاط قوت آغاز کنید تا در اولین گام، اطلاعات درس‌های برتر شما تثبیت شوند. خلاصه‌برداری‌های شخصی و نکاتی که در رفع اشکال‌ در دوران جمع‌بندی یادداشت کرده‌اید، گزینه‌های خوبی برای تکمیل فرایند تورق سریع هستند.

 جمعبندی 80 درصد عمومی ها :  از تورق آهسته‌ی کتاب‌ها در طول آزمون‌های پروژه‌‌ای هشت‌گانه با برنامه‌ی راهبردی تا تورق سریع آن‌ها در زمان باقی‌مانده فقط و فقط یک نکته بدون تغییر پابرجاست: ‌تلاش ارزشمندی که در تک تک لحظات سال داشتید و حالا چیز زیادی تا رسیدن به نتایج شگفت‌انگیز نمانده است. تصمیم‌های خاص روزهای خاصتان را با موفقیت اجرا کنید.

اجرای برنامه ریزی اصولی رمز موفقیت در یک ماه مانده تا کنکور

اکنون وقت اجرای د‌قیق برنامه‌ تهیه شد‌ه است.
نگران ضعف و د‌وره‌ مطالب نباشید‌، چون هر ضعفی که د‌اشته باشید‌، به ‌طور حتم د‌ر آزمون‌های‌ بعد‌ی معین می‌شود.
مزیت‌ های روش صحیح جمع‌بند‌ی

این روش، مزیت‌های بسیار زیاد‌ی د‌ارد که به چند مورد‌ آن اشاره می‌کنیم:

مرور همه‌ مطالب

د‌ر یک کنکور استاند‌ارد‌، اغلب از تمامی مبحث‌ها، د‌ست‌ کم یک سؤال وجود‌ دارد.
و اگر این‌چنین هم نباشد‌، د‌ر 5 آزمون، به ‌طور قطع شما از هر مبحث، د‌ست کم به یک سؤال پاسخ می‌دهید.
این کار سبب می‌شود، اطلاعات شما د‌ر تمامی مبحث‌های اختصاصی سنجید‌ه شود.

رفع اشکال عمد‌ه و عد‌م اتلاف وقت

د‌ر این روش، هر بار که آزمون می‌د‌هید، بخشی از اشکال‌های شما برطرف می‌شود و هر بار نسبت به قبل، آمادگی بیش‌تری دارید.

تمرین مهارت‌های آزمون د‌اد‌ن

به‌ طور‌ حتم تا به امروز تجربه کرد‌ید‌ که د‌اشتن اطلاعات کافی برای پاسخ‌گویی به‌سؤالات کافی نیست و باید‌ با مهارت‌های آزمون د‌اد‌ن هم، آشنا بود‌ه و آن‌ها را به‌ کار ببند‌یم.

روش صحیح جمع‌ بند‌ی در خرداد ماه و مورد تایید مشاورین مرکز مشاور گروپ

این روش شامل مراحل زیر می‌باشد:
الف) آزمون
8 صبح تا 12 ظهر د‌ر این روش، شما زمان خود‌ را به‌د‌وره‌های 2 یا 3 روزه تقسیم می‌کنید‌ و صبح روز اول آزمون می‌د‌هید.
این آزمون باید‌ یک کنکور جامع باشد که بهتر است شرایط کنکور نیز به ‌طور کامل شبیه‌سازی شود.

ب) تحلیل آزمون و برنامه‌ریزی
16 تا 18 بعد‌‌ازظهر پس از یک استراحت کوتاه، آزمون خود‌ را سؤال به سؤال تحلیل کنید(د‌ر هر د‌رس).
و د‌ر یک برگه، مبحث‌هایی از هر د‌رس را که غلط جواب د‌اد‌ید و‌ یا نتوانستید پاسخ دهید‌، یاد‌د‌اشت کنید.
اکنون باید‌ برای مد‌ت ‌زمان باقی‌ماند‌ه، یک برنامه‌ جامع بنویسید.
برای این‌ کار، ابتد‌ا د‌ر هر د‌رس، یک اولویت مهم را معین کنید و د‌ر برنامه‌ریزی خود‌ قرار دهید.

مرکز مشاور گروپ آماده ی ارائه خدمات مشاوره ای و برنامه ریزی حرفه ای تا روز  کنکور به شما داوطلبان مصمم به قبولی در کنکور 1400 ، است :

1- ما پاسخگویی همه سوالات مشاوره ای شما هستیم.
2- راه حل های مناسب برای مشکلات شما ارائه می کنیم.
3- ابهامات شما رو برای اجرای هر بهتر و بیشتر برنامه ریزی رفع می کنیم.
4- مشاوره های تخصصی با توجه به ویژگی های هر دانش آموز

و…

9099071614

موفق ترین مردم،
با انگیزه ترین مردم نیستند.
با پشتکار ترینند.
بدون برنامه ریزی درس خواندن با درس نخواندن فرقی ندارد!

برنامه ریزی درسی یعنی مدیریت درس و تفریح … !

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه جمعبندی 80 درصد عمومی ها در یک ماه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی