ثبت نام در آزمون MSRT

آزمون MSRT

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در آزمون MSRT

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آزمون MSRT در واقع همان MCHE است که توسط اداره بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم نام آن تغییر پیدا کرده است. اما تفاوتی در آزمون ایجاد نشده است.
اگر متقاضی شرکت در دوره‌های دکترای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی داخل کشور هستید، باید سطح زبان انگلیسی خود را اثبات کنید. برای این کار باید در آزمون تخصصی ملی زبان انگلیسی برای ورود به مقطع دکترای دانشگاه‌های ایران شرکت کرده و حدنصاب دانشگاه را برای کسب امتیازات لازم به دست آورید. البته مدرک آیلتس و تافل را می‌توان جایگزین آزمون MSRT کرد.
البته از مدرک آزمون MSRT برای ورود به مقطع دکترا دانشگاه‌های خارج از کشور نمی‌توان استفاده کرد. به‌منظور ثبت‌نام در آزمونMSRT و آشنایی با شیوه برگزاری آن و همچنین فهرست مراکز برگزاری آزمون در سراسر کشور، گفتار جامع زیر، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد
با ما همراه باشید.

درصورتی‌که برای دریافت این مدرک و آمادگی در آزمون MSRT و آزمون‌های زبان، با سؤالاتی مواجه شدید، از فرصت مصاحبه اینترنتی و تلفنی با مشاوران آموزش‌دیده مشاور گروپ استفاده کنید.

سؤالات آزمون MSRT

تعداد سوالات آزمون MSRT ٬ 100 سؤال است: 30 سؤال شنیداری (زمان پاسخگویی بعد از اتمام cd که معمولاً بین 30 تا 35 دقیقه می‌باشد)، 30 سؤال گرامر (زمان پاسخگویی 20 دقیقه) و 40 سؤال درک مطلب (زمان پاسخگویی 50 دقیقه). ضمناً دفترچه سؤالات یک مرحله توزیع می‌شود.
در بخش شنیداری 30 سؤال مطرح می‌شود که زمان پاسخ‌گویی به آن بعد از اتمام پخش سی دی است و حدوداً 30 تا 35 دقیقه وقت نیاز دارد. در بخش گرامر 30 سؤال مطرح می‌شود که زمان پاسخ‌گویی به آن 20 دقیقه می‌باشد.
در بخش درک مطلب 40 سؤال مطرح می‌شود که زمان پاسخ‌گویی به آن 50 دقیقه است. عموماً دفترچه‌ها در دو زمان پخش می‌شوند. اول دفترچه بخش اول پخش می‌شود و بعد از جمع‌آوری آن دفترچه‌ای حاوی سؤالات بخش دوم و سوم پخش می‌گردد. حداقل نمره قابل‌قبول برای پذیرش در دانشگاه‌های مورد اعتبار کشور، 50 می‌باشد. البته هر داوطلب باید با توجه به رشته درخواستی و دانشگاه مدنظرش، نمره خاصی را بگیرد.

راهنمای ثبت‌نام در آزمون MSRT

برای ثبت‌نام موفق در آزمون MSRT، می‌بایست گام‌های زیر را انجام دهید:

۱-ورود به سایت

وارد  سایت آموزش زبان MSRT  شده و نسبت به دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنید. این کار با ایجاد پروفایل امکان‌پذیر است.


آزمون MSRT

۲-ساخت پروفایل

داوطلبان برای ثبت‌نام در آزمون MSRT باید اول در سامانه پروفایل بسازند در صفحه ورودی سامانه آیکون ثبت‌نام را کلیک نموده و فرم ثبت‌نام را به‌دقت تکمیل نموده و بعد از تکمیل مشخصات تصاویر خود را (عکس جدید -تمام‌رخ و زمینه روشن)-صفحه اول اصل شناسنامه-کارت ملی و آخرین مدرک تحصیلی یا کارت دانشجویی را اسکن نمایند.

۳-تصاویر

باید اسکن شده و از عکس‌برداری با تلفن همراه خودداری کنید که موجب رد پرونده ثبت‌نامی می‌شود.

۴-تاریخ برگزاری آزمون MSRT

توجه کنید که حتماً طبق تاریخ‌هایی که در تقویم آزمون MSRT درج می‌شود اقدام به ثبت‌نام نمایید. بدین‌صورت که اول آزمون موردنظر و حوزه انتخابی را رزرو نموده و طبق مهلتی که سامانه به شما جهت پرداخت هزینه آزمون می‌دهد اقدام کنید.

۵-هزینه ثبت‌نام

پرداخت هزینه ثبت‌نام در آزمون MSRT منحصراً آنلاین است و پرداخت دستی و واریز به‌حساب وزارت علوم غیرممکن است. بعد از پرداخت حتماً کد ره‌گیری را یادداشت نمایید.

۶تصاویر اسکن شده

فرمت تصاویر اسکن شده باید به‌صورت JPG و اندازه آن زیر 500 کیلوبایت باشد.

۷ایجاد پروفایل

ساختن پروفایل و همچنین ارسال پیام فقط در روز و ساعت اداری امکان‌پذیر می‌باشد (شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16) بعد از ساعت 16 و روزهای تعطیل سامانه اجازه ساختن پروفایل جدید به داوطلبان نمی‌دهد…

۸تأیید مدارک

تائید مدارک توسط مدیر سامانه بعد از ساختن پروفایل توسط داوطلبان انجام می‌گیرد درصورتی‌که که پروفایلتان تائید نشد دارای نقص می‌باشد و نقص آن توسط مدیر سامانه در پروفایلتان قسمت ارسال و دریافت پیام برای شما ارسال می‌شود. لطفاً به قسمت فوق مراجعه نموده و نواقص را برطرف نموده و مجدداً آیکون ارسال مدارک را کلیک نمایید. در انتخاب تاریخ و حوزه آزمون دقت لازم را داشته باشید چون انصراف یا تغییر تاریخ و تغییر حوزه آزمون امکان‌پذیر نیست.


برای آگاهی از جدیدترین اخبار آزمون های زبان بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

مشاور گروپ


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در آزمون MSRT

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403