ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ + دفترچه و راهنما

سامانه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم | my.medu.ir

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ + دفترچه و راهنما

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقالهٔ آموزشی سعی دارد به موضوع سامانه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ بپردازد. شما می‌توانید نکات مهم ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ و شرایط جذب و دیگر نکات مرتبط را در این مقاله مشاهده کنید. در صورت وجود هرگونه سؤال تنها کافی است با کارشناسان خبره مشاور گروپ تماس گرفته و مشکل خود را رفع نمایید.

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲

my medu.ir  ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را بر عهده دارد و کلیه متقاضیان باید در تاریخ معین شده از سوی سازمان استعداد درخشان به این سامانه مراجعه نمایند.

ثبت نام تیزهوشان برای داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم از روز سه شنبه ۱۴۰۲/۰۱/۱۵ تا روز جمعه ۱۴۰۲/۰۱/۲۵ از طریق پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان my.medu.ir انجام می شود. مدت زمان ثبت نام ۱۰ روز می باشد و تا اطلاع ثانوی، قابل تمدید نخواهد بود.

براین اساس؛ به منظور شناسایی و جذب دانش آموزان واجد شرایط و مستعد مطابق دفترچه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ پذیرش خواهند شد و سنجش هوش داوطلبان همزمان در سراسر کشور و همچنین مدارس ایرانی خارج از کشور انجام خواهد شد و اسامی پذیرفته شدگان به صورت اینترنتی اعلام می‌شود، و شرکت کنندگان می‌توانند برای ثبت نام به آدرس my.medu.ir مراجعه کنند.

براساس این گزارش؛ در راستای برنامه های جدیدی که در  آموزش و پرورش ابلاغ شده، دانش آموزان برای موفقیت در ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403  هیچ نیازی به مطالعه منابع درسی و یا غیردرسی و یا شرکت در کلاس‌های تقویتی خاصی ندارند، بنابراین لازم نیست خانواده‌ها برای تهیه منابع خود در این زمینه هزینه ای کنند.

همچنین قابل ذکر است؛ چنانچه دانش آموزی قبلاً در مدارس غیردولتی ثبت نام انجام داده باشد در صورت قبولی در این ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم مدارس استعداد‌های درخشان، انتقال او برای خانواده هیچ هزینه‌ای را در بر نخواهد داشت.

به اندازه یک تماس با ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403 فاصله دارید

راهنما ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 

دانش آموزان برای ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403، باید به نشانی اینترنتی my.medu.ir مراجعه نمایند. در ادامه مقاله نحوه ورود به سامانه و ثبت نام داوطلبان به صورت گام به گام بیان شده است:

  • ورود به سامانه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی اینترنتی my.medu.ir
  • درج نام کاربری و رمز عبور
  • مشخص کردن “نقش” و “عنوان سازمان”
  • پس از درج اطلاعات خواسته شده، فرم پیش نویس ثبت نام برای شما نمایش داده می شود. که لازم است اطلاعات خواسته شده را در قسمت مربوطه وارد کنید.
  • یک قطعه عکس 4*3 با فرمت jpg در محل مشخص شده بارگذاری نمایید و بر روی گزینه “ذخیره” کلیک کنید.
  • در مرحله آخر هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 را پرداخت نمایید و شماره پیگیری ثبت نام را دریافت نمایید.

دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403

جهت دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ روی دفترچه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ کلیک کنید.

تبصره: تمامي مراحل اعم از ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ، دريافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ، مشاهدۀ نتيجه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، ثبت درخواست تجديد نظر ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ و دريافت پاسخ آن، به صورت اينترنتي و تلفنی توسط کارشناسان کارآزموده صورت خواهد پذیرفت  و تمامی مراحل به شيوۀ غيرحضوري و با کمک خود داوطلبان انجام مي شود و مدارس محل تحصيل داوطلبان، در اين خصوص مسئوليتي نخواهند داشت.

کارت ورود به جلسه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

كارت ورود به جلسه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ شامل: نام، نام خانوادگی و دیگر مشخصات فردی، مانند عکس داوطلب، نام مدارس استعدادهاي درخشان انتخابی فرد به ترتيب اولويت و نشاني دقيق حوزۀ سنجش، يك هفته قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، از طريق سامانه  ثبت نام به نشانی my.medu.ir در اختيار داوطلبان قرار خواهد گرفت.
تبصره: از حضور داوطلبان در جلسه سنجش، بدون همراه داشتن  کارت ورود به جلسه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، اکيداً جلوگیری به عمل خواهد آمد.

فراموش کردن رمز ورود به سامانه همگام

در صورتی که رمز ورود به سامانه همگام را فراموش کرده اید و یا با پیغام” مشخصات وارد شده اشتباه می باشد” رو به رو هستید… از راهنمایی های کارشناسان مشاور گروپ استفاده کنید.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

آزمون ورودی پایه هفتم، راس ساعت ۹ صبح، روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۴/۱ و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم، راس ساعت ۹ صبح، روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲ برگزار می شود.

پل ارتباطی ما و شما ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ بدون گرفتن پیش شماره از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه حتی روزهای جمعه و تعطیلی های رسمی پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

مشاور گروپ

سوالات متداول ثبت نام مدارس تیزهوشان

✔️سامانه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403 چیست؟

✔️دانش آموزان ششم به هفتم برای ثبت نام مدارس تیزهوشان باید به نشانی اینترنتی my.medu.ir مراجعه نمایند.

✔️اطلاعات لازم برای ورود به سامانه ثبت نام تیزهوشان چیست؟

✔️ورود به سامانه از طریق وارد کردن نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور شش رقم سریال شناسنامه امکان پذیر است.

✔️آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 چه زمانی برگزار می شود؟

✔️زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

3.4/5 - (9 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ + دفترچه و راهنما

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی