ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲

ثبت نام دانشگاه امام صادق Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقالهٔ آموزشی سعی دارد به جدیدترین اطلاعیه در باب ثبت‌ نام دانشگاه امام صادق (ع)  بپردازد. برای اطلاع از شرایط، مدارک، زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه امام جعفر صادق با ما همراه باشید.

ثبت‌نام دانشگاه امام صادق

در متن اطلاعیه سایت دانشگاه امام صادق درج شده است:

بدین‌وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان رشته‌های تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) می‌رساند که ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان رشته‌های تحصیلی این دانشگاه آغاز شد. لذا داوطلبان علاقه‌مند می‌بایست به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه مراجعه و نسبت به ثبت‌نام برای پذیرش اقدام نمایند.

لازم به توضیح است که کلیه متقاضیان در هنگام ثبت‌نام آزمون سراسری در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور ، می‌توانستد بند مربوط به علاقه‌مندی دانشگاه امام صادق (ع) را در تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی علامت‌گذاری نمایند.

ثبت نام دانشگاه امام صادق

ثبت نام دانشگاه امام صادق از بین واجدین شرایط و در تاریخ مقرر انجام می شود. تا پیش از سال 96 ثبت نام در دانشگاه امام جعفر صادق ع تنها از طریق اعلام علاقه مندی در فرم ثبت نام کنکور امکان پذیر بود اما از سال 96 به بعد، متقاضیان می توانند حتی پیش از ثبت نام آزمون سراسری، نام خود را در لیست علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه قرار داده و بعد از دریافت شماره داوطلبی، فرم های مربوطه در سایت دانشگاه امام صادق را تکمیل نمایید.

دانشگاه امام صادق با هدف تلفیق علوم اسلامی و علوم انسانی در قالب یادگیری مفاهیم تربیتی در کنار مباحث درسی و آکادمیک پا به عرصه وجود گذاشته و بر مبنای همین اصل تاکنون فعالیت خود را ادامه داده است.

دانستن این نکته اهمیت زیادی دارد که دانشگاه امام صادق تهران در دو واحد مجزا تحت عناوین واحد برادران و پردیس خواهران دانشگاه امام صادق اقدام به جذب دانشجو می نماید. بنابراین یکی از اصلی ترین تفاوت های این دانشگاه با سایر مراکز آموزشی کشور، تک جنسیتی بودن واحد ها و عدم اختلاط جنسیتی است که این مساله هم برای بسیاری از افراد مذهبی به عنوان مزایای دانشگاه امام صادق شناخته می شود.

دانشگاه امام صادق ع در حال حاضر در شش دانشکده و در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خواهران، کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری برادران، دانشجو می پذیرد. لیست دانشکده امام صادق در ادامه قرار گرفته است.

  • دانشکده الهیات، معارف اسلامی و ارشاد
  • دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد
  • دانشکده معارف اسلامی و حقوق
  • دانشکده معارف اسلامی و سیاسی
  • دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات
  • دانشکده معارف اسلامی و مدیریت

سیستم آموزشی دانشگاه امام صادق تلفیقی از علوم جدید و علوم حوزوی می باشد

شرایط دانشگاه امام صادق

شرایط دانشگاه امام صادق را در این بخش از مقاله با هم مرور می کنیم چزا که داوطلبان می بایست علاوه بر داشتن شرایط عمومی آزمون سراسری ، باید شرایط پذیرش دانشگاه امام صادق در مقطع کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی به شرح زیر را داشته باشند:

  1. تدین به دین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری
  2. التزام به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه
  3. داوطلب باید متولد سال 1381 و بعد از آن باشد( انجام خدمت سربازی یا تحصیل در حوزه علمیه تاثیری در شرایط سنی دانشگاه امام صادق ندارد. )
  4. دارا بودن سلامت و توانایی جسمی و روانی
  5. داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی، و یا گذراندن پایه یازدهم و دوازدهم
  6. شرکت در یکی از گروه های آزمایشی علوم تجربی، انسانی و ریاضی و فنی در آزمون سراسری

ثبت نام دانشگاه امام صادق Moshavergroup,com

سایت ثبت نام دانشگاه امام صادق

سایت ثبت نام دانشگاه امام صادق برای هر دو واحد خواهران و برادران یکسان است. سامانه ثبت نام گزینش دانشگاه امام صادق به نشانی gzn1.isu.ac.ir مسئولیت نام نویسی داوطلبان مشتاق به تحصیل در این دانشگاه را بر عهده دارد. به همین منطور ما در این بخش از مقاله مشاور گروپ لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام امام صادق را قرار می دهیم تا با کلیک بر روی آن مستقیما به صفحه اصلی ثبت نام وارد شوید.

برای ورود به سامانه ثبت نام دانشگاه امام صادق gzn1.isu.ac.ir کلیک نمایید.

سایت دانشگاه امام صادق برادران isu.ac.ir  و سامانه پردیس خواهران امام صادق isuw.ac.ir است. کلیه اطلاعات لازم برای آشنایی با این دانشگاه و دریافت اطلاعیه ها و اخبار جدید با مراجعه به سامانه دانشگاه امام صادق ع امکان پذیر خواهد بود.

برای ورود به سامانه دانشگاه امام صادق isu.ac.ir واحد برادران کلیک کنید.
جهت ورود به سایت دانشگاه امام صادق پردیس خواهران isuw.ac.ir کلیک نمایید.

زمان ثبت نام دانشگاه امام صادق ع

زمان ثبت نام دانشگاه امام صادق ع از 25 فروردین 1402 آغاز و تا اواسط اردیبهشت ادامه خواهد داشت. بنابراین متقاضیان می توانند در این بازه زمانی مقرر با انجام اقدامات لازم برای ثبت نام در این دانشگاه خاص، نام خود را در لیست متقاضیان قرار دهند. توجه داشته باشید که حتما در همین بازه ثبت نام کنید و این امر مهم را به روزهای پایان مهلت ثبت نام دانشگاه امام صادق موکول نکنید چرا که شاید امکان تمدید مهلت ثبت نام وجود نداشته باشد.

زمان ثبت نام دانشگاه امام صادق ع از 1402/1/25 ⏰

هزینه ثبت نام دانشگاه امام صادق

هزینه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲ هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما تعرفه وجه ثبت نام گزینش امام صادق سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲۳۰/۰۰۰ ریال معادل ۲۳ هزار تومان بوده است که ممکن است در گزینش سال جاری با کمی افزایش قیمت روبرو باشد.

مدارک ثبت نام دانشگاه امام صادق

بارگذاری اطلاعات و مدارک ثبت نام دانشگاه امام صادق در سامانه ثبت نام گزینش دانشگاه امام صادق علیه السلام به نشانی gzn1.isu.ac.ir امری ضروری است. مدارک شامل مشخصات فردی، معدل‌های تحصیلی، آدرس دقیق منزل داوطلب، نام و کد مرکز پیش‌دانشگاهی/پایه دوازدهم و دبیرستان/پایه یازدهم (این اطلاعات در بالای کارنامه تحصیلی داوطلب درج شده است) و … خواهد بود.

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ع دو مرحله ای است. توجه داشته باشید که انجام هر دو مرحله ضروری است:

  • ثبت نام در کنکور و انتخاب گزینه علاقه مندی به دانشگاه امام صادق علیه‌ السلام مندرج در فرم ثبت نام اینترنتی

تذکر: درصورتی که پیش ­از ثبت‌نام آزمون سراسری، قصد ثبت نام در دانشگاه امام صادق علیه السلام را دارید،  می بایست با وارد کردن کد ملی و رمز عبور، مجددا وارد سامانه ثبت‌ نام دانشگاه شده و شماره پرونده آزمون سراسری خود را ثبت کنید.

  • مراجعه  و ورود به سامانه ثبت نام دانشگاه امام صادق علیه السلام به نشانی gzn۱.isu.ac.ir و تکمیل فرم اطلاعات مورد نیاز در آن
مراحل تکمیل اطلاعات در سایت دانشگاه امام صادق علیه السلام:
 
داوطلبان لازم است با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشگاه  www.isu.ac.ir، قسمت پذیرش دانشجو به شرح زیر، اقدام به ثبت‌نام نمایند. ضمنا توصیه می‌شود: اولا ثبت‌نام به روزهای آخر موکول نشود و ثانیا اطلاعات لازم قبل از ورود به سایت دانشگاه امام صادق برادران و خواهران آماده گردد.
  • وارد کردن کد ملی داوطلب در قسمت مربوط
  • وارد کردن شماره پرونده داوطلب در آزمون سراسری
تذکر۱: چنانچه داوطلبان پس از ورود به سامانه دانشگاه امام صادق ، تکمیل ثبت نام و واریز هزینه آن، موفق به دریافت رمز عبور و کد رهگیری نشوند، ثبت‌نام آنها تکمیل نشده است و باید دوباره جهت تکمیل ثبت‌ نام به سامانه مراجعه کنند.
 
تذکر۲: داوطلبان نظام جدید آموزشی (دبستان، دبیرستان، ۶-۳-۳)  لازم است بعد از مشخص شدن معدل کتبی سال دوازدهم، حداکثر تا پایان تیرماه سال 1403 با وارد کردن کد ملی و رمز عبور مجددا وارد سامانه ثبت‌نام دانشگاه شده و معدل کتبی خود را ثبت کنند.

مهلت ثبت نام دانشگاه امام صادق ع

مهلت ثبت نام دانشگاه امام صادق ع تا 20 اردیبهشت 1402 تعیین شده است. در صورت تمدید مهلت اطلاعات لازم د ر این مقاله به روز رسانی می گردد اما توصیه می کنیم ثبتنام خود را هر چه سریعتر انجام داده و آن را به روزهای پایانی موکول نکنید.

لیست رشته های دانشگاه امام صادق

لیست رشته های دانشگاه امام صادق را در تصویر زیر مشاهده می کنید. برای اطلاع از گرایش های دانشگاه امام صادق توصیه می کنیم مقاله معرفی جامع دانشگاه امام صادق تهران را مطالعه فرمایید.

لیست رشته های دانشگاه امام صادق Moshavergroup.com

اعلام نتایج دانشگاه امام صادق

داوطلبان در رابطه با اعلام نتایج دانشگاه امام‌ صادق و انتخاب رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد ، لازم است به نکات زیر توجه داشته باشند:

  1. ثبت‌نام و قبولی در این دانشگاه محدودیتی برای داوطلب در انتخاب رشته قبولی در آزمون سراسری ایجاد نمی ‌کند و در صورت پذیرش در این دانشگاه، رشته قبولی داوطلب در آزمون سراسری نیز پا برجا بوده و داوطلب می‌تواند از میان این دو رشته، رشته و دانشگاه مورد علاقه خود را انتخاب کند.
  2. انتخاب رشته این دانشگاه در مرحله آزمون شفاهی صورت می ‌پذیرد. لذا نیازی به انتخاب رشته ‌های این دانشگاه، هنگام انتخاب رشته‌ در آزمون سراسری نیست.
  3. نتایج نهایی پذیرفته ‌شدگان از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

مصاحبه شفاهی دانشگاه امام صادق

متقاضیان ورود به دانشگاه امام صادق علاوه بر قبولی در کنکور سراسری، می بایست در مصاحبه شفاهی دانشگاه امام صادق هم نمره قبولی کسب کنند تا بتوانند به ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی بپردازند. دانش آموختگان مرد در تمامی رشته ها از امتیازات کارشناسی ارشد برخوردار هستند و می توانند پس از شرکت در کنکور سراسری و همچنین موفقیت در مصاحبه های علمی این دانشگاه به مقطع کارشناسی ارشد وارد شوند.

توجه داشته باشید که در فرآیند گزینش دانشگاه امام صادق علیه السلام، جهت شرکت در مصاحبه حضوری با واجدین شرایط تماس گرفته خواهد شد. دعوت‌شدگان به مصاحبه شفاهی، می بایست مدارک ذیل را به همراه داشته باشند:

• ۲ قطعه عکس ۴*۳
• کپی و اصل کارنامه‌ های سه سال پایانی تحصیلی
• کپی و اصل مدارک شناسایی

مشاوره ثبت نام دانشگاه امام صادق علیه السلام

◀️ تحصیل در این دانشگاه رایگان است و دانشجویان از ابتدای تحصیل از حقوق دانشجویی برخوردار هستند. امکانات رفاهی مانند خوابگاه و هزینه های تغذیه نیز در این دانشگاه رایگان است.

◀️ از ابتدای تاسیس دانشجویان علاوه بر دروس تخصصی رشته های خود، درس هایی همچون قواعد عربی، فقه و اصول فقه، فلسفه و اخلاق را نیز می خوانند. گذراندن این واحدها باعث کاهش دروس تخصصی رشته ها نشده است بلکه دانشجویان این دانشگاه می بایست حدود 80 واحد بیشتر از رشته های مشابه در دانشگاه های دیگر را بگذرانند.

◀️ در این دانشگاه با توجه به حجم بالای دروس حتی به دانشجویان بومی هم اقامتگاه تعلق می گیرد، آینده شغلی و بازار کار برای دانشجویان این دانشگاه فراهم می باشد.

از اینکه مشاور گروپ را برای دریافت راهنمایی برای مصاحبه دانشگاه امام صادق (ع) انتخاب کرده اید خوشحالیم  و این اطمینان را به شما می دهیم، راهنمایی ها و توضیحات مشاوران اختصاصی دانشگاه امام صادق (ع) در مجموعه مشاور گروپ که با در اختیار داشتن نمونه سوالات سالهای گذشته مصاحبه ها، شما را به هر آنچه در این مسیر پیش رو دارید آشنا و آگاه خواهد کرد. 

پل ارتباطی ما و شما ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ بدون گرفتن پیش شماره از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه حتی روزهای جمعه و تعطیلی های رسمی پاسخگوی شما عزیزان هستیم.


☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️راهنمای ثبت نام دانشگاه امام صادق را از کجا دریافت کنم؟

✔️راهنمای جامع ثبت نام دانشگاه امام صادق علیه السلام در همین مقاله مشاور گروپ قرار گرفته است.

✔️دانشگاه امام صادق چه رشته هایی دارد؟

✔️برای اطلاع از لیست رشته های دانشگاه امام صادق ع به متن مقاله مراجعه فرمایید.

✔️سامانه گزینش ثبت نام دانشگاه امام صادق چیست؟

✔️سایت ثبت نام دانشگاه امام صادق برای هر دو واحد خواهران و برادران یکسان است. سامانه ثبت نام گزینش دانشگاه امام صادق به نشانی gzn1.isu.ac.ir مسئولیت نام نویسی داوطلبان مشتاق به تحصیل در این دانشگاه را بر عهده دارد. لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام امام صادق در مقاله قرار دارد.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403