ثبت نام مدارس شاهد 97-98 | saja.medu.ir

ثبت نام مدارس شاهد 98-99 |student.saja.medu.ir

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس شاهد 97-98 | saja.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

قصد داریم در این مقاله به موضوع مهم راهنمای ثبت نام مدارس شاهد 97-98 و حضوری مدارس شاهد در سال تحصیلی 97-98 بپردازیم. تمامی نکات ثبت‌نام به سمع و نظر شما خواهد رسید. با ما همراه باشید. در صورت وجود هرگونه سؤال تنها کافی است با مشاوران مرکز مشاور گروپ تماس گرفته و از آخرین شرایط ثبت نام مدارس شاهد 97-98 اطلاع کامل کسب نمایید.

ثبت نام مدارس شاهد 97-98 | saja.medu.ir

ثبت نام مدارس شاهد 97-98

ثبت نام مدارس شاهد 97-98، مدارسی هوشمند با شرایطی خاص و کادر علمی برتر هستند که هرساله اقدام به ثبت‌نام و جذب واجدین شرایط می‌نمایند. ثبت‌نام دانش آموزان در تمامی مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم انجام می‌شود. در این مطلب به ثبت‌نام دانش آموزان سوم متوسطه خواهیم پرداخت. درصورتی‌که دانش‌آموزان سال سوم متوسطه در پایان سال نتوانند برخی از درس‌های دوره متوسطه را بگذرانند و نمره قبولی لازم کسب کنند، می‌توانند در امتحانات دی‌ماه شرکت کرده و نهایتاً تا 32 واحد از درس‌های مانده امتحان دهند. اگر این دانش‌آموزان بخواهند در امتحانات دی‌ماه همان سال مدارس روزانه شرکت کنند، در فاصله زمانی موضوع این ماده مشمول معافیت تحصیلی خواهند بود. ثبت‌نام در این مدارس به‌صورت دو مرحله پیش ثبت‌نام اینترنتی و ثبت‌نام نهایی (حضوری) خواهد بود.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار مدارس شاهد با کارشناسان ثبت نام مدارس شاهد 97-98 در مجموعه

مشاور گروپ تماس بگیرید.

کانال مدارس

saja.medu.ir ثبت نام مدارس شاهد 97-98

متقاضیان ثبت نام مدارس شاهد 97-98 ابتدا در زمان مقرر با مراجعه به سامانه پیش ثبت نام مدارس شاهد (سجا) به نشانی student.sajaa.medu.ir، اطلاعات خود را ثبت می‌نمایند، در این مرحله سوابق تحصیلی و امتیازاتی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، موردبررسی قرارگرفته و متعاقباً اطلاع‌رسانی جهت ثبت‌نام نهایی، از طریق همین سایت انجام می‌گیرد.

متقاضیان باید در وارد نمودن کد ملی، نام و نام خانوادگی، مشخصات شناسنامه‌ای، نام استان و شهرستان، نام آموزشگاه و تمامی اطلاعات لازم دیگر، نهایت دقت را به عمل‌آورند چون در صورت ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، مسئولیت بر عهده متقاضی بوده و وضعیت ثبت‌نام در مدرسه به حالت تعلیق مانده و چه‌بسا باطل انگاشته شود. پس از بررسی و تأیید اطلاعات و سوابق تحصیلی دانش‌آموز و همچنین لحاظ کردن امتیازات وی، زمان ثبت‌نام حضوری از طرف مدرسه اعلام و اطلاع‌رسانی می‌شود. حضور یکی از والدین به همراه متقاضی لازم بوده و دانش آموزان باید با در د ست داشتن اصل مدارک به مدرسه مربوطه مراجعه کند. ثبت‌نام در مدارس شاهد بر اساس آدرس محل سکونت دانش‌آموز انجام می‌شود و متقاضیان حق‌دارند طبق منطقه محل سکونتشان دریکی از مدارس همان منطقه تحصیل کنند. اگر در منطقه متقاضی مدرسه شاهد وجود نداشته باشد می‌تواند در مدرسه نزدیک‌ترین منطقه تحصیل کند.

رفع نقص و تکمیل مدارک ثبت نام مدارس شاهد 97-98

درصورتی‌که مدارک دانش‌آموز ناقص باشد، ولی دانش‌آموز می‌تواند تا حداکثر یک هفته از تاریخ اعلام ثبت‌نام، جهت رفع نقص و تکمیل مدارک اقدام کند. بعد از اتمام این مدت‌زمان یک‌هفته‌ای، این مهلت به‌هیچ‌عنوان تمدید نشده و هیچ‌گونه مدرکی پذیرفته نمی‌شود و ثبت‌نام موقت باطل است. همچنین چنانچه دانش آموزان غیر شاهد در موعد مقرر برای ثبت‌نام اقدام نکنند در زمان‌های دیگر امکان ثبت‌نام برای دانش‌آموزانشان وجود نخواهد داشت.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار آموزش و پرورش بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

مشاور گروپ

دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 97-98

4.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس شاهد 97-98 | saja.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. رضا

    سلام من دانش آموز پایه نهم هستم و میخوام برای پایه دهم دبیرستان شاهد ثبت نام کنم من 500امتیاز دارم و معدل نوبت اولم هم 19.60هست که الان امتحانات نوبت دوم هست معدلم انشااللله بالاتر خواهد رفت آیا میتوانم برای ثبت نام رد مدارس شاهد اقدام کنم؟؟؟

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      سلام. بله، بدون هیچ مشکلی امکان ثبت نام برای شما وجود دارد.

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403