تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1402

تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سازمان سنجش در جدیدترین اطلاعیه خود از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 1402 خبر داد. اطلاعات مربوط به ثبت‌نام در این مقاله تشریح داده خواهد شد.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد

سازمان سنجش آموزش کشور برای سهولت داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد 1402 نشده‌اند مهلت چندروزه مقرر نمود. بر اساس این اطلاعیه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد می‌توانند تا ساعت 24 روز چهارشنبه 99/09/26 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی: sanjesh.org اقدام به ثبت‌نام نمایند.

لازم به ذکر است که متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1402 در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی ازجمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور می‌توانند ثبت‌نام نمایند. به همین منظور داوطلبان می‌بایست قبل از ثبت‌نام، مطالب مندرج در دفترچه ثبت‌ نام کارشناسی ارشد سال 1402 را مشاهده و در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی اقدام به ثبت‌نام نمایند. در صورت وجود هرگونه سؤال می‌توانید با مشاوران مجموعه بزرگ مشاور گروپ تماس حاصل کرده و درباره نحوهٔ ثبت‌نام این آزمون اطلاعات کسب نمایید. داوطلبان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل نمایند.

داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در آزمون ارشد سال 1402 بخوانند

لازم به ذکر است که آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1402 در 6 گروه آموزشی 140 کد رشته برگزار می‌شود. ثبت‌نام آزمون ارشد سال 1402 منحصراً به‌صورت اینترنتی انجام می‌گیرد. هزینه ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد، در سال 1401 125 هزار تومان تعیین شده بود. میزان افزایش قیمت این آزمون در سال 1402 به نسبت سال 1401 اعلام می گردد.

داوطلبان می‌بایست در هنگام ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی واریز نمایند. داوطلبان باید توجه داشته باشند که در صورت عدم واریز هزینه، ثبت‌نام نهایی نمی‌گردد.

داوطلبانی که علاوه بر رشته انتخابی یا امتحانی اصلی (رشته اول) علاقه‌مند به شرکت در رشته امتحانی دوم هستند، ضرورت دارد که کد رشته امتحانی دوم را نیز دربند مربوط در تقاضانامه درج کنند. این دسته از داوطلبان باید برای رشته امتحانی دوم یک کارت اعتباری دیگر، علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.

داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کد رشته‌های امتحانی (اصلی و شناور) که علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ 200 هزار ریال (20 هزار تومان) دیگر نیز برای اعلام علاقه‌مندی به دوره‌های مذکور، اقدام کنند.

فرآیند ثبت نام کارشناسی ارشد 1402

ثبت نام برای شركت در آزمون سال 1402، فقط به روش زیر امكان پذير می باشد:

پذیرفته شدگان قطعی (نهایی) رشته ‌های دوره روزانه سال 1401 چه در دانشگاه محل قبولی ثبت ‌نام كرده و چه ثبت نام نكرده باشند، اجازه ثبت‌نام و شركت در آزمون سال 1402 را خواهند داشت. فقط در صورت پذیرش در آزمون 1402 باید از رشته قبلی خود انصراف دهند.

  1. مراجعه به سايت سازمان به نشانی: sanjesh.org
  2. دريافت دفترچه راهنمای ثبت نام
  3. آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نياز جهت ثبت نام
  4. پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی
  5. دریافت کد رهگیری ثبت نام

آزمون ورودی دوره های كارشناسی ارشد ناپيوسته سال 1402، منحصرا در داخل كشور انجام می پذيرد.

سریال ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

این شماره‌ سریال، شامل یک كد 12 رقمی با عنوان “سریال ثبت نام” می ‌باشد و منحصرا از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش و با اسـتفاده از کارت‌های بانكی عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونیكی آن‌ها فعال می‌باشد، قابل خریداری است.

سریال علاقه‌مندی کنکور کارشناسی ارشد

این شماره‌ سریال شامل یک كد 10 رقمی با عنوان “سریال علاقه‌مندی” می ‌باشد و منحصرا از طریق سایت اینترنتی سـازمان سـنجش و بـا استفاده از کارت‌های بانكی عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونیكی آن‌ها فعال می‌باشد، قابل خریداری است.

داوطلبان توجه داشته باشند اطلاعات سریال ‌های ثبت نام و علاقه ‌مندی، شماره پرونده و شماره پیگیری 16 رقمی خود را حتما تا اتمام كلیـه مراحـل آزمـون و حداقل به مدت یک سال نزد خود حفظ و نگهداری نمایند و از قرار دادن اطلاعات آن در اختیار سایر افراد جدا خودداری نمایند.

سایت ثبت نام کارشناسی ارشد 1402

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، مانند دیگر ثبت نام های کنکور ها و آزمون ها انواع ارگان ها و دانشگاه ها، سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد. داوطلبان متقاضی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، در تاریخ بیان شده به آدرس این سایت مراجعه نموده و از بخش کارشناسی ارشد و لینک ثبت نام اقدام به ثبت نام نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 

معمولا چند رو مانده به برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، کارت ورود به جلسه برای پرینت توسط داوطلبان بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود. اطلاعات ثبت نامی داوطلب و همچنین اطلاعات مربوط به رشته و حوزه ی امتحانی و ساعت امتحان در کارت ورود به جلسه درج می گردد. لازم است داوطلبان در روز آزمون حتما این کارت را با خود همراه داشته باشند.

براساس برنامه زمانی پيش بينی شده آزمون كارشناسی ارشد ناپيوسته سال 1402 این آزمون نوبت عصر پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۱ و نوبت صبح و عصر جمعه ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ برگزار خواهد شد. و متقاضیان لازم است از روز ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ لغایت ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی اين سازمان نسبت به تهيه پرينت كارت شركت در آزمون کارشناسی ارشد و برگ راهنمای شركت در آزمون اقدام نمايند.

اگر می خواهید در مورد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ اطلاعات و راهنمایی های کامل تری دریافت کنید، می توانید، با مشاورین تحصیلی ما در مشاور گروپ تماس بگیرید و اطلاعات جامع تر را از آن ها بخواهید.

9099071613

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. ژیلا

    با سلام من مجاز ب انتخاب رشته ی ارشد شدم ب دلیل اطلاع نداشتن از زمان انتخاب رشته از انتخاب رشته جا مانده ام لطفا یک زمان یک روزه برای من یا اونای که هنوز نتوانستن انتخاب رشته کنن وکسایی که میخوان ویرایش انجام بدن بزارین ممنون با تشکر از شما

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی