تغییر محل امتحانات آزمون پیام نور + راهنمای آموزش

تغییر محل امتحانات پایان ترم پیام نور

جهت مشاوره در زمینه تغییر محل امتحانات آزمون پیام نور + راهنمای آموزش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقالهٔ آموزشی سعی دارد به موضوع  تغییر محل آزمون پیام نور برای مقاطع مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بپردازد. شما می‌توانید نکات مهم نحوه تغییر محل آزمون پیام نور، نحوه تغییر محل ازمون دانشگاه پیام نور و زمان تغییر محل آزمون دانشگاه پیام نور را در این مقاله مشاهده کنید. در صورت وجود هرگونه سؤال تنها کافی است با مشاوران مرکز تماس گرفته و مشکل خود را رفع نمایید.

نحوه تغییر محل آزمون پیام نور

تغییر محل آزمون برای دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از هجدهم آبان تا اول آذرماه 1402 امکانپذیر خواهد بود  امکان تغییر مرکز محل آزمون پایان ترم برای دانشجویان مقاطع کارشناسی (مهمان اضطراری) و کارشناسی ارشد ترم دوم نیز از یکم تا ۱۷ اردیبهشت ماه 1402 در سامانه گلستان میسر است.

برای تغییر محل امتحانات پایان ترم پیام نور دانشجویان نباید بدهی شهریه ای داشته باشند و می بایست شهریه متغیر نیمسال دوم خود را واریز کرده باشند.

دانشگاه پیام‌نور این امکان را فراهم آورده است که دانشجویان ‏امتحانات پایان ترم خود را در نزدیک‌ترین محل مرکز دانشگاهی به محل سکونت خود بگذراند.‏

تغییر محل امتحانات پایان ترم پیام نور

  • نکته: ‏اینکه رشته یا مقطع دانشجویان در مراکز مقصدی که انتخاب میکنند دایر باشد و یا نه! تأثیری در انتخاب محل آزمون ندارد؛ ‏یعنی دانشجو می‌تواند بدون در نظر گرفتن دایر بودن یا نبودن رشته و مقطع تحصیلی خود، در هر مرکزی که مورد ‏نظرش بود، در امتحانات پایان ترم خود شرکت کند، البته مراکز چهارگانه‌ شهر تهران در این موضوع استثنا هستند و دقت به رشته‌های دایر در این مراکز ضروری است.

‏مطابق تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور، دانشجویان دوره‌های کارشناسی و همچنین کارشناسی‌ارشد از یکم تا هشتم آذر ماه می توانند از طریق سامانه‌ ی  گلستان، درخواست تغییر محل امتحانات پایان ترم پیام نور ‏خود را ثبت نمایند. بعد از پایان مهلت ثبت درخواست تغییر محل امتحانات پایان ترم، ضروری است دانشجو از مورد قبول واقع شدن ‏درخواستش اطمینان حاصل کند.‏

كلیه دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، از ۱۸ آبانماه لغایت اول آذرماه سال جاری برای تغییر محل آزمون پیام نور فرصت دارند، با توجه به ظرفیت اعلامی مراكز/ واحدها، نسبت به تغییر محل آزمون خود در سامانه گلستان اقدام نمایند.

‏برای آن‌دسته از دانشجویانی که تمایل به تغییر محل آزمون خود ندارند، لزومی به تعیین محل ‏آزمون در سامانه‌ی گلستان وجود ندارد. ‏

  • نکته: ‏تغییر محل آزمون پایان ترم دانشجویان پیام‌نور برای دروس عملی امکان‌پذیر نیست.‏ البته بخش تئوری این دروس همچون سایر دروس نظری قلمداد می‌شود و دانشجویان می‌تواند آزمون آن‌ها را در مراکز دلخواه خود بگذراند.
  • لازم به ذکر است امکان مهمان اضطراری یا همان تغییر محل آزمون، تأثیری در میزان شهریه ندارد.‏
  • تغییر محل آزمون پایان ترم دانشجویان پیام‌نور فقط و فقط در تاریخ از پیش تعیین شده امکان پذیر است و معمولا احتمال تمدید تاریخ ها نیز بسیار کم است

تغییر محل امتحانات پایان ترم پیام نور 2



تغییر محل امتحانات پیام نور

هزینه تغییر حوزه امتحانی پیام نور

دانشجویان برای تغییر محل امتحانات پایان ترم ارشد پیام نور خود باید ۵۷۵ هزار ریال مازاد بر شهریه خود پرداخت کنند.

مهلت ثبت درخواست تغییر محل آزمون پیام نور

مهلت درخواست تغییر محل آزمون پیام نور از 1402/08/18 تا 1402/09/01 برای ترم اول امکانپذیر خواهد بود، همچنین امکان تغییر مرکز محل آزمون پایان ترم دوم برای دانشجویان مقاطع کارشناسی (مهمان اضطراری) و کارشناسی ارشد از یکم تا ۱۷ اردیبهشت ماه 1402 در سامانه گلستان میسر است.

✅ قابل توجه دانشجویان محترم مقطع كارشناسی و كارشناسی ارشد پیام نور

🔹 دانشجویان مقطع كارشناسی و كارشناسی ارشد جهت انتخاب محل آزمون خود می توانید از تاریخ 1402/8/18 الی 1402/9/1 از مسیر زیر اقدام نمایید

  1. 👈 ورود به منوی آموزش
  2. 👈دانشجو
  3. 👈درخواست ها
  4. 👈انتخاب محل آزمون

🔸 توجه 1: دانشجویان بدهكار پس از 24 ساعت از زمان پرداخت شهریه قادر به انتخاب محل آزمون خود می باشند.

🔸 توجه 2: دانشجویان برون مرزی مجاز به انتخاب محل آزمون نمی باشند.

🔸 توجه 3 : اگر دانشجویی قصد ندارد كه محل آزمون خود را خارج از مركز تحصیلی خود قرار دهد نیاز به انجام عملیات در این پردازش ندارد.

🔸 توجه 4: دانشجویان داخل كشور امكان انتخاب مراكز خارج از كشور را ندارند.

🔸 توجه 5: برای هر مركز ظرفیت محدودی جهت انتخاب محل آزمون در سامانه تعیین شده است .

برای آگاهی از جدیدترین اخبار دانشگاه پیام نور با کارشناسان مجرب مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.
مشاور گروپ


✔️ تغییر محل آزمون پیام نور به چه صورت انجام می شود؟

✔️ تغییر محل آزمون پیام نور امکانی است که به دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه فرصت می دهد امتحانات پایان ترم خود را در هر شهری از ایران که باشند برگزار کنند.

✔️ تغییر محل آزمون پیام نور شامل کدام دانشجویان می شود؟

✔️کلیه دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد (فراگیر ، سراسری ، بدون آزمون و الکترونیکی…) می توانند نسبت به تغییر محل آزمون خود در امتحانات اقدام کنند

✔️نحوه تغییر محل آزمون پیام نور چگونه است؟

✔️دانشجویان دانشگاه پیام‌نور می‌توانند محل برگزاری آزمون خود را مشخص کنند، مشاور گروپ در این مقاله به طور کامل، نحوه تغییر محل ازمون دانشگاه پیام نور، درخواست تغییر محل آزمون پیام نور را توضیح داده است.

4.7/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تغییر محل امتحانات آزمون پیام نور + راهنمای آموزش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی