زمان و محل برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی 96 – 97

برگزاری آزمون استخدامی

جهت مشاوره در زمینه زمان و محل برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی 96 – 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله سعی داریم به موضوع زمان و محل برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی 96 – 97 بپردازیم. با ما همراه باشید.

برگزاری آزمون استخدامی

آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی

آزمون کلیه داوطلبان صبح روز جمعه مورخ 96/10/1 برگزار می‌گردد و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج گردیده است.

تذکرهای مهم

  • در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.
  • در ورودی  حوزه‌های امتحانی رأس ساعت 08:00 (هشت) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
  • هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
  • مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب می‌گردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون‌های سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

محل برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی

  • داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی ازجمله کیف‌دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هرکدام از وسایل مندرج در این بند به‌عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذی‌ربط بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون‌های سراسری رفتار خواهد شد.
  • با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه‌های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات شما به‌عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه‌ها دارد، خواهشمند است نسبت به تکمیل نمودن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در این آزمون از تاریخ 96/10/1 لغایت 96/10/6 به‌صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایید.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار سنجش بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

مشاور گروپ

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه زمان و محل برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی 96 – 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی