برنامه ریزی به روش رتبه های برتر 96

برنامه ریزی به روش رتبه های برتر

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی به روش رتبه های برتر 96

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برنامه ریزی به روش رتبه های برتر  ، رتبه های برتر در نیمسال دوم چگونه برنامه ریزی داشته اند ؟ شما از تابستان سال گذشته فرصت داشتید تا برای کنکور آماده شوید؛ و هر کدامتان در یک بازه زمانی استارت مطالعاتی خودتان را زده‌اید و تا الان پیش آمده‌اید .

برنامه ریزی به روش رتبه های برتر

برنامه ریزی به روش رتبه های برتر  ، نکات مهم هفته آخر مانده به کنکور


برنامه ریزی به روش رتبه های برتر  :  در هفته آخر فرصت ندارید مطالب جدید و یا مطالبی که قبلا خوانده‌اید را به طور کامل مطالعه کنید بنابراین بهترین کار این است که به تورق سریع کتاب‌های درسی بپردازید. شما در روش تورق سریع کتاب‌ها و جزوات و یا خلاصه‌ها را برای تمامی دروس ورق می‌زنید و مطالب و یا تیترهایی که مارک و یا مشخص کرده بودید را مطالعه می‌کنید. هم چنین به مطالعه حاشیه‌هایی که ممکن است در کنار کتاب‌های درسی نوشته باشید، بپردازید.


برنامه ریزی به روش رتبه های برتر   :  برای تورق سریع هر کتاب نباید زمان زیادی اختصاص دهید . تورق سریع برای هر درس باید سریع انجام شود و نباید در اجرای این روش دچار وسواس شوید . تنها هدف این روش مرور سریع مطالب است نه مطالعه عمیق درس‌ها.


برنامه ریزی به روش رتبه های برتر    :  پیشنهاد می‌کنیم شب‌ها زمانی را برای مطالعه روزنامه وار لغات و تاریخ ادبیات و هم چنین آیات و روایات اختصاص دهید چرا که به تسلط هر چه بیشتر شما کمک می‌کند. (اگر تجربی هستید از ۳ فصل آخر زیست پیش دانشگاهی غافل نشوید که به تنهایی ۸ تا ۹ تست خواهد داشت).


برنامه ریزی به روش رتبه های برتر   :  روز آخر بهترین کار این است که درس را به طور کامل کنار بذارید و استراحت کنید. بهتر است که در طول روز نخوابید تا شب خواب راحتی داشته باشید و با دوستان خودتان به استخر بروید تا بدنتان آرامش پیدا کند و یا کمی در پارک قدم بزنید. در روز آخر به هیچ عنوان درباره مطالب درسی صحبت نکنید .


شام سبک بخورید (ماکارونی کم چرب را توصیه می‌کنیم) تا ساعت ۱۰ شب وسایل حضور در جلسه را آماده کنید و ساعت ۱۰ شب به رخت خواب بروید و تا ۵ صبح به خوبی بخوابید و به سمت حوزه برگزاری کنکور حرکت کنید. (می‌توانید چند روز قبل به محل برگزاری بروید تا با مسیر آشنا شوید).


در انتها توصیه‌های رتبه برتر سال‌های گذشته را برای شما آماده کردیم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.


برنامه ریزی به روش رتبه های برتر  ، رستگار رحمانی رتبه ۱ کنکور تجربی و زبان سال88

برنامه ریزی به روش رتبه های برتر  ، در هفته آخر مانده به کنکور تقریبا نمی‌شود چیزی یاد گرفت؛ بنابراین از خواندن مطالب جدید که در طول سال تحصیلی نخوانده بودم، خودداری کردم . در هفته آخر آن چه را که تاکنون خوانده بودم، تقریبا ۲ بار روزنامه وار مرور کردم. از هر فصل یا مطلب، خلاصه‌ها، فرمول‌های مربوطه و تعدادی از تست های کنکورهای چند سال اخیر را تمرین کردم. همه چیز را برای یکی دو روز آخر نگذاشتم . این کار را حداقل از ابتدای هفته آخر شروع کردم.


برنامه ریزی به روش رتبه های برتر  ، سپند فرقدانی ، رتبه ۶ ریاضی کشور

برنامه ریزی به روش رتبه های برتر , در هفته آخر ساعت مطالعه‌ام را کم کردم و ساعت خوابم را تنظیم کردم تا شب قبل از کنکور بتوانم زودتر بخوابم . من بیش‌تر درس‌های عمومی را ورق می‌زدم. از خلاصه‌هایم برای شیمی و ادبیات هم استفاده کردم. دو مجموعه کنکور خارج و داخل کشور از سال ۹۲ را هم کار کردم.


برنامه ریزی به روش رتبه های برتر  ،  امیر زارع ، رتبه ۴ انسانی منطقهٔ ۲

برنامه ریزی به روش رتبه های برتر , هفته آخر فقط کتاب‌ها را ورق می‌زدم و قسمت‌هایی را که علامت زده بودم بیش‌تر می‌خواندم. هر درسی که تمام می‌شد یک آزمون تک درس جامع کار می‌کردم . در بین درس‌ها درس‌هایی که سخت بود تست‌های علامت‌دار کار می‌کردم . در کل ساعت مطالعه‌ام در هفتهٔ آخر کم شد و دو

روز آخر به مطالعهٔ مطالب فرار پرداختم.




مشاوره تلفنی ویژه کنکور تجربی توسط دانشجویان و فارغ التحصیلان

پزشکی ، دندان پزشکی و داروسازی
از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613 تماس بگیرید
پاسخگویی از ۸ صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی به روش رتبه های برتر 96

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. یاس جوان

    سلام کسی میدونه به این رتبه برترهای کنکورچه مزایاودرامدی میدن ..درامدماهیانه اشون چقدره حدودا؟واقعامیخام بدونم کنجکاوشدم ..من اگربخام بخونم برای رتبه برترشدن واقعااارزششوداره یان ..میدونم ارزششودارم ولی میخام بدونم تاچندسال داره ؟توروخداهرکی میدونه دقیق راهنمایی کنه …ممنون

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی