ساعت مطالعه برای قبولی پزشکی ۱۴۰۳

چگونه پزشکی قبول شویم

جهت مشاوره در زمینه ساعت مطالعه برای قبولی پزشکی ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با 4 ماه مطالعه حرفه‌ای برای پزشکی آماده شوید.آیا در مدت زمان 4 ماه مانده تا کنکور میشه برای قبول شدن در پزشکی درس خوند تضمینی قبول شد و اگر شدنی است بهترین روش برنامه ریزی و مطالعه ی مباحث در ماههای مانده باید چگونه باشد …

 داوطلب عزیز مشکل انسان از آنجا شروع شد که وجود داشت ، اما ندید ، گفته شده اما نشنید … وضعیت درسیت هر چی که هست ، توصیه می کنیم این مطلب را بخوانید.

کم کم داریم به کنکور نزدیک می شیم و باز هم سوال خیلی از شما داوطلبان عزیز ” آیا میشه در 4 ماه پزشکی قبول شد “؟
در پاسخ به این سوال دو فاکتور مهم هستند یکی مدل برنامه ریزی و درس خوندن و دیگری انگیزه داشتن.
در مورد مدل و شیوه ی مطالعه اولا باید بدانید که در مدت زمان باقیمانده نباید مثل ماههای گذشته درس بخونی .

مثلا :
در بازه ی زمانی تابستان و نیمسال اول اگر رو فصلی تسلط نداشته باشید ابتدا مبحث مورد نظر را از روی جزوه یا درسنامه می خواندید ، بعد زدن تست های یک کتاب تست ، تست های مورد نظر معلم تان را کار می کردین بعد برای اینکه خیالتون راحت بشه از یک منبع دیگه هم تست های اون قسمت رو میزدید و بعد از گذر چند روز به خاطر نداشتن مرور به موقع یا داشتن وسواس در مطالعه ، مجبور می شدید مجددا برگشته و درسنامه مورد نظر را بخوانید و عینا همان تست ها را دوباره بزنید.

برای قبولی پزشکی با ۴ماه مطالعه حرفه‌ای ٬ این سبک مطالعاتی تا قبل از عید قابل قبول بود ولی در ماههای پایانی و 4 ماه مانده تا کنکور اگر می خواهید پزشکی قبول شوید دیگه نباید اینجوری مطالعه کنید. مثل رفتار دانش آموزان در پروسه ی طول سال و شب امتحان.

دانش آموز در طول سال سعی می کرد روی مباحث ریز به ریز مسلط بشه ، نمونه سوالات مختلف را حل می کرد و مبحث را برای خود بسط میداد ولی شب های امتحان تنها مباحثی که ازشون حتما سوال میومد رو متمرکز شده و می خواندید و جمعبندی می کردید.

در حال حاضر ما نیز به مطالعه حرفه‌ای قسمت هایی نیاز داریم که میدونیم و مطمئن هستیم که الگو ثابت و تکراری سوالات درکنکور هستن و هر ساله داره ازشون سوال میاد.

چگونه پزشکی قبول شویم , حالا اونم با چه نگرش و با چه دیدی … با نگرش اینکه باید از تمام توانایی هام استفاده کنم . فکر می کنم الان دیگه همه شما این حرف هارو از گوشه و کنار شنیدین که میگن باید حداقل 10 ساعت ، 12 ساعت درس خوند و … . این صحبت ها درسته ولی دانش آموزی که شما باشی این حقیقت رو میدونی ولی میگی : من نمی تونم این کارو انجام بدم .

اصلا ” اینجوری و بعد چند ساعت مطالعه خسته میشم و نمی تونم ادامه بدم …

 این بخش دیگه مربوط به بُعد احساسی کار میشه. چیزی که باعث میشه مطالعه و تلاش شما در یادگیری پایدار نباشه ، خستگی ذهنی است و این نیست که شما عادت به مطالعه حرفه‌ای با ساعات بالا رو ندارید ! بلکه این است که شما انگیزه و احساس قدرتمند استفاده از این توان رو در خودت به وجود نمیاری…

توجه داشته باشید که انسان موجود خارق العاده ای است و می تواند در بازه های زمانی کم و محدود کارهای فوق العاده ای انجام دهد که خودش هم از نتیجه متعجب خواهد شد. اما پیش شرط اون یک احساس خوب هست.

داوطلبی که با ی حس خوب یکی دو روز خودش رو معرکه سپری کنه ، در کمال حیرت برنامه یک هفته خودش رو تضمین میکنه. اونم چه تضمینی ! او حتی اگر هم دنبال خستگی و رها کردن کتاب بگرده نمیتونه، او هر لحظه حتی از خستگی خودش هم انگیزه میگیره و این خستگی براش به منزله فائق اومدن بر مانعی بوده .

برای ایجاد این حس خوب همیشه قبل از شروع مطالعه حرفه‌ای هر مبحثی قبلش چند دقیقه تمرکز کنید ، با خود خلوت کنید و خودِ چند دقیقه بعدتوو توو ذهنت ببین و تصور کن… ببین … داری قشنگ درستو میخونی … شاید درس سخت باشه و دقیقا درسی باشه که همیشه ازش فراری بودی و باهاش مشکل داشتی ولی این دفعه دیگه اینجوری نیست و داری با حداکثر اون حس خوبه و انرژی مثبت و تراکم و تمرکز و دقت اون درس رو میخونی و پیش میری.

برای پزشکی چقدر درس بخوانیم

پس … پس به جای گفتن اینکه از الان بخونم چه فایده ، منکه این چند ماه چیزی نخوندم ، از الان بخونم بازم نمیفهمم ، اصلا به درد نمیخوره و بی فایده است ، رقبام دارن جمعبندی می کنند و من تازه اول بسم الله… ، میدونم که زبان و ریاضی رو یاد نمیگیرم …
این مدل حرف زدن فقط مغزتو در جهت یاد نگرفتن و نخوندن سوق میده.

 وقت هایی که کتاب و درسو  رها می کنی و میشنی غصه و گریه زاری میکنی از الفاظی مثل این استفاده کن قبل از شروع به مطالعه حرفه‌ای:

من مطمئن هستم که برای این قسمت از مبحث اگه نیم ساعت زمان بذارم میتونم جمش می کنم . مطمئن هستم الان یکی از بهترین دفعاتی که میخوام فیزیک بخونم همین بار هست ، ببین چجوری با یک بار خوندن تا خود کنکور تو ذهنت میمونه ، من مطمئن هستم که یادش میگیرم و …

 همین سیگنال های مثبت میاد و ذهن رو در جهتی سوق میده که پلان و برنامه چند دقیقه دیگه اش در مورد مطالعه حرفه‌ای رو فلان قسمت باید به اینگونه بیاد باشه . این امر وقتی تشدید میشه که بارها و بارها در فواصلی از مطالعه در تایم های کوتاه دو ، یک دقیقه و حتی 30 ثانیه ای بازهم به خودم بازخورد مثبت بدیم . از مطالعه همین 15 دقیقه اخیر خودمون حس و حالی که بدست آوردین رو بیان کنیم و به خودمون بازخورد مثبت بدیم . این قسمت. ” این قسمت رو چقدر عالی کار کردم ، چقدر خوب فهمیدم ، چه حس خوبی دارم .. مطمئن هستم که اگه همین جوری تا آخر شب بخونم میتونم این چند فصل رو ببندم و …”

پس اگه میخای خارق العاده در مدت زمان واقعا عالی ، باقی بمونی … اگه دانش آموزی فرصت عالی داری و زمانت بازه برای مطالعه حرفه‌ای و اگه فارغ التحصیل هستی میتونی بین این چند ماه باقیمانده تا کنکور و ماههای گذشته تفاوتی ایجاد کنید که خودت حس کنی پشت کنکور  ماندن ارزش تجربه این چند ماه رو داشت باید خودتو رو از این سیگنال های منفی ایزوله کنی. سعی کن و تلاش کن که آزاد و رها باشی و هر ثانیه رو برای چیزی که میخای تلاش کنی تا حسه خوب در تو به وجود بیاد.

وقتی با تصور مثبت قبل از مطالعه حس خوب بدست میاد احساس قدرت بهت دست میده ، و از درون میجوشی و با خودت زمزمه میکنی که خدایا شکرت ، تمرکزم فوق العاده است ، همه چیز آماده است، از اینجا تا اینجا رو میخوام بخونم ، مطمئن هستم که عالی یادش میگیرم و … دیگه حس بد و حرف ها و صحبت های گوشه و کنار تو ذهنت مرور نمیشه و بعد با دادن بازخورد مثبت به کار گذشته نزدیکت تداوم اون رو تضمین میکنی.

و اینجاست که به اعتقاد روانشناسان با تقویت حس و حال بهره هوشی در اون زمان بالاتر میره و میتونی آدمی متفاوت رو ببینی که تا جون داره درس می خونه و در نهایت کیفیت از همه نظر کارش رو ادامه میده و اون وقت هست که حتی با یک جزوه عادی نتایج فوق العاده میگیره .

این داوطلب کتاب و جزوه رو زمین نمیذاره ، مگر اینکه مطمئن بشه رو مبحث مسلط شد . خسته میشه و خوابش میاد ولی بازم دوس داره چند صد نفر دیگه رو تو اون زمان جا بذاره و هر چه بیشتر و بهتر توانایی خودش رو بروز بده؛ و این واقعا چیزی هست که بخشی از اون رو در شب های امتحان شما تجربه کردی و در ساعات پایانی مونده به امتحان انقدر حرفه ای از نظر مدل مطالعاتی( رفتن به سمت فرمت اصلی سوالات) و حس و حال (توجه حداکثری به عمل فعلی و نه نخوانده های گذشته) بودی.

پس الان هم میتونی همین شخصیت رو دوباره احیا کنی . شخصیتی که با حرف فلان استاد که میگه شما ضعیف ترین کلاس من هستین توجه نمی کنید، مشاوری که میگی دیگه نمیتونی و برنامه آزمونی که از الان داره ساز ثبت نام سال دیگش رو کوک میکنه و فقط و فقط تو فکر همون نبوغ هست.
نبوغی که ازش تو این مدت کمتر استفاده کردی ولی الان میخوای نشونش بدی .

حالا آیا بازم قبول داری که اگه میانگین ترازت تو قلم چی شد… پس تو کنکور هم بیشتر از… نمیشی. آیا جامع سنجش رو مثل ی فالگیر میدونی که گفت فلان رتبه الان شدی ، کنکور هم همینه ؟ یا نه ؟ یا نه به خودت ایمان داری که موجودی هستی که کل سیستم جهان خلقت و کائنات منتظر قدم برداشتن هستن .
منتظر گام هایی که اگه مردونه بیاد جلو کن فیکون میکنه .

بچه ها باور کنید خارق العاده بودن سخت نیست، “ به خودت تو آیینه بگو تو ، می تونی.” از همین الان تو هر جا که ضعف داری برو تست های دو ،سه سال اخیر کنکور رو نگاه کن و ببین که از کجا تست اومده ، بعدش برو با مدل مطالعاتی که بشه اون تست ها رو زد اون قسمت رو مطالعه کن، بعد قسمت بعدی ، تست بعدی ، قسمت بعدی ، تست بعدی و …
فقط کافیه چند روز همین مدلی پیش بری . خودت میبینی که با همین تفکر چقدر منحصر به فرد عمل کردی و چقدر جلو افتادی.

از مباحث نخونده ی زیادی که داری ، نترس فقط تلاش کن کارا رو به ترتیب به ذهنت بدی و مثل یک تابع از اون طرف حاصلش رو برداشت کنی.

مطمئن باش که اگر منتظر نتیجه شگفت انگیز باشی در نهایت بهش میرسی . پس کار خودت رو به نحو احسن انجام بده و کاری با نرم افزارهای تخمین رتبه نداشته باش که چی میشه و درس رو برای رتبه نخون و خودت سعی کن باهاش رابطه برقرار کنی و به خودت تلقین کن که زمان های باقیمانده رو بسیار بسیار عالی رو میخوای تجربه کنی و براش خیزی برداری که هیچ مانع و مشکلی نتونه سد راهت بشه و هرگاه موانع رو حس کردی خدا رو شکر کن و از درون خدارو تو لحظه هات حسش کن که تو رو شایسته تحمل و چیره شدن و گذر از این مانع ها و سختی ها دونسته و تو یک انسان خاص هستی و همیشه این خاص ها هستن که نتیجه میگیرن .

خاص هایی که تا پاسی از شب بیدار هستن و دارن کار میکنن ، شب هایی که شاید تا حالا تو عمرشون ندیده بودن ولی الان هست و همه اینا شکر میخواد ، چون تو وارد فصل جدیدی از زندگی میشی …فصلی که تو رو به سمت تکامل و کمال پیش میبره و در درون تو کلمه ” قدرت ” رو حک میکنه. قدرتی که نتیجه اش لذت هست و نتیجه اش تا ابد در ذهن تو خواهد موند. همین الان تصمیمت رو بگیر دوست من و منتظر معجزه نشین و به کنکور سال بعد اصلا فکر نکن… الانو بچسب… اگه میخوای پزشکی رو با 4 ماه ، 3 ماه ، دو ماه و یا حتی یک ماه مطالعه کنی مثل پزشک باید شب ها کشیک باشی و درس بخونی ، بله . تو باید ساعات مطالعه تو افزایش بدی … نه… خسته نمیشی ، مطمئن باش اگه با این طرز فکر و انرژی های مثبت بشینی پای درس و تست ، اصلا احساس خستگی نخواهی کرد چون مغز در این حالت غیر ممکنه که خسته بشه چون تو داری با یه حس و حال خوب درس میخونی نه از روی اجبار !

و اما داوطلبانی که تا الان خیلی عالی کار کردن باید تست های کنکور سال های اخیر رو با کتاب درسی دقیق تطابق دهید و سعی کنید مدل و سبک طراحی تست ها رو متوجه بشید . اگر براتون سخت بود می تونید تست های مثلا درس فیزیک سه کنکور اخیر را با مدل تست های تالیفی یک کتاب معتبر و خوب مقایسه کنید تا متوجه ایده های طرح تست شوید.

حال اجازه دهید در مورد نحوه ی برنامه ریزی و مطالعه حرفه‌ای در مدت زمان باقیمانده جهت قبولی در رشته های برتر علوم پزشکی ، نکات پایه را خدمت شما عزیزان توضیح دهیم.

می توان گفت که اکثر داوطلبان تجربی در همان روزهای اول شروع به مطالعه حرفه‌ای با نیت و هدف قبولی در پزشکی مطالعه ی خود را شروع کردند ، برخی ها هم وقتی دیدند که موفق به افزایش درصدها نمیشوند کم کم از فکر پزشکی قبول شدن بیرون آمده و سعی در قبولی رشته های دیگر روزانه دارند اما در این میان داوطلبان مصمم و با انگیزه ای نیز هستند که آماده اند کولاک کنند و با 4 ماه و یا کمتر ، درس خوندن می خواهند پزشکی قبول شوند . باید بگوییم که قبولی در پزشکی و کلا رشته های علوم پزشکی کار آسانی نیست و برای رسیدن به این هدف باید یک برنامه ریزی حرفه ای و دقیق داشته باشید.


با عضویت در کانال تلگرام مشاور گروپ از آخرین اخبار و مقالات مشاوره و برنامه ریزی با خبر شوید.

5465


همچنین باید از یکسری موارد مانند منابع دروس کنکور سراسری ۱۴۰۳ تجربی ،لیست حذفیات دروس کنکور ۱۴۰۳، سؤالات پر تکرار کنکور سراسری ۱۴۰۳ و… مطلع باشید.

مسلما شما به عنوان یک داوطلب کنکوری اطلاعات دقیقی در این موارد ندارید و باید حتما از افراد آگاه و البته با تجربه در زمینه ی کنکور سوالات خود را بپرسید.

با 4 ماه مطالعه حرفه‌ای برای پزشکی

کارشناس با تجربه مرکز مشاور گروپ براساس تجربه و سابقه ای که دارد می تواند بهترین منابع کنکور ، بهترین آزمون آزمایشی براساس سطح درسی شما ، بهترین روش های مطالعه ، مرور و جمعبندی ، اطلاع کامل از تراز و درصدهای قبولی در رشته ها و در مناطق مختلف با سهمیه و بدون سهیه و دیگر سوالات تخصصی را می داند و اینگونه می تواند شما را در جهت رسیدن به قبولی پزشکی ، دندان پزشکی ، داروسازی و دیگر رشته های علوم پزشکی هدایت کند و شما نیز با تلاش و اجرای راهکارها می توانید قبولی خود را در این رشته ها تضمین کنید.

با رعایت موارد زیر و 4 ماه مطالعه حرفه‌ای در پزشکی قبول شوید:

1- استفاده از کتاب های تست در سطح درسی خودتان
2-ثبت نام در آزمون آزمایشی جهت سنجش و ارزیابی مباحث خوانده شده
3- تنظیم ساعات خوب برای بالا بردن تمرکز و عدم حواسپرتی به هنگام مطالعه
4- رعایت تغذیه ی مناسب جهت افزایش توان ذهنی و عدم خستگی مفرط روزانه
5- استفاده از دفتر برنامه ریزی و افزایش ساعات مطالعه
اگر این موارد را رعایت کنید ، مطمئن باشید که به نتیجه می رسید.

اگر می خواهید در رشته های اول علوم پزشکی یعنی پزشکی و پیراپزشکی قبول شوید باید از رتبه و درصدهای قبولی ها کنکور سال گذشته در مناطق مختلف آگاه باشید.
بخصوص به هنگام انتخاب رشته ی کنکور ۱۴۰۳ اطلاع از کارنامه و رتبه قبولی پزشکی های 99 خیلی به درد بخور و کمک کننده خواهند بود . در اینجا تعدادی از این نمونه کارنامه را مشاهده نمایید.
جهت دریافت مشاوره کنکور تجربی و قبولی در پزشکی و دیگر رشته های کنکور تجربی می توانید با تیم دانشجویان پزشکی مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید .

چگونه مشاورین و کارشناسان حرفه ای و توانمند مرکز مشاور گروپ می توانند راهنمای اختصاصی قبولی شما در کنکور تجربی باشند؟

با نزدیک شدن به ماههای نزدیک به کنکور و افزایش حجم درس ها ، رفته رفته اعتماد به نفس داوطلب برای قبولی در رشته های پزشکی و پیراپزشکی کمتر و کمتر می شود.
دلیلش هم اینکه در این بازه زمانی مانده تا کنکور حجم مطالب مطالعه شده زیاد هست و فراموشی در صورت عدم مرور های درست و تست زنی های ضعیف ، می توانند باعث ایجاد استرس در داوطلب شوند.

خب حال چاره چیست ؟

برای اینکه اعتماد به نفس شما تا روز کنکور به مرور افزایش یابد باید درصد گذاری هدفمند و اصولی برای شما در نظر گرفته شود تا طبق این درصد گذاری های بتوانید مطالعه ی خوبی داشته باشید و از این بابت که مسیر را درست طی میکنید ، مطمئن باشید نه اینکه هر ثانیه استرس و ترس داشته باشید.

مشاوره و برنامه ریزی کنکور تجربی باید به گونه ای باشه که تمام ساعات داوطلب با برنامه و هدف بگذره.
اطمینان و تضمین قبولی در کنکور تجربی ۱۴۰۳ زمانی برای شما شدنی است که شما در مرحله ، پیشرفت داشته باشید.

مثلا داوطلب با سطح متوسطی تصمیم داشته است با روزی 15 ساعت مطالعه حرفه‌ای به کسب یک رتبه عالی در رشته ای مانند پزشکی برسد . قبولی در رشته پزشکی تنها با 15 ساعت مطالعه روزانه و به مدت یک سال اتفاق نمی افته.

بلکه شانس قبولی در رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، زمانی بیشتر میشه که داوطلب هر روز پیشرفت در روند مطالعه حرفه‌ای و افزایش درصدهای خود را ببیند تا اعتماد به نفس و انگیزه اش افزایش یابد.

اگر همین داوطلب، به گونه ای برنامه ریزی کند که به همه اهداف دقیق تعیین شده توسط مشاور کنکور خود دست یابد ، تضمین قبولی او در رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی کار سختی نیست و دست یافتنی است.

چگونه پزشکی قبول شویم ,  رتبه و کارنامه قبولی رشته پزشکی دانشگاه شهید بهشتی کنکور ۹۵ در منطقه ۳

رتبه ۳۲۵ منطقه ۳ با رتبه کشوری ۲۲۱۹ از ملارد با درصد های :ادبیات فارسی : ۶۶ درصد ، عربی : ۷۲ درصد ، دین و زندگی : ۶۳ درصد ، زبان انگلیسی : ۷۵ درصد ، زمین شناسی : ۰ درصد ، ریاضی : ۵۹ درصد ، زیست شناسی : ۶۵ درصد ، فیزیک : ۶۰ درصد و شیمی ۵۷ درصد


رتبه ۴۱۰ از منطقه ۳ با رتبه کشوری ۲۶۶۹ از پاکدشت با درصد های :ادبیات فارسی : ۶۸ درصد ، عربی : ۶۰ درصد ، دین و زندگی : ۷۵ درصد ، زبان انگلیسی : ۵۵ درصد ، زمین شناسی : ۰ درصد ، ریاضی : ۷۴ درصد ، زیست شناسی : ۶۰ درصد ، فیزیک : ۵۴ درصد و شیمی ۵۳ درصد


رتبه ۴۴۷ از منطقه ۳ با رتبه کشوری ۲۸۴۴ از رباط کریم با درصد های :ادبیات فارسی : ۵۱ درصد ، عربی : ۷۲ درصد ، دین و زندگی : ۷۱ درصد ، زبان انگلیسی : ۴۰ درصد ، زمین شناسی : ۰ درصد ، ریاضی : ۶۳ درصد ، زیست شناسی : ۷۱ درصد ، فیزیک : ۴۹ درصد و شیمی ۵۳ درصد


 چگونه پزشکی قبول شویم , رتبه و کارنامه قبولی رشته پزشکی دانشگاه شهید بهشتی کنکور ۹۵-۹۶ در منطقه ۲

رتبه ۲۰۸ منطقه ۲ با رتبه کشوری ۴۱۶ از همدان با درصد های :ادبیات فارسی : ۸۳ درصد ، عربی : ۷۴ درصد ، دین و زندگی : ۹۰ درصد ، زبان انگلیسی : ۷۶ درصد ، زمین شناسی : ۷ درصد ، ریاضی : ۶۷ درصد ، زیست شناسی : ۷۷ درصد ، فیزیک : ۷۳ درصد و شیمی ۶۴ درصد


رتبه ۲۴۵ منطقه ۲ با رتبه کشوری ۴۸۴ از کرج با درصد های :ادبیات فارسی : ۸۴ درصد ، عربی : ۶۶ درصد ، دین و زندگی : ۹۵ درصد ، زبان انگلیسی : ۸۴ درصد ، زمین شناسی : ۰ درصد ، ریاضی : ۷۶ درصد ، زیست شناسی : ۷۵ درصد ، فیزیک : ۷۰ درصد و شیمی ۵۶ درصد


رتبه ۳۰۶ منطقه ۲ با رتبه کشوری ۶۰۸ از اراک با درصد های :ادبیات فارسی : ۵۴ درصد ، عربی : ۸۰ درصد ، دین و زندگی : ۷۶ درصد ، زبان انگلیسی : ۷۰ درصد ، زمین شناسی : ۰ درصد ، ریاضی : ۸۹ درصد ، زیست شناسی : ۶۸ درصد ، فیزیک : ۸۷ درصد و شیمی ۶۷ درصد


چگونه پزشکی قبول شویم , رتبه و کارنامه قبولی رشته پزشکی دانشگاه شهید بهشتی کنکور ۹۵-۹۶ در منطقه ۱

رتبه ۷۱ منطقه ۱ با رتبه کشوری ۲۰۹ از تهران با درصد های :ادبیات فارسی : ۷۲ درصد ، عربی : ۸۰ درصد ، دین و زندگی : ۶۴ درصد ، زبان انگلیسی : ۵۲ درصد ، زمین شناسی : ۴ درصد ، ریاضی : ۹۶ درصد ، زیست شناسی : ۶۹ درصد ، فیزیک : ۱۰۰ درصد و شیمی ۵۵ درصد


رتبه ۱۳۷ منطقه ۱ با رتبه کشوری ۳۶۴ از تهران با درصد های :ادبیات فارسی : ۷۹ درصد ، عربی : ۷۹ درصد ، دین و زندگی : ۸۶ درصد ، زبان انگلیسی : ۹۵ درصد ، زمین شناسی : ۰ درصد ، ریاضی : ۵۸ درصد ، زیست شناسی : ۷۳ درصد ، فیزیک : ۸۳ درصد و شیمی ۷۵ درصد


رتبه ۱۵۳ منطقه ۱ با رتبه کشوری ۴۱۱ از تهران با درصد های :ادبیات فارسی : ۸۲ درصد ، عربی : ۱۰۰ درصد ، دین و زندگی : ۹۱ درصد ، زبان انگلیسی : ۸۶ درصد ، زمین شناسی : ۰ درصد ، ریاضی : ۵۰ درصد ، زیست شناسی : ۷۳ درصد ، فیزیک : ۷۷ درصد و شیمی ۶۹ درصد


چگونه پزشکی قبول شویم؟با 4 ماه مطالعه حرفه‌ای

توصیه ما به شما این است که اهدافتان باید متناسب با پشتکارتان باشد و اگر پشتکار خوب و قوی نداری پس بهتره که از خیر رشته پزشکی بگذری.

تیم دانشجویان پزشکی مرکز مشاور گروپ به شما کمک می کنند تا پزشک شوید…

اگه احساس بی انگیزگی می کنید و پشتکار کافی رو توو خودتون سراغ ندارید مشاورین مرکز مشاور گروپ به شما کمک می کنند تا اهداف خود را بهتر بشناسید و براشون ارزش بیشتری قائل بشید در نتیجه انگیزه و توان علمی شما نیز بهبود و افزایش خواهد یافت.

مشاورین مرکز مشاور گروپ آماده ارائه بهترین و حرفه ای ترین راهکارهای مطالعه و مطالعه حرفه‌ای و تست زنی جهت امادگی 100% و موفقیت تضمینی در کنکور ۱۴۰۳ به شما داوطلبان مصمم به قبولی در کنکور پیش رو هستند.

همانطور که بارها گفته شد برای موفقیت و قبولی در بهترین رشته های کنکو تجربی تنها درس خواندن کافی نیست بلکه باید بدانید چطور و چه زمانی باید درس بخوانید و برای هر درس چقدر انرژی و تست زنی داشته باشید.

لذا کافیست برای رسیدن به اهداف خود همین حالا با تیم دانشجویان پزشکی مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید.

اطمینان داشته باشید که راهنمایی و مشاوره گرفتن از افراد با تجربه که خود روزی همانند شما یک کنکوری بودند و اکنون در بهترین رشته ها در حال تحصیل اند ، به شما کمک خواهد کرد که به اهدافتان برسید.

طبق بررسی های انجام شده از قبولی های پزشکی کنکورهای گذشته می توان گفت که میانگین رتبه قبولی در رشته پزشکی در تهران 200 بوده است . البته این میانگین برای کل مناطق و سهمیه ها می باشد.

 متاسفانه در انتخاب رشته کنکور 96 با تغییر در ظرفیت سهمیه ها بسیاری از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته با توجه به رتبه های کنکور های قبل انتخاب رشته کردند که باعث عدم قبولی این داوطلبان در انتخاب رشته نهایی شد .

بنابراین برای درس خواندن ، برنامه ریزی صفر تا 100 کنکوری و نیز انتخاب رشته حتما باید با مشاورین آگاه و با دانش کافی در زمینه انتخاب رشته ، مشورت کنید.
با توجه به تغییرات در ظرفیت پذیرش دانشجو در کنکور هر سال ، انتخاب رشته دستی توسط مشاور با تجربه و حرفه‌ای احتمال قبولی شما در رشته های بهتر افزایش می دهد.

4.2/5 - (10 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ساعت مطالعه برای قبولی پزشکی ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. ملیحه حسینی

    سلام من لیسانس ریاضی محض دارم سال ۸۸ فارغ‌التحصیل شدم اون موقع رتبم ۱۴۰۰۰ شد سراسری اراک
    الان میخوام تجربی شرکت کنم برای کنکور ۱۴۰۲ به نظرتون چه کار کنم و اینکه اصلا شانسی دارم بتونم تهران یا اراک پرستاری یا بهتر بیارم
    چقدر برای این هدف روزانه وقت بزارم
    چه منابعی بگیرم
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    پاسخ
  2. سهیل صالحی پور

    سلام خسته نباشید من سهیل صالحی پور هستم امسال میخوام کنکور 1400 شرکت کنم داخل درس دینی و عربی عالی هستم داخل شیمی و زیست هم همینطور داخل ریاضی حدودا درصدام بین 30 تا 45 هست و فیزیک بین 45 تا 60 میتوانم به نظر شما پزشکی بیارم درصد هام داخل درص فارسی هم متوسط هست و داخل زبان ضعیف هستم خیلی ضعیف حدودا 10 درصد به زور میزنم ولی زیست بالای 90 همیشه زدم و شیمی بالای 60 و دینی و عربی زیر 90 نزدم اصلا داخل قلم چی به نظر شما میشه؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
    1. Bh

      بهت قول میدم که قبولی

      پاسخ
      1. ایسان

        من تازه شروع کردم قبلا چیزی نخوندم زیاد واقعا از الان میشه واسه تجربی رتبه ی زیر ۲۰۰۰ اورد؟

        پاسخ
    2. فاطمه

      داخل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ
  3. mohammad

    سلام ببخشید اگه من ریاضی و فیزیک رونزنم ولی بقیه درس هارو بادرصدبالابزنم میتونم پزشکی قبول بشم

    پاسخ
  4. لیلا معتمد

    سلام من دانشجو هستم میخوام تو کنکور سال ۹۹شرکت کنم و فقط میخوام رو دروس ادبیات دینی شیمی و زیست کار کنم با این شرایط میتونم علوم آزمایشگاه یا پرستاری قبول بشم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی