کارت ورود به جلسه آزمون ارزشیابی داروسازی 1400

کارت ورود به جلسه آزمون ارزشیابی داروسازی

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون ارزشیابی داروسازی 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون ارزشیابی داروسازی 1400 برای شرکت در آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی الزامی است. داوطلبان به منظور دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لازم است در زمان اعلام شده به سایت سنجش پزشکی مراجعه نموده و یک نسخه پرینت از کارت ورود به جلسه آزمون ارزشیابی داروسازی به همراه خود داشته باشند.

کارت ورود به جلسه آزمون چند روز قبل از زمان برگزاری از طریق سایت سنجش پزشکی منتشر می شود. راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی در ادامه مقاله ارائه داده شده است.

کارت ورود به جلسه آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی

کارت ورود به جلسه آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی به صورت غیرحضوری و از طریق سایت sanjeshp.ir قابل دریافت می باشد. کلیه داوطلبان قبل از حضور در جلسه آزمون لازم است به سایت مذکور مراجعه نموده و یک نسخه پرینت از کارت ورود به جلسه آزمون ارزشیابی داروسازی تهیه نمایند.

داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) خود را در روز آزمون همراه داشته باشند، در غیر این صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد. بیست و یکمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور در روز پنجشنبه 1400/05/21 برگزار خواهد شد.

آزمون ارزشیابی داروسازی خارج از کشور ، در سالن های آزمون الکترونیک یکی از دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران و به روش الکترونیک برگزار خواهد شد که نشانی دقیق آن روی کارت ورود به جلسه درج می شود.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارزشیابی داروسازی

براساس اطلاعیه سایت سنجش پزشکی ، زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارزشیابی داروسازی در تاریخ 19 مرداد ماه اعلام شده است. کارت ورود به جلسه آزمون دانش آموختگان ارزشیابی داروسازی از ساعت ۱۲ سه شنبه ۱۹ مرداد از طریق  سایت sanjeshp.ir توزیع می شود. باتوجه به آنکه حضور در جلسه ازمون بدون کارت ورود به جلسه ممنوع است، توصیه می شود در زمان اعلام شده نسبت به دریافت کارت آزمون خود اقدام نمایید.

دریافت کارت وورد به جلسه آزمون ارزشیابی داروسازی از روز سه شنبه 19 مرداد 1400

ورود به سامانه کارت ورود به جلسه آزمون ارزشیابی داروسازی

متقاضیان برای ورود به سامانه کارت ورود به جلسه آزمون ارزشیابی داروسازی باید به سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته شده کارت خود را دریافت نمایند. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی منحصرا به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjeshp.ir امکانپذیر است. در صورت فراموشی یا عدم دسترسی به اطلاعات ثبت نامی برای ورود به سامانه می توانید با شماره 9099071614 تماس گرفته و اطلاعات خود را بازیابی نمایید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارزشیابی داروسازی

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارزشیابی داروسازی به منظور آشنایی بیشتر داوطلبان در ادامه بیان شده است. پس از مراجعه به سایت سنجش پزشکی از روز سه شنبه 19 مرداد برای دریافت کارت ورود به جلسه ازمون لازم است به صورت زیر عمل کنید:

1588677335 64برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در زمان اعلام شده به سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه نمایید.

1588677335 64پس از ورود به سایت سنجش پزشکی، از طریق منوی سمت راست گزینه “داروسازی” و سپس گزینه “ارزشیابی داروسازی” را انتخاب کنید.

1588677335 64 بر روی گزینه  “کارت ورود به جلسه آزمون” کلیک نمایید.

1588677335 64اطلاعات خواسته شده را درج نموده و پس از ورود به سامانه، کارت ورود به جلسه آزمون ملی دندانپزشکی را دریافت نمایید.

پرینت کارت آزمون ارزشیابی داروسازی

راهنمای پرینت کارت آزمون ارزشیابی داروسازی 1400 به صورت تصویری در ادامه بیان شده است.

  • برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارزشیابی داروسازی به سایت سنجش پزشکی مراجعه نموده و از طریق منوی سمت راست گزینه “داروسازی” و “ارزشیابی داروسازی” را انتخاب کنید:

پرینت کارت آزمون ارزشیابی داروسازی

  • لینک فرم خوداظهاری داوطلب – دریافت کارت ورود به جلسه آزمون را انتخاب کنید:

ورود به جلسه ارزشیابی داروسازی 2

  • کد رهگیری را درج نموده و پس از ورود به سامانه یک نسخه پرینت از کارت ورود به جلسه آزمون ارزشیابی داروسازی تهیه نمایید:

پرینت کارت آزمون ارزشیابی داروسازی

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارزشیابی دارو سازی

محل برگزاری آزمون ارزشیابی داروسازی

آزمون در سالن های آزمون الکترونیک مرکز سنجش آموزش پزشکی مستقر در تهران و به روش الکترونیک برگزار خواهد شد که نشانی دقیق آن روی کارت ورود به جلسه درج می شود.


کلیه داوطلبان لازم است به منظور پرینت کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ 19 مرداد ماه به سایت سنجش پزشکی مراجعه نمایند. داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه در صورت مشاهده هرگونه مغایرت باید نسبت به رفع نقص کارت خود اقدام نمایند. در صورت مشاهده هرگونه اشتباه در اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون ارزشیابی داروسازی می توانید با شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

آزمون ارزشیابی داروسازی خارج از کشور 1400 چه زمانی برگزار می شود؟

یست و یکمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور در روز پنجشنبه 1400/05/21 برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی چه زمانی منتشر می شود؟

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون ارزشیابی داروسازی در این مقاله بیان شده است.

نشانی سامانه کارت ورود به جلسه ازمون ارزشیابی دارو سازی چیست؟

کارت ورود به جلسه از طریق سایت sanjeshp.ir منتشر می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون ارزشیابی داروسازی 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی